Пошук

💳 Інформація для користувачів віртуальних карток

10
1243

Нагадуємо, що Національний Банк України обмежив використання та обмежив можливість створення та поповнення електронних гаманців та віртуальних карток. Постанова НБУ

EasyPay погодив з банком-емітентом можливість проведення операцій з віртуальними картками для своїх користувачів.

Користувачі EasyPay можуть здійснювати перекази на банківську картку, оплачувати послуги та використовувати кошти на допомогу армії з ВіртуальноЇ картки EasyPay.

Поповнення та відкриття нових віртуальних карток, а також виведення кешбеку тимчасово недоступні. Дякуємо за розуміння 💙💛

Коментарі (10)

Віктор

@EasyPay погодив з банком-емітентом можливість проведення операцій з віртуальними картками для своїх користувачів.@
Як же я можу заплататити за комуналку з віртуальної картки не поповнюючи її. Це якийсь нонсенс.

12.04.2022 at 02:41
Відповісти
    Команда EasyPay

    Доброго дня! Якщо на Віртуальній картці на балансі є кошти.

    19.05.2022 at 16:38
    Відповісти
      Максим

      Кошти на балансі колись закінчуються. Поповнити неможливо ніяк?

      03.08.2022 at 08:27
      Відповісти
        Служба Підтримки

        Вітаємо!
        На жаль, відповідно до постанови НБУ, наведеної в дописі, використання електронних грошей тимчасово недоступне. Тому жодних способів поповнити Віртуальну картку немає(
        Дякуємо за розуміння.
        З повагою, команда EasyPay.

        03.08.2022 at 09:18
        Відповісти
Артем

Получить карту

24.04.2022 at 18:25
Відповісти
Микола

Дуже шкода,було зручно користуватись вiртуальною карткою,чекаем коли нам повернуть таку можливiсть з нетерпiнням!

15.05.2022 at 16:08
Відповісти
Сергій

У мене взагалі зникла віртуальна картка з розділу “Картки” разом з кешбеклм, який був на ній…

30.10.2022 at 07:17
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Віртуальна картка була перенесена в розділ “Мій рахунок”. Вона не відображається, якщо на її балансі відсутні кошти.
    Також звертаємо Вашу увагу, що сам кешбек не дивлячись на те, що він не відображається, не зник.

    З повагою, команда EasyPay.

    30.10.2022 at 12:52
    Відповісти
Юлія

Скажіть, будь ласка, а навіщо звертатись у службу підтримки по телефону або поштою, якщо з розділу “картки” зникла картка з кешбеком? Там відповідають, що це нормально, вона з’явиться, коли знімуть обмеження на використання електронних грошей. Хіба це не можна відповісти у коментарях? Чи мені щось недовідповіли?

05.01.2023 at 19:24
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Ми відредагували відповідь на коментар від 30.10.2022.
    Віртуальна картка була перенесена в розділ рахунок. Кешбек тимчасово не відображається, так як відсутня можливість його накопичити або вивести.
    Сервіс буде відновлено після того, як НБУ дозволить операції з електронними коштами.

    Дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    06.01.2023 at 09:19
    Відповісти
Залишити коментар