Як додзвонитися до оператора Kyivstar у 2024 році
Сучасний світ важко уявити без постійного доступу до мобільного звʼязку та високошвидкісного інтернету. Ми перевіряємо новини, працюємо, спілкуємось з рідними та близькими, донатимо і проводимо більшість вільного часу в мережі. Все це можливо завдяки роботі таких мобільних операторів, як Kyivstar, Vodafone, Lifecell та інших.
Зв’язок сьогодні — це важлива складова життя кожного українця. Тому в цій статті ми зібрали всю необхідну інформацію, яка допоможе вам швидко зв’язатися зі службою підтримки Kyivstar й завжди залишатися на зв’язку.
Як подзвонити оператору Київстар — номери, куди можна телефонувати (гаряча лінія)
Потрібна допомога з тарифами, рахунками, або хочете звʼязатися з операторами гарячої лінії з питань, що стосуються мобільного звʼязку Kyivstar? Отримати консультацію можна за номерами:
- 466 (з мобільного Kyivstar);
- 0 800 300 466 (для користувачів інших операторів або стаціонарних номерів).
Якщо ви маєте питання щодо роботи Домашнього Інтернету + ТБ, радимо зателефонувати за номерами:
- 460 (з мобільного Kyivstar);
- 0 800 300 460 (для користувачів інших операторів або стаціонарних номерів).
❗️ Перед дзвінком радимо перевірити блок із найпоширенішими питаннями (FAQ) — можливо саме там ви знайдете спосіб розв’язати проблему.
Щоб максимально описати свою проблему та отримати вичерпну відповідь, радимо :
- Підготуйте необхідну особисту інформацію: номер телефону, номер договору або номер, на який оформлена послуга «Домашній Інтернет + ТБ» та паспортні дані (у випадку наявності договору).
- Будьте лаконічними, чітко сформулюйте своє питання або проблему, щоб допомогти оператору розібратися з вашою проблемою.
- Уважно слухайте відповіді оператора і не соромтеся уточнювати незрозумілі моменти.
❗️ Памʼятайте, що в пікові години (наприклад, вранці та ввечері) навантаження на гарячу лінію більше, тому час очікування з’єднання може бути довшим.
На гарячій лінії мобільний оператор завжди готовий проконсультувати щодо тарифних планів, роумінгу, інтернету та інших послуг компанії, допомогти з підключенням або відключенням послуг, дати поради у разі виникнення проблем зі зʼєднанням та втрати або блокування SIM-карти. Технічна підтримка працює над забезпеченням максимального комфорту та зручності для споживача при користуванні мобільним зв’язком від Kyivstar.
Як зв’язатися з оператором Kyivstar через «Мій Київстар» або чат-бота
«Мій Київстар» — зручний мобільний застосунок, який дозволяє самостійно керувати послугами, обирати та підключати найвигідніший тариф, оформити контракт, отримувати персональні знижки від компаній-партнерів таких як Uklon, WOG, «ДІЛА», Rozetka, Yakaboo, «Нова Пошта», Glovo та найголовніше — нагадує про необхідність поповнити рахунок Київстар.
Як зателефонувати оператору Kyivstar через застосунок «Мій Київстар»:
- Завантажте застосунок «Мій Київстар» для Android або iOS;
- Авторизуйтесь, використовуючи номер мобільного або номер «Домашнього Інтернету» та введіть отриманий на вказаний номер SMS-код (потім ви зможете встановити пароль для входу в застосунок або використовувати функцію розпізнавання обличчя).
- Після авторизації знайдіть розділ «Допомога», який розташований внизу головної сторінки та оберіть опцію «Живий чат». Там кожен користувач може отримати консультацію оператора в будь-який зручний час без необхідності довго очікувати на зʼєднання.
Технічна підтримка також надає консультації через чат-бот. Чат-бот Kyivstar — це зручний та швидкий спосіб отримати відповіді на ваші запитання у письмовому вигляді. Він доступний користувачам таких месенджерів, як:
Напишіть своє питання або виберіть з запропонованих опцій. Чат-бот спробує відповісти вам самостійно або автоматично зʼєднає з оператором.
❗️ Зверніть увагу, щоб чат-бот міг вас ідентифікувати потрібно буде ввести номер свого мобільного телефону або особистого рахунку.
Як зателефонувати оператору Київстар із-за кордону (у роумінгу)
Ви завжди можете подзвонити на гарячу лінію Kyivstar, навіть якщо перебуваєте за кордоном.
- У країнах 1 та 2 тарифної зони (переглянути, що таке тарифна зона та які країни входять до них можна тут) ви можете подзвонити за номером +380 67 466 04 66 (безкоштовно).
- Якщо ви знаходитесь в інших країнах, то можете звернутися в чат-бот/офіційні месенджери Kyivstar та отримати консультацію від технічної підтримки або замовити дзвінок оператора за номером *105*466# (безкоштовно).
❗️ Зверніть увагу, що технічна підтримка мобільного оператора Kyivstar може бути недоступна в певний час, тому уточнюйте актуальну інформацію на сайті.
Нагадуємо, що в платіжному сервісі EasyPay ви можете поповнити мобільний рахунок Київстар у будь-який час! Послуга доступна 👇