Дайджест EasyPay: понад 18 тисяч терміналів по всій Україні відновили роботу, а сайт та застосунок оновилися
Дайджест EasyPay ― це щомісячна добірка новин про важливі зміни в роботі платіжної системи, оновлення в роботі терміналів, сайту або застосунку, а також нові можливості швидких та надійних оплат в Україні з нашими партнерами. Щоб першим використувати нові сервіси, приймати участь у акціях та програмах лояльності від партнерів, підпишіться на розсилку в кінці цієї статті. Ну а ми починаємо 🙂
Відновлено роботу більше 18 тисяч терміналів!
З першого дня повномасштабного вторгнення команда EasyPay забезпечила безперебійну роботу платіжної системи і швидко адаптувала всі процеси під нові реалії. Наші термінали працювали скрізь, де це було можливо.
Сьогодні можемо з радістю сказати, що за кількістю терміналів вдалося вийти майже на довоєнний рівень ― мережа EasyPay налічує більше 18 500 активних терміналів по всій Україні. Найближчий термінал для здійснення оплат ви можете знайти на карті терміналів. Вона зручна і постійно оновлюється!
Віримо в ЗСУ та сподіваємося, що найближчим часом зможемо повернутися і на звільнені території.
Відправляй решту на ЗСУ ― наближай перемогу!
Ще одне важливе і приємне оновлення ― можливість зарахувати свою решту на допомогу ЗСУ. Достатньо вибрати фонд, який ви хочете підтримати, і кошти моментально будуть відправлені на його рахунок.
Нагадаємо, що велика перемога складається з маленьких внесків. Кожен благодійний платіж допомагає нашим захисникам та постраждалим від війни. Таким чином ви вже переказали на ЗСУ понад 10,5 млн гривень!
Знайти постачальника послуги стало швидше
Ми покращили пошук в терміналах. Тепер ви можете знайти потрібний сервіс не тільки за назвою, але і за кодом ЄДРПОУ або номером рахунку IBAN постачальника.
Безготівкові оплати в терміналах скоро в усій мережі EasyPay
Хотів оплатити послугу в терміналі, але забув готівку вдома ― знайома така ситуація? Термінали EasyPay вирішать твою проблему і повертатися за кешем не доведеться. Адже в наших терміналах з’явилася безготівкова оплата за QR-кодом. Скануй QR ― сплачуй карткою!
Зараз функціонал працює по всій Україні на поповнення мобільного рахунку та інтернету у найбільших провайдерів. В вересні безготівкові оплати стануть доступні для більшості сервісів EasyPay.
Спробуйте оплату за QR-кодом в терміналах вже зараз!
Ось коротка інструкція, як оплатити послугу в терміналі без готівки:
- Відскануйте QR-код камерою або застосунком для зчитування QR.
- Вкажіть реквізити банківської картки чи виберіть інший спосіб оплати на екрані вашого смартфона.
- Виконайте операцію та дочекайтеся квитанції в терміналі.
- Готово! Послуга оплачена, а готівка ― ціла 🙂
Покращили сервіс оплати за проїзд в метро Києва
Оновлення сервісу оплати за проїзд в метро зекономить вам час на купівлі QR-квитків, коли ви поспішаєте по справах чи на роботу. Відтепер в терміналах EasyPay в Києві ви можете:
- отримати решту до 50 грн. монетами;
- вибрати необхідну кількість QR-квитків.
Більше ніяких черг ― підійшов, купив необхідну кількість QR-квитків на тиждень або більше і поїхав 🙂
Маєш картку А-Банк? Поповнюй без комісії в терміналах EasyPay
В усій мережі терміналів EasyPay картку А-Банк тепер можна поповнити без комісії.
Сплачуйте за світло без комісії в Кіровоградський області
Оплата комунальних послуг онлайн ― без перебільшень найпопулярніший сервіс в EasyPay, яким щомісяця користується близько півмільйона українців. Кількість користувачів нашого сервісу в цій категорії росте так само швидко, як і вибір постачальників для переказів.
Так, минулого місяця ми підключили для Кіровоградської області та Кропивницького можливість платити за світло у Кіровоградську обласна ЕК без комісії.
Сплатити за електроенергію по номеру особового рахунку можна:
- в найближчому терміналі EasyPay;
- на сайті або в застосунку EasyPay;
- в мобільному застосунку Кіровоградської обласної ЕК, скориставшись пунктом меню “Оплата” та обравши в переліку EasyPay.
Пошук комунальних посуг за адресою ― функція вже доступна для Житомира
Всі комунальні одним платежем ― один з наших улюблених сервісів на сайті та в застосунку EasyPay. Ми його постійно покращуємо, тому впровадили функцію пошуку комунальних послуг за адресою. Вона вже доступна в Житомирі, а скоро буде реалізована в Києві та Одесі. Ось, як це працює:
- на сайті;
- в мобільному застосунку.
Наша служба підтримки стала ще доступніша 🙂
Зробили переказ на сайті, а повідомлення про зарахування ще немає? Внесли кошти в термінал і вони не прийшли на рахунок? Не отримали квитанцію? Труднощі з входом в аккаунт? Без паніки! На жаль, іноді таке трапляється. Наша фантастична служба підтримки допоможе вирішити будь-яку проблему з оплатою сервісів EasyPay.
Тепер ви можете зв’язатися з менеджером-помічником EasyPay будь-яким зручним способом:
- написати нам у Facebook або Instagram;
- зв’язатися за контактними даними у блозі на сайті;
- отримати зворотній зв’язок на Playmarket.
Нагадаємо, що в онлайн-режимі наша служба-підтримка працює з 9:00 до 17:00, а по телефону ― з 9:00 до 22:00. Напишіть або подзвоніть і ми обов’язково вам допоможемо!
Оновили сайт та застосунок
Нещодавно EasyPay трохи причепурився: ми оновили стилістику сайту та мобільного застосунку, щоб вам було зручніше користуватися сервісами. Найголовніше, що ми пропрацювали, ― це етапи оплати сервісів. Тепер це зрозумілий покроковий процес:
Вводите реквізити → Перевіряєте дані → Оплачуєте послуги
Щоб ви могли керувати безпекою своїх платежів в EasyPay, ми додали можливість управління сесіями в Особистому кабінеті. Ви можете в будь-який момент закінчити сесію на пристроях, які використовували раніше і убезпечити акаунт від шахраїв. Ваші платежі ― під вашим контролем.
Також ми оновили інтерфейс інструментів оплати в застосунку для Android.
Дякуємо, що ви з нами. До зустрічі в наступних дайджестах EasyPay!
А поки підписуйтесь на наші соцмережі, де ми публікуємо багато цікавого 🙂
Будьте обачні!Якщо вирішили переслати кошти через термінали easypay то знайте,вірніше будьте впевнені,що кошти не прийдуть!На гарячій лінії вам будуть давати дурнуваті відповіді про нестандартні ситуації,про вилучення купюр,про проблеми у їх “дуже нелегкій”праці.
Доброго дня. Нам прикро, що виникла така неприємна ситуація. Перевірка окремих платежів або терміналу може займати деякий час. Щоб розібратися в ситуації та Вам допомогти, просимо звернутися на пошту supportapp@easypay.ua та детально описати ситуацію. Також у листі вкажіть, будь ласка, номер з якого зверталися, номер рахунку, який поповнювали, дату та суму платежу.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.