Пошук

Перевіряйте статус платежу через месенджер: в EasyPay новий функціонал!

0
6

Отримуйте моментальний доступ до важливої інформації з EasyPay! Тепер не обов’язково дзвонити на гарячу лінію, щоб дізнатися статус свого останнього платежу чи отримати квитанцію — достатньо кількох кліків у чат-боті в Telegram!

Як дізнатися статус платежу в EasyPay через месенджер (Telegram)?

  1. Перейдіть у чат-бот @EasyPayUA_helpbot у Telegram і натисніть «Розпочати»;
  2. Поділіться* своїм номером телефону, який вказували при здійсненні платежу;
    *Зверніть увагу, система не розпізнає ручне введення, тому необхідно саме погодитися на передачу номера.
  3. Виберіть із меню пункт «🔍 Перевірка статусу платежу 🧾Квитанція».
  4. Готово! У повідомленні будуть вказані: ІД операції, сервіс, акаунт, сума, комісія, статус та дата здійснення платежу. За потреби, ви також можете переглянути/завантажити квитанцію у PDF-форматі.

Якщо ж ваш платіж не знайдено — спробуйте пошук за ІД операції або зверніться у Службу підтримки для уточнення інформації.

Як перевірити статус платежу в EasyPay - через чат-бот у Телеграм або зателефонувавши на гарячу лінію.

Наголошуємо на тому, що переданий у чат-бот номер має збігатися із номером, вказаним для отримання одноразового пароля (OTP) під час здійснення операції.

Додаткові можливості чат-бота EasyPay.ua у Telegram

Не перевіркою статусу платежу єдині — у нашому чат-боті також можна:

  • знайти квитанцію за ІД операції та завантажити її;
  • перейти на карту терміналів, де відображаються усі пристрої, які наразі працюють;
  • швидко отримати контакти для зв’язку зі Службою підтримки.

Підписуйтеся на наші соцмережі, щоб першими дізнаватися про оновлення сервісу та зміни в роботі 👇


Пресслужба EasyPay
Всі статті автора
Всі статті автора
Залишити коментар