Пошук
Графік Служби підтримки EasyPay
07.03.2022
20
1355
Друзі, Служба підтримки EasyPay працює з 9:00 до 16:00.
Відповідаємо на усі дзвінки, звернення та питання. Зважаючи на ситуацію, швидкість обробки звернень може бути повільніше, але відповімо всім 💙💛
Контакти Служби підтримки:
+38 (044) 334 33 29
+38 (050) 334 33 29
+38 (067) 334 33 29
+38 (073) 334 33 29
📧call-center@easypay.ua
Коментарі (20)
Більше
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay
Поповнив карту а гроші не прийшли
Вітаємо!
Просимо відправити копію квитанції на електронну пошту supportapp@easypay.ua.
Якщо вона не зберіглась, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, внесену суму та купюри, номер терміналу та дату і час здійснення платежу.
Очікуємо необхідної інформації.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня потрібно чек по операції не видал чек і день не зачислини
Доброго дня.
Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Чи можна дізнатись причину несправності термінала за адресою Замостянська 14
Доброго дня.
Дякуємо за Ваш відгук!
Для того, щоб ми змогли перевірити інформацію, прохання надіслати лист на електронну адресу supportapp@easypay.ua, вказавши номер терміналу, або місто та адресу його місцезнаходження.
Очікуємо від Вас зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня в суботу через вашу систему в мене незаконно було знято 3304 гривень повернути кошти
Вітаємо.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту supportapp@easypay.ua
Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
поповнили домашній інтернет через вашу програму не на той рахунок. як їх повернути.
Вітаємо.
Необхідно знайти Ваш платіж.
Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували, суму, дату та час платежу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.