Онлайн або офлайн? Де більше витрачають українці?

views 262

Український Процесинговий Центр проаналізував інформацію щодо 231 млн оплат українців та опублікував дані, де частіше здійснюються покупки – в магазинах або в інтернеті?

Так, в 2017 році українці, незважаючи на розвиток онлайн-сервісів, більш активно розплачувалися картами в магазинах. 200 млн транзакцій в магазинах проти 31 млн оплат в інтернеті. В цілому, кількість офлайн транзакцій перевищує кількість онлайн-платежів в 6 разів.

Де українці розплачуються офлайн?

61% покупок українців було здійснено у продуктових магазинах та супермаркетах, а середня сума чеку склала – 123 грн. На другому місці – платежі в ресторанах. Далі розмістилися заправки, аптеки (6%) і господарсько-будівельні магазини (3% транзакцій).

А ось на виїзді ситуація дещо інша. За 2017 рік, за кордоном українці частіше використовували банківські картки для розрахунків в ресторанах (26% транзакцій), а середня сума чеку склала – 1000 грн. Далі в рейтингу йдуть розрахунки в супермаркетах і продуктових магазинах (24%), покупка одягу (8%) та оплата туристичних послуг (кожна десята транзакція). Розрахунки на автозаправних станціях склали 6%.

А онлайн?

В онлайн-торгівлі ситуація дещо інша. 49% онлайн-платежів – це поповнення мобільних телефонів. Середній чек – 71 грн. Друге місце займають сервіси онлайн-оплати комунальних платежів (19%). Третє – сервіси покупки ж/д та авіа квитків (7%). Частка інтернет-магазинів косметики та поштових сервісів – 3%.

На закордонних сайтах українці частіше оплачували транспортні послуги (29%). Середня сума чеку – 400 грн. Оплата покупок через рекламні каталоги – 20%. Сервіси відеоігор – 13%, поштові сервіси – 9% і оплата медіаконтенту – 6%.

Таким чином, незважаючи на те, що кількість онлайн-покупок українців збільшилася в 2017 році на 26%, українці все ж вважають за краще надають перевагу розрахункам картками офлайн, ніж в інтернеті.

 За матеріалами PaySpaceMagazine

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *