Пошук

Графік Служби підтримки EasyPay

20
1355

Друзі, Служба підтримки EasyPay працює з 9:00 до 16:00.

Відповідаємо на усі дзвінки, звернення та питання. Зважаючи на ситуацію, швидкість обробки звернень може бути повільніше, але відповімо всім 💙💛

Контакти Служби підтримки:
+38 (044) 334 33 29
+38 (050) 334 33 29
+38 (067) 334 33 29
+38 (073) 334 33 29
📧call-center@easypay.ua

Коментарі (20)

Рома

Поповнив карту а гроші не прийшли

24.01.2023 at 02:57
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо відправити копію квитанції на електронну пошту supportapp@easypay.ua.
    Якщо вона не зберіглась, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, внесену суму та купюри, номер терміналу та дату і час здійснення платежу.
    Очікуємо необхідної інформації.

    З повагою, команда EasyPay.

    24.01.2023 at 09:13
    Відповісти
      Андрій

      Доброго дня потрібно чек по операції не видал чек і день не зачислини

      10.06.2024 at 06:47
      Відповісти
        Служба Підтримки

        Доброго дня.
        Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
        Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
        Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
        З повагою, команда EasyPay.

        10.06.2024 at 14:09
        Відповісти
Алла

Чи можна дізнатись причину несправності термінала за адресою Замостянська 14

30.03.2023 at 21:07
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Дякуємо за Ваш відгук!
    Для того, щоб ми змогли перевірити інформацію, прохання надіслати лист на електронну адресу supportapp@easypay.ua, вказавши номер терміналу, або місто та адресу його місцезнаходження.
    Очікуємо від Вас зворотного зв’язку.

    З повагою, команда EasyPay.

    31.03.2023 at 16:03
    Відповісти
Олена

Доброго дня в суботу через вашу систему в мене незаконно було знято 3304 гривень повернути кошти

29.05.2023 at 09:39
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.

    Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту supportapp@easypay.ua
    Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    30.05.2023 at 14:44
    Відповісти
людмила

поповнили домашній інтернет через вашу програму не на той рахунок. як їх повернути.

30.11.2023 at 09:17
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Необхідно знайти Ваш платіж.
    Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
    Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували, суму, дату та час платежу.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    30.11.2023 at 13:50
    Відповісти
Більше
Залишити коментар