Пошук

У Рівному стартувала видача пільгових транспортних карток: що варто знати містянам

0
5

12 травня 2025 року у Рівному офіційно розпочалася видача персоналізованих пільгових карток для проїзду в громадському транспорті. Ці картки дозволяють мешканцям, які мають право на пільги, безоплатно або зі знижкою користуватись тролейбусами та автобусами міста.

Впровадження електронного квитка в Рівному здійснює компанія ТОВ «ІЗІСОФТ», яка входить до фінтех-групи EasyPay та виступає офіційним оператором автоматизованої системи обліку оплати проїзду (АСООП).

Нагадаємо, що в січні 2025 року в місті розпочалося впровадження електронного квитка, а у квітні — завершилося налаштування цифрової системи обліку поїздок та встановлення валідаторів у тролейбусах та автобусах КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР. Тож видача транспортних карток мешканцям — це завершальний етап. Першими картки отримують пільгові категорії громадян, а згодом у продажі з’явиться загальна (непільгова) транспортна картка.

Хто може отримати пільгову транспортну картку для проїзду в Рівному?

У Рівному почали видавати пільгові картки для безплатного проїзду в транспорті.

Пільгову транспортну картку можуть отримати відповідно до затверджених переліків понад 30 категорій громадян, місце проживання яких зареєстровано у Рівненській міській територіальній громаді та які перебувають на обліку в Рівненській міській територіальній громаді як внутрішньо переміщені особи та яким визначено право на безоплатний проїзд або пільговий проїзд з частковою оплатою при здійсненні перевезень громадським транспортом. Серед таких категорій:

  • пенсіонери за віком;
  • особи й діти з інвалідністю;
  • ветерани війни (особи з інвалідністю внаслідок війни, учасники бойових дій), члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників України, діти з багатодітних сімей, постраждалі від аварії на ЧАЕС (1, 2 категорія), реабілітовані, ветерани військової служби;
  • інші категорії згідно з чинним законодавством.

❗️ Щомісяця на персоналізовану транспортну картку нараховується 60 поїздок, усі невикористанні до 1 числа поїздки — анульовуються.

Де і як отримати пільгову картку

З 12 травня отримати персоналізовану транспортну картку можна через:

Центри надання адміністративних послуг у Рівному — для пенсіонерів за віком; отримувачів пенсії по втраті годувальника, які досягли пенсійного віку; учнів професійної (професійно-технічної) освіти та студентів закладів фахової передвищої та вищої освіти — за адресами:

  • м. Рівне, майдан Просвіти, 2;
  • на віддалених робочих місцях ЦНАП у ТРЦ «Хеппі Молл» (м. Рівне, вул. С. Бачинського, 5);
  • КНП ЦПМСД «Ювілейний» (м. Рівне, вул. Кулика і Гудачека, 3);
  • селище Квасилів (с. Квасилів, вул. Рівненська, 1).

Зверніть увагу! Видача пільгових транспортних карток для учнів закладів загальної середньої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти та студентів навчальних закладів фахової передвищої та вищої освіти денної форми навчання відбуватиметься пізніше — перед початком навчального року.

Департаменти соціальної політики Рівненської міської ради:

  • м. Рівне, вул. 16 липня, 49/51 — для пенсіонерів за віком та отримувачів пенсії по втраті годувальника, які досягли пенсійного віку;
  • м. Рівне, вул. Соборна, 12 — для всіх пільгових категорій громадян (особи та діти з інвалідністю, ветерани війни, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та Захисників України, діти з багатодітних сімей, постраждалі через аварію на ЧАЕС 1, 2 категорії, реабілітовані, ветерани військової служби тощо);
  • м. Рівне, вул. Словацького, 3а — для внутрішньо переміщених осіб пільгових категорій.

❗️ Процедура отримання пільгової транспортної картки займає всього 10 хвилин.

Перелік документів, які потрібно надати під час оформлення пільгової картки

  • паспорт громадянина України;
  • довідка про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті);
  • документи, що визначають право на безоплатний чи пільговий проїзд (пенсійне посвідчення, пільгове посвідчення, довідки, що дають право на пільги УБД тощо);
  • документ, що підтверджує повноваження законного представника неповнолітньої або недієздатної особи;
  • відомості про номер мобільного телефону.

Як користуватися пільговою карткою в транспорті

Зайшовши у салон автобуса або тролейбуса, прикладіть свою транспортну картку до валідатора та дочекайтеся появи індикатора:

  • Якщо екран засвітився зеленим — поїздка валідована успішно.
  • Якщо червоним — поїздка не зарахована. Серед основних причин відмови: вичерпаний ліміт поїздок, заблокована* картка або технічна несправність.

*Блокування картки зазвичай пов’язане із завершенням терміну дії пільги чи її скасуванням, втратою громадянином відповідного статусу тощо.

Як дізнатися що валідація/оплата проїзду в транспорті успішна?

Відповіді на популярні запитання

1. Що таке пільгова транспортна картка?

Пільгова транспортна картка ― це персоналізований носій електронного квитка для користування пільговим проїздом в громадському транспорті.

2. На які види транспорту розповсюджується пільговий проїзд?

На громадські тролейбуси та автобуси КП «Рівнеелектроавтотранс» РМР.

3. Чи потрібно щоразу під час поїздки валідувати пільгову картку?

Так, усі власники пільгових транспортних карток зобов’язані валідувати кожну свою поїздку. Факт валідації на маршрутах перевірятимуть контролери.

4. Як контролери можуть перевірити факт валідації картки?

Контролери здійснюватимуть перевірку за допомогою спеціальних переносних валідаторів, які інтегровані з АСООП. Тож після зчитування транспортної картки пасажира, контролер отримає дані з системи про те, чи була здійснена валідація за цією карткою.

5. Чому моя поїздка не валідується?

  • Закінчився ліміт поїздок
  • Завершився термін дії картки або картка заблокована
  • Тимчасова технічна несправність

Для перевірки стану картки звертайтеся напряму до обслуговуючого оператора EasyPay на безкоштовну гарячу лінію 0 800 60 30 03.

6. Яка вартість оформлення пільгової картки?

Пільгова картка видається безкоштовно, тож за її отримання не потрібно платити.

7. На який період видається пільгова картка?

Термін дії виданої пільгової картки — 10 років. Однак для окремих пільгових категорій громадян існує необхідність оновлення пільги щороку або на період дії пільги.

8. Що робити, якщо я загубив/ла картку?

Першочергово зверніться на гарячу лінію Служби Підтримки EasyPay за номером 0 800 60 30 03 для того, аби оператор заблокував картку. А далі — перевипустіть картку в ЦНАПі чи Департаменті соцполітики.

Інші контакти Службу Підтримки EasyPay:

  • Месенджери: Telegram або Viber
  • Телефон: Гаряча лінія 0 800 60 30 03 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні),
    +38 (044) 334 33 29,  +38 (067) 334 33 29,  +38 (050) 334 33 29,  +38 (073) 334 33 29 (згідно з тарифами вашого оператора)
  • Імейл: call-center@easypay.ua
  • Соцмережі: Instagram, Facebook, Telegram

9. Де я можу оперативно отримувати актуальну інформацію про зміни в роботі громадського транспорту?

На сайті Рівненської міської ради або на Facebook-сторінці перевізника.

Пресслужба EasyPay
Всі статті автора
Всі статті автора
Залишити коментар