Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку

views 6 164

Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.

Lifecell/Vodafone

При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:

  1. Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
  2. Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
  3. Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.

Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.

Якщо ж ви переплутали провайдера/послугу (інтернет, телебачення і тд.) і помилково поповнили номер Vodafone/Lifecell слід:

  1. Звернутися до Cлужби підтримки EasyPay.
  2. Написати заяву про повернення коштів безпосередньо в компанію EasyPay.
  3. EasyPay звертається в компанію мобільного оператора.

Оператор може повернути кошти платіжному сервісу (якщо гроші будуть присутні на балансі абонента), а EasyPay в свою чергу, згідно із заявою, перерахує кошти клієнту.

Київстар

EasyPay може спробувати відхилити транзакцію поповнення рахунку мобільного оператора Київстар, якщо звернення про повернення коштів надійшло безпосередньо в день оплати.

У разі, якщо помилка допущена при здійсненні оплати на сайті, при успішному скасуванні, суму буде повернуто на баланс карти/гаманця. Якщо оплата відбувалася за допомогою терміналу – зазначена сума зараховується на вірний номер мобільного.

Важливо: Якщо платіж пройшов успішно або помилка при поповненні помічена пізніше дня оплати чи більшої кількості часу, кошти повернути не вдасться. Залишається лише дзвонити на помилковий номер і просити повернути суму, або звертатися в сервісний центр мобільного оператора.

При виникненні подібних ситуацій звертайтесь до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці 24/7 готові надати вам допомогу. Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.

30 comments

  1. ирина сказав:

    Добрый день! 30 марта в автомате по адресу Харьков, пр. Московский,300 . номер 84022 была попытка оплатить услугу интернета , но к сожалению купюра попала мимо приемника денег, в присутствии свидетелей, продавца магазина и случайного человека в очереди, я сделала заявку. НО ПО ИСТЕЧЕНИИ 11 ДНЕЙ !!!! мне сообщили что при инкассации деньги не найдены! Просьба разобраться в данной жалобе

    • blog_admin сказав:

      Доброго дня, Ірина. Дякуємо Вам за звернення. Уточнюємо інформацію у дилерів.

  2. Богдан сказав:

    11квітня о 10:08 за допомогою мобільні гроші київстар помилково поповнив акаунт фаворитспорт 249980 замість 239980 поповнення проводилося з рахунку мого телефону 0682762168,потрібно розібратися,тому що чеку то не має

  3. Василь сказав:

    Нема Оператора

  4. Павло сказав:

    Підсксжіть що робити, хотів поповнити гаманець на паріматчі а помилково поповнив чужий гаманець на фаворит спорт, що робити?

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня, Павло. Вам необхідно звернутися в Фаворит Спорт і дізнатися інформацію про можливі шляхи повернення коштів, або ж, як їх використати .

  5. Майя сказав:

    Доброго дня! Я оплатила через ваш банк комунальні послуги але на організації цих підприємств кошти не поступили. Як мені вияснити чому.

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня! Для детального розгляду питання уточніть, будь ласка, деталі платежу: ІД транзакції або номер квитації, суму та дату платежу.

  6. Інна сказав:

    Доброго дня, поповнила інтернет 30 жовтня на 130 грн. Дзвонила до вашого оперетора, щоб уточнити чи буде мені нарахований інтернет з 30.10 по 30.11 на що він він відповів,що так буде з 30 по 30,але на жаль надав неправдиву відповідь. Тому прошу повернути кошти

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня, Інна. Для детального розгляду питання уточніть, будь ласка, номер тразакції, а також ваш мобільний телефон. Можете цю інфомацію відправити нам на пошту call-center@easypay.ua

  7. Марина сказав:

    Доброго дня у мене до вас таке запитання я хотіла повернути кредит і через не опитність оплатила його через послугу “бистро займ оплачувала по номеру договору але на бистро займ в мене нема кредитів…скажіть будь ласка в мене є можливість повернути кошти?

  8. Людмила сказав:

    25 ноября в Харькове на пр. героев Сталинграда Коммунальный рынок пополняла счет на 20 грн на телефон 0689689902, операция прошда успешно, квитанцию автомат не выдал, смс о том, что счет пополнился не пришла. Куда теперь обращаться, у меня тариф социальный 20 грн в месяц до 27 число

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Добрый день, Людмила. Уточните, пожалуйста, ваш контактный номер. Менеджер Службы поддержки свяжется с вами.

  9. Виктория сказав:

    Добрый вечер. 31 декабря 2017 года в 19:40:42 в пгт. Слобожанском пополнила счет на 52,25 грн на номер телефона , ошиблась на 2 цифры в номере телефона. Отослала заявление 02.01.2018 года в 21:21 на e-mail: zakaz@vodafone.ua с просьбой вернуть денежные средства по правильному номеру телефона. Когда деньги должны вернуться и в какой сумме? Так как перезванивала в сервисный центр еще раз и мне ответили, что рассматривать заявку будут от 4 дней, максимальное количество дней для рассмотрения не назвали, и сказали что сумма вернется только та, которую не успел потратить абонент.

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, ваш контактний номер менеджер Служби Підтримки зв’яжеться з вами.

  10. Людмила сказав:

    04.01.2018 г. я ошибочно пополнила счёт на номер , который не обслуживается vodafone. Как вернуть деньги?

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, ваш контактний номер телефону.

  11. Людмила сказав:

    Добрый день. 11.01.18 в 13:12:54 пополнила ошибочно номер мтс 0992388138 на 152 грн. препутав 1 цифру. Терминал номер 58848. Деньги хочу вернуть на совсем другой номер мтс, так как на тот номер деньги уже не нужны. Чек есть. Куда можно обратиться? Спасибо. Людмила 0956066005

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня, Людмила. Наш оператор зв’яжеться з вами і допоможе вирішити дане питання.

  12. ваня сказав:

    Доброго дня .виручайте случайно поповнив рахунок на 0997447812 а потрибно було на 0937447812 що робити. чек есть

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Добрый день! К сожалению, не сможем Вам помочь, но лучше уточните у своего оператора.

  13. Василь сказав:

    Доброго дня я вчора поклав помилково гроші через айбокс на інший номер телефон що мені тепер робити

    • Василь сказав:

      Оператори до вас відправляють а ви до операторів і що робити сума немаленька

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня! Вибачте, якщо Ви зробили переказ через термінали IBOX Вам необхідно звернутись в Службу Підтримки IBOX, а також в Службу Підтримки вашого оператора.

  14. Василь сказав:

    0979239865

  15. Андрій сказав:

    Дякую за повернення коштів

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *