Пошук
Перевіряйте статус платежу через месенджер: в EasyPay новий функціонал!
19.06.2025
0
9
Отримуйте моментальний доступ до важливої інформації з EasyPay! Тепер не обов’язково дзвонити на гарячу лінію, щоб дізнатися статус свого останнього платежу чи отримати квитанцію — достатньо кількох кліків у чат-боті в Telegram!
Як дізнатися статус платежу в EasyPay через месенджер (Telegram)?
- Перейдіть у чат-бот @EasyPayUA_helpbot у Telegram і натисніть «Розпочати»;
- Поділіться* своїм номером телефону, який вказували при здійсненні платежу;
*Зверніть увагу, система не розпізнає ручне введення, тому необхідно саме погодитися на передачу номера. - Виберіть із меню пункт «🔍 Перевірка статусу платежу 🧾Квитанція».
- Готово! У повідомленні будуть вказані: ІД операції, сервіс, акаунт, сума, комісія, статус та дата здійснення платежу. За потреби, ви також можете переглянути/завантажити квитанцію у PDF-форматі.
Якщо ж ваш платіж не знайдено — спробуйте пошук за ІД операції або зверніться у Службу підтримки для уточнення інформації.
Наголошуємо на тому, що переданий у чат-бот номер має збігатися із номером, вказаним для отримання одноразового пароля (OTP) під час здійснення операції.
Додаткові можливості чат-бота EasyPay.ua у Telegram
Не перевіркою статусу платежу єдині — у нашому чат-боті також можна:
- знайти квитанцію за ІД операції та завантажити її;
- перейти на карту терміналів, де відображаються усі пристрої, які наразі працюють;
- швидко отримати контакти для зв’язку зі Службою підтримки.
Підписуйтеся на наші соцмережі, щоб першими дізнаватися про оновлення сервісу та зміни в роботі 👇
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay