Все про Київ Цифровий – що це таке і як ним користуватися
Загальна інформація
Електронний проїзний квиток вже давно користується популярністю в багатьох країнах і містах. Його не потрібно купувати щомісяця – досить просто поповнювати онлайн або ж в терміналі /касі. В основі такого проїзного – електронна безконтактна пластикова карта. Найчастіше вона об’єднує в собі різні види транспорту, що теж досить зручно.
Що це таке – додаток Київ Цифровий?
На початку січня 2021 року в роботу запущено додаток Київ Цифровий. Саме сюди перенесені всі дані програми Kyiv Smart City (додаток дублював функції особистого кабінету).
За допомогою цієї програми ви можете:
- придбати електронний проїзний і поповнювати його
- купувати QR-квитки
- відслідковувати баланс і кількість поїздок
Після установки програми Київ Цифровий, всі ваші дані будуть збережені (кількість поїздок, що залишилися, а також куплені квитки).
Авторизуватись тут можна так: впишіть ваш телефон, після чого проскануйте штрих-код проїзного.
За допомогою додатка можна поповнювати транспортну карту, платити за парковку, придбавати QR-квиток на будь-який вид транспорту.
Щоб використовувати такий проїзний, проведіть ним по зчитувальному пристрою (його називають валідатором в наземному виді транспорту і турнікетом – більш звично – в метрополітені).
Використовувати додаток можна в/на:
- метро;
- тролейбусі;
- трамваї;
- автобусі;
- фунікулері;
Винятком є маршрутки приватних перевізників, однак цей недолік обіцяють незабаром виправити.
Говорячи тільки про статистику, то, наприклад, за 2019 рік електронний проїзний був використаний близько 40 мільйонів разів. Це свідчить, в першу чергу, про його універсальність і зручність.
Зазначимо, що цифровий проїзний доступний і громадянам пільгових категорій, варто лише оформити спеціальну пільгову картку – “Картку Киянина”.
Взагалі ж, на впровадження такої системи оплати витратили наступні суми:
- 365 мільйонів гривень – обладнання на наземних видах транспорту, ПО і термінали
- 15 мільйонів гривень – переоснащення трамваїв і метро
- 60 мільйонів гривень – програмно-технічні комплекси
Карта киянина
З самого початку цей соцпроект Київської державної міської адміністрації був розроблений виключно для “пільговиків”, що прописані в столиці. Однак з 2015 року оформити таку карту можуть переселенці, а також студенти – тобто незважаючи на наявність/відсутність прописки.
«Карта киянина» являє собою звичайну пластикову банківську карту, тільки з фотографією.
Це дозволяє використовувати її в якості карти для нарахування зарплати, соц допомоги і ряду інших послуг.
Переваги «карти киянина»:
- знижки в аптеках, з якими КМДА уклала договір;
- можливість безкоштовно пересуватися громадським транспортом (ті, у кого пільг немає, можуть використовувати карту як проїзний);
- поповнення рахунку, можливість оплачувати «комуналку» і т.д.
Оформити таку карту можна в департаменті соцполітики КМДА (якщо ви з числа “пільговиків”) або в одному з банків, які є партнерами проекту.
QR-квиток
QR квиток – це альтернатива іншим видам квитків в громадському транспорті. Він потрібен, щоб зробити одну поїздку. Корисний людям, які вкрай рідко користуються метро, автобусами або трамваями. Найзручніше – його можна купити просто в додатку EasyPay або в Київ Цифровий.
Щоб скористатися таким квитком, прикладіть його до турнікету або пристрою, що його замінює.
Де можна купити електронний проїзний?
Покупку можна зробити в мережі спеціальних Т-кіосків, або ж на певних станціях метрополітену.
Де саме ви зможете купити картку Київ Цифровий?
Проїзний ви зможете купити через певного роду термінали (Е-квиток) або через каси в метро.
Так, такі термінали можна знайти на станціях:
- Хрещатик
- Театральна
- Майдан Незалежності
- Лісова
- Арсенальна
- Теремки
- Видубичі
- Сирець
- Почайна
- Героїв Дніпра
- Деміївська
- Палац спорту
- Бориспільська
- Золоті ворота
- Університет
У касах електронний проїзний ви зможете купити на станціях:
- Хрещатик
- Театральна
- Майдан Незалежності
- Лісова
- Арсенальна
- Теремки
- Видубичі
- Сирець
- Почайна
Ціна картки Київ Цифровий і ціна поїздки по електронну проїзному
Вартість пластикової картки – 50 гривень. Купувати її слід один раз, діє проїзний при цьому рік.
Одна поїздка обійдеться вам від 6,50 до 8 гривень. Все залежить від того, скільки поїздок ви купуєте.
Кількість поїздокВартість 1 поїздки, грн
Якщо ви не використовуєте поїздки, вони «згорають», а термін дії купленого квитка – 15 днів – з того моменту, як ви його придбали.
Як ви можете перевірити баланс електронного проїзного
Перевірити кількість поїздок, що залишилися, ви можете:
- коли оплачуєте проїзд;
- використовуючи додаток Київ Цифровий;
- коли поповнюєте через easypay.ua
Способи поповнення Київ Цифровий
Існує кілька способів поповнення Київ Цифровий. Ми поговоримо про найпоширеніші.
Для поповнення Київ Цифровий ви можете вибирати термінали самообслуговування, Т-кіоски, сайти онлайн-платежів. Також зробити це можна і при покупці карти.
Де мешканці Києва можуть поповнити Київ Цифровий
Поповнити баланс Київ Смарт ви можете:
- в касі метрополітену;
- використовуючи спеціальні платіжні сервіси і термінали (такі, як EasyPay);
EasyPay: алгоритм поповнення Київ Цифровий
Один з найпростіших і найзручніших способів поповнення Київ Цифровий – сервіс онлайн-платежів EasyPay.
Як же ви можете поповнити Київ Цифровий через EasyPay?
- На головній сторінці виберіть розділ «Квитки на транспорт».
- Виберіть «Київ Цифровий», а потім – «Покупка поїздок Київ Цифровий».
- Введіть номер вашої транспортної картки та необхідну кількість поїздок.
- Впишіть дані банківської картки – номер, термін, до якого карта дійсна і cvv-код. Натисніть «Оплатити».
А якщо ви зареєстрований користувач, то оплата забере у вас взагалі мінімум часу. Плюс, ви отримаєте доступ до ряду переваг – таких, як:
- вибір способу оплати (карта банку, електронний гаманець, бали Fishka);
- можливість створювати регулярні платежі і не забувати оплачувати вчасно;
- всі ваші реквізити, що необхідні для оплати, будуть зберігатися в вашому особистому кабінеті.
Щоб зареєструватися, вам потрібно ввести свій номер телефону і придумати пароль. Щоб авторизуватися – просто ввести логін і пароль, які ви отримали раніше.
Платіть просто – використовуйте EasyPay!
Добрий день!
При покупці транспортної картки на ст.м. Контрактова Площа термінал спершу видав, а через деякий момент забрав транспортну картку. Мою скаргу записали, але досі зі мною ніхто не зв‘язався. Київ Цифровий перекладає відповідність на команду розробників.
Скажіть, будь ласка, як можна вернути транспортну картку, або ж 50 грн, які були витрачені на її покупку?
Доброго ранку.
Даним питанням займається безпосередньо ГІОЦ.
Просимо очікувати зворотнього зв’язку від співробітника даної компанії
Зі свого боку, ми додатково проінформували спеціалістів, щоб посприяли у вирішенню даного питання.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день. Донька втратила транспортну картку. Звернулися в тех підтримку і попросили перенести поїздки на нову, так як нова картка при купівлі була поповнена і на таку картку поїздки самостійно перенести не можемо. Нас попросили надати квитанцію із застосунку Київ цифровий. Поповнення передостаннє було 31 жовтня, і на жаль в додатку неможливо згенерувати квитанцію – це питання до розробників чому, хоча банківську квитанцію про поповнення ми надавали. Це питання нам не змогли вирішити. Купили нову картку, перенесли на неї 19 поїздок і я видалила картку з телефону доньки і прив’язала до свого номеру телефону. При оплаті у транспорті видало помилку, що картка неактивна. 13.03 2023 я поповнила ще на 1 поїздку, щоб перевірити чи вона відобразиться та звернулася в тех підтримку. Після опрацювання звернення у мене зняли з картки 19 поїздок , залишивши одну з останнього поповнення, нічого не пояснивши. Єдине що сказали, що у мене не було 19 поїздок. Як таке можливо? Куди мені звертатися далі?
Доброго дня!
Ми можемо перевірити Ваші оплати та надати квитанції про їх успішність, просимо для цього звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на пошту supportapp@easypay.ua.
Проте звертаємо Вашу увагу, що перевірити кількість поїздок, куди і коли вони були списані ми не можемо. Рекомендуємо з цим питанням звернутись за номером, що вказаний на зворотньому боці картки.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго ранку! В суботу, 25 березня, була поповнення картка на 325 грн банківською карткою. Сьогодні зранку виявилось, що там всього одна поїздка(замість 50-ти). Куди звертатися?
Добрий день!
Просимо звернутись до нас на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03, або написати лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції.
Якщо вона відсутня, надайте перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали переказ, та номер транспортної картки, яку поповнювали.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.