Пошук

Все про Київ Цифровий – що це таке і як ним користуватися

52
4817

Загальна інформація

Електронний проїзний квиток вже давно користується популярністю в багатьох країнах і містах. Його не потрібно купувати щомісяця – досить просто поповнювати онлайн або ж в терміналі /касі. В основі такого проїзного – електронна безконтактна пластикова карта. Найчастіше вона об’єднує в собі різні види транспорту, що теж досить зручно.

Що це таке – додаток Київ Цифровий?

На початку січня 2021 року в роботу запущено додаток Київ Цифровий. Саме сюди перенесені всі дані програми Kyiv Smart City (додаток дублював функції особистого кабінету).

За допомогою цієї програми ви можете:

  • придбати електронний проїзний і поповнювати його
  • купувати QR-квитки
  • відслідковувати баланс і кількість поїздок

Після установки програми Київ Цифровий, всі ваші дані будуть збережені (кількість поїздок, що залишилися, а також куплені квитки).

Авторизуватись тут можна так: впишіть ваш телефон, після чого проскануйте штрих-код проїзного.

За допомогою додатка можна поповнювати транспортну карту, платити за парковку, придбавати QR-квиток на будь-який вид транспорту.

Щоб використовувати такий проїзний, проведіть ним по зчитувальному пристрою (його називають валідатором в наземному виді транспорту і турнікетом – більш звично – в метрополітені).

Використовувати додаток можна в/на:

  • метро;
  • тролейбусі;
  • трамваї;
  • автобусі;
  • фунікулері;

Винятком є маршрутки приватних перевізників, однак цей недолік обіцяють незабаром виправити.

Говорячи тільки про статистику, то, наприклад, за 2019 рік електронний проїзний був використаний близько 40 мільйонів разів. Це свідчить, в першу чергу, про його універсальність і зручність.

Зазначимо, що цифровий проїзний доступний і громадянам пільгових категорій, варто лише оформити спеціальну пільгову картку – “Картку Киянина”.

Взагалі ж, на впровадження такої системи оплати витратили наступні суми:

  • 365 мільйонів гривень – обладнання на наземних видах транспорту, ПО і термінали
  • 15 мільйонів гривень – переоснащення трамваїв і метро
  • 60 мільйонів гривень – програмно-технічні комплекси

Карта киянина

З самого початку цей соцпроект Київської державної міської адміністрації був розроблений виключно для “пільговиків”, що прописані в столиці. Однак з 2015 року оформити таку карту можуть переселенці, а також студенти – тобто незважаючи на наявність/відсутність прописки.

«Карта киянина» являє собою звичайну пластикову банківську карту, тільки з фотографією.

Це дозволяє використовувати її в якості карти для нарахування зарплати, соц допомоги і ряду інших послуг.

Переваги «карти киянина»:

  • знижки в аптеках, з якими КМДА уклала договір;
  • можливість безкоштовно пересуватися громадським транспортом (ті, у кого пільг немає, можуть використовувати карту як проїзний);
  • поповнення рахунку, можливість оплачувати «комуналку» і т.д.

Оформити таку карту можна в департаменті соцполітики КМДА (якщо ви з числа “пільговиків”) або в одному з банків, які є партнерами проекту.

QR-квиток

QR квиток – це альтернатива іншим видам квитків в громадському транспорті. Він потрібен, щоб зробити одну поїздку. Корисний людям, які вкрай рідко користуються метро, автобусами або трамваями. Найзручніше – його можна купити просто в додатку EasyPay або в Київ Цифровий.

Щоб скористатися таким квитком, прикладіть його до турнікету або пристрою, що його замінює.

Де можна купити електронний проїзний?

Покупку можна зробити в мережі спеціальних Т-кіосків, або ж на певних станціях метрополітену.

Де саме ви зможете купити картку Київ Цифровий?

Проїзний ви зможете купити через певного роду термінали (Е-квиток) або через каси в метро.

Так, такі термінали можна знайти на станціях:

  • Хрещатик
  • Театральна
  • Майдан Незалежності
  • Лісова
  • Арсенальна
  • Теремки
  • Видубичі
  • Сирець
  • Почайна
  • Героїв Дніпра
  • Деміївська
  • Палац спорту
  • Бориспільська
  • Золоті ворота
  • Університет

У касах електронний проїзний ви зможете купити на станціях:

  • Хрещатик
  • Театральна
  • Майдан Незалежності
  • Лісова
  • Арсенальна
  • Теремки
  • Видубичі
  • Сирець
  • Почайна

Ціна картки Київ Цифровий і ціна поїздки по електронну проїзному

Вартість пластикової картки – 50 гривень. Купувати її слід один раз, діє проїзний при цьому рік.

Одна поїздка обійдеться вам від 6,50 до 8 гривень. Все залежить від того, скільки поїздок ви купуєте.

Кількість поїздокВартість 1 поїздки, грн

1-9 8
10-19 7,7
20-29 7,4
30-39 7,1
40-49 6,8
50 6,5

Якщо ви не використовуєте поїздки, вони «згорають», а термін дії купленого квитка – 15 днів – з того моменту, як ви його придбали.

Як ви можете перевірити баланс електронного проїзного

Перевірити кількість поїздок, що залишилися, ви можете:

  • коли оплачуєте проїзд;
  • використовуючи додаток Київ Цифровий;
  • коли поповнюєте через easypay.ua

Способи поповнення Київ Цифровий

Існує кілька способів поповнення Київ Цифровий. Ми поговоримо про найпоширеніші.

Для поповнення Київ Цифровий ви можете вибирати термінали самообслуговування, Т-кіоски, сайти онлайн-платежів. Також зробити це можна і при покупці карти.

Де мешканці Києва можуть поповнити Київ Цифровий

Поповнити баланс Київ Смарт ви можете:

  • в касі метрополітену;
  • використовуючи спеціальні платіжні сервіси і термінали (такі, як EasyPay);

EasyPay: алгоритм поповнення Київ Цифровий

Один з найпростіших і найзручніших способів поповнення Київ Цифровий – сервіс онлайн-платежів EasyPay.

Як же ви можете поповнити Київ Цифровий через EasyPay?

  1. На головній сторінці виберіть розділ «Квитки на транспорт».
  2. Виберіть «Київ Цифровий», а потім – «Покупка поїздок Київ Цифровий».
  3. Введіть номер вашої транспортної картки та необхідну кількість поїздок.
  4. Впишіть дані банківської картки – номер, термін, до якого карта дійсна і cvv-код. Натисніть «Оплатити».

А якщо ви зареєстрований користувач, то оплата забере у вас взагалі мінімум часу. Плюс, ви отримаєте доступ до ряду переваг – таких, як:

  • вибір способу оплати (карта банку, електронний гаманець, бали Fishka);
  • можливість створювати регулярні платежі і не забувати оплачувати вчасно;
  • всі ваші реквізити, що необхідні для оплати, будуть зберігатися в вашому особистому кабінеті.

Щоб зареєструватися, вам потрібно ввести свій номер телефону і придумати пароль. Щоб авторизуватися – просто ввести логін і пароль, які ви отримали раніше.

Платіть просто – використовуйте EasyPay!

Коментарі (52)

Віктор Полянко

Добрий день!
Підкажіть, будь ласка, актуальну інформацію про те, в якому транспорті сьогодні працює “Київ цифровий”. У статті написано:

Використовувати додаток можна в/на:
метро;
тролейбусі;
трамваї;
автобусі;
фунікулері;
електричці.

Я сьогодні вперше після повернення до Києва скористався електричкою, і був змушений там платити готівкою. А як з іншими видами транспорту? Наприклад, якщо я сьогодні сяду в автобус (не маршрутку), чи зможу я розрахуватися за поїздки пластиковою карткою “Київ цифровий”? І чи відомо, коли приблизно послуга безготівкової оплати відновиться у повному обсязі?
Дякую!
З повагою, Віктор Полянко.

22.06.2022 at 06:13
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    У додатку є можливість придбання QR квитків для проїзду у м. Києві.
    Для цього на головній стрічці перейдіть у розділ “Транспорт” та вкажіть за замовчуванням м. Київ і після цього з’явиться можливість придбати квиток.
    Якщо даний розділ відсутній, то його необхідно активувати в налаштуваннях стрічки. Даний пункт знаходиться з самого низу, на головному екрані.
    Разовий квиток використовується для проїзду в усіх видах громадського транспорту, в тому числі і автобусах, що вказано на офіційній сторінці Київ Смарт Кард.
    Необхідно піднести транспортну карту або QR-квиток до валідатора і проїзд буде оплачено.
    З повагою, команда EasyPay.

    22.06.2022 at 13:09
    Відповісти
леонід

не прийшов код нга телефон і не можу відкрити додаток

07.07.2022 at 06:25
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на електронну пошту supportapp@easypay.ua.
    Надайте, будь ласка, інформацію, які саме труднощі при вході в додаток у Вас виникають, номер телефону за яким зареєстровані, версію додатку та пристрою, на якому він встановлений.
    З повагою, команда EasyPay.

    07.07.2022 at 09:43
    Відповісти
Юлія

Слава УКРАЇНІ!
Підкажіть будь ласка чи можна сплачувати проїзд маючи ,,транспорту карту,, без самої карти? можливо є якійсь QR код щоб сканувати з телефону?
Дякую!

25.07.2022 at 16:26
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Так, Ви можете придбати квиток, обравши сервіс “Разовий квиток QR Київ Цифровий”, та ввівши номер телефону. В завантаженій квитанції буде QR-код для сканування. Можливості оплачувати з балансу картки, не маючи її при собі, не передбачено.
    Дякуємо за розуміння
    З повагою, команда EasyPay.

    26.07.2022 at 09:46
    Відповісти
А

Чому ви вводите в оману користувачів? Як тільки міська кільцева електричка в Києві подорожчала і стала коштувати 15грн, то не діє єдиний QR квиток з Київ Цифровий на міську електричку! В додатку пишуть, що квиток(15грн) можно купити за допомогою бота Укрзалізниці. Або вже в вагоні електрички. Виправте будь ласка.

04.08.2022 at 09:59
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Дякуємо за Вашу уважність)
    Найближчим часом неточність буде виправлена і актуальна інформація буде внесена до даної статті!

    З повагою, команда EasyPay.

    04.08.2022 at 14:47
    Відповісти
Віталій

оплачували 50 поїздок на синю карту, а система перевела їх на цифровий гаманець. Як тепер перевести кошти на 50 поїздок на синю карт з цифрового гаманця?

07.08.2022 at 12:40
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Скоріше за все, Ви обрали сервіс “Поповнення гаманця Київ Цифровий” замість “Покупка поїздок Київ Цифровий – єдиного електронного квитка”.
    При оплаті карткою, кошти будуть списуватись з балансу гаманця, після того, як закінчаться поїздки. Чи можливо перевести кошти з балансу гаманця у поїздки, рекомендуємо уточнювати у компанії “Київ Цифровий”.
    Дякуємо за розуміння.

    З повагою, команда EasyPay.

    07.08.2022 at 16:52
    Відповісти
Любов

Доброго дня! Сьогодні придбала картку київ цифровий, поповнила на 6 поїздок. Зайшла в транспорт, щоб сплатити поїздку і була шокована. Скрізь пише, що картка невідома, виберіть дійсну. Що робить? Потрапила на контролерів, сказали, щоб заплатила штраф. Це що за…..?

17.08.2022 at 08:16
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    В даному випадку, рекомендуємо звернутися безпосередньо до підтримки даної картки та уточнити інформацію про стан картки.
    Контакти вказані на зворотній стороні картки Київ Цифрровий.

    З повагою, команда EasyPay.

    17.08.2022 at 14:38
    Відповісти
Світлана

Доброго ранку!
На моїй транспортній карті є 3 поїздки, але чомусь їх не зчитує пристрій у транспорті.В чому може бути причина і що робити?
Останній раз користувалась нею в липні 2022р. і було все добре, а в серпні – вже не працює.

20.08.2022 at 05:10
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Дане питання може допомогти вирішити тільки підтримка транспортної картки. Просимо Вас уточнити інформацію про її стан, звернувшись за контактами, які вказані на зворотній стороні картки.

    З повагою, команда EasyPay.

    20.08.2022 at 09:09
    Відповісти
Володимир

Купили проіздний замість поповнення картки. Як ім користуватись?

22.09.2022 at 19:39
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Використання проїзного нічим не відрізняється від використання поїздок, які збережені на карті, однак слід пам’ятати дату, до якої він діє.
    Більш детальну інформацію можна уточнити безпосередньо у підтримці даної картки.

    З повагою, команда EasyPay.

    23.09.2022 at 09:50
    Відповісти
Ганна

Доброго дня!
Сьогодні 27.09.2022 придбала транспортну картку в Т-кіоску ст. Метро Мінська. Оплата пройшла. Але картка не вийшла.
Як я можу отримати картку?

27.09.2022 at 08:11
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Необхідно знайти Ваш платіж тому просимо звернутися на пошту supportapp@easypay.ua .
    У листі вкажіть, будь ласка, номер мобільного, який вказували при оплаті, суму та час платежу.

    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    28.09.2022 at 09:18
    Відповісти
Марина

Ненароком придбала проїзний еа місяць 16.11.22р., а повинна була була придбати поїздки, чи можливо перевести кошти?

16.11.2022 at 11:33
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Щоб ми могли Вам допомогти, для початку необхідно знайти Ваш платіж!
    Просимо звернутись до служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написати лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції, або ID операції. Якщо квитанція відсутня, вкажіть, будь ласка номер, за яким Ви здійснювали платіж, внесену суму та купюри, дату і час здійснення оплати, адресу чи номер терміналу, якщо платіж був готівкою, або перші 6 та останні 4 цифр картки, якщо він був здійснений онлайн.

    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    17.11.2022 at 09:44
    Відповісти
Тетяна

Дгброго дня.Якщо ,я помилково купила проїзний на грудень на свій номер телефону.Чи можу,я його змінити.Бо потрібний проїзний чоловіку,а не мені.Дякую.

30.11.2022 at 14:59
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Ми можемо перевірити статус Вашого платежу. Для цього зверніться, будь ласка, на електрону пошту supportapp@easypay.ua або за номером 0 800 60 30 03 та надайте інформацію про платіж:
    – номер, за яким Ви здійснювали оплату;
    – дату та час здійснення оплати;
    – суму платежу і, якщо оплата була здійснена у терміналі, номінал внесених купюр;
    – номер терміналу, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо оплата була здійснена онлайн.
    Також інформуємо, що з нашого боку відхиляти платежі за послугою Київ Цифровий неможливо. Якщо платіж успішно зараховано, рекомендуємо звернутись до постачальника послуги з квитанцією.

    З повагою, команда EasyPay!

    01.12.2022 at 10:13
    Відповісти
Наталія

В якому банку можна отримати картку Киянина?

09.12.2022 at 11:37
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Рекомендуємо уточнити це питання служби підтримки “Київ Цифровий”.
    З повагою, команда EasyPay.

    09.12.2022 at 15:28
    Відповісти
Маріна

Доброго дня, не побачила інформацію про те, чи згорають поїздки які були куплені на картку Київ цифровий, вони залишаються після нового року чи ні?

02.01.2023 at 08:56
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    На жаль, у нас дана інформація відсутня.
    Рекомендуємо уточнити це питання в компанії Київ Цифровий, номер якої вказаний на зворотній стороні картки.

    З повагою, команда EasyPay.

    02.01.2023 at 16:47
    Відповісти
Любов

Як пройти опитування з підтримки української мови?
Любов

24.01.2023 at 12:53
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Рекомендуємо звернутись з даним питанням до організації, яка проводить дане опитування.
    З повагою, команда EasyPay.

    24.01.2023 at 15:55
    Відповісти
Анастасія

Доброго дня, підкажіть будь ласка, якщо я купую проїзний на місяць, припустимо 30 січня, на 46 поїздок, то поїздки будуть зараховані лише на два дні, чи автоматично перейдуть на лютий? Наперед дякую за відповідь.

30.01.2023 at 06:39
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Ви можете придбати місячний проїзний на наступний місяць у період з 24 по 31 число. Тобто проїзний придбаний 30 січня буде діяти з 1 по 28 лютого.

    З повагою, команда EasyPay.

    30.01.2023 at 09:54
    Відповісти
Богдан

Добрий день!
При покупці транспортної картки на ст.м. Контрактова Площа термінал спершу видав, а через деякий момент забрав транспортну картку. Мою скаргу записали, але досі зі мною ніхто не зв‘язався. Київ Цифровий перекладає відповідність на команду розробників.
Скажіть, будь ласка, як можна вернути транспортну картку, або ж 50 грн, які були витрачені на її покупку?

16.02.2023 at 13:26
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго ранку.
    Даним питанням займається безпосередньо ГІОЦ.
    Просимо очікувати зворотнього зв’язку від співробітника даної компанії
    Зі свого боку, ми додатково проінформували спеціалістів, щоб посприяли у вирішенню даного питання.

    З повагою, команда EasyPay.

    17.02.2023 at 07:48
    Відповісти
Тетяна

Добрий день. Донька втратила транспортну картку. Звернулися в тех підтримку і попросили перенести поїздки на нову, так як нова картка при купівлі була поповнена і на таку картку поїздки самостійно перенести не можемо. Нас попросили надати квитанцію із застосунку Київ цифровий. Поповнення передостаннє було 31 жовтня, і на жаль в додатку неможливо згенерувати квитанцію – це питання до розробників чому, хоча банківську квитанцію про поповнення ми надавали. Це питання нам не змогли вирішити. Купили нову картку, перенесли на неї 19 поїздок і я видалила картку з телефону доньки і прив’язала до свого номеру телефону. При оплаті у транспорті видало помилку, що картка неактивна. 13.03 2023 я поповнила ще на 1 поїздку, щоб перевірити чи вона відобразиться та звернулася в тех підтримку. Після опрацювання звернення у мене зняли з картки 19 поїздок , залишивши одну з останнього поповнення, нічого не пояснивши. Єдине що сказали, що у мене не було 19 поїздок. Як таке можливо? Куди мені звертатися далі?

15.03.2023 at 10:35
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Ми можемо перевірити Ваші оплати та надати квитанції про їх успішність, просимо для цього звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на пошту supportapp@easypay.ua.
    Проте звертаємо Вашу увагу, що перевірити кількість поїздок, куди і коли вони були списані ми не можемо. Рекомендуємо з цим питанням звернутись за номером, що вказаний на зворотньому боці картки.

    З повагою, команда EasyPay.

    15.03.2023 at 14:23
    Відповісти
Олена

Доброго ранку! В суботу, 25 березня, була поповнення картка на 325 грн банківською карткою. Сьогодні зранку виявилось, що там всього одна поїздка(замість 50-ти). Куди звертатися?

27.03.2023 at 04:34
Відповісти
    Служба Підтримки

    Добрий день!
    Просимо звернутись до нас на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03, або написати лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції.
    Якщо вона відсутня, надайте перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали переказ, та номер транспортної картки, яку поповнювали.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    27.03.2023 at 14:28
    Відповісти
Олена

Добрий день. Підкажіть, будь ласка, чи можу при покупці поїздок ( 6,50 грн за поїздку) до суми грошей з банківської картки додати суму з “гаманця”, щоб разом сума була 325 грн?

04.04.2023 at 19:46
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    З даним питанням рекомендуємо звернутися до підтримки транспортної компанії.
    Ви також можете здійснити поповнення гаманця на необхідну суму та здійснити покупку.

    З повагою, команда EasyPay!

    05.04.2023 at 21:52
    Відповісти
Сергієнко Людмила Іванівна

Доброго ранку. Вчора поповнила карту на 50 поїздок з 0, додому проїхала, сьогодні з ранку карта не працює, валідатор пише 0 поїздок, а в Київ ціфровий 49 поїздок. Що робити?

21.06.2023 at 04:27
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    У даній ситуації просимо звернутися до підтрмики транспортної картки та уточнити інформацію по даному питанню.
    Контакти вказані на звортній стороні картки.

    З повагою, команда EasyPay.

    21.06.2023 at 08:08
    Відповісти
Ольга

Добрый день. Дуже не задоволена вашими автоматами на покупку транспортних карток та квітками на проїзд у громадському транспорті. Придбати транспортну картку можно тільки наличными коштами , банківською карткою це не можливо. Решту не видав тільки в гаманець. Це не завжди зручно. Ні якого комфорту!

29.06.2023 at 08:43
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня. Дякуємо за відгук.
    Передали Ваше побажання спеціалістам з приводу придбання транспортних карток.

    Решту можна отримати монетами, якщо її сума менше 50 грн без копійок, наприклад 32 грн.
    В іншому випадку, можна зарахувати на гаманець Київ Цифровий, мобільний рахунок або ж здійснити оплату інших послуг.

    Також наголошуємо, що при скасуванні залишку, після придбання QR квитку, сума до 10 грн буде зарахована без комісії на баланс вказаного мобільного.
    Якщо ж сума більше 10 грн то її зарахування на баланс мобільного відбудеться зі зняттям комісії.

    При скасуванні суми, яка залишилась після поповнення інших послуг Київ Цифровий, окрім придбання QR квитку та поповнення картки, залишок буде зарахований на гаманець Київ Цифровий без комісії.

    З повагою, команда EasyPay.

    30.06.2023 at 14:26
    Відповісти
Наталья

Доброго дня! Як з гаманця перевести кошти на проїздний?

31.07.2023 at 07:53
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Це можна зробити за допомогою додатку Київ Цифровий.
    За більш детальною інформацією рекомендуємо звернутися за номером, який вказаний на зворотній стороні проїзної картки.

    З повагою, команда EasyPay.

    31.07.2023 at 14:33
    Відповісти
Ольга

Доброго дня, придбала 2 квитка у терміналі один із яких виявився недійсний при намаганні скористатись .

01.09.2023 at 07:31
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати квитанції про придбання даних квитків, якщо вони відсутні, вкажіть номер телефону який вводили, дату і час оплати, внесену суму та купюри, а також номер терміналу.
    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    01.09.2023 at 14:21
    Відповісти
Марія Швець

Я поповнила гаманець цифрової картки та не можу оплатити поїздки з гаманця

28.09.2023 at 10:43
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    З приводу цього питання, Вам необхідно звернутись до служби підтримки транспортної компанії.
    Номер телефону вказаний на звороті транспортної картки.
    З повагою, команда EasyPay.

    28.09.2023 at 14:14
    Відповісти
Тетяна

Через київ цифровий мені приходять повідомлення про відключення світла, їх зібралося за попередні дні велика кількість, але функції видалення повідомлень у додатку нкмає

02.07.2024 at 06:38
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    У такому випадку, рекомендуємо звернутися до служби підтримки Київ Цифровий за одним з номерів телефонів вказаних нижче:
    15-51 (зі стаціонарного та мобільного), для абонентів операторів мобільного зв’язку «Київстар», «Vodafone» та «lifecell» безкоштовно.
    Дякуємо за розуміння. З повагою, команда EasyPay.

    02.07.2024 at 14:14
    Відповісти
Любов

Добрий день. Підкажіть, будь ласка, як приєднати до київ цифрового картку киянина з пільгою? вводила цифри зі сторони банківської та зі сторони самої картки киянина- не виходить. буду вдячна за допомогу

11.09.2024 at 09:24
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    З приводу даного питання, рекомендуємо звернутися до служби підтримки “Київ Цифровий”.
    З повагою, команда EasyPay.

    11.09.2024 at 14:12
    Відповісти
Залишити коментар