Пошук

Досить збирати паперові платіжки: архів рахунків вже в EasyPay

4
707

В особистому кабінеті EasyPay з’явився новий розділ – «Архів рахунків». Тепер ви можете бачити електронні версії щомісячних платіжок від комунальних сервісів на сайті easypay.ua.

У розділі «Архів рахунків» ви можете:

  • бачити рахунки, які надійшли в поточному місяці (відображатимуться з позначкою «НОВИЙ»);

В особистому кабінеті EasyPay з'явився новий розділ - архів рахунків.

  • відфільтрувати рахунки за постачальником;

Відслідковуйте статус комунальних платежів в особистому кабінеті EasyPay

  • відфільтрувати рахунки за періодом.

Зберігайте платежі в одному місці й зручно відслідковуйте їх статус.

Якщо ви повністю оплатили рахунок, система помітить його як «Сплачено».

У новому розділі "Архів рахунків" ви можете відслідковувати комунальні платежі та їх статус. Це швидко й зручно, адже все зберігається в одному місці.

Зверніть увагу!

Щоб отримати новий рахунок – створіть шаблон платежу в розділі «Платежі».

Щоб відписатися від нових рахунків – видаліть шаблон з платежів.

EasyPay отримує оновленні комунальні рахунки не від всіх постачальників, тому в деяких випадках, суму, яку ви хочете сплатити, необхідно вписувати самостійно. Перелік постачальників, чиї рахунки відображаються в особистому кабінеті EasyPay – https://bit.ly/42HRzxC

Зберігайте комунальні платіжки в одному місці та користуйтеся перевагами сервісу EasyPay в терміналах, на сайті та в застосунку!

Слідкуйте за оновленнями EasyPay:

👉 у телеграм-каналі – https://t.me/easypayofficial

👉 у нашому блозі – https://blog.easypay.ua/category/novini/

Пресслужба EasyPay
Всі статті автора
Всі статті автора

Коментарі (4)

Тарас

Я хочу поповнити свою картку моно банку відпишіть мені

22.05.2023 at 20:55
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Здійснити безкомісійне поповнення картки Monobank можна у терміналах EasyPay. Найближчі термінали можна знайти за допомогою карти терміналів: https://terminals.easypay.ua/?map=true
    Якщо у Вас виникли труднощі при використанні терміналу або ж сайту — просимо Вас звернутися на пошту supportapp@easypay.ua та детальніше описати питання, яке Вас цікавить.
    З повагою, команда EasyPay!

    23.05.2023 at 14:31
    Відповісти
Dmitryj

Добрый день А подскажите пожалуйста могу ли я пополнить карту ПриватБанка через ваш сервис с кошелька global или payeer?

28.05.2023 at 04:52
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    На жаль, в нашій системі відсутня можливість здійснювати дані перекази.
    Рекомендуємо звернутись до служби підтримки компанії, з якої бажаєте переказати кошти.

    З повагою, команда EasyPay.

    30.05.2023 at 14:37
    Відповісти
Залишити коментар