Пошук

Як оплатити послуги з функцією «Кошик» в терміналах EasyPay.

6
2020

За статистикою, понад 45 % користувачів стикаються з необхідністю оплати декількох послуг за один сеанс роботи з терміналом.

Саме для полегшення оплати декількох послух одночасно був розроблений «Кошик» платежів, який дозволяє при роботі з терміналом:

  • Як у будь-якому інтернет магазині – додати необхідні послуги одним натисканням кнопки.
  • Сплатити загальну суму по всім сервісам в кошику одним внесенням коштів.
  • При цьому, квитанції термінал видасть користувачу по кожному сплаченому сервісу окремо.

Користувачеві не треба оплачувати кожну послугу окремо (комунальні платежі, поповнення банківських карток або мобільного рахунку, автоштрафи, благодійні платежі або квитанції за відвідування дитячого садка та ін.). Можливість зібрати кілька сервісів в кошик і оплатити їх одночасно суттєво полегшує та зменшує час роботи з терміналом.

Дивіться відеоінструкцію, як сплачувати послуги з функцією «Кошик» у терміналах EasyPay:

 

На нашій мапі розміщення терміналів ви можете швидко знайти термінал, який знаходиться поруч з вами.

Сплачуйте зручно!

Дмитро Козир
Всі статті автора
Редактор
Всі статті автора

Коментарі (6)

Денис

Вітаю. Я неправильно вів номер можна якось виправити помилку

11.06.2022 at 06:27
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Щоб ми мали змогу Вам допомогти вкажіть, будь ласка, номер рахунку, який було поповнено та правильний номер у листі на пошту supportapp@easypay.ua.
    Також можна зв’язатися з нашою службою підтримки за номером 0800 60 30 03.

    11.06.2022 at 09:44
    Відповісти
АндрІй

Вчора увечері в м. Бердичеві по вул. Житомирська, 113, вніс кошти для поповнення ігрового рахунку компанії Паріматч в сумі 500 грн. Однією банкнотою старого зразка. Квитанція видана не була, повідомлення на екрані про те, що рахунок не поповнено, а через декілька секунд, термінал перестав працювати. З технічних причин. Повідомлення я встиг сфотографувати на телефон. Як повернути кошти та скільки часу потрібно? Жоден телефон служби підтримки не відповідає з вечора 10.07.2022. фото можу надати як доказ.

11.07.2022 at 10:23
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    У зв`язку з ситуацією в країні, гаряча лінія працює з 08:00 до 22:00. Просимо Вас звернутися у робочий час до служби підтримки за номером 0800 60 30 03 або написати нам лист на пошту supportapp@easypay.ua.
    У листі вкажіть, будь ласка, номер рахунку, який поповнювали та час оплати.
    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    11.07.2022 at 14:18
    Відповісти
Роман

Не поганий додаток

06.09.2022 at 15:19
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Дякуємо за Ваш відгук!

    З повагою, команда EasyPay.

    07.09.2022 at 09:33
    Відповісти
Залишити коментар