Можливості EasyPay для вашого бізнесу

views 202 951

Система прийому платежів EasyPay працює на ринку України з 2007 року. За цей час нашими партнерами стали 1400 провайдерів різноманітних послуг, а система охоплює більш ніж 1825 сервісів. Ми співпрацюємо з такими ведучими компаніями, як Kyivstar, Lifecell, Vodafone та ін., а також з локальними постачальниками послуг. Які можливості EasyPay надає для бізнесу?

1. Інтернет-еквайринг. Як ми співпрацюємо з інтернет-магазинами.

Підключаємо та інтегруємо cистеми прийому платежів на ваш сайт. Фінансові умови співпраці індивідуально розраховуємо для кожного партнера. Для інтернет-еквайрінгу маємо готові технологічні та фінансові рішення. Зокрема:

Платежі в один клік та регулярні платежі. Здійснюючи платіж на вашому сайті користувач має можливість не вводити щоразу усі дані картки. Після першої оплати, надалі потрібен лише СVV-код.

Брендинг сторінки оплати у стилі сайту партнера. Підвищує довіру та лояльність до інтернет-ресурсу під час оплати.

Антифрод-система та моніторинг платежів. Надійно захищає кошти та персональні дані. З інтернет-еквайрингом EasyPay всі дані користувачів вашого сайту захищені на рівні систем VISA/MasterCard. Дізнатись більше.

2. Співробітництво з банками та фінансовими установами

Підключення до системи EasyPay, дозволить розширити використання існуючих банківських інструментів (каси, POS, банкомати, cash-in, Інтернет банкінг та ін.), збільшити перелік одержувачів з функцією онлайн зарахування, та отримати максимальний дохід від прийому платежів. Рішення EasyPay для банків та фінансових установ:

Організація прийому платежів на користь банку через термінали EasyPay. 8600 терміналів по всій Україні.

Повноцінний інтернет-банкінг. Банкінг на вашому сайті з Особистим кабінетом, широким спектром онлайн-одержувачів (1825 сервісів), шаблонами та регулярнми платежами, можливістю надання виписки. Інсталяція та підтримка безкоштовні.
Перекази з картки на картку на вашому сайті. Сервіс привертає додаткову аудиторію на сайт, та приносить прибуток від кожної транзакції. Дізнатись більше.

3. Дилерська модель співпраці з EasyPay

Власники терміналів також мають змогу співпрацювати з EasyPay на вигідних умовах:

Стабільний прибуток. Комісія встановлюється індивідуально в залежності від кількості операцій та щомісячного обороту.

Активність 24/7.
Технологічний процесинг компанії дозволяє обробляти мільйони платіжних транзакцій на добу. 1825 доступних сервісів, та можливість підключити необхідний по запиту дилера.

Правова захищеність.
Зручна форма співпраці, підтримка у веденні бізнесу. Прозора фінансова угода без прихованих комісій. Дізнатись більше.

4. Співпраця з провайдерами.

Кожен всеукраїнський або регіональний постачальник послуг може звернутись до EasyPay та отримати можливість приймати оплату через сайт та термінали компанії на вигідних умовах.
Переваги EasyPay:

Широка мережа прийому платежів
, що постійно розширюється. 8600 терміналів по всій Україні. Платіжний онлайн сервіс easypay.ua. 450 000 користувачів на добу.

Працюємо з усіма видами послуг. Комунальні, інтернет, телебачення, банки, страхування, платежі до бюджету, благодійність, таксі, ігри та ін.

Технологічна гнучкість. Штат розробників підбирає необхідні технологічні і функціональні рішення під потреби кожного бізнесу. Втілюємо в життя усі побажання та пропозиції.

Стати партнером, задати питання та дізнатись більше про B2B можливості EasyPay можна на сайті для бізнес-партнерів easysoft.ua.

55 comments

  1. дмитро сказав:

    як до вас дозвонитися ?
    0800604561 мовчить

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Дмитре!
      Уточніть, будь ласка, чи вдалось Вам вирішити Ваше питання.
      Якщо питання актуальне, вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону, а також, що саме Вас цікавить.

  2. Олег сказав:

    Доброго дня, цікаво, якщо можливо інформацію.
    0933838898

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день!
      Співпраця в якому саме напрямі з описаних Вас цікавить?

  3. Влад сказав:

    Чи можливо відмінити платіж?

  4. Тетяна сказав:

    Доброго дня. Я знаходжусь за кордоном. І не вдасться оплатити Інтернет послуги через easy pay картою, виданою українським банком. Просто повідомляється: “операция не осуществлена, обратитесь в службу поддержки”. Хотіла б знати, в чому причина. Кілька разів намагалася оплатити іншою картою, все безрезультатно.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Тетяно!
      Вкажіть, будь ласка, номер особового рахунку, баланс якого Ви намагаєтесь поповнити.

  5. Оксана сказав:

    Я сплатила страховий. внесок 203грн але мені неприйшли гроші ,кредит був погоджений.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Оксано, якщо Ви здійснювали оплату в нашій системі, вкажіть, будь ласка, id операції, що Вас цікавить.

  6. Андрей сказав:

    Не начислили 15 балов:
    За каждые 200 грн. оплаты услуг (любая категория, кроме перевода и пополнения кошельков)

    В прошлом месяце были 3 успешные оплаты:
    ИД 673231101 (1000 грн), 675450013 (51 грн), 675451329 (51 грн)

    Тел. (068) 414-09-91

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Андрей!
      Баллы Вам были начислены 08.01.2018 в 09:35.
      Примите наши искренние извинения за задержку в начислении.

  7. Ольга сказав:

    Здраструйте я зробила оплату через вас

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Ольго!
      Вкажіть, будь ласка, id операції, що Вас цікавить, перевіримо статус Вашого платежу.

  8. Богдан сказав:

    Не можу оплатити львівобленерго

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      У зв’язку з переходом функцій електропостачання від ПрАТ “Львівобленерго” до ТОВ “Львівенергозбут” наразі оплата послуг ПрАТ “Львівобленерго” неможлива за допомогою нашої системи.
      Після заключення договору з ТОВ “Львівенергозбут” з’явиться відповідна кнопка оплати.
      Сподіваємось на Ваше розуміння!

  9. Ірина сказав:

    Зробила оплату через термінал? за світло квитанцію не видало? платіж успішно пройшов а гроші на рахунок не потрапили .Написала лист до вас в чат відповіді не отримала. А сумма 1100 грн ? На гарячій лінії сказали грошей немає це що жарт ????

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Ірино, вкажіть, будь ласка, номер Вашого особового рахунку, перевіримо статус платежу.

  10. Вікторія сказав:

    ID678429806 оплата була 30.12.18 в 14.38.74 сумма 1710 ,досі не зараховано на рахунок

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Кошти перераховуються нами протягом 3 робочих днів. Після суми розподіляються на стороні КиївОблГазЗбут по рахункам.
      Позаду велика кількість вихідних днів, що вплинуло на термін зарахування.
      Очікуйте, будь ласка, кошти буде обов’язково зараховано.

  11. Надія сказав:

    Мене цікавить встановлення терміналу в м.Івано-Франківськ,із допомогою при виборі місця,яка вартість терміналів,та чи потрібно мені переводитись на 3 групу підприємця якщо зараз в мене 2 група?)і де складається договір,чи потрібно їхати до вас,та в якому ви місті?)

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Надіє!
      Вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону. З Вами зв’яжеться наш представник.

  12. Наталія сказав:

    Доброго вечора!Я оплатила відсотки по кредиту через ваш сервіс ,оплата не пройшла ,а гроші знялися! Так як сума знялася я була впевнена що оплата успішна,ща три дні наросли відсотки 110грн.Хто мені поверне втрачені гроші?Чому моіі кошти були зняті ,а оплата не пройшла?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Наталіє!
      Вкажіть, будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри номеру карти, з балансу якої сума була списана, перевіримо.

  13. Алекс сказав:

    автоматическая система не доработана.. или нарочно сделано,чтобы простые пользователи теряли больше денег на операциях.
    на кошельке был превышен месячный лимит переводов между кошельками (4000 грн.) поэтому перевести не удалось. после создал второй кошелек (с чистой историей переводов) на том-же аккаунте. .. перевод не ТАКЖЕ не прошел и меня озадачила причина – превышен месячный лимит переводов между кошельками!!!.. похоже на галимый развод тупо

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Алекс!
      Физические лица имеют право переводить электронные деньги другим пользователям (физическим лицам) в сумме до 500 гривен в день и не более 4000 гривен в течение одного месяца.
      Постановление Правления Национального банка Украины № 378 от 19.06.2014

  14. денис сказав:

    Как я могу завести себе кошелек изипей??

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Денис!
      Кошелек автоматически создаётся после регистрации на нашем сайте https://easypay.ua
      Также пользователи могут создавать неограниченное количество кошельков, если есть такая необходимость.

  15. Наталья сказав:

    Здравствуйте! Вчера(07.02.2019) была произведена оплата на сумму 421,54 грн,Деньги до сих пор на счет не поступили, хотя вчера списались с банковской карты.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Наталья!
      Укажите, пожалуйста, id операции, рассмотрим.

  16. Алексей сказав:

    Добрый день! Сегодня(02.03.2019) была произведена оплата на суму 400гривен. Оперецыя прошла успешно как мне написали но деньги на счёт так и не поступили , а списание средств с карты было выполнено.
    Помогите разобраться.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Алексей!
      Укажите, пожалуйста, id операции, проверим статус платежа.

  17. Лилия сказав:

    У меня ситуация аут,я вчера пополняла кошелек изи пей в 17.00.29 нужно было пополнить на сумму 1920гр,терминал принял 700 гр и перестал принимать купюры,я не долго думая нажимаю оплатить выезжает чек,иду пополняю оставшуюся сумму в другом терминале и тут фокус перевод в 17.04 приходит а в 17.00 нет,как мне вернуть деньги,деньги предназначины на лекарства,больше денег нет,помогите мне побыстрее

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Лилия!
      Укажите, пожалуйста, id операции, сумма по которой не поступила.

  18. Сергей сказав:

    Доброе утро! 05.06.2019в17:13 пополнил кошелек 👛 Easy перевод заблокирован до сих пор. По какой причине не известно поддержка ничего конкретного не говорит только ожидайте платеж обрабатывается. Деньги должны были поступить вчера до 00:00. Я в растерянности. Что делать?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Сергей!
      В 8:27 средства были зачислены на баланс. Приносим извинения за задержку.

  19. Николай сказав:

    Добрый день. Я не зарегистрирован на вашем сайте, произвел оплату коммунальных услуг, но квитанция так и не пришла, как я могу получить квитанцию?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Николай!
      Отправьте, пожалуйста, запрос на получение квитанции на Email call-center@easypay.ua
      В письме укажите:
      – дату платежа;
      – номер лицевого счета или иной идентификатор от коммунального предприятия;
      – сумма оплаты;
      – первые 6 и последние 4 цифры номера карты, с баланса которой средства списывались.

  20. Андрей сказав:

    Добрый день, сегодня что то случилось с моим кабинетом, не могу войти и пишет что пользователя не существует или заблокирован, написал Вам на почту никто не отвечает, дозвонится тоже не могу, ждёшь вечно по 20 минут и оно отбивает, что произошло и что мне делать?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Андрей!
      Укажите, пожалуйста, Ваш регистрационный номер телефона.

  21. Ольга сказав:

    Добрый день!
    Т.к. на указанный Вами номер телефона 0800603003 дозвониться нельзя , автоответчик на протяжении трёх часов отвечает “что со мной свяжутся в течении трёх МИНУТ” , прошу срочно разобраться где делись перечисленные мною деньги. ИД операции 724868441 на сумму 240,84грн., а также ИД операции 724868442 на сумму 766,22грн. К адресату ООО “Евро-Реконструкция” деньги не дошли с 20.06.2019г!

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Ольга!
      Средства нами были переведены по назначению.
      Сожалеем, что у Вас возникла проблема такого характера.
      Мы обратимся к поставщику, чтобы уточнить причину.
      Дополнительно Вас проинформируем о результате.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Ольга, средства нами были отправлены на счёт ООО “Євро-реконструкція” 24.06.2019.
      Сумма была зачислена поставщику. Но она не распределена на стороне получателя по счётам. В течение месяца средства будут распределены.
      Если у Вас есть дополнительные вопросы, обращайтесь в службу поддержки ООО “Євро-реконструкція”.

  22. Тарас сказав:

    Як по ID операці, на сайті дізнатись статус і причину відмови переказу?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий вечір, Тарасе!
      Ваш платіж був відхилений, тому що банк не дозволив дану операцію.
      Сума згідно з Вашим зверненням була перерахована на інший картковий баланс 07.08.2019 о 12:57.

  23. Дмитрий сказав:

    Можно ли ускорить процес зачисления денег на карту??? Id операции 747735994

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Дмитрий!
      ID операции 747735994 – это транзакция не на пополнение карточного баланса.
      Укажите верный номер транзакции или квитанции, чтобы мы могли идентифицировать Ваш перевод.

  24. Олександра сказав:

    2 дні назад побила оплату по кредиту на вашому сервісі, є квитанції, є все, тільки оплата не надійшла на данний банк, що це взагалі таке відбувається, дуже надіюсь ви вирішите це питання

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий вечір, Олександро!
      Вкажіть, будь ласка, ID операції, щоб ми ідентифікували оплату.

  25. Татьяна сказав:

    16.09.2919 в 16.25 оплатила 4231.28 грн за газ,до сегодняшнего дня деньги на счёт не поступили!!! Когда произойдет это чудо???

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Татьяна!
      Просим Вас указать id транзакции, чтобы мы могли идентифицировать оплату.

  26. Виктория сказав:

    Сколько времени длится перевод средств?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Виктория!
      Укажите, пожалуйста, номер транзакции, рассмотрим.

  27. Дмитрий сказав:

    Я не могу пополнить кошелек с карты. Почему-то высвечивается Платіжна помилка: PARes processing error. Что это?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Дмитрий!
      Ваш банк не позволил операцию. Рекомендуем Вам обратиться в службу поддержки Вашего банка.

Залишити відповідь до Сергей Скасувати відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *