Пошук

Автозбереження банківських карт – ще одна перевага нового сайту EasyPay

13
867

Ускладнювати – просто, спрощувати – складно. (Закон Мейера)

Процес оплати банківською картою

Щоразу при оплаті послуг або переказі коштів ви повторюєте однакову послідовність дій довжиною у шість пунктів.

Ви від цього не втомилися? Ми дуже.

Тому, до спрощення процесу оплати на новому сайті EasyPay, ми підійшли з усією відповідальністю. Перед командою розробників було поставлено ​​завдання: «Спростити процес оплати, прибравши всі пункти, крім останнього: «Відбувається оплата».

Рішення і принцип роботи:

Рішення зробити оплату в 1-клік було знайдено й відтепер, оплачуючи послугу і ввівши дані банківської картки, її (при вашій згоді) буде збережено в Особистому кабінеті. Один клік – й наступні оплати впевнено можна здійснювати вже з підкріпленої карткою. Важливо, що картка активується автоматично* без додаткових підтверджень і блокувань на рахунку. Це ду-у-уже зручно.

Залишається питання безпеки на стороні клієнта.

Питанню безпеки ми в Easypay приділяємо підвищену увагу. Щороку компанія проходить перевірку міжнародних протоколів PCI DSS від Visa та Mastercard, дані шифруються і повністю захищені. Але залишається питання секьюрності на стороні користувача, і саме з цієї причини ми тимчасово залишили третій пункт – «Введення CVV коду». Цей пункт дає додаткову безпеку і впевненість, що ніхто крім вас не скористається вашою карткою і саме ви контролюєте всі оплати. Також, в деяких випадках, залишається опція введення паролю перевірки в окремому вікні. При цьому, компанія EasyPay не приховує, що на програмному рівні збирає і аналізує поведінкову своїх користувачів. Це дає можливість виявляти типову поведінку клієнтів і поступово відмовлятися від перевірки платежу за допомогою 3DSecure, залишаючи за користувачами право контролю над всім ланцюжком оплати за допомогою додаткових налаштувань в профілі користувача.

Важливо! Не забувайте авторизуватись / реєструватись на сайті бо:

  • без реєстрації нічого не спростити і це завжди довгий шлях в шість пунктів;
  • це скорочує в часі процес оплати в середньому на 84%;
  • накопичуються бали для оплати без комісії;
  • це дає можливість створювати шаблони платежів;
  • знижується комісія при грошовому переказі з карти на карту на 50%;
  • зберігається вся історія платежів, яка є вагомим аргументом у разі рекламації і багато іншого.

Спрощуйте. Все складне EasyPay бере на себе!

* 2ds карти зберігаються і активуються з кодом з банку, 3ds-карти активуються автоматично.

Коментарі (13)

Роман

Введення CVV обов’язково треба залишати. Якщо згубив смартфон – то це хоч якийсь захист.
Хочеться мати можливість впорядковувати шаблони платежів – міняти їх порядок в списку

23.07.2018 at 10:01
Відповісти
    Customer Support EasyPay

    Доброго дня, Роман. Введення CVV залишилось.

    25.07.2018 at 10:47
    Відповісти
Роман

Это всё хорошо и ваш сервис уже давно мне помогает с финансовыми операциями. Спасибо. Но есть недоработки. При попытке ввести карту пишет, что карта уже введена (так и есть ещё до обновления регистрировал несколько карт), но карта не отображается. Более того иногда банк блокирует действия вашего сервиса расценивая как несанкционированное вмешательство. Исправьте пожалуйста.

23.07.2018 at 11:04
Відповісти
    Customer Support EasyPay

    Добрый день, Роман. Если Вас интересует карта 516791******8085, она есть в списке Ваших зарегистрированный карт, тем не менее она не была активирована, а срок активации исчерпан. Вам необходимо удалить данную карту из списка, после провести её регистрацию повторно – https://easypay.ua/profile/cards В случае, если Вас интересует иная карта, укажите, пожалуйста, первые 6 и последние 4 цифры её номера.

    25.07.2018 at 10:50
    Відповісти
Андрій

Приємно, що сайт вдосконалюється. Якщо вам цікаво почути побажання користувачів, то можу порекомендувати таке:
1. При здійсненні платежів з особистого кабінету за шаблонами – прибрати наступну сторінку “Підтвердження особового рахунку”, оскільки дані на ній завантажено з шаблону (якщо іноді хтось хоче їх перевірити чи редагувати, то для цього є відповідні опціональні кнопки біля кожного шаблону – “Зробити регулярним-Редагувати-Видалити”). При великій кількості платежів, а я плачу комуналку за три сім”ї, зайве клацання мишкою та очікування завантаження непотрібної мені сторінки дратує.
2. Зробіть можливість сортування шаблонів користувачем. Це знов зручно тим, хто оплачує декілька об’єктів. А в ідеалі, щоб шаблони було можливо не тільки сортувати, але і зберігати в окремих папках (по об’єктах).
3. Чекі про оплату дуже незручні для подальшого сортування та збереження користувачем на своєму комп’ютері – зараз вся інформація однаковим шрифтом. Пропонується виділити головне для користувача: назва послуги, що оплачується, за який період, показники лічильників, якщо є.
А за те, що зробили можливість платежів без СМС підтвердження – велика подяка. Оскільки Інтернет в мене надійний – провідний, а мобільного зв’язку практично немає: СМС-ки приходять через раз.

23.07.2018 at 15:36
Відповісти
    Customer Support EasyPay

    Доброго дня, Андрій. Дякуємо Вам за зворотній зв’язок.

    25.07.2018 at 09:38
    Відповісти
Орест

Недавно пробував оплатити картою через опцію Masterpass. Платіж не пройшов, оскільки не з’явився запит 3DSecure. В фіналі, вибрав звичайну опцію оплати картою, там все ок.

Офтоп, пропозиції нових must-have функцій:
1) в збережених шаблонах оплат (наприклад, комуналка) бракує підтягування суми з квитанції, хоча якщо почати оплату, то далі ця сума появляється. Так як зараз є – дуже незручно, перехід по 4 сторінках, замість однієї-двох.
2) Бракує кошика для платежів, щоб можна було моніторити загальну суму і не гаяти час на окремі оплати. Платежі в кошику могли б мати можливість корекції і перерахунку загальної суми. Як в Аліекспрес, або зробіть навіть краще!
3) Зробіть розділ для пропозицій нових функцій, можливо з голосуванням або ще якимись плюшками.

23.07.2018 at 16:00
Відповісти
    Customer Support EasyPay

    Доброго дня! Дякуємо Вам за зворотній зв’язок, розробка кошика в планах.

    25.07.2018 at 09:58
    Відповісти
    Юра

    Підписуюсь під кожним словом! Хотів попросити про ті самі пункти 1 і 2.

    29.07.2018 at 19:02
    Відповісти
Дмитро

Я проти збереження карт,хай у власника буде вибір і вони вирішують зберігати їх чи ні.

23.07.2018 at 19:04
Відповісти
    Орест

    Коли вводиться номер карти збоку є поле з назвою щось типу “Зберегти карту”. Якщо зняти галочку, карту не мало б зберігати.

    25.07.2018 at 11:31
    Відповісти
Орест

Можливо є неточність в скріні зверху на цій сторінці (http://blog.easypay.ua/wp-content/uploads/2018/07/pasted-image-0-1-1024×411.png).
Там вказано, що комісія при оплаті з MasterPass картою – 2 грн. А зараз ніби має бути комісія 0 грн.
Скрін не актуальний? Чи це тимчасова акція? Чи акція набрала чинності після цієї статті?

25.07.2018 at 14:25
Відповісти
    Customer Support EasyPay

    Доброго дня! Оплата без комісії за допомогою Masterpass розповсюджується тільки на оплату комунальних послуг.

    26.07.2018 at 12:26
    Відповісти
Залишити коментар