5 правил успішного платежу
Не вдається здійснити платіж? Перевір себе. Чек-лист з 5-х простих правил, дозволить завжди успішно сплачувати послуги на easypay.ua.
1. Перевір строк дії картки.
Якщо ти намагаєшся здійснити платіж карткою з простроченим терміном дії – операцію буде відхилено. Платіжна картка є власністю банку та має обмежений строк дії. Після закінчення терміну дії банківську картку варто перевипустити. Перевір строк дії своєї платіжної картки, а при наближенні кінцевого терміну звернись до банку за перевипуском та сплачуй без обмежень.
2. Відрегулюй ліміт на інтернет-платежі.
За замовчуванням на більшості банківських карток встановлено ліміт на суму оплати в інтернеті. Банк встановлює обмеження, щоб запобігти шахрайським операціям та крадіжкам коштів з платіжної карти. Якщо ти часто та багато сплачуєш в інтернеті – зателефонуй до банку та вимкни обмеження на інтернет-платежі, або відрегулюй суму/період обмеження.
3. Зареєструй картку у системі EasyPay.
Користувачі, що реєструють карти у Особистому кабінеті EasyPay, підвищують рівень довіри до операцій по картці. Картка проходить контрольну перевірку та захищається міжнародними стандартами безпеки (PSI DCC, ssl-шифрування та ін.). При проведенні платежу обов’язковим є підтвердження операції за протоколом 3D-Secure, тому ти впевнений, що кошти надійно захищені.
4. Карта має бути емітована українським банком.
EasyPay працює з картками платіжних систем VISA/MasterCard/ПРОСТІР усіх українських банків. Ти можеш здійснювати оплату послуг та переказувати кошти між картками різних банків та різних платіжних систем. За однієї умови: картка має бути видана будь-яким українським банком.
5. Перевіряй введені дані
Уважно перевіряй ведені дані картки (номер/строк дії/CVV-код) при оплаті. Бувають ситуації, в яких цифри на карті затерті або клавішу на клавіатурі випадково натиснуто двічі. Будь уважним. У цьому випадку, користувачі, що зареєстрували картки у виграші (реєструй швидше ), адже дані вже в системі, достатньо просто підтвердити платіж.
Виникає помилка (Платіжна помилка: платіж відхилено) при оплаті комунальних послуг, а саме Волиньгаз Збуд на суму 590 грн бонусною карткою Fishka, у сервіс fishka телефонував ніяких обмежень по карті не виявилось. У чому проблема?
Добрий день, Юрію!
Інструмент був тимчасово неактивний для послуги “Волиньгаз Збут”. Наразі оплата можлива.
Приносимо наші щирі вибачення за створені незручності.
Платіжна помилка при спробі переказати кошти з номеру телефона ( lifecell ) на будь-яку картку ( Візьмемо наприклад монобанк ). Опис помилки: Недостатньо коштів на рахунку дилера. Всі данні були веденні вірно. Число коштів для спроби становило від 100 грн до 2000 грн ( Все рівно, одна й та ж помилка ).
Доброго дня.
На даний момент послуга повернення коштів з балансу мобільного рахунку Lifecell та Vodafone недоступна.
Інформація щодо відновлення роботи сервісу буде додатково опублікована в офіційних каналах EasyPay.
Просимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay!
Як збільшити ліміт переказу між гаманцями?
Добрий вечір, Ярославе!
Обмеження на переказ електронних грошей між гаманцями фізичних осіб – 500 грн в день і 4000 грн на місяць.
Постанова Правління Національного банку України № 378 від 19.06.2014