Як перевести гроші з телефону на телефон

views 242

Кожен з нас хоча б раз, але потрапляв в таку ситуацію: гроші на телефоні різко закінчилися, а до

терміналу/інтернету доступу немає. Що робити в такому випадку?

Взагалі, відзначимо, що існують різні способи поповнити рахунок телефону. Користувачі можуть поповнити рахунок через термінал, картою, за допомогою спеціальних сайтів (таких, як EasyPay) або безпосередньо з телефону на телефон.

Ми зараз поговоримо про те, як перевести гроші з телефону на телефон.

Щоб зробити останнє, вам всього-на-всього потрібно набрати певну комбінацію цифр, де

будуть вказані потрібна сума і телефон абонента.

Які це комбінації для різних операторів ми і розповімо нижче.

 

Як перевести гроші з телефону на телефон Київстар

Абонентам Київстар для того, щоб перевести кошти з рахунку на рахунок, необхідно набрати таку комбінацію: *124*YYY*380ХХХХХХХХХ # і натиснути кнопку виклику.

YYY – потрібна сума, ХХХХХХХХХ – номер того, кому переводяться кошти.

Сума перевищує 21 грн? Вам знадобиться її підтвердити. Для цього введіть протягом 5 хвилин комбінацію *125#. Абонент, якому гроші переводять, отримає смс про зарахування суми.

 

Як перевести гроші з телефону на телефон Водафон

Абоненти Водафон можуть перевести гроші зі свого рахунку на телефон іншого користувача шляхом введення комбінації *150*XXXXXXXX*YYY# кнопка виклику.

Де, знову ж таки, XXX – номер телефону, YYY – сума (до 30 грн).

Після введення комбінації підтвердіть переказ комбінацією *150*код підтвердження# і натисніть кнопку виклику.

Абоненти Водафон можуть запросити поповнення рахунку у інших абонентів. Для цього достатньо написати на номер 150 повідомлення з текстом: 380ХХХХХХХХХ*сума. Після цього дотримуйтеся інструкцій, які будуть описані в повідомленні.

Звернемо увагу: при переказі грошей на рахунку повинно залишатися не менше 5 грн. В іншому випадку, переказ не буде здійснений.

 

Як перевести гроші з телефону на телефон Лайф

Абонентам Лайф також доступний переказ грошей з телефону на телефон.

Для цього введіть на мобільному наступне: *111*380ХХХХХХХХХ*сума переказу# або зателефонуйте на номер 124. Після цього слід вибрати пункт «Переказ балансу» і вказати номер, куди кошти переводяться і суму.

Вище ми згадали про те, що рахунок телефону можна поповнити також за допомогою сервісу онлайн-платежів EasyPay.

Так, абоненти Лайф і Київстар можуть поповнити рахунок мобільними грошима через картку постачальника.

Щоб це зробити, достатньо ввести номер абонента, рахунок якого ви поповнюєте, вписати потрібну суму і вибрати спосіб оплати, який так і називається – “Мобільні гроші”.

Окрім того, ви можете поповнити рахунок телефону за допомогою банківської карти.

Як це зробити:

  1. Незалежно від оператора, виберіть на головній сторінці розділ «Мобільний зв’язок і телефон».
  2. Впишіть номер телефону, який поповнюєте і суму. Натисніть «Оплатити».
  3. Виберіть спосіб оплати: карта банку.
  4. Для оплати карткою впишіть її номер, термін дії та код cvv. Натисніть «Підтвердити».

 

Протягом декількох хвилин гроші будуть зараховані на ваш рахунок.

Звертаємо увагу, що всі дані, що користувачі вводять на сайті EasyPay, надійно шифруються і недоступні ніяким третім особам.

Якщо хочете зробити такий платіж регулярним, налаштуйте функцію «Зберегти платіж» (доступна зареєстрованим користувачам). Таким чином, система запам’ятає ваші дані і автоматично підтягне їх наступного разу.

Після поповнення рахунку на екрані з’явиться чек, що свідчить про успішність операції. Його можна або роздрукувати, або відправити на пошту.

Користувачі EasyPay, є абонентами Київстар або Лайф, можуть переводити гроші з телефону на телефон безпосередньо між операторами – без використання банківських карт.

Для цього існує сервіс Sim2Sim.

Щоб зробити таку процедуру, вам потрібно:

  • вибрати оператора абонента-відправника;
  • ввести номер телефону, з якого сума буде перерахована;
  • написати суму переказу;
  •  ввести номер телефону одержувача.

Після цього відправнику прийде код підтвердження, який слід ввести в спеціальне поле на сайті.

Звернемо увагу, що максимальна сума, яку можна перевести – 3000 грн.

 

Правила безпеки при переказах

Всі мобільні оператори України надійно захищають грошові перекази. Після введення необхідної комбінації вам треба буде підтвердити здійснення платежу – ввести одноразовий код, який є секретним.

Звернемо увагу, що такий код не запитується операторами ні в якому разі.

Крім того, пам’ятайте: не слід нічого підтверджувати, якщо ви не робили ніяких фінансових

операцій.

Відстежити статус операції (якщо ви скористалися сервісом Sim2Sim) можна в особистому кабінеті на сайті EasyPay або у оператора гарячої лінії.

А якщо у вас виникнуть питання, пов’язані безпосередньо з мобільним зв’язком/переказом грошей, звертайтеся до оператора мобільного.

 

Комісії та обмеження при переказі грошей з телефону на телефон

При переказі грошей між абонентами Київстар і Водафон комісія відсутня (при переказі на

номери інших операторів з Київстару вона становить 3 грн).

Для абонентів Лайф комісія складає 1 грн.

Відзначимо, що абоненти Водафон за один раз можуть перекинути не більш ніж 30 грн. Для абонентів Лайф і Київстар таких обмежень немає.

Якщо ви зареєстровані на EasyPay, то у вас є можливість створити віртуальну карту, і нею оплачувати послуги (в тому числі, і Sim2Sim) без комісії.

Одна з головних переваг нашого сервісу: ми працюємо не з віртуальними знаками або іншими одиницями умовного характеру, а безпосередньо з грошима.

Вся інформація надійно захищена відповідно до протоколів міжнародної безпеки та відповідно до українського законодавства.

А якщо ви захочете перевірити платіж, в розділі “Служба підтримки EasyPay” введіть ваш номер квитанції і суму транзакції. Через пару секунд інформація буде доступна до скачування.

 

Що робити при помилковому переказі

Якщо ви відправили гроші не туди, зв’яжіться з вашим оператором і дотримуйтесь озвучених інструкцій.

Номер гарячої лінії Водафон: 111

Номер гарячої лінії Київстар: 466

Номер гарячої лінії Лайф: 5433

Якщо ж ви поповнювали рахунок за допомогою банківського додатка, зателефонуйте на гарячу лінію банку з проханням скасувати або зупинити транзакцію. Гаряча лінія EasyPay, оператори якої проконсультують вас з питань, пов’язаних зі статусом платежу, доступна 24/7. Крім того, ви можете скористатися формою зворотного зв’язку. Намагайтеся завжди враховувати ці моменти, не підтверджувати операції, які ви не робили та швидко реагувати на найменші проблеми при поповненні рахунку.

Ваша оперативність допоможе вам уберегти ваші ж гроші.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *