Об’єднуємось з Fishka!

views 6 041

EasyPay та програма лояльності Fishka тепер партнери! Твої щоденні покупки стають ще вигіднішими.

Fishka – програма лояльності, з якою щоденні покупки стають вигіднішими.  Карткою Fishka користується вже більше 4 млн українців. За кожну покупку вони отримують бали, які можна використати на знижки, поповнення рахунків, оплату послуг на easypay.ua та подарунки з  каталогу Fishka.
 

Як отримати бонуси?

 

1. Якщо ви вже маєте картку Fishka – додайте її у Особистий кабінет EasyPay, вкажіть персональний номер картки та PIN. 
2. Щоб отримати нову персональну картку Fishka – заповніть форму

 

 

Зверніть увагу на позначки при оплаті послуг

 

За кожну оплату сервісу з позначкою Fishka нараховуються бонуси. 

Бали нараховуються також за розрахунки у магазинах-партнерах програми.

Всі накопичені бали можна використати на:

  • Оплату послуг* в EasyPay
  • Знижки у партнерів програми
  • Приємні винагороди з каталогу на myfishka.com

                                                                                                                
Баланс балів зареєстрованої картки відслідковуйте в Особистому кабінеті EasyPay, а також в Персональному кабінету на myfishka.com

Сплачуйте на easypay.ua, накопичуйте бали та витрачайте кошти на приємні подарунки.

 

*Оплата не розповсюджується на фінансові послуги та поповнення мобільних рахунків. 

 

56 comments

  1. Сергій сказав:

    Яким чином можна оплатити на easypay балами з Фішка?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Сергію!
      Карту Fishka необхідно зареєструвати в особистомі кабінеті – https://easypay.ua/ua/profile/cards , після чого у Вас з’явиться відповідний інструмент оплати.

  2. Степан сказав:

    Добрий день, я зареєструвався на https://easypay.ua/ua/profile/fishka/add на Карту Fishka і і як далі діяти? Як фізично отримати Карту Fishka, для того щоб внести її дані в Персональний кабінет?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий вечір, Степане!
      Всі необхідні дані Ви вказуєте при реєстрації карти Fishka. Згідно вказаним даним створюється Ваша особиста віртуальна карта Fishka.
      Ваш номер телефону, а також пін-код, який Ви створювали, Ви можете використовувати для входу в Ваш особистий кабінет на сайті https://myfishka.com/#login , а також в додатку Fishka.

  3. Алекс сказав:

    Все написано красиво, но не понятен размер начисления баллов на Фишку при оплате. Где либо есть ссылка, чтобы понять сколько балов получится с конкретной оплаты? И кстати на сайте самой Фишки об обьединении с Изей ни слова 🙁

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Алекс!
      Размер начисления варьируется от 0,1% до 1% суммы транзакции.
      Информация о партнерстве будет отображена на сайте Fishka в ближайшее время.

  4. Олег сказав:

    Я підключити картку фішка? В якому меню?

  5. Виктор сказав:

    А с мобильного приложения Easy Pay это всё работает?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Виктор!
      На сегодняшний день программа открыта лишь для десктопной и мобильной версии.
      В ближайшее время она также появится и в мобильных приложениях.

  6. Владимир сказав:

    Подскажите, пожалуйста.
    Зарегистрировал виртуальную карту ФИШКА, вроде все нормально. Но для регистрации в мобильном приложении Фишка нужно указать номер этой карты!

    Где его найти? Пока не нашел нигде на сайте…

    Спасибо!

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Владимир!
      Вам не нужно регистрироваться в мобильном приложении Fishka, если Вы создали карту в нашей системе. Вам достаточно войти в систему, используя номер телефона и пин-код.

  7. Владимир сказав:

    Здравствуйте.
    Можно ли вывести с фишки баллы на гривневую карточку привата?
    Спасибо

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Владимир!
      Вывод средств с карты Fishka на банковскую карту недоступен.

  8. Юра сказав:

    Добрий день.
    Карту Fishka я зареєстрував у особистому кабінеті – https://easypay.ua/ua/profile/cards , після чого у мене не з’явився відповідний інструмент оплати. Чи діє, ще акція?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Юрію!
      Наразі інструмент оплати Fishka неактивний.
      Найближчим часом даний інструмент оплати знову буде доступний для всіх користувачів.
      Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

  9. Андрей сказав:

    Здравствуйте!
    У меня банковская зарплатная карта Райфайзен-Fishka. Она может участвовать в регистрации? Если да, то как узнать номер карты Fishka?
    Спасибо

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Андрей!
      Visa Fishka − карта, которая объединяет банковскую платежную карту и карту программы лояльности Fishka.
      В нашей системе Вы можете зарегистрировать как одну, так и вторую карту, но именно карта программы лояльности Fishka участвует в нашей программе.

      Восстановите пин-код по номеру телефона на сайте https://myfishka.com/#recovery. После Вы сможете посмотреть номер Вашей карты Fishka в соответствующем разделе.
      Если возникнут трудности с восстановлением PIN-кода, обратитесь в службу поддержки Fishka 📞 0 800 505 118.

  10. Дмитро сказав:

    Добрий день! Не можу оплатити інтернет балами Фішка (фірма Радіо). У списку карт просто немає Фішки. Допоможіть, будь ласка.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Дмитре!
      Інструмент оплати Fishka був недоступний короткий період часу. Наразі Ви маєте можливість здійснити оплату.
      Приносимо вибачення за створені незручності.

      • Людмила сказав:

        Зараз знову немає доступу, щоб оплатити мобільний рахунок. Коли все налагодиться?

        • Служба підтримки EasyPay сказав:

          Добрий вечір, Людмило!
          Інструмент оплати Fishka був тимчасово недоступний для поповнення мобільного на сайті.
          Наразі можливість поповнення мобільного балансу даним інструментом відновлено.
          Приносимо наші щирі вибачення за тимчасові незручності.

  11. Irina сказав:

    Не можу поповнити мобільний рахунок за допомогою балів fishka картка fishka відсутня в засобах оплати , там лише банківська картка , електронний гаманець або з іншого мобільного

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий вечір, Ірино!
      Інструмент оплати Fishka був тимчасово недоступний для поповнення мобільного на сайті.
      Наразі можливість поповнення мобільного балансу даним інструментом відновлено.
      Приносимо наші щирі вибачення за тимчасові незручності.

  12. Наталия сказав:

    Здравствуйте. Почему не возможно оплатить мобильный баллами Фишка?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Наталья!
      Повторите, пожалуйста, попытку перевода средств.

  13. Вячеслав сказав:

    Добрый день! Пытаюсь добавить карту фишка на свою регистрацию, но мне уже несколько раз пишет невозможно из-за ограничений. С чем это может быть связано?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Вячеслав!
      Укажите номер телефона, который зарегистрирован в Вашем аккаунте.

  14. Тетяна сказав:

    Не можу поповнити рахунок балами фішки, пише сервіс недоступний спробуйте пізніше.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Тетяно!
      Вкажіть, будь ласка, номер телефону, який зареєстрований в акаунті.

  15. Анна сказав:

    Не могу добавить карту Фишка в EasyPey. Пишет “упс! Возникла ошибка. Попробуйте позже. Но не позже, не раньше не добавляется. Пробовала уже раз 20.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Анна!
      Укажите, пожалуйста, номер телефона, который зарегистрирован в аккаунте.

  16. Екатерина сказав:

    Здравствуйте. Подскажите пожалуйста могу ли я вывести деньги с карты фишка через изи пей на банковскую карту

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Екатерина!
      Инструмент оплаты Fishka недоступен для категории банковских услуг (пополнение карты, погашение кредита, прочее).

  17. Анна сказав:

    Здравствуйте!не могу пополнить счет киевстар фишкой,пишет,что операція не здійснена через обмеження

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Анна!
      Укажите, пожалуйста, Ваш номер телефона в аккаунте, рассмотрим причину.

  18. Настя сказав:

    Доброго дня.Додала свою карту Фішка в додаток easy pay. Хочу поповнити мобільний рахунок
    Але там де спосіб оплати чомусь Фішка не відображається. що може бути причиною ?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Анастасіє!
      Інструмент оплати Fishka доступний не для всіх послуг із списку.

  19. Татьянв сказав:

    Добрый день! Не могу пополнить мобильный фишкой, пишет попробуйте позже. В чем причина?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Татьяна!

      Ограничение на вывод средств с карты Fishka составляет 1000 грн в месяц.
      На данный момент Вы можете совершить перевод на сумму 211 грн.
      16.03.2020 в 06:44 Вы сможете совершить оплату на большую сумму.

      С уважением, команда EasyPay!

  20. Гуля сказав:

    Карта фишка была привязана к личному кабинету, теперь её нет, не могу оплатить услуги с неё. Как быть?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте!

      Зарегистрируйте, пожалуйста, повторно карту Fishka, после совершите оплату.

      С уважением, команда EasyPay!

  21. Евгения сказав:

    Здравствуйте,не могу оплатить коммуналку баллами Фишка,пишет платежная ошибка попробуйте позже. Подскажите в чем проблема?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Евгения!

      Повторите, пожалуйста, регистрацию карты Fishka в личном кабинете. После совершите оплату.

      С уважением, команда EasyPay!

  22. Гуля сказав:

    Здравствуйте. Карта фишка пропала ,привязать заново не могу. Подскажите что делать. Даже пропала в меню где её можно было увидеть или заново привязать

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте!

      Карта Fishka незарегистрированная в Вашем личном кабинете. Трудностей с привязкой не должно быть.
      Перейдите, пожалуйста, в раздел “Карты” и зарегистрируйте карту Fishka – https://easypay.ua/profile/cards

      С уважением, команда EasyPay!

  23. Олександр сказав:

    Доброго дня)) хотів запитати, чи можна поповнити мобільний рахунок Київстар балами фішка?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Олександре!

      Для Вашої карти Fishka, на жаль, недоступне поповнення мобільного.
      З повагою, команда EasyPay!

  24. Софія сказав:

    Доброго дня. Як вивести гроші з фішки на банківську карту?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Софіє!

      З технічних причин 19.06.2020 о 18.00 оплата карткою Фішка в EasyPay була тимчасово відключена. Про час відновлення роботи буде повідомлено окремо.
      Нарахування балів працює в штатному режимі.

      Переказ коштів з карти Fishka на банківську карту або інші фінансові послуги (електронний гаманець, переказ за реквізитам, тощо) неможливий.
      З повагою, команда EasyPay!

  25. Вячеслав сказав:

    Добрый день, ранее лимит оплаты с карты фишки был 1000 грн в месяц? Сейчас этот лимит уменьшили намного или что? Я даже 300-400 грн проплатить не могу. Для чего добавлять эту функцию, если ею и восполььзоваться нельзя нормально.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Вячеслав!

      На сегодняшний день ограничение на вывод средств с карты Fishka составляет 300 грн в месяц.

  26. Дмитро сказав:

    Коли можна буде знову вивидоти гроші з Fishka на банківську карту?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Дмитре!

      Інструмент оплати Fishka недоступний для банківських послуг.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *