Чи можуть гроші загубитися при оплаті через платіжну систему EasyPay?

views 1 329

Ні, не можуть.
 

Відповідно до закону збереження енергії, ніщо не виникає нізвідки і не зникає в нікуди. Це твердження справедливо і для грошових операцій. Гроші ЗАВЖДИ знаходяться або у відправника, або у банка-посередника, або в одержувача.

11 comments

  1. Максим сказав:

    Вчера отправил платеж за электроенергию, но подтверждение оплаты так и не пришло

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Максиме!
      Надішліть, будь ласка, запит, щоб отримати квитанцію, на Email call-center@easypay.ua
      В запиті вкажіть:
      – перші 6 та останні 4 цифри номеру карти;
      – номер особового рахунку;
      – дату платежу;
      – суму платежу.

  2. Вікторія сказав:

    Я оплатила за електроенергію,але квитанції на електронну адресу не надійшло.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Вікторіє!
      Надішліть, будь ласка, на Email call-center@easypay.ua запит на отримання квитанції, в якому вкажіть:
      – суму платежу;
      – перші 6 та останні 4 цифри номеру карти;
      – дату платежу;
      – номер особового рахунку.

    • Клавдия сказав:

      Я когда оплачиваю за электричество,почти неделю нет зачета,не переживайте,все нормально,ни куда ваши деньги не денуться и платеж пройдет.

  3. Ирина сказав:

    Здравствуйте.Только оплата была с терминала на карту.квитанцию не показало,чек не выдало,деньги не пришли.терминал на улице .в чём проблема?ошибки в вводе быть не может.терминал рабочий

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Ирина!
      Напишите, пожалуйста, контактный номер телефона, который был Вами указан при оплате.

  4. ANTHONY AFIADIGWE сказав:

    Hello, I made a transaction a week ago but it was cancelled, I’ve been trying to get a refund but none of the operators understands me because I speak only English.

  5. Юлия сказав:

    Здравствуйте!
    На мою карту были отправлены деньги через ваш терминал! Квитанции не было и деньги не пришли . Как можно решить эту проблему?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Юлия!
      Отправьте на Email denis.nikitchuk@easypay.ua данные оплаты:
      – дату и время перевода;
      – сумму платежа;
      – номер/адрес терминала;
      – первые 6 и последние 4 цифры номера карты / номер телефона, который был указан при оплате как контактный.

Залишити відповідь до Максим Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *