Ласкаво просимо на оновлений сайт EasyPay

views 817

Друзі, команда EasyPay представляє новий сайт easypay.ua. Інноваційний, розумний, сучасний. І найголовніше зручний. Ми будемо раді дізнатись ваші відгуки та враження від роботи оновленого сайту.

Що вам подобається? Які побажання щодо покращення інтерфейсу? Який функціонал варто додати на вашу думку? Можливо у вас є пропозиції, які стануть в нагоді або ви можете просто поділитись досвідом та враженнями, як користувач. Станьте частиною нового easypay.ua. З нетерпінням чекаємо на ваші відгуки.

Що ми вже зробили?

Оновлений дизайн. Інтерфейс нового easypay.ua, як повітря — простий та легкий, як і всі наші сервіси. Ми зробили красивий сайт, яким приємно користуватись, як з лептопу, так і з мобільного.

Процес оплати став ще зручнішим. Відтепер, сплачувати послуги стало ще легше та швидше. Найпопулярніші сервіси доступні в один клік відразу ж з головної сторінки.

Особистий кабінет. На зареєстрованих користувачів чекає ще більше додаткового функціоналу.

 

Підказки та Зворотній зв’язок. Ми допомагаємо вам розібратись з новими функціями, а ви в свою чергу, можете поділитись з нами, своїми побажаннями щодо оновлень на сайті.

 

EasyPay сьогодні — це всеукраїнський платіжний сервіс, завдяки якому українці сплачують більш ніж 2500 послуг онлайн на easypay.ua та офлайн у більш ніж 8500 терміналах по всій Україні. Оновлений сайт easypay.ua – це лише перший крок з усіх інновацій, які ми вже запроваджуємо. Залишайтесь з нами та дізнавайтесь першими про нові сервіси та послуги від EasyPay.

Ласкаво просимо на easypay.ua. Користуйтесь, оцінюйте та залишайте коментарі у формі зворотнього зв’язку. Ми приймемо до уваги усі побажання.

З повагою, команда EasyPay.

37 comments

  1. петро сказав:

    ID73982438(500)грн (380)685156074

  2. Олена сказав:

    Добрий вечір! У мене проблема наступна. Завжди користувалась ізі пей для оплати комунальних послуг і квитанції відправляла на електронку. Зараз мені потрібна квитанція за травень, а вона не загружається. Це щось звязано з оновленням вашого сайту.? мені потрібна квитанція….

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня, Олена! Напишіть, будь ласка, вашу електронну адресу та ІД транзакції ми обов’язково відправимо Вам квитанцію, а токаж перевіримо чому Вам не надходять квитанції.

  3. Руслана сказав:

    Раніше заходила на сайт через емейл. А тепер як мені зайти в систему. Якщо вхід тепер за номером телефону. А там всі мої рахунки

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня! Відтепер реєстрація за номером телефону. Якщо У вас не має доступу до реєстраційного телефону, звертайтесь в нашу Службу Підтримки, змінемо номер.

  4. Карина сказав:

    Доброго вечора! Не отримала квитанцію ID 649174469. Чи можете надіслати на пошту?

  5. Роман сказав:

    24 августа отправил денежный перевод через ваш терминал, сегодня 7 сентября, деньги еще в пути, наверное, встречный ветер. Хотел узнать, когда дойдут?

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Добрый день! Для более детального рассмотрения вашего вопроса, укажите, пожалуйста, ИД-транзакции или номер квитанции.

  6. Артём сказав:

    Здравствуйте. У меня проблема. Не могу зайти в личный кабинет изипея из-за каких то ограничений) Можете объяснить пожалуйста?

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Артем!
      В случае, если трудности не были устранены, просим Вас указать Ваш номер телефона, который Вы регистрировали в кабинете.

  7. Юлия сказав:

    Доброго времени суток.Не загружаются квитанции с электронки.Пожалуйста, отправьте квитанции повторно. ID 569400659, ID 594973602, ID 620060326, ID 633144051, ID 640331185, ID 647812675

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Юлия!
      Чтобы идентифицировать Вас как плательщика, просим Вас указать первые 6 и последние 4 цифры номера карты, которую использовали в качестве инструмента оплаты.
      После Вам будут отправлены квитанции.
      Надеемся на Ваше понимание.

  8. Вика сказав:

    Здравствуйте, отправьте мне пожалуйста квитанцию об уплате на мою почту id655345412

  9. Лена сказав:

    Здравствуйте. Нужно сделать ряд оплат, а зайти в свой кабинет не могу, пишет про какие-то “обмежання”…Это временно или как?

  10. Анастасия сказав:

    Ничего не работает!!! Не могу ни зайти в свой аккаунт ни зарегистрироваться, ни сбросить пароль !!!

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Анастасия!
      Укажите, пожалуйста, номер телефона, который зарегистрирован в Вашем аккаунте, рассмотрим причину.

  11. Наталия сказав:

    Здравствуйте 22.10.2018 пополняла свою карту на сумму 1900 грн, деньги не были зачислены. Мне пришел отказ. Со мной связался ваш оперетор и сказал, что мне на ел. адрес скинут форму заявления для возврата моих средств. Но ни анкеты и привета.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Наталья!
      Укажите, пожалуйста, номер транзакции или квитанции, Вам будет повторно отправлен бланк заявления.

  12. Наталия сказав:

    Здравствуйте! Оплатила укртелеком 18.10.2018 , не могу найти квитанцию, чтобы распечатать. Номер квитанции 116317116326000. Помогите пожалуйста.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Наталья!
      В нашей системе отсутствует платеж с таким номером квитанции.
      Укажите, пожалуйста, Ваш контактный номер телефона, с Вами свяжется наш представитель для решения проблемы.

  13. Андрей сказав:

    Немогу зарагестрировать акаунт на любой номер лайф киевстар… пишет ПЛАТЕЖНАЯ ОШИБКА ПОПРОБУЙТЕ ПРОВЕСТИ ДАННУЮ ОПЕРАЦЫЮ ПОЗЖЕ !

    Что делать

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Андрей!
      В системе проводились внеплановые технические работы короткий период времени, что могло повлиять на неудачную попытку регистрации.
      Проведите, пожалуйста, процедуру регистрации повторно.
      Приносим наши искренние извинения за доставленные неудобства.
      Надеемся на Ваше понимание.

  14. Anastasia сказав:

    Доброго дня) Нещодавно через easy pay кидала дівчинці на карту гроші за покупку. Минуло 2 дні, а гроші досі не надійшли. Впродовж якого часу вони можуть надходити? Якщо вони не надійдуть, чи можна їх повернути?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Анастасіє!
      Просимо Вас вказати ID операції/квитанції, щоб ми розглянули причину.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *