Перевели до Нафтогазу: інструкція, що робити
Друзі, якщо ви раптово отримали платіжки за газ не від звичного постачальника, а від ГК «Нафтогаз України», будьте спокійні 🙂 У зв’язку з припиненням діяльності деяких постачальників газу населенню з 1 травня 2022 року на газовому ринку України відбулись зміни. До реєстру клієнтів ГК «Нафтогаз України» включено понад 10 млн українських домогосподарств.
Споживачі, які раніше отримували природний газ від 18 компаній, які здійснюють діяльність під брендом «Твій ГАЗЗБУТ», ТОВ «Одесагаз-постачання», ДП «КиївГазЕнерджи», ТОВ «ЛУБНИГАЗ-ТРЕЙДИНГ», ТОВ «ГАЗ РЕСУРС КОМПАНІ», ТОВ «Тернопільміськгаз» і робили оплати через клієнтський простір 104.ua, отримають рахунки за травень від ГК «Нафтогаз України». Укладати додаткові договори не потрібно, адже перехід відбувся автоматично.
Платіжки будуть формуватись щомісяця з 10–15-го числа.
Разом з платіжкою за минулий місяць ви маєте отримати вітальний лист з номером особового рахунку та персональним номером об’єкта газопостачання (IEC-код). А ще нові клієнти будуть отримувати послуги за однією з найвигідніших цін на ринку — 7,96 грн/куб. м (з ПДВ, без вартості транспортування).
Якщо ви не отримали листа у поштовій скриньці, не турбуйтесь. EasyPay розповідає як дізнатись нові дані для оплати.
Як дізнатись номер особового рахунку та IEC-код для нових користувачів «Нафтогаз України»?
Номер особового рахунку легко дізнатись:
- на офіційному сайті компанії,
- в чатботі Viber, Telegram і NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- або у контакт-центрі за телефонами: +380 (66) 300 28 88; +380 (98) 300 28 88; +380 (93) 300 28 88
Отримувати рахунки за спожитий газ також можна кількома зручними способами, зокрема:
- в особистому кабінеті на my.gas.ua
- у чатботі GASUA у Viber, Telegram і NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
- «Укрпоштою» після 20-го числа поточного місяця (в регіонах, де відсутні активні бойові дії).
- Роздрукуйте рахунки у терміналах самообслуговування EasyPay по всій Україні.
- В особистому кабінеті easypay.ua
З EasyPay легко сплатити послуги «Нафтогаз» на сайті easypay.ua, у мобільному додатку EasyPay або у платіжних терміналах по всій Україні.
Як сплатити послуги ГК «Нафтогаз України» з EasyPay:
- На сайті/у додатку/терміналі оберіть розділ «Комунальні платежі»/«Газ»/ГК «Нафтогаз України»
- Введіть номер особового рахунку, показання лічильника та суму платежу
- Оберіть спосіб оплати: банківська картка/Віртуальна картка EasyPay або готівка у терміналах самообслуговування
- Підтвердьте платіж
Також ви можете сплачувати з допомогою опції «Платіж за реквізитами»
Реквізити ГК «Нафтогаз України»:
ТОВ «ГАЗОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ»
ЄДРПОУ: 40121452
IBAN: UA893004650000000260323012042 в АТ «Ощадбанк» м. Києва
МФО 300465
Якщо у вас є зборгованість до 1.05.2022, оплата за спожитий газ здійснюється на користь попереднього постачальника.
Оплачуйте газ та будь-які комунальні послуги з комфортом разом з EasyPay.
Я вже заплатила за травень в ДП”Київгазенерджи”. Тепер знов оплачувати????
Вітаємо!
Ми можемо перевірити успішність Вашого платежу, здійсненого в травні. Для цього надайте інформацію про платіж, або квитанцію на нашу електронну пошту [email protected], або на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03. Але наявність та суму заборгованості рекомендуємо уточнювати в комунальному підприємстві.
З повагою, команда EasyPay.
реквизиты, которые вы нам любезно предоставили приватбанк не пропускает и пишет, что их нет и точно также и с телефонами -они делают мгновенный сброс. на кого рассчитана такая помощь? кому на вас жаловаться, подскажите…
Доброго дня!
Ці реквізити та контактні номери телефонів вказані на офіційному сайті Нафтогазу.
Ми, на жаль, не володіємо інформацією, чому за даними реквізитами не знаходить компанію в системі Приватбанку, рекомендуємо уточнити це питання в їх службі підтримки. Сплатити за послуги ГК “Нафтогаз України” в нашій системі Ви можете за наданим в дописі посиланням.
Номери телефонів служби підтримки Нафтогазу, наведені в дописі, обслуговуємо не ми, і не можемо сказати, який у них графік роботи та можливу вартість дзвінків.
Якщо Ви не можете додзвонитись до служби підтримки EasyPay за номером 0 800 60 30 03, просимо Вас надіслати лист на пошту [email protected], в листі вкажіть, будь ласка, номер телефону, з якого Ви телефонували, а також дату і час дзвінка.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня ! Прошу допомогти і проконсультувати, якщо я переплатила за газ попередньому поставщику ,що робити…
Доброго дня!
В такому випадку, рекомендуємо звернутися до служби підтримки попереднього постачальника, який отримав кошти та уточніть чи є можливість повернути частину суми.
З повагою, команда EasyPay.
Альона, у Вашому становищі опинилися тисячі людей, і я один із них. Свою проблему я вже вирішив, а вам допоможу порадою.
Потрібно зібрати такі документи: копії паспорта (1; 2 сторінки,та приписка), копію ІДЕНТИФІКАЦІЙНОГО КОДУ, реквізити банківського рахунку, на який будуть перераховані кошти, а також квитанції (можна копії), які підтверджують переплату.
З цим пакетом документів звертаєтесь до “старого” поставщика (в газову контору), там пишете заяву про повернення переплачених коштів, здаєте це все і чекаєте на повернення, яке повинні перерахувати Вам на банківську карту.
Как оплатить по новому расчетному счету,я его не знаю
Вітаємо!
Новий номер рахунку мав надійти Вам у вітальному листі разом із квитанцією за минулий місяць на пошту. Якщо Ви його не отримали, рекомендуємо звернутись до Нафтогазу для його уточнення. Зробити це можливо, як зазначено в дописі, за телефонами: +380 (66) 300 28 88; +380 (98) 300 28 88; +380 (93) 300 28 88, у їх чат-ботах чи на офіційному сайті.
З повагою, команда EasyPay.
Я оплатив за постачання газу через сайт Нафтогазу за допомогою сервісу EasyPay два дні тому. Але мені не прислали квитанцію про оплату на мою електронну пошту. Номер ID операції я не знаю. При цьому в Особистому кабінеті на сайті Нафтогазу вказано, що платіж зараховано. Чи можу я отримати квитанцію про оплату на електронну пошту, яку я вказував під час онлайн оплати?
Доброго вечора!
Щоб ми мали змогу відправити квитанцію, необхідно знайти Ваш платіж. Просимо Вас відправити лист на пошту [email protected]. У листі вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, особовий рахунок, суму та дату платежу.
Очікуємо зворотнього зв’язку!
З повагою, команда EasyPay.
А за доставку куди сплачувати
Вітаємо!
Рекомендуємо уточнити це питання у постачальника послуги.
З повагою, команда EasyPay.
Не прийшла квитанція оплати за газ
Вітаємо!
Якщо Ви маєте на увазі квитанцію від комунального підприємства про суму заборгованості, рекомендуємо звернутись до постачальника послуги.
Щоб отримати квитанцію про здійснений в нашій системі платіж, будь ласка, вкажіть, дату і час здійснення платежу, внесену суму, перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої була оплата, а також назву послуги та рахунок.
Зробити це можливо, звернувшись до служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected].
З повагою, команда EаsуPау.