Пошук

«Для мене EasyPay — це другий дім» — Аніта Мадан про роботу офіс-менеджерки, перехід на нову посаду й атмосферу в компанії

2
35

Аніта Мадан почала працювати в EasyPay 17 лютого 2022 року, а вже 24-го — компанія перейшла на віддалений режим. Це могла б бути історія про найкоротший період роботи в EasyPay, але Аніта не тільки адаптувалася до викликів воєнного часу, а й продовжує успішно розвиватися у стінах нашої компанії.

У новому інтерв’ю із циклу «Люди EasyPay» ви дізнаєтеся з перших уст про те, як Аніта потрапила в компанію, які обов’язки виконувала на посаді офіс-менеджерки, чому вирішила змінити відділ і чи не жалкує про це. Про перші виклики, ставлення до паперової роботи та особливу атмосферу в EasyPay — читайте нижче 👇

«Я вибрала компанію, яка підходить уже зараз»

Офіс-менеджерка EasyPay розповідає про роботу в компанії

Коли я шукала роботу, вибір стояв між двома компаніями з ідентичними умовами. В EasyPay одразу все влаштовувало, а в іншій — потрібно було ще два місяці інтенсивно вчити англійську. У той момент я вибрала варіант, який підходить уже зараз.

Я пропрацювала всього п’ять днів, а потім почалося повномасштабне вторгнення. Того ранку, в розмові з колегою, почула, що поки на роботу виходити не треба і дуже засмутилася. Навіть уявляла як мені перетелефонують за кілька днів і скажуть: «З тобою було приємно попрацювати, але зараз офіс-менеджер — “не на часі”». Однак, попри те, що офіс не працював на повну, мене не звільнили й, навіть, продовжили виплачувати зарплатню.

Якраз після того, як побачила таке відповідальне ставлення до своїх співробітників, я зробила висновок, що хочу повернутися саме в EasyPay і не шукала нове місце роботи.

Якими були перші задачі та виклики

Я повернулася до офісу в травні 2022-го. Вказівки від попереднього офіс-менеджера видалилися в хаосі цих перших днів, тому мені довелося самостійно налагоджувати робочі процеси та комунікацію. У цьому, до речі, були свої переваги — я змогла одразу підлаштувати всі процеси «під себе» і не опиратися на старі інструкції.

У мене вже був досвід роботи офіс-менеджеркою, тому я знала, що робити. Спочатку займалася налагодженням базових процесів, а потім розпочався переїзд відділів в інші приміщення і це допомогло повноцінно зануритися в роботу.

Про робочі виклики та перші задачі розповідає офіс-менеджер EasyPay

Офіс-менеджер: які обов’язки та складнощі в роботі

Два роки в EasyPay я відповідала за документацію і господарські питання — у вільному доступі завжди мали бути чай, кава, вода, різне приладдя для вбиралень тощо. Також я працювала з поштою, координувала роботу водія та прибиральниць, викликала різноманітних спеціалістів (електриків, ремонтників) тощо.

Оскільки в одну хвилину мене могли «нагрузити» багатьма задачами, я намагалася балансувати між терміновістю і важливістю завдань. Бувало так, що кава тече, гостя не пускають на охороні, колега шукає документ — усюди аврал і мені потрібно швидко зреагувати, щоб зі всім розібратися. У таких випадках я просто визначала пріоритети й поступово, один за одним, закривала запити.

Чай, кава, туалетний папір — головний стереотип про роботу

Мені здається, що в компаніях часто знецінюють роль офіс-менеджера. Думають: «Та що вона там робить — сидить цілий день і каву/чай іноді гостям подає». Але це зовсім не так. «Просто сидячи», я слідкувала за офісним обладнанням, контролювала роботу підрядників, допомагала з організацією подій, створювала затишок і багато іншого. Завдяки таким «дрібничкам», офіс повноцінно функціонував, а працівники компанії — могли зосередитися на своїй роботі.

Узагалі, багатозадачність, на мою думку, — це основне вміння, яким має володіти офіс-менеджер. Коли хапаєшся за все й одразу — не виходить нічого. Потрібно тримати в голові (чи нотатках) різні задачі та прохання, щоб нічого не загубити. А ще важливо вміти правильно визначати пріоритети та розподіляти запити за терміновістю, однак ця навичка актуальна для багатьох професій.

«Час щось змінювати» або як відбувався перехід з однієї посади на іншу

Після двох років роботи я відчула, що досягла певної стелі в професійному розвитку й не бачила себе більше на цій посаді. Зрозуміла, що хочу змін, але не знала куди рухатися. Я навіть розглядала різні ІТ-курси, щоб перекваліфікуватися, однак випадково спробувала новий напрям роботи.

В EasyPay можна розвиватися і змінити напрям роботи всередині компанії

Приблизно пів року у вільний час я допомагала колегам із відділу персоналу впорядковувати файли й робити реєстри. Мені дуже подобалося перебирати стоси документів, розкладати їх, шукати заяви, яких не вистачає тощо. Тому, коли з’явилася можливість, я перейшла на іншу посаду, а на місце офіс-менеджера знайшли нову людину 🙂

«Я люблю паперову роботу й можу годинами копирсатися в документах»

Ось так я змінила кваліфікацію і тепер відповідаю за документообіг у відділі персоналу: сортую заяви про відпустки, накази про звільнення/прийом на роботу — збираю «досьє» на кожного співробітника, як ми жартуємо в колективі. Оскільки Танюша [прим. ред. — Тетяна Ольховська, менеджерка з персоналу EasyPay] довгий час відповідала за цю частину роботи сама, назбиралося багато паперів, які потрібно привести до ладу. Цим я зараз і займаюся.

Для багатьох робота з документами — це щось жахливе, а я її люблю! За місяць на новій посаді в мене ніби з’явилися крила. Я обожнюю копирсатися в різноманітних паперах і стикатися з новими викликами. До того ж я за освітою юристка, тому трішки на цьому знаюся — трапився повний «метч», так би мовити 🙂

«Для мене EasyPay — це другий дім» 

EasyPay — це однозначно компанія із сімейними цінностями. Я бачу ставлення до працівників і команд. Керівництво прислухається до співробітників і намагається створити максимально комфортні умови для роботи. Якщо щось не влаштовує або чогось бракує — на це швидко реагують. На початку повномасштабного вторгнення в компанії організували психологічну підтримку та проводили різноманітні тренінги, під час блекаутів офіс оснастили генераторами. Про покупку якихось комп’ютерних програм чи необхідної техніки я взагалі мовчу: якщо треба — обов’язково буде!

Тому, мабуть, у нас більша частина команди й працює досить довго — 3, 5, 10 і навіть 15 років, — як на мене, це показник довіри до компанії.

Також EasyPay завжди підтримує своїх співробітників — знаю це з власного досвіду. Коли я травмувалася і місяць не могла ходити в офіс, на мене ніхто не тиснув із вимогою швидше повернутися. Колеги без жодних питань взяли на себе додаткові обов’язки й дали мені час і можливість зосередитися на одужанні. Я зі свого боку теж намагалася залишатися на зв’язку й вирішувала питання онлайн. У той надскладний час мені не лише допомогли фінансово, а й підтримали емоційно — це дуже цінно!

EasyPay підтримує своїх працівників у будь-яких життєвих труднощах: чи мова йде про повномасштабне вторгнення, особисті проблеми чи конфлікти серед колег.

«Не бійтеся пробувати нове, повернутися до старого — завжди встигнете!»

Я часто боялася залишати роботу через стабільність, але змушувала себе йти далі. І завжди результат перевершував мої очікування: я отримувала більш привабливі умови праці, вищу зарплатню, знайомилася з новими цікавими людьми і таке інше. Тому можу впевнено сказати, що ризик завжди себе виправдовує.

Навіть зараз, змінюючи посаду, я хвилювалася, що не впораюся і підведу колег, розглядала різні плани дій, якщо в мене не вийде, але була впевнена на 100 %, що варто спробувати. Завжди можна повернутися до того, що робив раніше, бо вже знаєш, як це працює. А ось зважитися на щось нове — це дуже круто!

Якщо Всесвіт  дає шанс — ризикуйте! Тим паче зараз, у такий складний час, коли треба бути готовим до всього.

Тетяна Тодосійчук
Всі статті автора
Редактор блогу
Всі статті автора

Коментарі (2)

Вадим

Дуже цікава та натхненна історія! Дякую автору за такий детальний огляд досвіду Аніти в EasyPay. Ваші слова не лише розкривають талант Аніти, а й передають теплість та сильну командну дух EasyPay. Ваша робота дійсно надихає та підтримує дух співробітництва та професійного розвитку. Бажаю вам подальших успіхів у створенні таких вражаючих матеріалів! 🌟👍”

21.05.2024 at 13:15
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Дякуємо і Вам за зворотний зв’язок) Ми раді, що даний матеріал Вам сподобався!

    З повагою, команда EasyPay.

    22.05.2024 at 14:05
    Відповісти
Залишити коментар