Пошук

Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку

272
5580

Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.

Lifecell/Vodafone

При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:

  1. Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
  2. Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
  3. Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.

Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.

Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.

Коментарі (272)

Таня

Поповнила свій тариф LOVE після чого з карти банківської почали зніматися кошти
Які я не відправляла. Що робити?

22.02.2024 at 00:14
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер телефону, який поповнювали, дату і час оплати, суму, перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж.
    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    22.02.2024 at 14:21
    Відповісти
Уляна

Скажіть будь ласка, як скасувати платіж?

23.02.2024 at 15:23
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня. Необхідно знайти Вашу оплату.
    Просимо Вас відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції. Якщо вони відсутні, то вкажіть, будь ласка, номер рахунку, назву послуги, суму, дату і час платежу. Також просимо уточнити купюри, які вносили в термінал при оплаті або перші шість і останні чотири цифри картки, якщо це онлайн платіж.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    26.02.2024 at 12:10
    Відповісти
Ірина

Оплатила пакет на місяць 2 рази Vodafone. Чи можна повернути кошти?

29.02.2024 at 06:54
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Необхідно знайти Ваш платіж.
    Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
    Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати номер телефону, який поповнили, суму, дату та час платежу.
    Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал при оплаті. Якщо це онлайн платіж, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    29.02.2024 at 14:03
    Відповісти
Павло

Доброго дня, помилково поповнив номер два раз, чи можливо повернути кошти за другий платіж?

18.03.2024 at 10:41
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Необхідно знайти Ваш платіж.
    Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
    Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати номер телефону, який поповнили, суму, дату та час платежу.
    Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал при оплаті. Якщо це онлайн платіж, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    18.03.2024 at 14:07
    Відповісти
Більше
Залишити коментар