Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку

views 10 144

Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.

Lifecell/Vodafone

При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:

  1. Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
  2. Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
  3. Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.

Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.

Якщо ж ви переплутали провайдера/послугу (інтернет, телебачення і тд.) і помилково поповнили номер Vodafone/Lifecell слід:

  1. Звернутися до Cлужби підтримки EasyPay.
  2. Написати заяву про повернення коштів безпосередньо в компанію EasyPay.
  3. EasyPay звертається в компанію мобільного оператора.

Оператор може повернути кошти платіжному сервісу (якщо гроші будуть присутні на балансі абонента), а EasyPay в свою чергу, згідно із заявою, перерахує кошти клієнту.

Київстар

EasyPay може спробувати відхилити транзакцію поповнення рахунку мобільного оператора Київстар, якщо звернення про повернення коштів надійшло безпосередньо в день оплати.

У разі, якщо помилка допущена при здійсненні оплати на сайті, при успішному скасуванні, суму буде повернуто на баланс карти/гаманця. Якщо оплата відбувалася за допомогою терміналу – зазначена сума зараховується на вірний номер мобільного.

Важливо: Якщо платіж пройшов успішно або помилка при поповненні помічена пізніше дня оплати чи більшої кількості часу, кошти повернути не вдасться. Залишається лише дзвонити на помилковий номер і просити повернути суму, або звертатися в сервісний центр мобільного оператора.

При виникненні подібних ситуацій звертайтесь до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці 24/7 готові надати вам допомогу. Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.

54 comments

  1. ирина сказав:

    Добрый день! 30 марта в автомате по адресу Харьков, пр. Московский,300 . номер 84022 была попытка оплатить услугу интернета , но к сожалению купюра попала мимо приемника денег, в присутствии свидетелей, продавца магазина и случайного человека в очереди, я сделала заявку. НО ПО ИСТЕЧЕНИИ 11 ДНЕЙ !!!! мне сообщили что при инкассации деньги не найдены! Просьба разобраться в данной жалобе

    • blog_admin сказав:

      Доброго дня, Ірина. Дякуємо Вам за звернення. Уточнюємо інформацію у дилерів.

    • LIDIYA сказав:

      Почему нет ответа,?Я уже дважды обращалась к вам письменно и множество раз к операторам по горячей линии но ответа так и не получила. 06.07.2018г в автомате 48185 в12:27 я пополняла интернет UNITEL, деньги автомат принял но чек не выдал. деньги на Unitel не поступили(сразу позвонила,уточнила) Продавцы магазина, где находится автомат,ответили что к автомату не имеют отношения.Операторы к которым еле дозвонилась в тот же день ответили что будут делать переучет .Ждите. Ответа небыло.Звонила еще много раз но ответы были разные и что я своих денег не получу.Хочу знать кто украл мои деньги ведь они испариться не могли. Их могли только украсть.Хочу знать кто совершил преступление ???????? Предыдущий чек оплачивала Водафон в 12:23:42 операция634517664 квитанция 17718 48185 50984 на 50 грн было все нормально.

      • Customer Support EasyPay сказав:

        Здравствуйте!
        Ваш вопрос рассмотрели наши специалисты.
        К сожалению, Вы не подтвердили оплату, то есть не завершили платеж, по этому следующий клиент, который оплачивал услуги “Новый телеком”, воспользовался Вашей суммой.

        Данная ситуация произошла по той причине, что Вы не подтвердили оплату, а также и не отменили платеж, выйдя в главное меню. На протяжении нескольких минут сумма отображалась на экране, чтобы Вы ею воспользовались. В это время, пока ещё платеж не был автоматически отклонен, следующий клиент внес свои средства, а также воспользовался Вашей суммой.

  2. Богдан сказав:

    11квітня о 10:08 за допомогою мобільні гроші київстар помилково поповнив акаунт фаворитспорт 249980 замість 239980 поповнення проводилося з рахунку мого телефону 0682762168,потрібно розібратися,тому що чеку то не має

  3. Василь сказав:

    Нема Оператора

  4. Павло сказав:

    Підсксжіть що робити, хотів поповнити гаманець на паріматчі а помилково поповнив чужий гаманець на фаворит спорт, що робити?

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня, Павло. Вам необхідно звернутися в Фаворит Спорт і дізнатися інформацію про можливі шляхи повернення коштів, або ж, як їх використати .

  5. Майя сказав:

    Доброго дня! Я оплатила через ваш банк комунальні послуги але на організації цих підприємств кошти не поступили. Як мені вияснити чому.

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня! Для детального розгляду питання уточніть, будь ласка, деталі платежу: ІД транзакції або номер квитації, суму та дату платежу.

  6. Інна сказав:

    Доброго дня, поповнила інтернет 30 жовтня на 130 грн. Дзвонила до вашого оперетора, щоб уточнити чи буде мені нарахований інтернет з 30.10 по 30.11 на що він він відповів,що так буде з 30 по 30,але на жаль надав неправдиву відповідь. Тому прошу повернути кошти

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня, Інна. Для детального розгляду питання уточніть, будь ласка, номер тразакції, а також ваш мобільний телефон. Можете цю інфомацію відправити нам на пошту call-center@easypay.ua

  7. Марина сказав:

    Доброго дня у мене до вас таке запитання я хотіла повернути кредит і через не опитність оплатила його через послугу “бистро займ оплачувала по номеру договору але на бистро займ в мене нема кредитів…скажіть будь ласка в мене є можливість повернути кошти?

  8. Людмила сказав:

    25 ноября в Харькове на пр. героев Сталинграда Коммунальный рынок пополняла счет на 20 грн на телефон 0689689902, операция прошда успешно, квитанцию автомат не выдал, смс о том, что счет пополнился не пришла. Куда теперь обращаться, у меня тариф социальный 20 грн в месяц до 27 число

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Добрый день, Людмила. Уточните, пожалуйста, ваш контактный номер. Менеджер Службы поддержки свяжется с вами.

  9. Виктория сказав:

    Добрый вечер. 31 декабря 2017 года в 19:40:42 в пгт. Слобожанском пополнила счет на 52,25 грн на номер телефона , ошиблась на 2 цифры в номере телефона. Отослала заявление 02.01.2018 года в 21:21 на e-mail: zakaz@vodafone.ua с просьбой вернуть денежные средства по правильному номеру телефона. Когда деньги должны вернуться и в какой сумме? Так как перезванивала в сервисный центр еще раз и мне ответили, что рассматривать заявку будут от 4 дней, максимальное количество дней для рассмотрения не назвали, и сказали что сумма вернется только та, которую не успел потратить абонент.

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, ваш контактний номер менеджер Служби Підтримки зв’яжеться з вами.

  10. Людмила сказав:

    04.01.2018 г. я ошибочно пополнила счёт на номер , который не обслуживается vodafone. Как вернуть деньги?

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, ваш контактний номер телефону.

  11. Людмила сказав:

    Добрый день. 11.01.18 в 13:12:54 пополнила ошибочно номер мтс 0992388138 на 152 грн. препутав 1 цифру. Терминал номер 58848. Деньги хочу вернуть на совсем другой номер мтс, так как на тот номер деньги уже не нужны. Чек есть. Куда можно обратиться? Спасибо. Людмила 0956066005

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня, Людмила. Наш оператор зв’яжеться з вами і допоможе вирішити дане питання.

  12. ваня сказав:

    Доброго дня .виручайте случайно поповнив рахунок на 0997447812 а потрибно було на 0937447812 що робити. чек есть

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Добрый день! К сожалению, не сможем Вам помочь, но лучше уточните у своего оператора.

  13. Василь сказав:

    Доброго дня я вчора поклав помилково гроші через айбокс на інший номер телефон що мені тепер робити

    • Василь сказав:

      Оператори до вас відправляють а ви до операторів і що робити сума немаленька

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня! Вибачте, якщо Ви зробили переказ через термінали IBOX Вам необхідно звернутись в Службу Підтримки IBOX, а також в Службу Підтримки вашого оператора.

  14. Василь сказав:

    0979239865

  15. Андрій сказав:

    Дякую за повернення коштів

  16. Олександр сказав:

    доброго дня, мені повинні були скинути на пошту приклад заяви, але так нічого і не прийшло, можна відправити ще раз, дякую

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня. Приносимо вибачення за затримку. Відправили заяву.

  17. Люда сказав:

    Доброго дня! сьогодні о 9.30 через інтернетз сайту Plategka.com я поповнила рахунок але гроші не прийшли. вказую вам номер трандзакції 590737

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня. Вам необхідно звернутись в Службу підтримки Plategka.com або можете поповнити рахунок інтернету за допомогою EasyPay.

  18. Олександр сказав:

    Доброго дня. Поповнив мобільний мтс іншого абонента. Виявилось шахрай і аферист. Є можливість повернути гроші? І можливо хтось знає ,що робити у таких випадках? Дякую.

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня, Олександр. Гроші можливо повернути, в таких випадках завжди звертайтесь в той день, коли здійснена оплата і в дві Служби Підтримки платіжного сервісу та мобільного оператора.

  19. Лера сказав:

    Здравствуйте, сегодня 18. 09.2018 в 8:19:49 был пополнен счёт через IBOX на другой номер 0994864099,а нужно было на этот 0994864097. Номер квитанции 177924074336282 и сумма пополнения 65 грн и комиссия 3.58 и пополнилось на 61.42

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Лера!
      Отмена платежа невозможна с нашей стороны.
      Вам необходимо обратиться в службу поддержки Vodafone.

      • Лера сказав:

        Я обратилась, и мне дали сайт, я сюда и написала.. Что мне делать?

        • Customer Support EasyPay сказав:

          Возможность возврата средств есть лишь у Вашего оператора мобильной связи.
          Свяжитесь с оператором по номеру 111 с мобильного Vodafone.

  20. Володимир сказав:

    Доброго вечора, 23.10. о 07:50, я поповнив рахунок на 100 грн, на мобільний телефон, але кошти до сьогодні не прийшли. Ви не підкажете чому?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Володимире!
      Вкажіть, будь ласка, номер телефону, баланс якого Ви поповнювали.

  21. Анна сказав:

    Добрый, у меня вопрос не совсем по теме. Столкнулась с мошенничеством. Я не ошибочно а целенаправленно перечислила деньги на Vodafone 0956358449 , а он кинул меня на 800грн ни товара ни денег. Как найти человека? Что в таком случае предпринимают? Я даже не знаю в каком он городе и пол человека и возраст. У меня есть номер банка который оказывается находиться на стадии ликвидации, но на сайте минфин он еще есть, а значит есть надежда что они могут предоставить полиции данные о клиенте …если это конечно правильные реквизиты мне дали. И номер водафона, на который собственно я и кинула деньги. Не хочется что бы еще кто то попался, и даже если деньги не вернуть, не хочу что бы они так просто достались им. Посоветуйте кто сталкивался с такой ситуацией. Заранее спасибо всем неравнодушным.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Анна!
      В текущем месяце не отображается платежа в нашей системе на пополнение мобильного 0956358449 на указанную Вами сумму.
      Просим Вас предоставить детали операции (фото квитанции/номер транзакции).

  22. Марія сказав:

    Доброго дня. Я сьогодні через термінал Приватбанку поповнювала страховий поліс о 11.20. І ввела туди більше грошей ніж потрібно і мені запропонували кинути на рахунок моб. На моб тел гроші прийшли, а на страховий поліс ні. Чека мені не видало . Підкажіть як їх повернути.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Маріє!
      Якщо Ви здійснювали оплату через термінал ПриватБанку, Вам необхідно звернутись в службу підтримки банку.

  23. Денис сказав:

    Здравствуйте,сегодня попался на афериста перевёл 6000 тысяч на номер 0662052922 квитанции есть что делать

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрый день. Ваш платеж не найден, проверьте, пожалуйста, ИД транзакции.

  24. Светлана сказав:

    Добрый день. Вчера на сайте olx нашла товар. Продавец попросил оплатить сумму предоплаты но не на карточку а как пополнение телефона. Товар отправлен не был. Телефон занесло в черный список. Как вернуть деньги?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Светлана!
      Чтобы рассмотреть Ваше обращение, просим Вас указать номер квитанции/транзакции.

  25. Оксана сказав:

    Поповнила сьогодні рахунок через інтернет платіжною карточкою, гроши зняло а рахунок не поповнело.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Оксано!
      Вкажіть, будь ласка, номер Вашого особового рахунку від інтернет-провайдера, ми перевіримо статус платежу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *