До уваги! З 1 серпня змінюються умови проведення готівкових операцій в терміналах
З 1 серпня 2023 року процедура оплати послуг готівкою в терміналах змінюється. Відтепер вам необхідно обов’язково підтверджувати свій платіж за допомогою одноразового пароля (OTP).
Нові вимоги до готівкових операцій в терміналах впроваджуються згідно з чинними вимогами Національного банку України, передбаченими постановами Правління Національного банку України (НБУ) від 30 червня 2023 року № 89 «Про внесення Змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні» та № 90 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України».
Що зміниться з 1 серпня при оплаті готівкою в терміналах EasyPay:
- Для оплати послуг готівкою або поповнення картки в терміналах необхідно буде підтвердити операцію за допомогою одноразового пароля (OTP).
- Підтвердження за допомогою одноразового пароля (OTP) діятиме для оплати всіх послуг готівкою, окрім сервісів в категоріях «Комунальні платежі», «Платежі до бюджету», «Квитки на транспорт».
- Денний ліміт для всіх платіжних операцій в терміналі становитиме 5 000 грн. Виключення становлять сервіси поповнення банківських карток, які мають опцію «Збільшити ліміт», а також при використанні NFC-рідерів для зчитування номера картки.
- Введення номера телефону стане обов’язковим для здійснення будь-якої платіжної операції.
Але сплачувати послуги готівкою в терміналах EasyPay так само легко та швидко, як і раніше 🙂
- Виберіть необхідний сервіс в терміналі та введіть реквізити.
- Вкажіть свій номер телефону.
- Виберіть спосіб оплати.
Підтвердження платежу OTP-паролем необхідно тільки, якщо ви обрали оплату «Готівкою». - Отримайте дзвінок та вкажіть 4 останні цифри номера. Це і є ваш одноразовий пароль (OTP) для підтвердження оплати.
- Внесіть кошти та отримайте квитанцію про оплату.
Як бачите, зовсім нічого складного!
Сплачуйте в терміналах EasyPay легко та швидко в найзручніших місцях 🙂
Терминал не выдал чек, деньги не зашли а номера квитанции нету!!!
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua.
В листі, просимо вказати назву послуги, яку обирали для здійснення платежу, номер рахунку, дату здійснення оплати, суму та номінал внесених купюр.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Терминал не выдал чек, деньги не зашли а номера квитанции нету!!!
Вітаємо! Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши на пошту supportapp@easypay.ua та вкажіть назву послуги і номер рахунку, який поповнювали, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу та дату і час здійснення оплати.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Коли я останній раз перевіряла, жоден громадянин України НЕ був зобов’язаний мати телефон! Всім громадянам України видають телефони разом із паспортом? Ні! То яке право ви маєте вимагати у людей те, що вони мати НЕ зобов’язані?!
Вітаємо!
Підтвердження платежів за допомогою OTР-паролю впроваджені згідно з чинними вимогами Національного банку України.
Відповідні положення містяться у постановах №90 “Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України” та №89 “Про внесення змін до Інструкції про порядок організації касової роботи банками та проведення платіжних операцій надавачами платіжних послуг в Україні”.
З повагою, команда EasyPay!
Вніс кошти через термінал.два рази по 4500грн.один раз кошти прийшли одразу.другий платіж кошти заблоковано через установлений ліміт 5000грн на день.пройшов день.у службі підтримки сказали що кошти можуть йти до 3 днів.і крім як зачекати інших варіантів не має.на наступний день я вже вніс іншу сумму яка пройшла.ліміт обновився але той платіж так і не пройшов.4500 призначалися для погашення кредиту. «Дякую» easy pay за те що маю просрочену сумму кредиту, досі не пройшовший платіж і вихідні дні проведені на нервах і без того складний час.якщо протягом 2 -х годин кошти не надійдуть жоден член моєї родини не буде користуватися терміналами цієї платіжної системи.
Вітаємо!
Нам прикро, що з Вами трапилась така ситуація. Щоб ми могли Вам допомогти, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на пошту supportapp@easypay.ua, та надати фото квитанції.
Якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри карти, яку поповнювали, дату, час, суму, внесені купюри та адресу чи номер терміналу.
Тоді наші спеціалісти зможуть перевірити всю інформацію про даний платіж та допомогти Вам у вирішенні даного питання.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.