Пошук

Чи можуть гроші загубитися при оплаті через платіжну систему EasyPay?

50
812

Ні, не можуть.
 

Відповідно до закону збереження енергії, ніщо не виникає нізвідки і не зникає в нікуди. Це твердження справедливо і для грошових операцій. Гроші ЗАВЖДИ знаходяться або у відправника, або у банка-посередника, або в одержувача.

Коментарі (50)

Владимир

Здраствуйте 12.05.2022г в 21:08:01 проводил пополнение карты банка Аваль
Без комиссии в Вашем терминале , который скушал 80грн(4 купюры по 20грн)
Но зачислелось почему то только 60….
Хочется выяснить куда потерялись 20грн

25.05.2022 at 03:38
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня! Будь ласка, надайте номер рахунку, який поповнювали, адресу терміналу, або ID операції, за наявності або у листі на нашу пошту supportapp@easypay.ua, або подзвонивши до служби підтримки за номером 0800 60 30 03 і наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть.

    25.05.2022 at 09:35
    Відповісти
Антон

Поповняв вчора картку монобанк через easypay, чек не надрукувало, грошей досі немає

15.09.2022 at 07:37
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Вкажіть, будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, внесену суму та купюри, час здійснення платежу, а також адресу чи номер терміналу. Зробити це можна у листі на пошту supportapp@easypay.ua, або звернувшись на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03.
    Очікуємо зворотнього зв’язку.

    З повагою, команда EasyPay.

    15.09.2022 at 14:06
    Відповісти
Людмила

Можуть! Я вчора поповняла 5000 тис. на картку. Гроші взяло і відразу пішов збій. Поповнення не пройшло, а гроші застряли в терміналі. Звернулася в підтримку, а сьогодні прийшла відповідь, що гроші не знайдено. Як так? Де вони ділися? Погано працює служба, або є шахраї, які крадуть гроші! Прошу перевірити досконало ще раз! Термінал -1088986, м . Тячів.

21.09.2022 at 14:43
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Нам прикро, що з Вами трапилась така ситуація. Ми вже знайшли Ваше звернення і у зв’язку з ситуацією, яка виникла, воно було відправлено на додатковий розгляд. Спеціалісти проведуть детальну перевірку і впродовж декількох днів ми з Вами зв’яжемось.

    Приносимо вибачення за завдані незручності.
    З повагою, команда EasyPay.

    22.09.2022 at 09:06
    Відповісти
Більше
Залишити коментар