EasyPay встановлює комісію 0% при оплаті електронним гаманцем

views 6 992

Увага! Приємні новини!
З 7.06 на сайті easypay.ua та у додатках EasyPay для iOS та Android при оплаті гаманцем, КОМІСІЯ 0% на більшість послуг. Забудь про комісії! Сплачуй більш ніж 2000 послуг, використовуючи електронний гаманець EasyPay.  Поповнення гаманця в терміналах – всього 5 грн! На сайті на суму менше 500 грн – комісія 5 грн, на суму більше 500 грн – без комісії.  

Електронний гаманець EasyPay (Електронні гроші НПС «ПРОСТІР», емітовані АБ «УКРГАЗБАНК») – універсальний платіжний інструмент, який дозволяє зберігати електронні гроші і проводити безготівкові операції в інтернеті. Eлектронний гаманець доступний усім зареєстрованим користувачам EasyPay. Щоб сплачувати 2000+ послуг без комісії, зареєструйся в системі EasyPay, додай гаманець та використовуй його для сплати послуг. Поповнювати гаманець можна через термінал або переказавши кошти з банківської картки на сайті або в додатках EasyPay. Поповнення гаманця, відтепер, також всього 5 грн.

Важливо: Комісія 0% не розповсюджується на фінансові послуги та поповнення мобільних рахунків. 
Фінансові послуги це:

  • перекази між картками (Visa, Mastercard)
  • поповнення рахунків та карток банків (Банк ВТБ, Ідея банк, Райффайзен Банк Аваль, МетаБанк, Банк ПУМБ, Таскомбанк, Банк Восток, Укрсиббанк, Универсал Банк, Альфа Банк)
  • адресні платежі за всіма видами послуг  

Зверни увагу, це не акція, а постійний тариф. Відтепер, завжди 0% при оплаті e-гаманцем та лише 5 грн за його поповнення. З EasyPay вигідно!

97 comments

  1. Педро сказав:

    Это совсем не выгодно. Большинство людей использует сайт для транзакций електронными деньгами, переводами на карту/с Карты, пополнение мобильных тел., а на эти все услуги комиссия остаётся, только теперь ещё и 5 грн. вам плати за пополнение вашего же кошелька! Абсурд)))

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня. Ви як і раніше маєте можливість поповнювати гаманець на сайті від 500 грн без комісії. Умови поповнення було змінено тільки для терміналів.

      • Роман сказав:

        Повна тупа брехня. Я поповнив електронний гаманець на суму 500 грн. Прийшло тільки 495 грн. Поповнював мобільний телефон на суму 35 грн і взяли комісію 1 грн. Сплачував за ОСББ 225 грн і взяло комісію 5 грн. Наглі брехуни!

        • Customer Support EasyPay сказав:

          Доброго дня, Роман! Уточніть, будь ласка, як Ви здійснювали поповнення електронного гаманця на сайті або через термінал? Комісія 0% не розповсюджується на фінансові послуги та поповнення мобільних рахунків. Оплата послуг ОСББ – це адресний платіж.

          • Роман сказав:

            Уточняю.
            Я сьогодні поповняв елекектронний гаманець на сумму 550 грн. через термінал №19305. Термінал зразу чесно сказав що комісія 5 грн. На чеку також було чесно сказано що отримано 550 грн. комісія 5грн. сума платежу 545 грн.
            Прийшла СМС поповнено на 545 грн.
            От і виходить що Ви брешете коли заявляєте що поповнення електронного гаманця без комісії.

            РЕКЛАМА ДВИГАТЕЛЬ ПРОГРЕССА.

            Не важко здогадатися чийого прогресу.

          • Customer Support EasyPay сказав:

            Доброго дня, Роман! В статті вказано, що поповнення гаманця в терміналах з комісією 5 грн, оплата послуг на сайті easypay.ua з комісією 0%.

        • Алексей сказав:

          +

          • Дмитрий сказав:

            Пополнение кошелька на сайте на сумму меньше 500 грн — комиссия 5 грн, на сумму больше 500 грн — без комиссии.

            Брехня если у людей все равно комиссию взяло при пополнениях кошелька боле 500 грн.

          • Customer Support EasyPay сказав:

            Дмитро, доброго дня. Ви можете самостійно перевірити комісію не здійснюючи платіж, достатньо ввести суму поповнення і розмір комісії автоматично розраховується.

          • Михаил сказав:

            Добрый день. Я заметил , что комиссию за пополнения кошелька на сайте берёт только Приватбанк, остальные банки комиссию не берут. Я это проверил несколько раз.

    • Васся сказав:

      А что мне пишет мобильное приложение :месячный лимит переводов с кашелька на кошелек исчерпана???? Что за бред

      • Служба підтримки EasyPay сказав:

        Добрый день!
        В системе действуют следующие ограничения по переводу денежных средств между кошельками:
        – 500 грн в день;
        – 4000 грн в месяц.

  2. Александр сказав:

    Пользовался для пополнения мобильного счёта.
    Теперь 5 грн за пополнение кошелька и плюс комиссия.Конечно,стало выгодней (((

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Александр, вы можете пополнять кошелек на сайте без комиссии при сумме пополнения более 500 грн. В таком случаи стоимость пополнения мобильного счета для вас не поменяется, но появится возможность оплачивать другие услуги без комиссии.

  3. Виктор сказав:

    Як поповнити картку Easypay Forward без комісії?

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня! Поповнити картку EasyPay без комісії можна на сайті та в додатках easypay.ua – звичайним переказом з картки на картку.

  4. Клавдия сказав:

    Не выгодно будет. Лучше я буду картой расплачиваться чем кошельком.

  5. Иван сказав:

    Т.е. Коммунальные платежи остаются с комиссией при оплате с кошелька?

  6. Сергій сказав:

    Доброго дня, я не розумію як платити за комунальні послуги з комісією чи без. На картинках показано, що газ, вода і світло – комісія 0%, а в коментарях і в пункті ВАЖЛИВО! Ви пишете, що комісія 0% на дані послуги не поширюється. Просто багато людей використовує Ваш сервіс для поповнення мобільного і оплати комуналки.

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня, Сергій. Всі комунальні послуги з комісією 0%. Комісія не розповсюджується на поповнення мобільного рахунку, фінансові послуги, а також адресні платежі за всіма видами послуг.

      • Сергій сказав:

        Дякую. А як поповнити через сайт на 500грн. і більше, щоб не платити комісії?

        • Customer Support EasyPay сказав:

          Доброго дня, Серій. Обираєте гаманець, який бажаєте поповнити, далі обираєте спосіб оплати, наприклад, карткою. Сума поповнення має бути більше 500 грн.

  7. statspd сказав:

    Поясніть, як це реалізувати: “На сайті на суму …… більше 500 грн – без комісії. ” Я поповнював НА САЙТІ гаманець зі своєї картки на суму 600 грн. Сайт вказує комісію при цьому – 0 грн. В результаті після виконання поповнення з мене було стягнуто комісію 5 грн (повідомлення з банку). У вас система або мухлює, або чогось недопрацьовує. АБО в подробицях напишіть, як поповнити без комісії !!!

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня! Все правильно, якщо сума вашого поповнення б00 грн, комісія — 0%. Для розгляду вашого питання уточніть, будь ласка, деталі платежу: ІД транзакції або номер квитанції, суму, дату та номер вашого мобільного.

  8. Николай сказав:

    Важно: Комиссия 0% не распространяется на финансовые услуги и пополнения мобильных счетов.!

    Так распространяется или нет???Как то хитро написано)))

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня! Комісія не розповсюджується на фінансові послуги (перелік надано в статті) та поповнення мобільних рахунків.

  9. Андрей сказав:

    Общим народ!Если банковской картой пополните кошелек от суммы 500,01грн, то комисия реально 0.

  10. Сеня сказав:

    А почему вы не указываете в данной новости, что дневной лимит для оплаты при помощи кошельков (не важно сколько их у тебя) всего лишь 500 грн.

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня. Дане обмеження стосується тільки переказів між гаманцями і ніяк не впливає на оплату послуг.

  11. колобок сказав:

    Як поповнити гаманець через сайт якщо я не маю ні кредитної карти ні рахунку в банку на суму 501 грн. без комісії???

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня. Гаманець можете поповнити готівкою в будь-якому терміналі EasyPay.

  12. Алла сказав:

    ошибочно скинула на другую карту оплату пообещали скинуть квитанцию до сих пор нету

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Добрый день, Алла. 26.06 отправили Вам квитанцию на alla29051977@gmail.com. Также Вы можете скачать квитанцию из Личного кабинета в “Истории платежей”, “Детали”.

  13. Антон сказав:

    Привет .
    Как можно на новом сайте посмотреть “ВЫПИСКУ” ?
    СПАСИБО

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Добрый день, Антон. Квитанцию Вы можете скачать в личном кабинете, выбрать вкладку “История платежей”, далее необходимо выбрать период времени. Справа будут три точки, нажав на них Вы сможете скачать квитанцию.

  14. Дына сказав:

    Не могу посмотреть оплаченный чек за интернет подскажите куда зайти чтобы посмотреть.

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня! Перейдіть на вкладку “Історія платежів” в Особистому кабінеті.

  15. Леонид сказав:

    Я предприниматель,и много лет использую это приложение, и стало просто невыносимо, огромнейшие комиссии, на перевод по реквизитам, 4000 перевожу и easypay, забирает 80 грн, а у меня очень часто пополнение на 8000 на рассчетный счё., Представьте себе сколько компания ежемесячно зарабатывает только на мне. Моё мнение они зажрались, а раньше было всё без комиссии. Нужно уходить и искать что то другое.

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Добрый день, Леонид. Спасибо, что Вы выбрали и пользуетесь нашим сервисом. Рекомендуем Вас оформить карту EasyPay. Оплата всех услуг в том числе платежи по реквизитам — без комиссии.

  16. Эдвард сказав:

    Платёж в обработку попадает каким чудом , впервые такая ситуация когда действительно очень срочно нужно было на карточку перевести а был рядом только терминал easypay который отклонил платёж на мой номер кошелька забрав денежные средства!)
    Решите пожалуйста что то с этим вопросом!

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Добрый день! Укажите, пожалуйста ИД транзакции, а также ваш мобильный телефон, чтобы мы могли более детальней разобраться в вашей ситуации.

  17. Наталія сказав:

    Я тікишо оформляля кредит кошти куди перевела? Щось нічого не розумію

  18. Наталія сказав:

    Де ділися мої кошти?

  19. Наталія сказав:

    Я тікишо оформляля кредит кошти куди перевела? Щось нічого не розумію
    Коли буде відповідь

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня, Наталія! Платіжний сервіс EasyPay дозволяє погасити кредит, але наша компанія не видає кредити фізичним особам. Будь ласка, уточніть де саме Ви оформлювали кредит?

  20. Артём сказав:

    Здравствуйте, я не могу перевести со своего кошелька 250 гр уже два дня пишет что превышен лимит, подскажите что делать.

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашого гаманця, а том номер мобільного.

  21. Сергей сказав:

    Отправил деньги на кошелек мошеннику. Есть ли шасы вернуть?

    • Customer Support EasyPay сказав:

      Доброго дня, Сергій! Дзвоніть нам на гарячу лінію 0 800 60 30 03 зробимо все, що в наших силах.

  22. Яна сказав:

    Здравствуйте.
    Я пополнила кошелек на сумму 521 грн без комиссии. Но при выборе из списка на сайте прставщика услуг Херсоноблэнерго, комиссия за оплату счета предлагает свыше 9 грн.
    Так можно оплачивать коммунальные услуги без комиссии или нет?
    Спасибо.

    • Яна сказав:

      Пообщавшись со службой поддержки, проблему решили. Оплата прошла с комиссией 0.01 коп. ☺
      Оплата в стадии обработки, буду ждать.
      Спасибо за оперативность.

  23. Роман сказав:

    Деньги с кошелька ушли на счет мошенникам
    Пополнил кошелек на 600 грн, оплатил за интернет 150, все без комиссии, но только вот остальные 450 грн. на следующий день были перечислены на какой то кошелек Global Money
    Позвонил в службу поддержки, обращение зафиксировали и посоветовали обратится в правоохранительные органы с заявлением о незаконном списании средств.

    Вот так сэкономил !!!

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Роман!
      Для детального рассмотрения Вашего вопроса просим Вас указать номер телефона, который зарегистрирован в Вашем аккаунте.

  24. Микола сказав:

    По транзакціях id 663345010, 667504134, та 667732950, цікавить статус оплати за комунальні.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Миколо!
      Всі зазначені Вами транзакції успішні.
      Кошти перераховуються протягом трьох робочих днів, після розподіляються комунальним підприємством по рахункам.

  25. Igor сказав:

    Здравствуйте. Скажите пожалуйста, перевод по реквизитам относится к адресным платежам?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Игорь!
      Перевод по реквизитам – это адресный платеж)

  26. Сергей сказав:

    Выше было упомянуто, что Приват банк берет комиссию за перевод денег на счёт электронного кошелька. Подскажите, кто знает, а если оплачивать коммунальные платежи с помощью MasterPass, привязанного к карточке Приват Банка, Приват Банк будет брать комиссию за операцию?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Сергей!
      Банк не должен взимать дополнительную плату при оплате коммунальных услуг, так как платежи осуществляются с другим MCC-кодом.

  27. Александр сказав:

    Я пополнял внутренний кошелёк easypay на 800 грн и у меня сняло 5 грн за пополниние. (как будто я перевожу в ПриватБанке на карту для выплат) , тогда какой смысл пополнять кошелек если все равно есть комиссия при пополнении? Есть смысл пополнить на большую сумму 1 раз потерять на комиссии 5 грн и потом оплачивать разные услуги с кошелька?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Александр!
      Дополнительная комиссия взимается (на стороне банка) при оплате лишь картой ПриватБанка согласно их внутренним тарифам.
      При пополнении кошелька картами других банков дополнительная комиссия на взимается.

  28. Борис сказав:

    По каким реквизитам можно пополнять кошелек с карты другого банка ,не подязывая ее на Вашем сайте? То-есть указав МФО,ОКПО и т.д Укргазбанка и получателя,номер кошелька.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Борис!
      Перевод средств на кошелек EasyPay по реквизитам невозможен.
      Если Вы не желаете регистрироваться в системе и регистрировать карту, Вы можете осуществить оплату как анонимный пользователь https://easypay.ua/ua/catalog/e-money/easypay/easypay-money-deposit

  29. Black сказав:

    По кошельку “88144777” была оплата в 300 гривен!
    Звоним в поддержку они не знают что сказать..
    И так всегда..
    Так когда же все таки денюшки попадут на счёт

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте!
      Пополнение кошелька № 88144777 на сумму 300грн не осуществлялось в нашей системе.

  30. Михайло сказав:

    Доброго дня. Чому немає опції поповнення карти Форвард банку “Друзі easypay” з гаманця easypay ? Це ж зручно і необхідно в користуванні! Пропоную рпозглянути можливість добавлення даної опції з пільговим тарифом , наприклад 0,25% Поповнення карти та гаманця залишити згідно діючих тарифів. Впевнений буде зручно і вигідно як для користувачів так і для Вашого ресурсу, оскільки будете отримувати комісію, Дякую.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Михайле!
      Приймемо до уваги.
      Дякуємо за Ваш відгук!

  31. владимир сказав:

    Я не нашел в обновленной версии гле можно сделать ставки СУПЕРЛОТО, КЕНО вобщем УнЛ

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Владимир!
      Данные сервиса отсутствует в списке услуг на нашем сайте.

  32. Юра сказав:

    пытаюсь сделать платеж с кошелька на карту, но пишет что будет коммисия за платеж.
    хотя в статье сказано что платеж бесплатный, если — “пополнение счетов и карт банков (Банк ВТБ, Идея банк, Райффайзен Банк Аваль, МетаБанк, Банк ПУМБ, ТАСкомбанк, Банк Восток, УкрСиббанк, Универсал Банк, Альфа Банк)”

    • Юра сказав:

      я дела пополнение карты ПАО “Банк Кредит Днепр”

      • Служба підтримки EasyPay сказав:

        Здравствуйте, Юрий!
        Комиссия при оплате кошельком установлена для данного сервиса, так как он является финансовой услугой.
        В скобках наведены примеры. Список наших услуг постоянно расширяется.

  33. Владислав сказав:

    При пополнении кошелька с карты банка ЮНЕКС банк взял комиссию 1,5% + 5 грн; с карты А-Банка – без комиссии (в феврале 2019)

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Владислав!
      Банк может взимать дополнительную комиссию со своей стороны только в том случае, если это предусмотрено внутренними тарифами банка.
      Рекомендуем обратиться в службу поддержки банка “Юнекс”, чтобы проконсультироваться по данному вопросу.

  34. Тимофей сказав:

    Какая будет комиссия при пополнении кошелька через терминал?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Тимофей!
      Комиссия при пополнении кошелька EasyPay в терминальной сети составляет 5%, вне зависимости от суммы.

  35. Дмитрий сказав:

    26781075 кош
    Можно узнать точное время платежа 02.05 после 15:30 на сумму 380грн

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Дмитрий!
      Пополнение данного кошелька не осуществлялось 02.05

  36. Антон сказав:

    Здравствуйте. Сегодня хотел пополнить кошелек в терминале и был удивлен: было написано пополнение до 800 грн.- комиссия 15 грн. Свыше 800 – 5 грн. Это правда новые тарифы

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Антон!
      Да, тарифы на пополнение кошелька были изменены.

  37. Тарас сказав:

    Доброго вечора,

    Підкажіть, будь ласка, оплата ЄСВ та єдиного податку для ФОПа 3ї групи – це адресний платіж? Цікавлюся з метою реєстрації гаманця, щоб економити на комісії.

    Дякую!

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Тарасе!
      Оплата ЄСВ ТА ЄП здійснюється як переказ за реквізитами. Такий платіж Ви можете здійснити двома способами:
      1. Обрати послугу звичайного переказу за реквізитами https://easypay.ua/ua/catalog/budget/bank-transfer-budget , де всі реквізити необхідно вводити самостійно.
      2. Обрати відповідні послуги в розділі “Платежі до бюджету” https://easypay.ua/ua/catalog/budget , що спрошує оплату, так як частину реквізитів система заповнює самостійно.

      Для обох способів оплати комісія складає 2% (мінімум 5грн), що не залежить від обраного інструменту (карта/гаманець).

  38. Евгений сказав:

    Доброго дня! Подскажите пожалуйста,возможно ли пополнить “easy pay по номеру кошелька”, переведя средства с номера мобильного оператора,конкретно Киев Стар?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Евгений!
      Перевод средств с мобильного баланса Киевстар на баланс кошелька EasyPay недоступен.

  39. Елизавета сказав:

    Пополнила счёт через терминал (наличными)
    Деньги на счёт не пришли
    Возможно их вернуть мне на карту?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Елизавета!
      Укажите, пожалуйста, id операции или номер транзакции, чтобы мы идентифицировали платеж.

  40. Сергей сказав:

    Какую максимальную сумму можно внести через терминал в кошелек и какая при этом будет комиссия?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Сергей!
      Максимальная сумма одного платежа – 4999грн. Максимальная комиссия – 15грн.

Залишити відповідь до Андрей Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *