Пошук
Вакансія: Фахівець з фінансового моніторингу (аналіз фіноперацій)
14.04.2025
0
328
У зв’язку з розширенням команди фінансового моніторингу EasyPay, шукаємо уважного та відповідального спеціаліста, який відповідатиме за аналіз фінансових операцій клієнтів та виявлення ризикових транзакцій !
Чому варто працювати саме у нас?
- Лідер галузі: EasyPay — найбільша мережа терміналів самообслуговування в Україні, понад 20 000 платіжних терміналів, мобільний додаток, система безконтактної оплати у транспорті.
- 18 років досвіду: Ми стабільна та надійна компанія, що здобула визнання клієнтів і партнерів.
- Соціально важлива платіжна система: У 2024 році EasyPay отримала офіційний статус соціально значущої платіжної системи України.
Що ми очікуємо від кандидата:
- Бездоганна ділова репутація (відсутність непогашеної судимості, непритягнення до кримінальної відповідальності).
- Досвід роботи в ПВК/ФТ в банку або небанківській фінансовій установі — від 1 року.
- Впевнене володіння Excel на базовому рівні.
- Знання законодавства з питань ПВК/ФТ.
- Уважність, аналітичне мислення, готовність до опрацювання великого обсягу інформації.
Основні обов’язки:
- Робота з клієнтськими даними в системах компанії (Кабінет клієнта):
- перевірка фінансових операцій у внутрішньому програмному забезпеченні;
- підтримка та оновлення даних по клієнтах;
- ведення електронних анкет клієнтів.
- Аналіз фінансових операцій на предмет ризиків:
- виявлення операцій з індикаторами підозрілості;
- підготовка запитів до клієнтів щодо джерел коштів та суті операцій;
- формування висновків щодо наявності чи відсутності підозрілих операцій/діяльності;
- оцінка та переоцінка ризику клієнтів за результатами фінансового моніторингу;
- актуалізація анкет клієнтів відповідно до результатів моніторингу.
- Виявлення ризикових категорій клієнтів:
- клієнтів, що потребують проведення заходів з належної перевірки (НПК), згідно зі статтею 11 Закону України;
- клієнтів, які належать до категорії публічних діячів (РЕР);
- клієнтів з високим ризиком, щодо яких потрібно впроваджувати підвищені заходи належної перевірки (ПЗНП);
- клієнтів, які не надали необхідну інформацію — з ініціюванням процедур відмови у співпраці відповідно до законодавства.
- Формування звітних даних:
- підготовка інформації для звітності Установи за результатами обробки клієнтських даних;
- підтримка внутрішніх реєстрів і документування виявлених випадків.
- Комунікація та співпраця з іншими підрозділами:
- взаємодія з IT-командою для покращення функціоналу внутрішнього ПЗ;
- співпраця з підрозділами для підвищення ефективності виявлення підозрілих операцій;
- участь у вдосконаленні методик аналізу та підходів до оцінки ризику.
Що ми пропонуємо:
- Гнучкі умови праці: Можливість працювати у гібридному форматі;
- Стабільність: Своєчасна виплата заробітної плати;
- Відпочинок: 24 календарні дні оплачуваної відпустки та оплачувані лікарняні;
- Комфортний офіс: Знаходимося на Подолі (м. Тараса Шевченка), де вас чекатиме затишна атмосфера та смачна кава;
- Розвиток: Підтримуємо професійний та особистісний розвиток наших співробітників (Speaking Club з англійської мови, можливість грати у футбол, семінари з психологічної підтримки, подарунки до свят).
Надсилайте резюме з Вашими очікуваннями по заробітній платі за адресою malichenko.viktoriia@easypay.ua або пишіть у особисті
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay