Пошук
Чи можуть гроші загубитися при оплаті через платіжну систему EasyPay?
22.02.2019
78
2124
Ні, не можуть.
Відповідно до закону збереження енергії, ніщо не виникає нізвідки і не зникає в нікуди. Це твердження справедливо і для грошових операцій. Гроші ЗАВЖДИ знаходяться або у відправника, або у банка-посередника, або в одержувача.
Коментарі (78)
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay
Вчера отправил платеж за электроенергию, но подтверждение оплаты так и не пришло
Добрий день, Максиме!
Надішліть, будь ласка, запит, щоб отримати квитанцію, на Email call-center@easypay.ua
В запиті вкажіть:
– перші 6 та останні 4 цифри номеру карти;
– номер особового рахунку;
– дату платежу;
– суму платежу.
Я оплатила за електроенергію,але квитанції на електронну адресу не надійшло.
Добрий день, Вікторіє!
Надішліть, будь ласка, на Email call-center@easypay.ua запит на отримання квитанції, в якому вкажіть:
– суму платежу;
– перші 6 та останні 4 цифри номеру карти;
– дату платежу;
– номер особового рахунку.
Я когда оплачиваю за электричество,почти неделю нет зачета,не переживайте,все нормально,ни куда ваши деньги не денуться и платеж пройдет.
Здравствуйте.Только оплата была с терминала на карту.квитанцию не показало,чек не выдало,деньги не пришли.терминал на улице .в чём проблема?ошибки в вводе быть не может.терминал рабочий
Здравствуйте, Ирина!
Напишите, пожалуйста, контактный номер телефона, который был Вами указан при оплате.
Hello, I made a transaction a week ago but it was cancelled, I’ve been trying to get a refund but none of the operators understands me because I speak only English.
Hello, Anthony!
Write, please, transaction number and date of payment.
Здравствуйте!
На мою карту были отправлены деньги через ваш терминал! Квитанции не было и деньги не пришли . Как можно решить эту проблему?
Здравствуйте, Юлия!
Отправьте на Email denis.nikitchuk@easypay.ua данные оплаты:
– дату и время перевода;
– сумму платежа;
– номер/адрес терминала;
– первые 6 и последние 4 цифры номера карты / номер телефона, который был указан при оплате как контактный.
Здравствуйте. Оплатила интернет через приложение EasyPay, деньги снялись, но интернет так и не появился. Как решать проблему?
Здравствуйте, Екатерина!
Укажите, пожалуйста, номер транзакции, рассмотрим.
Через сайт https://www.my.dn.yasno.com.ua 28.11.2019 оплатил счет по електроенергии. По состоянию на 02.12.2019 деньги не поступили. Прошу решения вопроса
Доброго дня, Дмитро! Просимо вказати номер телефону та ИД платежу, можете відправити цю інформацію нам на пошту call-center@easypay.ua.
16 декабря заплатил через 104.ua онлайн платежи на ваш сервис от Приват
банка. До сих пор не пришёл платёж. Квитанцию не сделал. Есть только
чек от привата. Что мне делать ?
Здравствуйте, Михаил!
Укажите, пожалуйста, первые 6 и последние 4 цифры номера карты, проверим статус оплаты.
02.01. 2020 года в 16:34 отправил деньги на кредитный счёт в Ukrsinbank сумму 3000 грн! Платёж, не пришёл!
Здравствуйте, Кирилл!
Укажите, пожалуйста, номер договора, проверим статус платежа.
Доброго дня. 03.03.2020 була зроблена оплата за послуги електроенергії. Кошти досі не надійшли. № квитанції 18324-1083-89295932 Можна якось дізнатись про їх долю. Дякую
Добрий день, Наталіє!
Платіж успішний, кошти були перераховані. Якщо зарахування ще не відображено в Вашому особистому кабінеті Енера Чернігів, не переймайтесь, найближчим часом інформація має оновитись.
З повагою, команда EasyPay!
Здравствуйте, пополнил кошелёк easypay но оплата не прошла.
Почему?
Здравствуйте, Руслан!
Средства были зачислены на баланс кошелька 01.04.2020 в 13:23.
С уважением, команда EasyPay!
1.04.2020 пополнял карту Альфа банк 2500 .
Выдало чек что оплата не произведена. Денег на карте нет до сих пор.
Здравствуйте, Геннадий!
Укажите, пожалуйста, номер квитанции, проверим статус платежа.
С уважением, команда EasyPay!
Доброго дня переводили гроші через інтернет велику суму!!!!!ще 27 березня сьогодні 6 квітня грошей ще немає
Добрий день!
Вкажіть, будь ласка, id операції, щоб ми могли ідентифікувати транзакцію.
З повагою, команда EasyPay!
Сьогодні поповнювала альфа картку через термінал , гроші взяв , а на квитанції написало ОПЛАТУ НЕ ЗДІЙСНЕНО !!!!!! коштів на картці нема , альфа банк ( їх гаряча лінія ) перевірили і таке поповнення на картку не надходило !!!як це розуміти ? Куди ділись кошти ????
Добрий день, Сюзанно!
Вкажіть, будь ласка, номер квитанції, щоб ми могли ідентифікувати транзакцію.
З повагою, команда, EasyPay!
Вкажіть Ваш контактний номер телефону, з Вами зв’яжеться наш оператор.
Доброго дня! 15.05.2020 була здійснена оплата за послуги інтернет від Укртелеком. Кошти досі не надійшли , квитанція.183976582757017. Можна дізнатись чи все в порядку. Дякую.
Добрий день, Ірино!
Ми не можемо ідентифікувати оплатe за номером транзакції Вашого банку.
Вкажіть, будь ласка, id операції в нашій системі або ж номер телефону / особового рахунку, баланс якого Ви поповнили.
З повагою, команда EasyPay!
id 819805988 номер операції, особовий рахунок6301020056943530
Ірино, сума була перерахована.
Радимо звернутись в службу підтримки Укртелеком з квитанцією.
Добрий день ! Проводила оплату на карту і не прийшла квітинція про оплату на імейл.
Добрий день, Ілоно!
Вкажіть, будь ласка, наступну інформацію для отримання квитанції:
– перші 6 та останні 4 цифри номеру карти;
– суму оплати;
– номер телефону, що вказували.
Здравствуйте. Оплатила медицинские услуги в ОН Клиник через официальный сайт с помощью вашей платежной системы. Пришел чек что оплата прошла успешно,но в клинику деньги так до сих пор и не поступили. Соответственно я не могу воспользоваться их услугами. Когда им поступят деньги?
Здравствуйте, София!
Укажите, пожалуйста, Ваш контактный номер телефона.
Добрий день, сьогодні проводила оплату за реквізитами, внесена сума коштів більше заданої, залишок не був перечислений ні на картку ні на мобільний,що робити?
Добрий вечір, Галино!
Вкажіть Ваш контактний номер телефону. Наш оператор зв’яжеться з Вами та допоможе вирішити проблему.
Добрий день! Поповнила карту Аваль декілька разів. Прийшов лише один платіж. Коли буде решта?
Добрий день, Ольго!
Вкажіть, будь лаcка, Ваш контактний номер телефону.
З Вами зв’яжеться наш оператор.
Пополнила карту через терминал,деньги не пришли
Здравствуйте, Богдана!
Укажите, пожалуйста, номер квитанции.
Если квитанция отсутствует, укажите Ваш контактный номер телефона.
Здраствуйте 12.05.2022г в 21:08:01 проводил пополнение карты банка Аваль
Без комиссии в Вашем терминале , который скушал 80грн(4 купюры по 20грн)
Но зачислелось почему то только 60….
Хочется выяснить куда потерялись 20грн
Доброго дня! Будь ласка, надайте номер рахунку, який поповнювали, адресу терміналу, або ID операції, за наявності або у листі на нашу пошту supportapp@easypay.ua, або подзвонивши до служби підтримки за номером 0800 60 30 03 і наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть.
Поповняв вчора картку монобанк через easypay, чек не надрукувало, грошей досі немає
Доброго дня!
Вкажіть, будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, внесену суму та купюри, час здійснення платежу, а також адресу чи номер терміналу. Зробити це можна у листі на пошту supportapp@easypay.ua, або звернувшись на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Можуть! Я вчора поповняла 5000 тис. на картку. Гроші взяло і відразу пішов збій. Поповнення не пройшло, а гроші застряли в терміналі. Звернулася в підтримку, а сьогодні прийшла відповідь, що гроші не знайдено. Як так? Де вони ділися? Погано працює служба, або є шахраї, які крадуть гроші! Прошу перевірити досконало ще раз! Термінал -1088986, м . Тячів.
Доброго дня!
Нам прикро, що з Вами трапилась така ситуація. Ми вже знайшли Ваше звернення і у зв’язку з ситуацією, яка виникла, воно було відправлено на додатковий розгляд. Спеціалісти проведуть детальну перевірку і впродовж декількох днів ми з Вами зв’яжемось.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, команда EasyPay.
11.11.2022 р. оплатила комунальні послуги через easypay з картки Ощадбанку. Гроші з картки пішли, але easypay пише про “помилку платежу”. Відповідно рахунок за воду не сплачено.
Доброго дня!
Необхідно знайти Вашу оплату, тому просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на електронну пошту supportapp@easypay.ua .
У листі, будь ласка, вкажіть перші 6 і останні 4 цифри картки, з якої була оплата, суму, номер рахунку та опис ситуації.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнив карту ПУМБ платіж прийшов одразу , через кілька хвилин поповнив ще раз грошей досі немає і термінал чеку не дав
Доброго вечора!
Необхідно знайти Ваш платіж.
Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати перші шість та останні чотири цифри картки, суму платежу, час та дату оплати.
Очікуємо звортнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Заплатила комуналку, пише що статус прийнято, але гроші списані, а комуналка не оплачена!
Доброго дня!
Необхідно знайти Ваш платіж. Прохання відправити лист електронну пошту supportapp@easypay.ua, в якому надати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, назву послуги та номер рахунку, який поповнювали, суму та дату платежу.
Якщо наявна квитанція про оплату — додайте її до листа.
З повагою, команда EasyPay.
Не прийшли. Грн
Доброго ранку.
Необхідно знайти Вашу оплату.
Прохання звернутися на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції, якщо вона зберіглась.
Якщо вона відсутня, просимо вказати номер рахунку, дату і час здійснення платежу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день , переводила гроші на карту вони не зарахувались, і в банк не повернулись, у банку говорять що платіж було здійснено, у вас говорять що банк заблокував операцію, не знаю що робити бо сума не маленька
Добрий день!
Прохання звернутись до нас на пошту supportapp@easypay.ua та надати квитанцію.
Якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри карток, з якої та на яку здійснювали переказ, дату і час здійснення та суму переказу.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay.
Закинув 500 грн в термінал на карту монобанк. Готівку забрало і ні куди не зарахувало. Оператор сказав що в терміналі грошей не виявили. Це як і що з цим робити?
Вітаємо!
Просимо Вас відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер мобільного, з якого Ви зверталися на лінію підтримки. Також просимо вказати номер звернення, яке надійшло в смс повідомленні.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
“не можуть” загубитися
Поповнював карту через термінал EasyPay,
закидую 500 грн – перші прийняв, намагаюся закидувати далі – дві купюри він не розпізнає і повертає, а третю вирішує просто з’їсти і не зарахувати(після моєї операції він перестав працювати).
Подзвонив у підтримку, описав ситуацію. Заявку прийняли, але нічого не знайшли. Дійсно “ніщо не зникає в нікуди”. Дуже прикро, що хтось не може виконувати свою роботу чесно
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу розібратися в даній ситуації та Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описанням, номером звернення та вказати номер телефону, з якого зверталися.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
1 вересня поповнювала моно банк через ваш термінал, з’їв 200 грн, при цьому щось в ньому потарабаніло, там де гроші подаються загорілося червоним, потім проковтнув а не зарахував нічого!!
Це як “не зникає в нікуди” якщо ваша телефонна підтримка бреше що щось вони перевіряли і нічого не знайшли?! Тим паче в мене свідки є, охоронець, який це все спостерігав!
І це під час війни!
В мене пенсія мізерна, щоб ще мене обкрадати!
Це як так можливо???
Доброго дня.
Приносимо вибачення за ситуацію, яка виникла.
Щоб ми мали змогу допомогти вирішиити питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Дуже вдячна за повернені кошти!
Все-таки чесність і справедливість перемогла, рада що добросовісні люди все-таки переважають у вашій компанії!
Дякую ще раз, і вірю що правда завжди буде перемагати!
Слава Україні!
Добрий день.
Раді, що змогли допомогти у вирішенні ситуації з якою Ви, на жаль, зіткнулись та дякуємо, що обираєте нас.
З повагою, команда EasyPay.
Закинула 3000грн. Хотіла ще 500. 500 зажувало в банкомат, на екрані не зарахувалося і на карту повернули тільки 3000. Після перевірки сказали, що надлишків в банкоматі не знайдено. Так і не зрозуміло куди поділись кошти і куди звертатися ще. На гарячій лінії, окрім подачі повторної заявки, ніяк не допомогли
Вітаємо.
Щоб ми могли надати Вам інформацію, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер та вказати номер звернення:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Два часа назад магазин Сильпо Днепр Коммунар заряжал матери на карту деньги. Первую 1000 купюру схавал и отобразил на мониторе. Вторую схавал и завис с суммой 1000 на мониторе. Купюроприемник мигал красным. Думал третьей купюрой возможно протолкнет, нет, не принимает третью. рядом стояли небезразличные люди, девушка дала номер горячей линии, ибо на самом лохотроне нет никакой информации. Позвонил на одну горячую линию, сказали звонить на другую и скинули через несколько минут сообщение с номером телефона. все это время я постоянно подтверждал на мониторе что я еще тут. По второй горячей линии говорящая голова назвавшаяся Оксаной сказала нажать кнопку Отправить, на что я сказал ей что не буду этого делать потому что засчитает тысячу. Она настояла чтоб я ее нажал, но нажатие на нее ни к чему не приводило ибо система зависшая. В итоге она сказала не подтверждать что я еще здесь. Я не подтвердил и мне на карту отправило только первую 1000, о чем показало на мониторе квитанцию, и через секунду свет в Сильпо пропал и все вобще потухло. После того как включили аварийный свет лохотрон загрузился но не включился, на мониторе мигало – Технична перерва, купюроприемник так и мигал красным. Постояв еще несколько минут я думал, вдруг отрыгнет последнюю купюру, но этого не произошло. Говорящая голова сказала что не приедет никакая техподдержка, а они будут думать 15 дней возвращать ли мне деньги. Читая отзывы здесь и на других ресурсах предчувствия нехорошие. Теперь даже если ваши работники его вскроют они могут украсть купюру которую не засчитало.
Доброго дня.
Приносимо вибачення за ситуацію, яка виникла.
Ми ретельно опрацьовуємо всі звернення, щоб вирішити кожне питання.
Щоб ми могли детально перевірити Ваше звернення, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Закинув 5000 на карту Моно. 4000 зарахувалися, а на останній купюрі апарат завис. Подзвонив у підтримку, апарат перевантажилм, 4000 зарахувалися, але банкнотоприймач продовжував горіти червоним .
Викликав поліцію.
Через 10 хвилин з’явився технік. Відкрив апарат. У банкнотоприймачі була заснована купюра 1000 грн. Є фото-відео фіксація події, а також протокол поліцейського наряду.
Наступного дня приходить СМС від підтримки Easypay, що зайвих грошей не знайдено.
Це просто наглість і неподобство, особливо у часи війни.
Ну що ж, ініціюю звернення до Національеогл Банку.
Вітаємо!
Нам прикро, що Ви зіткнулись з цією ситуацією. Просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер та вказати номер звернення:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Питання вирішилося позитивно. Після повторного звернення, 72 годин очікування, 1000 грн. знайшлися та були зараховані на карту.
Алгоритм дій :
1. Зафіксувати стан пристрою за допомогою фото-відео фіксації;
2. Зафіксувати # пристрою;
3. Звернутися у службу підтримки за телефонами на пристрої.
4. Якщо пристрій “завис”, то співробітник обслуговуючої компанії з’явиться через хвилин 15-20. Дочекайтеся біля пристрою.
5. Якщо є можливість, викликайте черговий наряд поліції;
6. Зафіксуйте на фото-відео момент відкриття терміналу співробітником обслуговуючої компанії. Зробіть фото купюри, яка застрягла у банкнотоприймачі.
Вітаємо!
Раді, що ситуацію було вирішено й кошти успішно зараховано на картку. Щиро перепрошуємо, якщо розгляд тривав довше, ніж ви могли очікувати. У разі технічних проблем повернення коштів відбувається за стандартною і простою процедурою — клієнту достатньо звернутися у Службу підтримки й повідомити деталі транзакції. Контакти Служби підтримки вказані безпосередньо на терміналі, на офіційному сайті та в застосунку EasyPay. Далі команда якнайшвидше обробить запит і здійснить повернення.
Ми дякуємо за ваші терпіння і відгук, адже саме це допомагає нам щодня вдосконалювати наш сервіс та якість надання платіжним послуг!
Вітаю. Оплачував в VAS::robot комуналку через платіжну систему easy pay. Оплату провів 21.10.24 в 00:29 на сумму 1398,35 грн (це разом з комісією сумма). Гроші з картки знялися, дзвонив в банк – там підтвердили, що гроші перераховані. Єдина комунальна система прислала посилання, за яким можна відстежувати статус платежа. Статус – переданий в обробку платіжній системі. Допоможіть вирішити питання
Вітаємо!
Необхідно перевірити Вашу оплату. Просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.