Пластуни допоможуть людям похилого віку сплачувати комунальні в інтернеті
Львівська міська рада, Пласт та EasyPay роблять добрі справи, долучайтесь і ви!
Пандемія майже закінчилась, але добрі справи ніколи. ЛМР, організація волонтерів «Пласт» та EasyPay об’єднують свої зусилля, щоб допомогти найвразливіший ланці населення – дідусям та бабусям.
Кожного місяця комунальні підприємства надсилають рахунки, а люди старшого віку – найвідповідальніші платники. Вони вибудовуються у великі черги в банк або на пошту, що не є оптимальним рішенням під час епідемії для людей похилого віку. EasyPay, ЛМР та Пласт поставили на меті допомогти усім охочим з такими сучасними поняттями як, онлайн кабінет, передача показників лічильників онлайн, оплата в інтернеті.
“Люди похилого віку, на жаль, не дуже активні у цифровому світі. Мета нашого спільного проекту з Львівською міською радою та Пластом – допомогти літнім людям оволодіти новими, корисними у сучасному світі digital-навичками, підвищити власну обізнаність та фінансову грамотність”, – коментує Олексій Авраменко, засновник та СЕО фінтех-компанії EasyPay.
Як допомагаємо?
Кожен, хто хоче отримати онлайн консультацію, як оплачувати послуги онлайн може звернутись на безкоштовну гарячу лінію 0 800 60 30 03 Пластуни у телефонному режимі допоможуть розібратись усім бажаючим у способах онлайн оплат. Брошури “як сплачувати послуги без черг?” будуть доступні в ЦНАПах та територіальних центрах. Графік роботи гарячої лінії з 16:00 до 20:00 у будні дні. Проект планується до кінця літа.
Соціальні працівники Львівського міського територіального центру здобули необхідні навички на онлайн-тренінгу від компанії EasyPay. Таким чином, ЛМР планує зменшити кількість людей в чергах і навчити людей похилого віку та соціальних працівників користуватись онлайн сервісами.
«Цей проєкт є маленьким кроком на шляху до діджиталізації осіб літнього віку, та допомагає наблизити цифрові сервіси, що створюють зручність у сьогоденні та наразі залишаються чимось неосяжним та незрозумілим, для осіб старшого покоління», – зазначає директор Львівського міського територіального центру соціального обслуговування Віталій Брославський.
Найголовніше, що кожен може долучитись до цієї ініціативи і навчити своїх рідних спрощувати такі повсякденні речі, як оплата комунальних рахунків. Для цього достатньо переглянути онлайн інструкції або зателефонувати на гарячу лінію 800 60 30 03 та отримати консультацію.