Безпека платежів
22.02.2019
Ні, не можуть.
Відповідно до закону збереження енергії, ніщо не виникає нізвідки і не зникає в нікуди. Це твердження справедливо і для грошових операцій. Гроші ЗАВЖДИ знаходяться або у відправника, або у банка-посередника, або в одержувача.
Вчера отправил платеж за электроенергию, но подтверждение оплаты так и не пришло
Добрий день, Максиме!
Надішліть, будь ласка, запит, щоб отримати квитанцію, на Email call-center@easypay.ua
В запиті вкажіть:
– перші 6 та останні 4 цифри номеру карти;
– номер особового рахунку;
– дату платежу;
– суму платежу.
Я оплатила за електроенергію,але квитанції на електронну адресу не надійшло.
Добрий день, Вікторіє!
Надішліть, будь ласка, на Email call-center@easypay.ua запит на отримання квитанції, в якому вкажіть:
– суму платежу;
– перші 6 та останні 4 цифри номеру карти;
– дату платежу;
– номер особового рахунку.
Я когда оплачиваю за электричество,почти неделю нет зачета,не переживайте,все нормально,ни куда ваши деньги не денуться и платеж пройдет.
Здравствуйте.Только оплата была с терминала на карту.квитанцию не показало,чек не выдало,деньги не пришли.терминал на улице .в чём проблема?ошибки в вводе быть не может.терминал рабочий
Здравствуйте, Ирина!
Напишите, пожалуйста, контактный номер телефона, который был Вами указан при оплате.
Hello, I made a transaction a week ago but it was cancelled, I’ve been trying to get a refund but none of the operators understands me because I speak only English.
Hello, Anthony!
Write, please, transaction number and date of payment.
Здравствуйте!
На мою карту были отправлены деньги через ваш терминал! Квитанции не было и деньги не пришли . Как можно решить эту проблему?
Здравствуйте, Юлия!
Отправьте на Email denis.nikitchuk@easypay.ua данные оплаты:
– дату и время перевода;
– сумму платежа;
– номер/адрес терминала;
– первые 6 и последние 4 цифры номера карты / номер телефона, который был указан при оплате как контактный.
Здравствуйте. Оплатила интернет через приложение EasyPay, деньги снялись, но интернет так и не появился. Как решать проблему?
Здравствуйте, Екатерина!
Укажите, пожалуйста, номер транзакции, рассмотрим.
Через сайт https://www.my.dn.yasno.com.ua 28.11.2019 оплатил счет по електроенергии. По состоянию на 02.12.2019 деньги не поступили. Прошу решения вопроса
Доброго дня, Дмитро! Просимо вказати номер телефону та ИД платежу, можете відправити цю інформацію нам на пошту call-center@easypay.ua.
16 декабря заплатил через 104.ua онлайн платежи на ваш сервис от Приват
банка. До сих пор не пришёл платёж. Квитанцию не сделал. Есть только
чек от привата. Что мне делать ?
Здравствуйте, Михаил!
Укажите, пожалуйста, первые 6 и последние 4 цифры номера карты, проверим статус оплаты.
02.01. 2020 года в 16:34 отправил деньги на кредитный счёт в Ukrsinbank сумму 3000 грн! Платёж, не пришёл!
Здравствуйте, Кирилл!
Укажите, пожалуйста, номер договора, проверим статус платежа.
Доброго дня. 03.03.2020 була зроблена оплата за послуги електроенергії. Кошти досі не надійшли. № квитанції 18324-1083-89295932 Можна якось дізнатись про їх долю. Дякую
Добрий день, Наталіє!
Платіж успішний, кошти були перераховані. Якщо зарахування ще не відображено в Вашому особистому кабінеті Енера Чернігів, не переймайтесь, найближчим часом інформація має оновитись.
З повагою, команда EasyPay!
Здравствуйте, пополнил кошелёк easypay но оплата не прошла.
Почему?
Здравствуйте, Руслан!
Средства были зачислены на баланс кошелька 01.04.2020 в 13:23.
С уважением, команда EasyPay!
1.04.2020 пополнял карту Альфа банк 2500 .
Выдало чек что оплата не произведена. Денег на карте нет до сих пор.
Здравствуйте, Геннадий!
Укажите, пожалуйста, номер квитанции, проверим статус платежа.
С уважением, команда EasyPay!
Доброго дня переводили гроші через інтернет велику суму!!!!!ще 27 березня сьогодні 6 квітня грошей ще немає
Добрий день!
Вкажіть, будь ласка, id операції, щоб ми могли ідентифікувати транзакцію.
З повагою, команда EasyPay!
Сьогодні поповнювала альфа картку через термінал , гроші взяв , а на квитанції написало ОПЛАТУ НЕ ЗДІЙСНЕНО !!!!!! коштів на картці нема , альфа банк ( їх гаряча лінія ) перевірили і таке поповнення на картку не надходило !!!як це розуміти ? Куди ділись кошти ????
Добрий день, Сюзанно!
Вкажіть, будь ласка, номер квитанції, щоб ми могли ідентифікувати транзакцію.
З повагою, команда, EasyPay!
Вкажіть Ваш контактний номер телефону, з Вами зв’яжеться наш оператор.
Доброго дня! 15.05.2020 була здійснена оплата за послуги інтернет від Укртелеком. Кошти досі не надійшли , квитанція.183976582757017. Можна дізнатись чи все в порядку. Дякую.
Добрий день, Ірино!
Ми не можемо ідентифікувати оплатe за номером транзакції Вашого банку.
Вкажіть, будь ласка, id операції в нашій системі або ж номер телефону / особового рахунку, баланс якого Ви поповнили.
З повагою, команда EasyPay!
id 819805988 номер операції, особовий рахунок6301020056943530
Ірино, сума була перерахована.
Радимо звернутись в службу підтримки Укртелеком з квитанцією.
Добрий день ! Проводила оплату на карту і не прийшла квітинція про оплату на імейл.
Добрий день, Ілоно!
Вкажіть, будь ласка, наступну інформацію для отримання квитанції:
– перші 6 та останні 4 цифри номеру карти;
– суму оплати;
– номер телефону, що вказували.
Здравствуйте. Оплатила медицинские услуги в ОН Клиник через официальный сайт с помощью вашей платежной системы. Пришел чек что оплата прошла успешно,но в клинику деньги так до сих пор и не поступили. Соответственно я не могу воспользоваться их услугами. Когда им поступят деньги?
Здравствуйте, София!
Укажите, пожалуйста, Ваш контактный номер телефона.
Добрий день, сьогодні проводила оплату за реквізитами, внесена сума коштів більше заданої, залишок не був перечислений ні на картку ні на мобільний,що робити?
Добрий вечір, Галино!
Вкажіть Ваш контактний номер телефону. Наш оператор зв’яжеться з Вами та допоможе вирішити проблему.
Добрий день! Поповнила карту Аваль декілька разів. Прийшов лише один платіж. Коли буде решта?
Добрий день, Ольго!
Вкажіть, будь лаcка, Ваш контактний номер телефону.
З Вами зв’яжеться наш оператор.