Пошук

Як повернути кошти при помилковому поповненні рахунку

276
5595

Поповнення мобільного – справа однієї хвилини. Іноді в поспіху ми можемо помилитися цифрою у номері й гроші помилково надійдуть на чужий рахунок. На прикладі популярних операторів мобільного зв’язку, розповідаємо, як повернути кошти в такій ситуації.

Lifecell/Vodafone

При помилковому поповненні мобільного на номер Lifecell/Vodafone необхідно:

  1. Звернутися до Служби підтримки мобільного оператора.
  2. Написати заяву про повернення коштів, надати квитанцію та звернутися у сервісний центр.
  3. Сервісний центр розглядає заяву і перераховує суму на правильний номер.

Важливо: У сервісному центрі розглядаються тільки заяви з помилкою в 1-2 цифрах номеру поповнення. Якщо номер не збігається повністю – заява не розглядається.

Додаткові подробиці процедури повернення коштів варто уточнювати у свого мобільного оператора.

Коментарі (276)

Віталія

Поповнила рахунок дитині, але помилково ввела не ту цифру, телефонувала людині та просила повернути кошти, після чого потрапила в чорний список.
Як повернути кошти?

26.03.2024 at 12:48
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Необхідно знайти Ваш платіж.
    Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
    Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати номер телефону, який поповнили, суму, дату та час платежу.
    Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал при оплаті. Якщо це онлайн платіж, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    27.03.2024 at 14:15
    Відповісти
Більше
Залишити коментар