Пошук

Нові функції Особистого кабінету

30
999

Ще більше зручності у Особистому кабінеті EasyPay. Ми додали нові функції, щоб процес оплати послуг відбувався для вас ще легше та простіше.

Зокрема, на головній сторінці Особистого кабінету ми додали три платіжні категорії: «До сплати», «Всi платежі» та «Регулярні».

 

«До сплати»

У категорії «До сплати» відображаються нові платіжки, які надходять від комунальних служб. Тепер ви завжди будете в курсі стану своїх платіжних рахунків, актуальні платіжки надходитимуть щомісяця напряму від комунальних підприємств.

Додаткова опція «Рекомендовано до сплати» відображатиме Шаблони платежів, що ви зберегли, але деякий час не сплачували.  Проте, якщо знадобиться здійснити оплату послуги знову, з легкістю обирайте Шаблон зі списку та сплачуйте послугу не вводячи заново реквізити та іншу інформацію щодо платежу.

 

«Всі платежі»

У категорії «Всі платежі» зберігаються Шаблони, які ви зазвичай сплачуєте, коли вам зручно.

Більше того, при створенні Шаблону платежу ви маєте можливість встановити дату нагадування, щоб не пропустити день оплати. EasyPay повідомить вас про необхідність сплатити Шаблон за допомогою E-mail повідомлення.

 

«Регулярні»

Налаштовуйте Регулярні платежі і EasyPay сплачуватиме послуги автоматично у заданий час. Так, ви завжди впевнені у тому, що послуги сплачені. Квитанції про оплату автоматично надходять на ваш e-mail.

Для того щоб мати більше можливостей для оплати рахунків зареєструйтесь у Особистому кабінеті EasyPay. Реєстрація займає всього хвилину і значно спростить процес сплати послуг в майбутньому. Так, зареєстровані користувачі сплачують послуги з меншою комісією, зберігають Історію платежів, переказують кошти дешевше та сплачують в один клік за зареєстрованими картками будь-яких українських банків.

 

З EasyPay — легко!

Коментарі (30)

Олена

Не могу зайти в приложение Easy Pay. Пишет : ошибка системы : операция не закончена из-за ограничений.

07.02.2019 at 12:39
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Олено!
    Вкажіть, будь ласка, номер телефону, який зареєстрований в Вашому акаунті.

    07.02.2019 at 15:43
    Відповісти
      Олена

      +380934270917

      07.02.2019 at 17:29
      Відповісти
        Служба підтримки EasyPay

        Олено, повторіть спробу входу.
        Наразі проблема не має виникати.

        08.02.2019 at 18:03
        Відповісти
          Олена

          Вже все вийшло. Сьогодні вже навіть сплатила за телебачення . Величезне дякую!!!

          08.02.2019 at 20:25
          Відповісти
          Лисий

          Аналогічна проблема +380979355373

          19.03.2019 at 23:08
          Відповісти
          Служба підтримки EasyPay

          Добрий день!
          Повторіть спробу входу, будь ласка, або відновіть пароль.

          20.03.2019 at 17:03
          Відповісти
          Саня

          Здравствуйте,пишет операция не закончена из-за ограничений,мой номер телефона +380660967457

          17.07.2020 at 15:20
          Відповісти
          Служба підтримки EasyPay

          Здравствуйте!

          Вы неоднократно неверно вводили пароль. Восстановите пароль и повторите вход.

          17.07.2020 at 15:35
          Відповісти
      Андрей

      У меня такая же проблема +380984676739
      Ошибка системы: Операция не закончена из-за ограничений

      17.03.2019 at 19:47
      Відповісти
        Служба підтримки EasyPay

        Здравствуйте, Андрей!
        А повторите, пожалуйста, попытку входа.

        18.03.2019 at 10:56
        Відповісти
          Иван

          Такая же ошибка 0962206924

          27.05.2019 at 20:19
          Відповісти
          Служба підтримки EasyPay

          Здравствуйте, Иван!
          Повторите вход в аккаунт, пожалуйста.

          28.05.2019 at 13:58
          Відповісти
    Вадим

    Так же +380688645025

    07.01.2020 at 20:26
    Відповісти
      Служба підтримки EasyPay

      Здравствуйте, Вадим!
      Доступ в аккаунт был временно ограничен по той причине, что Вы неоднократно неверно вводили пароль.
      На данный момент Вы имеете возможность войти в Ваш личный кабинет.
      Если Вы не помните пароль, просим Вас его предварительно восстановить.

      С уважением, команда EasyPay!

      08.01.2020 at 15:20
      Відповісти
Василь

А ще хотілося би мати можливість оплачувати рахунки які не входять в ваш перелікпослуг- тобто по номеру рахунку та МФО банківської установи… Наприклад рахунок гаражного кооперативу чи автостоянки чи взагалі будь-якої юридичної особи в якої є рахунок в українському банку.

14.02.2019 at 11:43
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день!
    Ви можете здійснити переказ за реквізитами https://easypay.ua/ua/moneytransfer/banktransfer

    15.02.2019 at 11:01
    Відповісти
      Василь

      Дякую!

      15.02.2019 at 18:03
      Відповісти
Артём

как можно узнать судьбу платежа? было написано “в обробці”, а при обновлении страницы вывело на главную. id 690841377‬

19.02.2019 at 15:50
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Артем!
    Платеж успешен. Квитанцию отправили на Ваш Email.

    19.02.2019 at 21:57
    Відповісти
Саша

Не могу зайти в приложение Easy Pay. Пишет : ошибка системы : операция не закончена из-за ограничений.
номер +380638267554
Почему эта ошибка вообще вылазит? не первый раз уже

15.03.2019 at 13:00
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Александр!
    Вы большое к-во раз неверно вводили пароль.
    Повторите попытку входа. Если Вы не помните пароль, воспользуйтесь функцией его восстановления.

    15.03.2019 at 13:57
    Відповісти
Михайло

не працює логін в акаунт, видає %Операция не закончена из-за ограничений%

19.12.2019 at 15:19
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Михайле!
    Вкажіть, будь ласка, номер телефону, який зареєстрований в акаунті.

    19.12.2019 at 16:06
    Відповісти
Віктор

Ошибка уже второй день: операция не закончена из-за ограничений.

27.03.2020 at 13:33
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Виктор!

    Вы неоднократно неверно вводили пароль карты Fishka.
    Рекомендуем Вам предварительно восстановить пароль, если Вы его не помните. Восстановить пароль Вы можете на сайте Fishka https://myfishka.com/

    С уважением, команда EasyPay!

    27.03.2020 at 16:48
    Відповісти
Григорий

Ошибка: Операция не закончена из-за ограничений
0971710101

30.06.2020 at 13:17
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Григорий!

    Вы неоднократно неверно вводили пароль.
    Восстановите пароль, если Вы его не помните, после повторите вход.
    С уважением, команда EasyPay!

    30.06.2020 at 16:19
    Відповісти
Валентина

Добрый вечер. Скажите пожайлуста, почему в этом месяце нет оплаты за газ в Херсоне? Раньше платила без проблем, а сейчас даже по рреквизитам не принемает

13.10.2020 at 18:12
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Валентина!

    Услуга была временно недоступна. На данный момент оплата газа в Херсоне возможна – https://easypay.ua/catalog/utility/kherson
    Приносим наш искренние извинения за временные неудобства.

    15.10.2020 at 13:32
    Відповісти
Залишити коментар