Пошук

Вперше! Зустрічайте Fishback за оплату сервісів по всій мережі терміналів EasyPay

9
1579

З 1 грудня EasyPay ― перша всеукраїнська мережа терміналів з миттєвим нарахуванням Fishback!

Відтепер за оплату готівкою найпопулярніших сервісів у понад 19 000 платіжних терміналів EasyPay по всій Україні ви можете отримувати бали Fishka.

За оплату яких сервісів нараховується Fishback?

Fishback в терміналах EasyPay становить 0,5% від суми транзакції без врахування комісії. 

Нарахування балів відбувається миттєво після оплати готівкою понад 2 300 сервісів у таких категоріях:

  • Комунальні платежі (серед яких квартплата, опалення, газ, світло, домофон);
  • Інтернет та ТБ;
  • Таксі.

Всі сервіси, за оплату яких нараховується Fishback, мають спеціальну позначку у вигляді літери «F»:

Як отримати Fishback за оплату сервісів в терміналах EasyPay?

При наявності картки Fishka отримати бали за оплати в терміналах EasyPay можна двома способами.

Підтвердивши картку Fishka в Особистому кабінеті

  1. Натисніть кнопку “Кабінет” на головному екрані термінала та авторизуйтесь за допомогою SMS-пароля. Як отримати Fishback за оплату сервісів в терміналах EasyPay? 
  2. На сторінці кабінету «Мій профіль» натисніть «Додати картку».
  3. Підтвердіть картку Fishka за допомогою SMS-паролю.
  4. Після підтвердження номер вашої картки та поточний баланс балів Fishka з’являться в Особистому кабінеті.
  5. Поверніться на Головний екран та виберіть необхідні сервіси для оплати з позначкою «F». Оплатіть сервіс і ваші бали Fishka будуть миттєво зараховані на картку.. 

Якщо ви користуєтесь застосунком Fishka, ви отримаєте повідомлення про кількість отриманих балів на свій смартфон одразу після транзакції в терміналі.

Підтвердивши картку Fishka під час оплати сервісу в терміналі

  1. Оберіть потрібний сервіс з позначкою «F» та вкажіть реквізити для сплати.Як отримати бали Fishka під час оплати сервісу в терміналі EasyPay
  2. На сторінці внесення коштів обраного сервіса натисніть кнопку «Сплатити з кешбеком» перед внесенням коштів.
  3. Введіть пароль з SMS-повідомлення — ви авторизуєтеся в Особистому кабінеті терміналу.
  4. Картку Fishka необхідно підтвердити та додати до акаунту в Особистому кабінеті. Натисніть «Додати карту» — вам надійде другий SMS-пароль для її підтвердження.
  5. Разом з номером картки ви дізнаєтесь про кількість балів, доступних для подальшого використання. Натисність «До сплати», щоб перейти до оплати послуг з нарахуванням балів в Кошику термінала.

    Корисний функціонал!
    Скористайтеся кнопкою «В кабінет», щоб потрапити на сторінку з шаблонами сервісів. В шаблонах зберігаються всі реквізити, внесені вами під час минулих оплат.Тепер номер вашої картки Fishka прив’язаний до вашого Особистого кабінету. При наступних авторизаціях ви одразу перейдете до сплати послуг з Fishback.
  6. Для оплати вкажіть суму до сплати, натисніть «Далі» і внесіть кошти. Якщо ви бажаєте сплатити більше одного сервісу, скористайтеся кнопкою «Додати до кошика», знайдіть наступний сервіс на головному екрані, в категорії або в пошуку та сплатіть декілька послуг одним внесенням коштів.
  7. Ваші бали будуть нараховані одразу після оплати та стануть доступними для списання через 24 години. Користувачі застосунку Fishka отримають пуш-повідомлення з точною кількістю нарахованих балів Fishka.

Чи можна отримати Fishback в терміналі, якщо немає картки Fishka?

Звісно! Ви можете отримати віртуальну картку Fishka з миттєвим зарахуванням балів прямо під час оплати сервісу або в Особистому кабінеті.

Щоб отримати віртуальну картку Fishka в терміналі:

  1. Увійдіть в Особистий кабінет з головного екрану або під час оплати, обравши «Сплатити з кешбеком». 
  2. Натисніть кнопку «Отримати картку».
  3. Введіть прізвище та ім’я та прізвище.
  4. Введіть Дату народження.
  5. Натисніть «Підтвердити». Вашу віртуальну картку Fishka створено!

Нагадуємо, що нарахування та використання балів Fishka доступне на сайті та в застосунку EasyPay

Більше новин в наших соцмережах 🙂

Пресслужба EasyPay
Всі статті автора
Всі статті автора

Коментарі (9)

Виктор

Не на дишли кошти

25.03.2024 at 13:58
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Необхідно знайти Ваш платіж.
    Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
    Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати назву послуги та номер рахунку, який поповнили, суму, дату та час платежу.
    Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал при оплаті. Якщо це онлайн платіж, то прохання вказати перші шість та останні чотири цифри картки, з якої оплачували.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    26.03.2024 at 14:02
    Відповісти
Більше
Залишити коментар