Пошук

Вакансія: Бізнес-аналітик (сайт та додаток EasyPay)

0
3

Ми шукаємо уважного, структурованого та проактивного бізнес-аналітика, який допоможе нам розвивати та покращувати наші фінтех-продукти. Ти станеш ключовою ланкою між бізнесом та розробкою, забезпечиш ясність вимог, підтримку команд і якісний розвиток функціональності.

Чому варто працювати саме у нас?

  • EasyPay є лідером ринку за кількістю терміналів самообслуговування.
  • Ми одна з кращих систем електронних платежів в Україні (сервіс включає сайт easypay.ua, понад 24 000 платіжних терміналів по всій Україні, інтернет-еквайринг, мобільний додаток EasyPay, систему безконтактної оплати проїзду в громадському транспорті).
  • Компанія працює на ринку фінансових послуг вже 17 років і ми точно знаємо свою справу.
  • За результатами 2024 року компанія отримала статус соціально важливої платіжної системи України.

Що ми очікуємо:

  • Досвід роботи бізнес-аналітиком від 2 років, бажано у фінтех-сфері або з цифровими продуктами.
  • Розуміння принципів роботи фінансових продуктів та загальних принципів інтеграції зі сторонніми сервісами (платіжні провайдери, верифікаційні сервіси, дата-провайдери, внутрішні та зовнішні API).
  • Досвід збору, формалізації та опису вимог (BRD, FRD, User Stories, Use Cases).
  • Навички моделювання бізнес-процесів (BPMN, UML).
  • Вміння працювати з API-документацією, технічною командою та розуміння основ системної взаємодії.
  • Досвід роботи з Jira/Confluence або аналогічними інструментами.
  • Аналітичне мислення, уважність до деталей, структурованість.

Що ти робитимеш:

  • Збір та аналіз бізнес-вимог від внутрішніх і зовнішніх стейкголдерів.
  • Формування технічної документації: специфікації, діаграми, User Stories тощо.
  • Описание та оптимізація бізнес-процесів продукту.
  • Взаємодія з кількома командами розробки та продакт-менеджерами, уточнення вимог і супровід завдань на всіх етапах.
  • Аналіз поведінки користувачів, пошук точок покращення продукту.
  • Участь у плануванні релізів та оцінці задач разом із командою.
  • Перевірка коректності реалізації вимог (UAT).
  • Контроль, супровід та вдосконалення вже реалізованих проєктів і функціональності.

Буде плюсом: досвід роботи у фінтех- або e-commerce-проєктах; у кросфункціональних командах або у масштабуванні продуктів.

Що ми пропонуємо:

Гнучкі умови праці: Можливість працювати віддалено або в гібридному форматі;

 Стабільність: Своєчасна виплата заробітної плати;

 Відпочинок: 24 календарні дні оплачуваної відпустки та оплачувані лікарняні;

 Комфортний офіс: Знаходимося на Подолі (м. Тараса Шевченка), де вас чекатиме затишна атмосфера та смачна кава;

 Розвиток: ми підтримуємо ваш професійний та особистісний розвиток:

  •  Speaking Club з англійської мови,
  •  можливість грати у футбол,
  •  семінари з психологічної підтримки,
  •  подарунки до свят.

Надсилайте резюме з Вашими очікуваннями по заробітній платі за адресою [email protected] або пишіть у особисті

Вікторія Маліченко
Всі статті автора
HR Команда EasyPay
Всі статті автора
Залишити коментар