Пошук

Графік Служби підтримки EasyPay

20
1620

Друзі, Служба підтримки EasyPay працює з 9:00 до 16:00.

Відповідаємо на усі дзвінки, звернення та питання. Зважаючи на ситуацію, швидкість обробки звернень може бути повільніше, але відповімо всім 💙💛

Контакти Служби підтримки:
+38 (044) 334 33 29
+38 (050) 334 33 29
+38 (067) 334 33 29
+38 (073) 334 33 29
📧call-center@easypay.ua

Коментарі (20)

...

Що робити якщо поповнила повністю не на той номер, і треба повернути гроші ?

22.06.2022 at 18:41
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Необхідно знайти Вашу оплату, тому просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua і в ньому вказати номер рахунку, який поповнили, суму та дату платежу.
    Очікуємо на лист.
    З повагою, команда EasyPay.

    23.06.2022 at 09:15
    Відповісти
Артур

Я закидав гроші на монобанк закинув) і якась решта ще була вроді 800грн з чимось як її забрати? Мені надійшло повідомлення про залишок коштів!

21.12.2022 at 18:10
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!

    Щоб ми мали змогу зарахувати залишок, необхідно знайти оплату.
    Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати перші шість та останні чотири цифри картки, яку поповнювали, суму платежу, час та дату оплати.
    Також прохання вказати купюри, які вносили в термінал та, при можливості, додайте скріншот смс повідомлення.

    Очікуємо звортнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    22.12.2022 at 09:14
    Відповісти
Надежда

Я пополнила карту через терминал деньги взяло чек выдало и пишет ошибку обратитесь на горячую линию , верните деньги чек есть все есть

05.01.2023 at 04:20
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!

    Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надайте квитанцію по даниму платежу.
    Якщо вона відсутня, вкажіть, будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату і час здійснення платежу, внесені суму такупюри, а також адресу чи номер терміналу.
    Очікуємо необхідної інформації.

    З повагою, команда EasyPay.

    05.01.2023 at 10:09
    Відповісти
Роман

Доброго дня. Я, Біловус Роман Володимирович, сьогодні (17.01.2023) приблизно о 17:00 здійснював готівкову оплату для термінового створення ID-картки через термінал ЦНАП (львівська обл., Дубляни, вул. Тараса Шевченка 4). Під час внесення коштів відбулось позапланове вимкнення електроенергії. Сума, що я вніс 600 чи 700 грн. (Купюри: 1- 500грн, 2,3 – 100 грн.) Номер терміналу: 1014467.

17.01.2023 at 16:53
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або на пошту supportapp@easypay.ua та вказати наступну інформацію: чи відобразились всі купюри на екрані, чи здійснювали Ви платіж повторно в даному терміналі, точну кількість та номінал внесених купюр та контактний номер телефону, щоб ми могли направити даний термінал на перевірку.

    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    18.01.2023 at 09:34
    Відповісти
Світлана

Доброї ночі. Закинула через термінал чоловікові гроші, вони не дійшли, йому прийшло повідомлення на електронну пошту з проханням активувати карту, він активував а що далі робити ми не знаємо, треба ваша допомога

19.01.2023 at 21:07
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції.
    Якщо вона відсутня, просимо вказати, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату і час здійснення оплати, внесену суму та купюри, а також адресу чи номер терміналу.

    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    20.01.2023 at 09:08
    Відповісти
Рома

Поповнив карту а гроші не прийшли

24.01.2023 at 02:57
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо відправити копію квитанції на електронну пошту supportapp@easypay.ua.
    Якщо вона не зберіглась, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, внесену суму та купюри, номер терміналу та дату і час здійснення платежу.
    Очікуємо необхідної інформації.

    З повагою, команда EasyPay.

    24.01.2023 at 09:13
    Відповісти
      Андрій

      Доброго дня потрібно чек по операції не видал чек і день не зачислини

      10.06.2024 at 06:47
      Відповісти
        Служба Підтримки

        Доброго дня.
        Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
        Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
        Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
        З повагою, команда EasyPay.

        10.06.2024 at 14:09
        Відповісти
Алла

Чи можна дізнатись причину несправності термінала за адресою Замостянська 14

30.03.2023 at 21:07
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Дякуємо за Ваш відгук!
    Для того, щоб ми змогли перевірити інформацію, прохання надіслати лист на електронну адресу supportapp@easypay.ua, вказавши номер терміналу, або місто та адресу його місцезнаходження.
    Очікуємо від Вас зворотного зв’язку.

    З повагою, команда EasyPay.

    31.03.2023 at 16:03
    Відповісти
Олена

Доброго дня в суботу через вашу систему в мене незаконно було знято 3304 гривень повернути кошти

29.05.2023 at 09:39
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.

    Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту supportapp@easypay.ua
    Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    30.05.2023 at 14:44
    Відповісти
людмила

поповнили домашній інтернет через вашу програму не на той рахунок. як їх повернути.

30.11.2023 at 09:17
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Необхідно знайти Ваш платіж.
    Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
    Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували, суму, дату та час платежу.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    30.11.2023 at 13:50
    Відповісти
Залишити коментар