Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку

views 692

Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.

Lifecell/Vodafone

При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:

  1. Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
  2. Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
  3. Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.

Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.

Якщо ж ви переплутали провайдера/послугу (інтернет, телебачення і тд.) і помилково поповнили номер Vodafone/Lifecell слід:

  1. Звернутися до Cлужби підтримки EasyPay.
  2. Написати заяву про повернення коштів безпосередньо в компанію EasyPay.
  3. EasyPay звертається в компанію мобільного оператора.

Оператор може повернути кошти платіжному сервісу (якщо гроші будуть присутні на балансі абонента), а EasyPay в свою чергу, згідно із заявою, перерахує кошти клієнту.

Київстар

EasyPay може спробувати відхилити транзакцію поповнення рахунку мобільного оператора Київстар, якщо звернення про повернення коштів надійшло безпосередньо в день оплати.

У разі, якщо помилка допущена при здійсненні оплати на сайті, при успішному скасуванні, суму буде повернуто на баланс карти/гаманця. Якщо оплата відбувалася за допомогою терміналу – зазначена сума зараховується на вірний номер мобільного.

Важливо: Якщо платіж пройшов успішно або помилка при поповненні помічена пізніше дня оплати чи більшої кількості часу, кошти повернути не вдасться. Залишається лише дзвонити на помилковий номер і просити повернути суму, або звертатися в сервісний центр мобільного оператора.

При виникненні подібних ситуацій звертайтесь до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці 24/7 готові надати вам допомогу. Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.

6 comments

  1. ирина сказав:

    Добрый день! 30 марта в автомате по адресу Харьков, пр. Московский,300 . номер 84022 была попытка оплатить услугу интернета , но к сожалению купюра попала мимо приемника денег, в присутствии свидетелей, продавца магазина и случайного человека в очереди, я сделала заявку. НО ПО ИСТЕЧЕНИИ 11 ДНЕЙ !!!! мне сообщили что при инкассации деньги не найдены! Просьба разобраться в данной жалобе

    • blog_admin сказав:

      Доброго дня, Ірина. Дякуємо Вам за звернення. Уточнюємо інформацію у дилерів.

  2. Богдан сказав:

    11квітня о 10:08 за допомогою мобільні гроші київстар помилково поповнив акаунт фаворитспорт 249980 замість 239980 поповнення проводилося з рахунку мого телефону 0682762168,потрібно розібратися,тому що чеку то не має

  3. Василь сказав:

    Нема Оператора

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *