Пошук
Графік Служби підтримки EasyPay
07.03.2022
20
1620
Друзі, Служба підтримки EasyPay працює з 9:00 до 16:00.
Відповідаємо на усі дзвінки, звернення та питання. Зважаючи на ситуацію, швидкість обробки звернень може бути повільніше, але відповімо всім 💙💛
Контакти Служби підтримки:
+38 (044) 334 33 29
+38 (050) 334 33 29
+38 (067) 334 33 29
+38 (073) 334 33 29
📧call-center@easypay.ua
Коментарі (20)
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay
Що робити якщо поповнила повністю не на той номер, і треба повернути гроші ?
Доброго дня!
Необхідно знайти Вашу оплату, тому просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua і в ньому вказати номер рахунку, який поповнили, суму та дату платежу.
Очікуємо на лист.
З повагою, команда EasyPay.
Я закидав гроші на монобанк закинув) і якась решта ще була вроді 800грн з чимось як її забрати? Мені надійшло повідомлення про залишок коштів!
Доброго дня!
Щоб ми мали змогу зарахувати залишок, необхідно знайти оплату.
Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати перші шість та останні чотири цифри картки, яку поповнювали, суму платежу, час та дату оплати.
Також прохання вказати купюри, які вносили в термінал та, при можливості, додайте скріншот смс повідомлення.
Очікуємо звортнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Я пополнила карту через терминал деньги взяло чек выдало и пишет ошибку обратитесь на горячую линию , верните деньги чек есть все есть
Доброго дня!
Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надайте квитанцію по даниму платежу.
Якщо вона відсутня, вкажіть, будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату і час здійснення платежу, внесені суму такупюри, а також адресу чи номер терміналу.
Очікуємо необхідної інформації.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня. Я, Біловус Роман Володимирович, сьогодні (17.01.2023) приблизно о 17:00 здійснював готівкову оплату для термінового створення ID-картки через термінал ЦНАП (львівська обл., Дубляни, вул. Тараса Шевченка 4). Під час внесення коштів відбулось позапланове вимкнення електроенергії. Сума, що я вніс 600 чи 700 грн. (Купюри: 1- 500грн, 2,3 – 100 грн.) Номер терміналу: 1014467.
Вітаємо!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або на пошту supportapp@easypay.ua та вказати наступну інформацію: чи відобразились всі купюри на екрані, чи здійснювали Ви платіж повторно в даному терміналі, точну кількість та номінал внесених купюр та контактний номер телефону, щоб ми могли направити даний термінал на перевірку.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Доброї ночі. Закинула через термінал чоловікові гроші, вони не дійшли, йому прийшло повідомлення на електронну пошту з проханням активувати карту, він активував а що далі робити ми не знаємо, треба ваша допомога
Вітаємо!
Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції.
Якщо вона відсутня, просимо вказати, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату і час здійснення оплати, внесену суму та купюри, а також адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнив карту а гроші не прийшли
Вітаємо!
Просимо відправити копію квитанції на електронну пошту supportapp@easypay.ua.
Якщо вона не зберіглась, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, внесену суму та купюри, номер терміналу та дату і час здійснення платежу.
Очікуємо необхідної інформації.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня потрібно чек по операції не видал чек і день не зачислини
Доброго дня.
Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Чи можна дізнатись причину несправності термінала за адресою Замостянська 14
Доброго дня.
Дякуємо за Ваш відгук!
Для того, щоб ми змогли перевірити інформацію, прохання надіслати лист на електронну адресу supportapp@easypay.ua, вказавши номер терміналу, або місто та адресу його місцезнаходження.
Очікуємо від Вас зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня в суботу через вашу систему в мене незаконно було знято 3304 гривень повернути кошти
Вітаємо.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту supportapp@easypay.ua
Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
поповнили домашній інтернет через вашу програму не на той рахунок. як їх повернути.
Вітаємо.
Необхідно знайти Ваш платіж.
Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували, суму, дату та час платежу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.