Пошук

EasyPay став інформаційним партнером кампанії з платіжної безпеки #ШахрайГудбай

0
212

Всеукраїнська інформаційна кампанія з платіжної безпеки #ШахрайГудбай розпочалася у травні 2023 й EasyPay доєднується до неї. Це вже друга подібна ініціатива, головна мета якої – повідомити громадянам правила безпеки при безготівкових розрахунках та вберегти їх від шахрайства. Нацбанк та Департамент кіберполіції Національної поліції України проводять кампанію за підтримки Проєкту USAID «Реформування фінансового сектору».

З початку повномасштабного вторгнення збільшилися випадки кіберзлочинності. Найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками не лише в Україні, а й у світі, залишається соціальна інженерія. Найбільше випадків платіжного шахрайства у 2022 році траплялися в мережі Інтернет – це 86% від загальної кількості, і лише 14% – через фізичні пристрої (банкомати, торгові мережі та пристрої самообслуговування).

Який рівень збитків від незаконних дій з платіжними картками?

Під час повномасштабної війни платіжне шахрайство почастішало, збільшилися прояви кібершахрайства та кіберзлочинності. Найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками в Україні, як і у світі, є соціальна інженерія. Розповідаємо про ситуацію з кіберзлочинністю в Україні.

У 2021 році середня сума однієї незаконної операції складала 1 600 грн, а у 2022 році вона збільшилася на третину й становила близько 2 000 грн. Загальна сума фінансових збитків через шахрайство з платіжними картками у 2022 році – понад 481 млн грн, показник збільшився на 46% у порівнянні з 2021.

Водночас рівень збитків залишається відносно низьким, якщо врахувати суму всіх видаткових операцій з платіжними картками. Так, наприклад, у 2022 році на 1 млн грн з операцій із використанням карток, на незаконні дії й шахрайство припадало 69 гривень (у 2021 році цей показник складав 65 грн).

«Ми впевнені, що кампанія #ШахрайГудбай особливо актуальна під час війни, коли шахраї використовують вразливість громадян, їх тривогу й скрутний стан. Протидіяти цьому можна лише через обізнаність та критичне мислення, – зазначає директор Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку Андрій Поддєрьогін. – Завдяки кампанії Нацбанк разом із партнерами сподіваються нагадати якомога більшій кількості громадян, особливо молоді, які є найбільш активними користувачами мережі Інтернет, важливі правила платіжної безпеки, підвищити обізнаність українців та продовжувати формувати в них безпечну культуру поведінки у віртуальному просторі».

Зовсім скоро ми розкажемо вам про перші правила платіжної безпеки – не пропустіть!

Скажімо #ШахрайГудбай разом 👋

Пресслужба EasyPay
Всі статті автора
Всі статті автора
Залишити коментар