Пошук
Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку
14.08.2017
272
5580
Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.
При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:
- Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
- Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
- Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.
Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.
Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.
Коментарі (272)
Більше
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay
Поповнила свій тариф LOVE після чого з карти банківської почали зніматися кошти
Які я не відправляла. Що робити?
Вітаємо!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер телефону, який поповнювали, дату і час оплати, суму, перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Скажіть будь ласка, як скасувати платіж?
Доброго дня. Необхідно знайти Вашу оплату.
Просимо Вас відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції. Якщо вони відсутні, то вкажіть, будь ласка, номер рахунку, назву послуги, суму, дату і час платежу. Також просимо уточнити купюри, які вносили в термінал при оплаті або перші шість і останні чотири цифри картки, якщо це онлайн платіж.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Оплатила пакет на місяць 2 рази Vodafone. Чи можна повернути кошти?
Доброго дня.
Необхідно знайти Ваш платіж.
Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати номер телефону, який поповнили, суму, дату та час платежу.
Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал при оплаті. Якщо це онлайн платіж, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня, помилково поповнив номер два раз, чи можливо повернути кошти за другий платіж?
Доброго дня.
Необхідно знайти Ваш платіж.
Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати номер телефону, який поповнили, суму, дату та час платежу.
Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал при оплаті. Якщо це онлайн платіж, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.