Пошук

Мистецтво планування. Як скласти сімейний бюджет у часи невизначеності.

0
427

Планування сімейного бюджету– непроста робота, і ще складніше, планувати в умовах війни та фінансової невизначеності.  Тому варто подумати про організацію сімейного бюджету.  

Грамотне планування того, як ви витрачаєте та заощаджуєте свої кошти, покращить ваш фінансовий стан. У житті буде більше грошей і менше стресу 🙂

EasyPay пропонує 5простих кроків, що допоможуть планувати місячний бюджет у часи фінансової невизначеності.

1.Розпишіть обов‘язкові витрати.

Щоб скласти сімейний бюджет, вам потрібно точно знати, які ваші місячні доходи та витрати.  Оренда житла, іпотека, комунальні послуги, дитячі садочки або школа – витрати, які щомісяця є обов‘язковими і ми мусимо їх оплачувати. Зробіть перевірку банківських виписок, рахунків та квитанцій.  На додаток до перегляду паперових записів, пам‘ятайте, що у Особистому кабінеті EasyPay зберігається інформація про усі здійснені будь-коли платежі, а здійснювати ревізію інформації онлайн  набагато зручніше.

2. Розподіляйте витрати за правилом 50/50/30.

Це інтуїтивно зрозуміле та просте правило допоможе вам скласти розумний бюджет, якого ви зможете дотримуватися з часом, щоб досягти своїх фінансових цілей.

50% бюджету – витрачаємо на базові потреби та обов‘язкові платежі.

30% бюджету – витрачаємо на додаткові послуги, побутові кредити та радощі (спортзал, похід у кафе, витрати під час прогулянок з друзями, тощо).

20% бюджету – намагаємось відкладати або реструктуризуємо борги.

Цей шаблон не є ідеальним, але він діє!  Кожен може підлаштувати його під свої потреби та організувати особисті фінансові операції

3. Заощаджуйте там, де це можливо.

Шукайте способи зменшити витрати. Подивіться на свої необов’язкові витрати та придумайте способи витрачати менше. Наприклад, замість того, щоб обідати поза домом, подумайте про те, щоб приготувати їжу вдома та взяти її з собою на роботу.  Роблячи покупки, намагайтеся використовувати знижки. Зокрема сплачуючи послуги в EasyPay з позначкою Fishka ви отримуєте додаткові бали, якими потім можна оплатити послуги в EasyPay або витратити їх на інші товари. 

4. Користуйтесь застосунками для контролю витрат.

Такі застосунки інтуїтивно зрозумілі, прості у використанні, допомагають наглядно аналізувати доходи та витрати. Або створіть табличку у Excel, та записуйте свої плани та витрати.

5. Оплачуйте комунальні та інші послуги без комісії в EasyPay.

Ми працюємо над тим, щоб допомагати вам заощаджувати кошти. Багато наших сервісів доступні для оплати з 0% або з мінімальною комісією, що значно полегшить життя вашого гаманця, особливо у цей непростий для кожного українця час. Знайдіть необхідні сервіси на сайті, у застосунку або у терміналах EasyPay та налаштуйте Шаблони або Регулярні платежі.

Так, на оплату послуг ви витрачатимете менше часу й звісно ж, менше коштів, адже сплачувати послуги з EasyPay – вигідно та заощадливо.

Дотримуйтесь цих простих правил та нехай ваш бюджет щомісяця буде тільки поповнюватись! 

Діліться у коментарях, які особисті лайфхаки допомагають вам заощаджувати.

Підписуйтесь на наші соцмережі та дізнавайтесь ще більше цікавого про оплати🙂

Пресслужба EasyPay
Всі статті автора
Всі статті автора
Залишити коментар