Пластуни допоможуть людям похилого віку сплачувати комунальні в інтернеті

views 233


Львівська міська рада, Пласт та EasyPay роблять добрі справи, долучайтесь і ви! 

Пандемія майже закінчилась, але добрі справи ніколи. ЛМР, організація волонтерів «Пласт» та EasyPay об’єднують свої зусилля, щоб допомогти найвразливіший ланці населення – дідусям та бабусям. 
 

 

Кожного місяця комунальні підприємства надсилають рахунки, а люди старшого віку – найвідповідальніші платники. Вони вибудовуються у великі черги в банк або на пошту, що не є оптимальним рішенням під час епідемії для людей похилого віку. EasyPay, ЛМР та Пласт поставили на меті допомогти усім охочим з такими сучасними поняттями як, онлайн кабінет, передача показників лічильників онлайн, оплата в інтернеті. 


“Люди похилого віку, на жаль, не дуже активні у цифровому світі. Мета нашого спільного проекту з Львівською міською радою та Пластом – допомогти літнім людям оволодіти новими, корисними у сучасному світі digital-навичками, підвищити власну обізнаність та фінансову грамотність”, – коментує Олексій Авраменко, засновник та СЕО фінтех-компанії EasyPay.


Як допомагаємо? 

Кожен, хто хоче отримати онлайн консультацію, як оплачувати послуги онлайн може звернутись на безкоштовну гарячу лінію 0 800 60 30 03 Пластуни у телефонному режимі допоможуть розібратись усім бажаючим у способах онлайн оплат. Брошури “як сплачувати послуги без черг?” будуть доступні в ЦНАПах та територіальних центрах. Графік роботи гарячої лінії з 16:00 до 20:00 у будні дні. Проект планується до кінця літа.

 

 

Соціальні працівники Львівського міського територіального центру здобули необхідні навички на онлайн-тренінгу від компанії EasyPay. Таким чином, ЛМР планує зменшити кількість людей в чергах і навчити людей похилого віку та соціальних працівників користуватись онлайн сервісами.

«Цей проєкт є маленьким кроком на шляху до діджиталізації осіб літнього віку, та допомагає наблизити цифрові сервіси, що створюють зручність у сьогоденні та наразі залишаються чимось неосяжним та незрозумілим, для осіб старшого покоління», – зазначає директор Львівського міського територіального центру соціального обслуговування Віталій Брославський.
 

Найголовніше, що кожен може долучитись до цієї ініціативи і навчити своїх рідних спрощувати такі повсякденні речі, як оплата комунальних рахунків. Для цього достатньо переглянути онлайн інструкції або зателефонувати на гарячу лінію 800 60 30 03 та отримати консультацію.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *