10 видань, які успішний менеджер рекомендує для читання
Костянтин Кошеленко, директор бізнесу платіжних терміналів EasyPay, вважає, що безперервний професійний та особистий розвиток є позитивним драйвером руху до успіху, як у бізнес-проектах, так і в досягненні особистих цілей.
«Книги – це один з найбільш потужних і доступних інструментів саморозвитку. Хороших видань дуже багато, але серед них є ті, які повинен прочитати кожен – це допоможе сформувати своє власне уявлення про ефективність, управління, бізнес та взаємодію з людьми» – говорить Костянтин.
Нижче зібрано 10 видань, які успішний менеджер зазначив, як цінні та рекомендує для читання:
- Айн Ренд «Атлант розправив плечі»
Історія про те, як до влади в США прийшли політики, які під приводом створення рівних можливостей, знищували бізнес, що призвело до стагнації економіки, а талановиті підприємці та науковці, у відповідь на це, відійшли від справ і пішли в тінь.
У книзі немає рекомендацій про те, як займатися бізнесом, але вона сильно вплинула на світогляд багатьох бізнесменів. Книга закликає бути сміливим, наполегливим, сильним і займатись створенням важливих речей, що є метою у житті.
- Деніел Гоулман «Емоційний інтелект»
Всі ми живемо, працюємо та взаємодіємо у соціальному середовищі, тому не варто недооцінювати EQ, який на слуху набагато менше, ніж IQ. Ми – живі люди і емоції грають величезну роль в досягненні успіху вдома та на роботі. Теорія, підкріплена прикладами в цій книзі, дозволить замислитись та пізнати себе в багатьох ситуаціях, де недостача емоційних компетенцій тягне за собою негативні наслідки. Прочитавши її, вам, напевно, захочеться розвивати свої компетенції емоційного інтелекту і надалі.
- Стівен Кові «Сім навичок високоефективних людей» та «Восьма звичка: Від ефективності до величі»
Книги пропонують системний підхід для тих, хто хоче поліпшити свої результати в професійній та особистісній сферах.
- Еліяху Голдратт «Мета» і «Мета-2»
Книга, у форматі виробничого бізнес-роману, розповідає про неприємності менеджера, частина з яких пов’язана із систематичними проблемами з термінами виконання замовлень на його заводі.
Разом з головним героєм читач поетапно вивчає проблеми, вникає в їх суть і системно вирішує їх.
- Річард Бренсон «Втрачаючи невинність»
Автобіографічна книга одного з найяскравіших та харизматичних бізнесменів сучасності, яка розповідає про його підприємницький досвід з малих років, включаючи зльоти та падіння.
- Тоні Шей «Доставляючи щастя»
Історія компанії Zappos, купленої Amazon за $ 850 млн. Викладена її засновником, з фокусом на те, як клієнтоорієнтованість стала основною частиною корпоративної культури.
- Джек Мітчелл «Обійміть своїх клієнтів»
Обіймами автор книги, досвідчений ритейлер, називає все, що перевершує очікування клієнта, про що і розповідає на прикладах зі свого досвіду.
- Барбара Мінто «Принцип піраміди Мінто»
Доступна і зрозуміла книга про те, як створювати якісні презентації, готувати письмові документи і робити усні виступи, від першої жінки-консультанта з написання ділових листів компанії McKinsey.
- Валерій Пекар «Різнобарвний менеджмент. Еволюція мислення, лідерства та управління»
Книга дозволяє подивитися під кутом інтегральної динаміки на розвиток команд і компанії, а також враховувати у взаємодії різницю в парадигмі мислення, як би це незрозуміло не звучало з першого разу.
Проста, але в той же час зрозуміла й логічна класифікація дозволить глибше подивитись на тих, з ким працюєш.
- Пітер Друкер «Ефективний керівник»
Ефективний керівник розвиває сильні сторони – свої власні, своїх керівників, колег, підлеглих. Книга про те, що перш ніж керувати людьми, необхідно навчитися керувати собою.