Акція «EasyPay та Mastercard дарують емоції!»

views 25 134

 

EasyPay та Mastercard роблять твоє лiто ще яскравiшим!

Гарантовано отримай незабутнi емоцiї розраховуючись карткою Mastercard на easypay.ua

Щомісяця розігруємо два СУПЕРПОДАРУНКИ:

  1.    Політ на повітряній кулі
  2.    Політ на літаку

А також багато неймовірних емоцій:

Катання на гідроциклі, вейкборді, віндсерф, політ в аеротрубі, квитки на концерти, квитки в кіно та багато іншого.

Правила участі:

  1. Здійсни 10 оплат карткою Mastercard (кожен платіж на суму більше 50 грн) на сайті або в додатках EasyPay. 
  2. Обери персональну картку з подарунком (тільки в додатках EasyPay під iOS та Android). 
  3. Скористайся подарунком та отримай незабутні враження!

Періоди розіграшів супер-подарунків:

20.06.2019 — 30.06.2019

01.07.2019 — 31.07.2019

01.08.2019 — 31.08 2019

Виграшний промокод зможеш використати на враження від Bodo.ua, Multiplex та Concert.ua. 

Щомісяця розігруємо 5 000 подарунків! 

Офіційні правила 

Важливо: згідно офіційних умов акції «EasyPay та Mastercard дарують емоції!» не вважається платежем ініційований переказ коштів з метою поповнення електронного гаманця EasyPay (Електронні гроші НПС «ПРОСТІР», емітовані АБ «УКРГАЗБАНК»)

Платежі, які не включаються в акцію:

  • перекази між картками (Mastercard, Visa);
  • поповнення поточних рахунків та платіжних карток банків (до прикладу: Банк ВТБ, Ідея банк, Райффайзен Банк Аваль, МетаБанк, Банк ПУМБ, Таскомбанк, Банк Восток, Укрсиббанк, Универсал Банк, Альфа Банк);
  • погашення кредитів;
  • оплата ломбардних послуг;
  • адресні платежі за всіма видами послуг.

27 comments

  1. Александр сказав:

    Хорошо ИзиПей сделали акцию

  2. Пётр Валентинович сказав:

    из условий акции не понятно только нужно ли совершить эти 10 платежей в один из трёх периодов розыгрышей супер-призов или суммарно 10 платежей до 31.08 ?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Петр! 10 платежей необходимо совершить для возможности получения подарка. Максимально за один месяц вы можете выиграть три подарка.

  3. Степан сказав:

    Зроблено вже понад 10 оплат,а де ж “Обрати персональну картку з подарунком”…де вона саме знаходиться?…і якщо я зроблю ще 10 оплат чи я зможу обирати персональну картку ще раз?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Доброго дня! Персональна картка з подарунком доступна в мобільних додатках EasyPay (iOS та Android) на боковому меню “Акція Mastercard” https://prnt.sc/o48ufd. Кожного місяця ви можете виграти 3 подарунки.

  4. Олександр сказав:

    Доброго дня,чи враховуються оплати комунальних послуг до 10 платежів акції?Дякую.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Доброго дня, Олександр! Так, 10 платежів за оплату комунальних послуг враховуються. Також важливо, щоб кожен платіж був більше 50 грн. Сподіваємось, що саме ви отримаєте суперподарунки:)

  5. Олег сказав:

    де правила

  6. VItaliy сказав:

    А як відписатись від цього спаму? Екаунт я видалив через відстійну ліниву і брехливу службу підтримки…але от листи й далі ідуть…

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Доброго дня, Віталій! Приносимо наші вибачення і більше не будемо турбувати вас листами.

  7. Татьяна сказав:

    Если в июле сделать платеж, то он будет считаться в августе?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Татьяна!
      Осталось два периода розыгрышей:
      01.07.2019 — 31.07.2019
      01.08.2019 — 31.08 2019
      Это два отдельных периода. Транзакции за июль не будут учитываться в период “01.08.2019 — 31.08 2019”.

  8. Андрей сказав:

    Развод какой-то. Выиграл 20 гр. пополнение на телефон ещё 01.08 19 , должны были зачислить в течении 2х дней, а до сих пор нет

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Андрей!
      Задержка была связана с тем, что было 2 выходных дня.
      В 17:41 сумма была зачислена на Ваш баланс)
      Приятного вечера!)

  9. Наталія сказав:

    Здійснила більше 10 проплат платежі більше 50 грн, а зарахувалось лише 8. Чому не зараховуються всі оплати?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Наталіє!
      За умовами проведення акції не всі види платежів включаються в список акційних операцій.

      Платежі, які не включаються в акцію:
      – переказ на гаманець;
      – перекази між картками (Mastercard, Visa);
      – поповнення поточних рахунків та платіжних карток банків;
      – погашення кредитів;
      – оплата ломбардних послуг;
      – адресні платежі за всіма видами послуг.

  10. Evgenia сказав:

    Добрый день!

    В правилах указано, что разыгрываются Подарки – электронные сертификаты с целью получения эмоций.
    По факту, осуществив 10 платежей я выиграла пополнение счета на 20 грн., о котором в правила ничего не сказано. Да и с каких пор пополнение счета является эмоцией?

    Хотелось бы понять как так получается, что Подарком является услуга, о которой не указано в правилах и которая никак не связанна с эмоциями? Я разочарована.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Евгения!
      Вы верно написали. Подарки разыгрываются. Являясь участником акции Вы имеете возможность выиграть один из наших подарков.
      Количество подарков ограничено (5000 подарков).
      Тем не менее мы не можем отпустить никого с пустыми руками, поэтому в качестве поощрения мы дарим участникам пополнение мобильного)

  11. Светлана сказав:

    Доброго времени суток. Подскажите пожалуйста два дня назад участвовала в розыгрыше подарков за совершенные 10 оплат. Выиграла билет на концерт. так было написано на карточке. Где получить билет и что за концерт.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Светлана!
      Промокод скидки на приобретение билета находится в разделе “Мои подарки” Вашего личного кабинета.
      Сам же концерт, который Вы желаете посетить, Вы имеете возможность выбрать на сайте concert.ua

  12. Сергій сказав:

    Доброго дня.
    Здійснив 10/10 транзакцій в минулому місяці (жовтні) і в додатку отримав повідомлення:
    “Максимальна кількість подарунків цього місяця вже була використана. Долучайся до акції в наступному місяці, щоб отримати подарунки!”
    Зайшов в додаток сьогодні (листопад) і нічого не змінилось: те ж саме повідомлення і кнопка “отримати подарунок” все ще не активна.
    Скажіть, будь ласка це якась моя локальна проблема чи можливо акція вже не діє, але її не прибрали з додатка?
    Дякую наперед!

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Сергію!
      Так, акція завершена. Всі подаркунки вже знайшли своїх власників)
      Проте розділ акція буде доступний до кінця року, так як в ньому зберігаються промокоди, які ще не всі наші щасливчики використали.

      Неактуальне повідомлення “Максимальна кількість подарунків цього місяця вже була використана. Долучайся до акції в наступному місяці, щоб отримати подарунки!” буде змінено найближчим часом.

Залишити відповідь до Evgenia Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *