Можливості EasyPay для вашого бізнесу
Система прийому платежів EasyPay працює на ринку України з 2007 року. За цей час нашими партнерами стали 1400 провайдерів різноманітних послуг, а система охоплює більш ніж 1825 сервісів. Ми співпрацюємо з такими провідними компаніями, як Kyivstar, Lifecell, Vodafone та ін., а також з локальними постачальниками послуг. Які можливості EasyPay надає для бізнесу?
1. Інтернет-еквайринг. Як ми співпрацюємо з інтернет-магазинами.
Підключаємо та інтегруємо cистеми прийому платежів на ваш сайт. Фінансові умови співпраці індивідуально розраховуємо для кожного партнера. Для інтернет-еквайрінгу маємо готові технологічні та фінансові рішення. Зокрема:
Платежі в один клік та регулярні платежі. Здійснюючи платіж на вашому сайті користувач має можливість не вводити щоразу усі дані картки. Після першої оплати, надалі потрібен лише СVV-код.
Брендинг сторінки оплати у стилі сайту партнера. Підвищує довіру та лояльність до інтернет-ресурсу під час оплати.
Антифрод-система та моніторинг платежів. Надійно захищає кошти та персональні дані. З інтернет-еквайрингом EasyPay всі дані користувачів вашого сайту захищені на рівні систем VISA/MasterCard. Дізнатись більше.
2. Співробітництво з банками та фінансовими установами
Підключення до системи EasyPay, дозволить розширити використання існуючих банківських інструментів (каси, POS, банкомати, cash-in, Інтернет банкінг та ін.), збільшити перелік одержувачів з функцією онлайн зарахування, та отримати максимальний дохід від прийому платежів. Рішення EasyPay для банків та фінансових установ:
Організація прийому платежів на користь банку через термінали EasyPay. 8600 терміналів по всій Україні.
Повноцінний інтернет-банкінг. Банкінг на вашому сайті з Особистим кабінетом, широким спектром онлайн-одержувачів (1825 сервісів), шаблонами та регулярнми платежами, можливістю надання виписки. Інсталяція та підтримка безкоштовні.
Перекази з картки на картку на вашому сайті. Сервіс привертає додаткову аудиторію на сайт, та приносить прибуток від кожної транзакції. Дізнатись більше.
3. Дилерська модель співпраці з EasyPay
Власники терміналів також мають змогу співпрацювати з EasyPay на вигідних умовах:
Стабільний прибуток. Комісія встановлюється індивідуально в залежності від кількості операцій та щомісячного обороту.
Активність 24/7. Технологічний процесинг компанії дозволяє обробляти мільйони платіжних транзакцій на добу. 1825 доступних сервісів, та можливість підключити необхідний по запиту дилера.
Правова захищеність. Зручна форма співпраці, підтримка у веденні бізнесу. Прозора фінансова угода без прихованих комісій. Дізнатись більше.
4. Співпраця з провайдерами.
Кожен всеукраїнський або регіональний постачальник послуг може звернутись до EasyPay та отримати можливість приймати оплату через сайт та термінали компанії на вигідних умовах.
Переваги EasyPay:
Широка мережа прийому платежів, що постійно розширюється. 8600 терміналів по всій Україні. Платіжний онлайн сервіс easypay.ua. 450 000 користувачів на добу.
Працюємо з усіма видами послуг. Комунальні, інтернет, телебачення, банки, страхування, платежі до бюджету, благодійність, таксі, ігри та ін.
Технологічна гнучкість. Штат розробників підбирає необхідні технологічні і функціональні рішення під потреби кожного бізнесу. Втілюємо в життя усі побажання та пропозиції.
Стати партнером, задати питання та дізнатись більше про B2B можливості EasyPay можна на сайті для бізнес-партнерів easysoft.ua.
як до вас дозвонитися ?
0800604561 мовчить
Добрий день, Дмитре!
Уточніть, будь ласка, чи вдалось Вам вирішити Ваше питання.
Якщо питання актуальне, вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону, а також, що саме Вас цікавить.
Доброго дня, цікаво, якщо можливо інформацію.
0933838898
Добрий день!
Співпраця в якому саме напрямі з описаних Вас цікавить?
Чи можливо відмінити платіж?
Вкажіть id операції, що Вас цікавить.
Доброго дня. Я знаходжусь за кордоном. І не вдасться оплатити Інтернет послуги через easy pay картою, виданою українським банком. Просто повідомляється: “операция не осуществлена, обратитесь в службу поддержки”. Хотіла б знати, в чому причина. Кілька разів намагалася оплатити іншою картою, все безрезультатно.
Добрий день, Тетяно!
Вкажіть, будь ласка, номер особового рахунку, баланс якого Ви намагаєтесь поповнити.
Я сплатила страховий. внесок 203грн але мені неприйшли гроші ,кредит був погоджений.
Оксано, якщо Ви здійснювали оплату в нашій системі, вкажіть, будь ласка, id операції, що Вас цікавить.
Не начислили 15 балов:
За каждые 200 грн. оплаты услуг (любая категория, кроме перевода и пополнения кошельков)
В прошлом месяце были 3 успешные оплаты:
ИД 673231101 (1000 грн), 675450013 (51 грн), 675451329 (51 грн)
Тел. (068) 414-09-91
Здравствуйте, Андрей!
Баллы Вам были начислены 08.01.2018 в 09:35.
Примите наши искренние извинения за задержку в начислении.
Здраструйте я зробила оплату через вас
Добрий день, Ольго!
Вкажіть, будь ласка, id операції, що Вас цікавить, перевіримо статус Вашого платежу.
Не можу оплатити львівобленерго
У зв’язку з переходом функцій електропостачання від ПрАТ “Львівобленерго” до ТОВ “Львівенергозбут” наразі оплата послуг ПрАТ “Львівобленерго” неможлива за допомогою нашої системи.
Після заключення договору з ТОВ “Львівенергозбут” з’явиться відповідна кнопка оплати.
Сподіваємось на Ваше розуміння!
Зробила оплату через термінал? за світло квитанцію не видало? платіж успішно пройшов а гроші на рахунок не потрапили .Написала лист до вас в чат відповіді не отримала. А сумма 1100 грн ? На гарячій лінії сказали грошей немає це що жарт ????
Ірино, вкажіть, будь ласка, номер Вашого особового рахунку, перевіримо статус платежу.
ID678429806 оплата була 30.12.18 в 14.38.74 сумма 1710 ,досі не зараховано на рахунок
Кошти перераховуються нами протягом 3 робочих днів. Після суми розподіляються на стороні КиївОблГазЗбут по рахункам.
Позаду велика кількість вихідних днів, що вплинуло на термін зарахування.
Очікуйте, будь ласка, кошти буде обов’язково зараховано.
Мене цікавить встановлення терміналу в м.Івано-Франківськ,із допомогою при виборі місця,яка вартість терміналів,та чи потрібно мені переводитись на 3 групу підприємця якщо зараз в мене 2 група?)і де складається договір,чи потрібно їхати до вас,та в якому ви місті?)
Добрий день, Надіє!
Вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону. З Вами зв’яжеться наш представник.
Доброго вечора!Я оплатила відсотки по кредиту через ваш сервіс ,оплата не пройшла ,а гроші знялися! Так як сума знялася я була впевнена що оплата успішна,ща три дні наросли відсотки 110грн.Хто мені поверне втрачені гроші?Чому моіі кошти були зняті ,а оплата не пройшла?
Добрий день, Наталіє!
Вкажіть, будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри номеру карти, з балансу якої сума була списана, перевіримо.
автоматическая система не доработана.. или нарочно сделано,чтобы простые пользователи теряли больше денег на операциях.
на кошельке был превышен месячный лимит переводов между кошельками (4000 грн.) поэтому перевести не удалось. после создал второй кошелек (с чистой историей переводов) на том-же аккаунте. .. перевод не ТАКЖЕ не прошел и меня озадачила причина – превышен месячный лимит переводов между кошельками!!!.. похоже на галимый развод тупо
Здравствуйте, Алекс!
Физические лица имеют право переводить электронные деньги другим пользователям (физическим лицам) в сумме до 500 гривен в день и не более 4000 гривен в течение одного месяца.
Постановление Правления Национального банка Украины № 378 от 19.06.2014
Как я могу завести себе кошелек изипей??
Здравствуйте, Денис!
Кошелек автоматически создаётся после регистрации на нашем сайте https://easypay.ua
Также пользователи могут создавать неограниченное количество кошельков, если есть такая необходимость.
Здравствуйте! Вчера(07.02.2019) была произведена оплата на сумму 421,54 грн,Деньги до сих пор на счет не поступили, хотя вчера списались с банковской карты.
Здравствуйте, Наталья!
Укажите, пожалуйста, id операции, рассмотрим.
Добрый день! Сегодня(02.03.2019) была произведена оплата на суму 400гривен. Оперецыя прошла успешно как мне написали но деньги на счёт так и не поступили , а списание средств с карты было выполнено.
Помогите разобраться.
Здравствуйте, Алексей!
Укажите, пожалуйста, id операции, проверим статус платежа.
У меня ситуация аут,я вчера пополняла кошелек изи пей в 17.00.29 нужно было пополнить на сумму 1920гр,терминал принял 700 гр и перестал принимать купюры,я не долго думая нажимаю оплатить выезжает чек,иду пополняю оставшуюся сумму в другом терминале и тут фокус перевод в 17.04 приходит а в 17.00 нет,как мне вернуть деньги,деньги предназначины на лекарства,больше денег нет,помогите мне побыстрее
Здравствуйте, Лилия!
Укажите, пожалуйста, id операции, сумма по которой не поступила.
Доброе утро! 05.06.2019в17:13 пополнил кошелек ? Easy перевод заблокирован до сих пор. По какой причине не известно поддержка ничего конкретного не говорит только ожидайте платеж обрабатывается. Деньги должны были поступить вчера до 00:00. Я в растерянности. Что делать?
Здравствуйте, Сергей!
В 8:27 средства были зачислены на баланс. Приносим извинения за задержку.
Добрый день. Я не зарегистрирован на вашем сайте, произвел оплату коммунальных услуг, но квитанция так и не пришла, как я могу получить квитанцию?
Здравствуйте, Николай!
Отправьте, пожалуйста, запрос на получение квитанции на Email [email protected]
В письме укажите:
– дату платежа;
– номер лицевого счета или иной идентификатор от коммунального предприятия;
– сумма оплаты;
– первые 6 и последние 4 цифры номера карты, с баланса которой средства списывались.
Добрый день, сегодня что то случилось с моим кабинетом, не могу войти и пишет что пользователя не существует или заблокирован, написал Вам на почту никто не отвечает, дозвонится тоже не могу, ждёшь вечно по 20 минут и оно отбивает, что произошло и что мне делать?
Здравствуйте, Андрей!
Укажите, пожалуйста, Ваш регистрационный номер телефона.
Добрый день!
Т.к. на указанный Вами номер телефона 0800603003 дозвониться нельзя , автоответчик на протяжении трёх часов отвечает “что со мной свяжутся в течении трёх МИНУТ” , прошу срочно разобраться где делись перечисленные мною деньги. ИД операции 724868441 на сумму 240,84грн., а также ИД операции 724868442 на сумму 766,22грн. К адресату ООО “Евро-Реконструкция” деньги не дошли с 20.06.2019г!
Здравствуйте, Ольга!
Средства нами были переведены по назначению.
Сожалеем, что у Вас возникла проблема такого характера.
Мы обратимся к поставщику, чтобы уточнить причину.
Дополнительно Вас проинформируем о результате.
Ольга, средства нами были отправлены на счёт ООО “Євро-реконструкція” 24.06.2019.
Сумма была зачислена поставщику. Но она не распределена на стороне получателя по счётам. В течение месяца средства будут распределены.
Если у Вас есть дополнительные вопросы, обращайтесь в службу поддержки ООО “Євро-реконструкція”.
Як по ID операці, на сайті дізнатись статус і причину відмови переказу?
Добрий вечір, Тарасе!
Ваш платіж був відхилений, тому що банк не дозволив дану операцію.
Сума згідно з Вашим зверненням була перерахована на інший картковий баланс 07.08.2019 о 12:57.
Можно ли ускорить процес зачисления денег на карту??? Id операции 747735994
Здравствуйте, Дмитрий!
ID операции 747735994 – это транзакция не на пополнение карточного баланса.
Укажите верный номер транзакции или квитанции, чтобы мы могли идентифицировать Ваш перевод.
2 дні назад побила оплату по кредиту на вашому сервісі, є квитанції, є все, тільки оплата не надійшла на данний банк, що це взагалі таке відбувається, дуже надіюсь ви вирішите це питання
Добрий вечір, Олександро!
Вкажіть, будь ласка, ID операції, щоб ми ідентифікували оплату.
16.09.2919 в 16.25 оплатила 4231.28 грн за газ,до сегодняшнего дня деньги на счёт не поступили!!! Когда произойдет это чудо???
Здравствуйте, Татьяна!
Просим Вас указать id транзакции, чтобы мы могли идентифицировать оплату.
Сколько времени длится перевод средств?
Здравствуйте, Виктория!
Укажите, пожалуйста, номер транзакции, рассмотрим.
Я не могу пополнить кошелек с карты. Почему-то высвечивается Платіжна помилка: PARes processing error. Что это?
Здравствуйте, Дмитрий!
Ваш банк не позволил операцию. Рекомендуем Вам обратиться в службу поддержки Вашего банка.
25.12 поповнювала картку людині на суму 601.40 квитанція 182556418576988 грошей вона не отримала.Де мої кошти?
Здравствуйте, Алина!
Перевод средств на указанную Вами карту, увы, невозможен(
С Вами свяжется наш оператор, чтобы решить данную проблему.
Здравствуйте, Алина!
Нашим операторам не удалось с Вами связаться. Обратитесь, пожалуйста, в удобное для Вас время на нашу горячую линию 0 800 60 30 03.
Не могу перевязать номер телефона в личный кабинет старый номер телефона потерян
И перевести деньги перевычен лимит кода подтверждение
Здравствуйте, Олег!
Чтобы изменить номер телефона со старого на новый, если у Вас нет доступа к старому номеру, Вам необходимо с зарегистрированного электронного адреса отправить нам запрос с просьбой об изменении регистрационных данных на Email [email protected]
В данном письме необходимо указать:
– старый номер телефона;
– новый номер телефона;
– номер кошелька, который был присвоен при регистрации;
– дату регистрации;
– последние 3 успешных платежа (укажите услугу, которую пополняли, сумму и счет) или скриншот раздела “История платежей”.
Изменение данных будет проведено после проверки предоставленной Вами информации.
мне показалось или была программа “приведи друга”? Есть ли какая-нибудь рефферальная акция у вас?
Здравствуйте, Раиса!
Вы можете ознакомиться с реферальной программой по ссылке https://easypay.ua/promo/cashback-info
Доброго дня. Вчора здійснювали оплату і не вказали email. Як можна отримати квитанцію в такому випадку.
Добрий день, Анно!
Вкажіть, будь ласка:
– номер рахунку;
– суму;
– отанні 4 цифри номеру карти.
Дійсно цікава стаття, дякую.. It turns out that what I have been looking for so far is in this paper, I am very happy to find several articles on this blog, I am interested in your sentence above, very opinion building in my opinion, why? because you wrote it in language that is easy to understand.
Хороша стаття в блозі, я піду за вами.