Пошук

Вакансія: Фахівець з фінансового моніторингу (аналіз фіноперацій)

0
328

У зв’язку з розширенням команди фінансового моніторингу EasyPay, шукаємо уважного та відповідального спеціаліста, який відповідатиме за аналіз фінансових операцій клієнтів та виявлення ризикових транзакцій !

Чому варто працювати саме у нас?

  • Лідер галузі: EasyPay — найбільша мережа терміналів самообслуговування в Україні, понад 20 000 платіжних терміналів, мобільний додаток, система безконтактної оплати у транспорті.
  • 18 років досвіду: Ми стабільна та надійна компанія, що здобула визнання клієнтів і партнерів.
  • Соціально важлива платіжна система: У 2024 році EasyPay отримала офіційний статус соціально значущої платіжної системи України.

Що ми очікуємо від кандидата:

  • Бездоганна ділова репутація (відсутність непогашеної судимості, непритягнення до кримінальної відповідальності).
  • Досвід роботи в ПВК/ФТ в банку або небанківській фінансовій установі — від 1 року.
  • Впевнене володіння Excel на базовому рівні.
  • Знання законодавства з питань ПВК/ФТ.
  • Уважність, аналітичне мислення, готовність до опрацювання великого обсягу інформації.

 Основні обов’язки:

  • Робота з клієнтськими даними в системах компанії (Кабінет клієнта):
    • перевірка фінансових операцій у внутрішньому програмному забезпеченні;
    • підтримка та оновлення даних по клієнтах;
    • ведення електронних анкет клієнтів.
  • Аналіз фінансових операцій на предмет ризиків:
    • виявлення операцій з індикаторами підозрілості;
    • підготовка запитів до клієнтів щодо джерел коштів та суті операцій;
    • формування висновків щодо наявності чи відсутності підозрілих операцій/діяльності;
    • оцінка та переоцінка ризику клієнтів за результатами фінансового моніторингу;
    • актуалізація анкет клієнтів відповідно до результатів моніторингу.
  • Виявлення ризикових категорій клієнтів:
    • клієнтів, що потребують проведення заходів з належної перевірки (НПК), згідно зі статтею 11 Закону України;
    • клієнтів, які належать до категорії публічних діячів (РЕР);
    • клієнтів з високим ризиком, щодо яких потрібно впроваджувати підвищені заходи належної перевірки (ПЗНП);
    • клієнтів, які не надали необхідну інформацію — з ініціюванням процедур відмови у співпраці відповідно до законодавства.
  • Формування звітних даних:
    • підготовка інформації для звітності Установи за результатами обробки клієнтських даних;
    • підтримка внутрішніх реєстрів і документування виявлених випадків.
  • Комунікація та співпраця з іншими підрозділами:
    • взаємодія з IT-командою для покращення функціоналу внутрішнього ПЗ;
    • співпраця з підрозділами для підвищення ефективності виявлення підозрілих операцій;
    • участь у вдосконаленні методик аналізу та підходів до оцінки ризику.

Що ми пропонуємо:

  • Гнучкі умови праці: Можливість працювати у гібридному форматі;
  • Стабільність: Своєчасна виплата заробітної плати;
  • Відпочинок: 24 календарні дні оплачуваної відпустки та оплачувані лікарняні;
  • Комфортний офіс: Знаходимося на Подолі (м. Тараса Шевченка), де вас чекатиме затишна атмосфера та смачна кава;
  • Розвиток: Підтримуємо професійний та особистісний розвиток наших співробітників (Speaking Club з англійської мови, можливість грати у футбол, семінари з психологічної підтримки, подарунки до свят).

Надсилайте резюме з Вашими очікуваннями по заробітній платі за адресою malichenko.viktoriia@easypay.ua або пишіть у особисті

Вікторія Маліченко
Всі статті автора
HR Команда EasyPay
Всі статті автора
Залишити коментар