Пошук
Чи можуть гроші загубитися при оплаті через платіжну систему EasyPay?
22.02.2019
78
2067
Ні, не можуть.
Відповідно до закону збереження енергії, ніщо не виникає нізвідки і не зникає в нікуди. Це твердження справедливо і для грошових операцій. Гроші ЗАВЖДИ знаходяться або у відправника, або у банка-посередника, або в одержувача.
Коментарі (78)
Більше
Залишити коментар
Підписуйтесь!
Підпишіться на email-розсилку, щоб першими знати про нові функції, послуги та тарифи EasyPay
Закинула 3000грн. Хотіла ще 500. 500 зажувало в банкомат, на екрані не зарахувалося і на карту повернули тільки 3000. Після перевірки сказали, що надлишків в банкоматі не знайдено. Так і не зрозуміло куди поділись кошти і куди звертатися ще. На гарячій лінії, окрім подачі повторної заявки, ніяк не допомогли
Вітаємо.
Щоб ми могли надати Вам інформацію, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер та вказати номер звернення:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Два часа назад магазин Сильпо Днепр Коммунар заряжал матери на карту деньги. Первую 1000 купюру схавал и отобразил на мониторе. Вторую схавал и завис с суммой 1000 на мониторе. Купюроприемник мигал красным. Думал третьей купюрой возможно протолкнет, нет, не принимает третью. рядом стояли небезразличные люди, девушка дала номер горячей линии, ибо на самом лохотроне нет никакой информации. Позвонил на одну горячую линию, сказали звонить на другую и скинули через несколько минут сообщение с номером телефона. все это время я постоянно подтверждал на мониторе что я еще тут. По второй горячей линии говорящая голова назвавшаяся Оксаной сказала нажать кнопку Отправить, на что я сказал ей что не буду этого делать потому что засчитает тысячу. Она настояла чтоб я ее нажал, но нажатие на нее ни к чему не приводило ибо система зависшая. В итоге она сказала не подтверждать что я еще здесь. Я не подтвердил и мне на карту отправило только первую 1000, о чем показало на мониторе квитанцию, и через секунду свет в Сильпо пропал и все вобще потухло. После того как включили аварийный свет лохотрон загрузился но не включился, на мониторе мигало – Технична перерва, купюроприемник так и мигал красным. Постояв еще несколько минут я думал, вдруг отрыгнет последнюю купюру, но этого не произошло. Говорящая голова сказала что не приедет никакая техподдержка, а они будут думать 15 дней возвращать ли мне деньги. Читая отзывы здесь и на других ресурсах предчувствия нехорошие. Теперь даже если ваши работники его вскроют они могут украсть купюру которую не засчитало.
Доброго дня.
Приносимо вибачення за ситуацію, яка виникла.
Ми ретельно опрацьовуємо всі звернення, щоб вирішити кожне питання.
Щоб ми могли детально перевірити Ваше звернення, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Закинув 5000 на карту Моно. 4000 зарахувалися, а на останній купюрі апарат завис. Подзвонив у підтримку, апарат перевантажилм, 4000 зарахувалися, але банкнотоприймач продовжував горіти червоним .
Викликав поліцію.
Через 10 хвилин з’явився технік. Відкрив апарат. У банкнотоприймачі була заснована купюра 1000 грн. Є фото-відео фіксація події, а також протокол поліцейського наряду.
Наступного дня приходить СМС від підтримки Easypay, що зайвих грошей не знайдено.
Це просто наглість і неподобство, особливо у часи війни.
Ну що ж, ініціюю звернення до Національеогл Банку.
Вітаємо!
Нам прикро, що Ви зіткнулись з цією ситуацією. Просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер та вказати номер звернення:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Питання вирішилося позитивно. Після повторного звернення, 72 годин очікування, 1000 грн. знайшлися та були зараховані на карту.
Алгоритм дій :
1. Зафіксувати стан пристрою за допомогою фото-відео фіксації;
2. Зафіксувати # пристрою;
3. Звернутися у службу підтримки за телефонами на пристрої.
4. Якщо пристрій “завис”, то співробітник обслуговуючої компанії з’явиться через хвилин 15-20. Дочекайтеся біля пристрою.
5. Якщо є можливість, викликайте черговий наряд поліції;
6. Зафіксуйте на фото-відео момент відкриття терміналу співробітником обслуговуючої компанії. Зробіть фото купюри, яка застрягла у банкнотоприймачі.
Вітаємо!
Раді, що ситуацію було вирішено й кошти успішно зараховано на картку. Щиро перепрошуємо, якщо розгляд тривав довше, ніж ви могли очікувати. У разі технічних проблем повернення коштів відбувається за стандартною і простою процедурою — клієнту достатньо звернутися у Службу підтримки й повідомити деталі транзакції. Контакти Служби підтримки вказані безпосередньо на терміналі, на офіційному сайті та в застосунку EasyPay. Далі команда якнайшвидше обробить запит і здійснить повернення.
Ми дякуємо за ваші терпіння і відгук, адже саме це допомагає нам щодня вдосконалювати наш сервіс та якість надання платіжним послуг!
Вітаю. Оплачував в VAS::robot комуналку через платіжну систему easy pay. Оплату провів 21.10.24 в 00:29 на сумму 1398,35 грн (це разом з комісією сумма). Гроші з картки знялися, дзвонив в банк – там підтвердили, що гроші перераховані. Єдина комунальна система прислала посилання, за яким можна відстежувати статус платежа. Статус – переданий в обробку платіжній системі. Допоможіть вирішити питання
Вітаємо!
Необхідно перевірити Вашу оплату. Просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.