Поиск

Проверяйте статус платежа онлайн на easypay.ua

234
10645

Друзья, запустили суперудобный сервис проверки платежей онлайн на сайте easypay.ua

Совершив платёж в терминале, на сайте либо в мобильном приложении EasyPay, вы можете самостоятельно отслеживать статус транзакции. 

Для этого на странице Служба поддержки выберите опцию «Проверить платёж».

Для проверки статуса платежа  введите ID операции или номер квитанции, а также сумму транзакции.

 

Статусы платежа

  1. Платёж принят.

Платёж успешно выполнен. Квитанция загружается автоматически на ваш гаджет. 

  1. Платёж отклонен. 

Чтобы узнать причину подобного статуса платежа, рекомендуем обратиться в Службу поддержки.

Сервис доступен онлайн 24/7 и отображает актуальный статус транзакций в системе EasyPay. Таким образом вы сможете самостоятельно убедиться в успешности проведенного платежа.

При возникновении дополнительных вопросов обращайтесь в Службу поддержки EasyPay. Наши специалисты с удовольствием ответят на интересующие вас вопросы.

0 800 60 30 03

+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29
[email protected]

Коментарі (234)

Евгений

Деньги с карты сняли а услугу не оплатили.

30.05.2022 at 17:22
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Необхідно перевірити успішність платежу. Якщо питання ще актуальне то, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, з якої списані кошти. Також необхідна сума та дата платежу. Лист можна відправити на пошту [email protected]. Також є можливість зв’язатися з нашою службою підтримки за номером 0 800 60 30 03.
    Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay

    17.06.2022 at 16:06
    Ответить
Александр

Шо за дела такие у вас происходит

03.06.2022 at 07:02
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Щоб ми мали змогу Вам допомогти, опишіть, будь ласка, детально ситуацію, яка трапилася.
    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay

    17.06.2022 at 16:19
    Ответить
Сергей

13.06 на 200грн, 15.06 на 50грн полнил счёт через ваш терминал и ни денег ни квитанций нету где они?

19.06.2022 at 13:58
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня, щоб ми могли детально розібратись в даній ситуації, потрібно знайти ці платежі. Просимо Вас написати лист на електронну пошту [email protected], або звернутись на нашу гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03. Для пошуку платежу потрібні будуть назва послуги, номер рахунку та номер чи адреса терміналу.
    Заздалегідь дякуємо за зворотній зв’язок.
    З повагою, команда EasyPay.

    19.06.2022 at 17:01
    Ответить
Виталий

Где деньги? Мгновенное пополнение карты,где они? Из-за вас произошёл очень неприятный прицидент. Это уже не первый раз с вами такие проблемы. Честно говоря уже терпению предел. Вообще закрыть эту плаьежную систему,люди остаются в другом городе потому как благодаря вам не пришли деньги.

19.06.2022 at 21:05
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Для того, щоб ми могли Вам допомогти, потрібно знайти Ваш платіж. Просимо Вас зателефонувати на гарячу лінію за номером телефону 0 800 60 30 03, або написати лист на електронну пошту [email protected]. В листі вкажіть номер ID операції, якщо у Вас є квитанція, або перші 6 та останні 4 цифри картки, суму і час здійснення платежу.
    Очікуємо необхідної інформації.
    З повагою, команда EasyPay.

    20.06.2022 at 09:06
    Ответить
Likvi

Разводят как только могут. Бедный и без того народ. При отказе ихних услуг ты обязан всё ровно им заплатить.

10.07.2022 at 09:02
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Будь ласка, зверніться до нас на пошту [email protected] та детально опишіть ситуацію, що сталася, і ми обов’язково Вам допоможемо.

    З повагою, команда EasyPay.

    11.07.2022 at 16:49
    Ответить
Алексей

В службу поддержки не дозвониться!!!

11.07.2022 at 04:34
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Гаряча лінія служби підтримки працює з 08:00 по 22:00. Ви також можете задати Ваше питання в листі на пошту [email protected] і ми обов’язково Вам допоможемо!

    З повагою, команда EasyPay.

    11.07.2022 at 09:05
    Ответить
      Камран

      Оплата не прошла

      23.07.2022 at 03:00
      Ответить
        Служба Підтримки

        Вітаємо!
        Для того, щоб ми могли Вам допомогти, потрібно знайти Ваш платіж. Зверніться до нас на електронну пошту [email protected], або на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03 та надайте наступну інформацію:
        – номер квитанції або ID операції (при наявності);
        – номер рахунку, який поповнили;
        – суму платежу та внесені купюри.
        Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
        З повагою, команда EasyPay.

        23.07.2022 at 10:06
        Ответить
      Денис

      сервис Чем дальше сервис чем дальше тем становится всё хуже и хуже в который раз уже сталкиваюсь с тем что бабуля свою карту себе же через платёжную систему оплата застревает и помощь от поддержки ноль придумывают сказки что купил вышли с оборота потом после всего что не карточка не подходит для перевода короче помощи тут не ждите и пишите звоните куда хотите жаловаться на них даже некуда и управы на них нету разве что есть хороший юрист знакомый не подавать в суд операторы чисто сидят по ушам тебе ездят помощи ноль так же само как и компенсации каких-либо комиссий или чего-либо в случае задержки ваших платежей его до очередной раз три дня назад пополнился на карту ни денег ни помощи ни конкретного ответа Когда будет деньги

      01.09.2022 at 09:40
      Ответить
        Служба Підтримки

        Доброго дня!
        Щоб ми могли розібратись в даній ситуації, будь ласка, опишіть детально ситуацію та, за можливості, надайте квитанцію про даний платіж у листі на пошту [email protected].
        Дякуємо за розуміння.
        З повагою, команда EasyPay.

        01.09.2022 at 13:09
        Ответить
Володимир

Доброго вечора. Підскажіть чому не загружається при спробі оплати?

17.07.2022 at 16:13
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером телефону 0 800 60 30 03, або написавши лист на електронну пошту [email protected] та детальніше описати, які труднощі у Вас виникають. Вкажіть, за яким номером Ви зареєстровані, яку послугу Ви намагаєтесь оплатити, перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснюєте платіж, та, за можливості, надайте скріншот або запис помилки, що відображається при спробі оплати.
    Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    18.07.2022 at 09:26
    Ответить
Оксана

Чи можна получити квітанції,якщо є тільки код авторизації?

20.08.2022 at 13:44
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Для отримання квитанція потрібно надати наступну інформацію: дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, назву послуги та рахунок, який поповнювали, а також перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, або номер чи адресу терміналу.
    З повагою, команда EasyPay.

    21.08.2022 at 09:23
    Ответить
Яна

Не пройшов платіж, куди звертатися?

25.08.2022 at 05:56
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Зверніться, будь ласка, на пошту [email protected]. У листі просимо вказати описання ситуації, номер рахунку, суму та дату платежу.
    Також у Вас є можливість звернутися на гарячу лінію за номером 0800 60 30 03.
    Очікуємо зворотнього зв’язку.

    З повагою, команда EasyPay.

    25.08.2022 at 09:42
    Ответить
Тарас

Що означає залишок на ейсі пей ? Проплачував кошти на картку. З 6000 зарахувало 5. Прийшло повідомлення, на залишку 800. Як це зрозуміти? Як вивести кошти ?

15.09.2022 at 14:43
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Дане смс повідомлення означає, що після поповнення в терміналі залишились кошти, які не були використані. Для їх повернення необхідно звернутися до служби підтримки.
    Просимо Вас звернутися за номером 0 800 60 30 03 або написати лист на пошту [email protected].

    З повагою, команда EasyPay.

    16.09.2022 at 09:26
    Ответить
Тетяна данилко

Не пройшла оплата

17.09.2022 at 04:28
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Щоб ми мали змогу Вам допомогти, просимо з нами зв’язатися за номером 0800 60 30 03 або надіславши лист на пошту [email protected].
    У листі вкажіть, будь ласка, номер рахунку, суму та дату платежу.

    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    17.09.2022 at 13:18
    Ответить
Костянтин

Здійснив переказ на картку монобанк в терміналі кошти не надійшли.

10.10.2022 at 18:14
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня! Зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supporін[email protected] та надайте копію квитанцію, якщо вона наявна, або більш детальну інформацію про платіж: дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу а також перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали.
    Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    11.10.2022 at 10:20
    Ответить
Татьяна

Здравствуйте,зделала оплату час назад , деньги не пришли

15.10.2022 at 03:47
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Щоб ми мали змогу допомогти, необхідно знайти Ваш платіж.
    Просимо звернутися за номером 0 800 60 30 03 або відправити фото квитанції та опис ситуації у листі на пошту [email protected] .
    Якщо вона відсутня, то вкажіть, будь ласка, номер рахунку, який поповнювали, суму та дату платежу. Також необхідно вказати номінал купюр, який вносили в термінал.

    З повагою, команда EasyPay.

    15.10.2022 at 09:38
    Ответить
Юрий

Почему «відмова по операції»? Как теперь вернуть деньги?

28.10.2022 at 22:37
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Ми вже побачили Ваш лист на пошті та відповіли на нього.
    Просимо очікувати зарахування протягом сьогоднішнього дня.
    З повагою, команда EasyPay.

    29.10.2022 at 10:36
    Ответить
Діма

Не пройшов платіж допоможіть пож…

28.10.2022 at 22:43
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Щоб ми мали змогу Вам допомогти, необхідно знайти платіж, тому просимо відправити лист на пошту [email protected] або зателефонувати за номером 0 800 60 30 03.
    У листі вкажіть, будь ласка, номер рахунку, який поповнювали, суму та дату платежу. Також прохання вказати купюри, які вносили в термінал.
    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    29.10.2022 at 10:41
    Ответить
Владимир

Не прошёл платёж. Пришла смс из сообщением:,, Платёж отклонён «.
Деньги на карту не зашли.

29.10.2022 at 16:10
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо Вас написати на пошту [email protected] або подзвонити на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03, та вказати ID операції з SMS, внесену суму та купюри. Після цього ми зможемо надати Вам всю інформацію про даний платіж та зможемо повернути кошти.

    З повагою, команда EasyPay.

    30.10.2022 at 09:27
    Ответить
Олексий

Теж саме иныкуды немогу дозвониться шо це таке

31.10.2022 at 17:20
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Просимо звернутись до нас на пошту [email protected] та описати Вашу ситуацію детальніше — ми обов’язково Вам допоможемо.
    Також у листі вкажіть, з якого номера та о котрій години Ви до нас телефонували, щоб ми могли перевірити, які саме труднощі Виникли.
    Очікуємо на Ваш лист.

    З повагою, команда EasyPay.

    01.11.2022 at 10:02
    Ответить
Коля

1155876158 110 ,грн
Я поставив на рахунку и не пришли

31.10.2022 at 22:00
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо! На жаль, Ваш платіж було відхилено через труднощі на боці банку отримувача. Щоб ми могли повернути кошти, просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або на пошту [email protected] та вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, внесені купюри, контактний номер телефону та куди Вам буде зручно отримати дану суму.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    01.11.2022 at 10:46
    Ответить
Arkáda

Я,вніс у термінал 5500грн. комісія esy pay,була 150грн залишок я відправив на карту київстар 350грн так як термінал здачі не видає,гроші в монобанк прийшли +5000через хвилину -5000якби скасування платижу,гроші з київстар зняли а з моно ні

31.10.2022 at 20:41
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Необхідно знайти Ваш платіж, тому просимо звернутись на пошту [email protected] або зателефонувати за номером 0 800 60 30 03.
    Вкажіть будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри картки, купюри та час і дату платежу.
    Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    01.11.2022 at 10:42
    Ответить
Дівна

Доброго дня, я внесла в банкомат 6000 тисяч, а на картку прийшло тільки 5000, пізніше мені прийшло повідомлення від easy pay на вайбер, що залишок на рахунку 825 грн., як я можу його зняти, перекинути на картку?

27.11.2022 at 11:46
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Наші спеціалісти вже зафіксували Ваше звернення. Просимо очікувати зарахування впродовж доби.
    Як тільки кошти будуть зараховані — надійде смс повідомлення на контактний номер мобільного.

    З повагою, команда EasyPay.

    27.11.2022 at 16:33
    Ответить
Наталья

Скiльки потрiбно чекати повернення коштiв якi зависли в вашому термiналi на мою карту????
1171733339

08.12.2022 at 06:47
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Інформуємо, що кошти вже були відправлені успшіно на картку.
    Приносимо вибачення за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.

    З повагою, команда EasyPay.

    08.12.2022 at 09:41
    Ответить
Костянтин

Скiльки потрiбно чекати повернення коштiв якi зависли в вашому термiналi на мою карту????1172308297

09.12.2022 at 04:58
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Ваш платіж на даний момент опрацьовується системою. Максимальний термін зарахування — 3 робочі дні. Просимо Вас очікувати надходження коштів.

    З повагою, команда EasyPay.

    09.12.2022 at 08:59
    Ответить
Надія

Як повернути кошти ,що надійшли до адресата?

10.12.2022 at 16:09
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Необхідно знайти Ваш платіж.
    Прохання відправити лист на пошту [email protected] та надати ІД операції або фото квитанції.
    Якщо вона відсутня, вкажіть, будь ласка, номер рахунку назву послуги, суму платежу, час та дату оплати.

    Очікуємо звортнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    11.12.2022 at 09:37
    Ответить
Віктор

Поповнив ігровий рахунок 3054419 , а коштів нема, скільки часу треба очікувати

12.12.2022 at 06:10
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Усі платежі по даному номеру рахунку успішні.
    Якщо кошти не були зараховані, прохання відправити лист на пошту [email protected] і вказати суму та дату оплати.
    Також, при наявності, надайте, будь ласка, фото квитанції.

    Очікуємо звортнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    12.12.2022 at 10:38
    Ответить
Юлия

1173838140 платеж отклонен можно вернуть деньги на карту

13.12.2022 at 19:33
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Відображається, що ваше звернення знаходиться в роботі у спеціалістів.
    Прохання очікувати зарахування коштів.

    З повагою, команда EasyPay.

    14.12.2022 at 10:20
    Ответить
Дмитро

Доброго ранку, хочу отримати квитанцію про оплату, але не знаю ІД, вчора 13.12.2022 о 08.52 год здійснив оплату зі своєї карти приват банк за модем в інтернеті-магазині Lifecell на суму 2449.00 грн

14.12.2022 at 06:43
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Щоб ми мали змогу знайти платіж, прохання відправити лист на [email protected] та вказати перші 6 та останні 4 цифри картки з якої здійснювали оплату, суму та дату платежу.

    Очікуємо звортнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    14.12.2022 at 10:25
    Ответить
Василь

Хочу получити квитанцію. 21.12.2022. Поповняв ігровий рахунок на 5 тисяч

21.12.2022 at 14:05
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго вечора.
    Відправте, будь ласка, лист на пошту [email protected] та вкажіть номер рахунку, суму та час платежу.
    Також прохання додати інформацію про купюри, які вносили в термінал.

    Очікуємо Вашого листа.
    З повагою, команда EasyPay.

    21.12.2022 at 18:59
    Ответить
Дмитро

Я не розумію!чому так довго йде повернення коштів ???
Я,хлопцю відправляв !!він на фронті!! гроші не пішли …ну добре !!!то повернення зробити ж можливо якось швидше

28.12.2022 at 11:11
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня! Щоб ми могли Вам допомогти, потрібно знайти платіж.
    Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 30, або написавши лист на електронну пошту [email protected] та вкажіть наступну інформацію:
    — назву послуги та номер рахунку, який поповнювали;
    — дату і час здійснення платежу;
    — внесену суму та купюри;
    — адресу чи номер терміналу.

    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    28.12.2022 at 16:20
    Ответить
Анатолий

Доброе утро, нужна квитанция про оплату.
Сумма 100грн
Номер телефона 0931282449
Время примерно 06:38
31.12.2022

31.12.2022 at 05:05
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    На жаль, нам не вдається знайти платіж.
    Просимо Вас відправити лист на електронну пошту [email protected] та вказати номер рахунку, який поповнювали, назву послуги та купюри, які вносили в термінал.
    Також, для уточнення інформації, є можливість звернутися за номером гарячої лінії 0 800 60 30 03.

    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    31.12.2022 at 11:29
    Ответить
Алексей

15:27 г. КИЕВ Проспект Лобановского 57 оплата 850грн до сих пор нету денег. Телефон 0639309947

04.01.2023 at 13:52
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго вечора!
    На момент здійснення платежу, були труднощі зі сторони постачальника послуги.
    Кошти успішно зараховані на обрану послугу.

    Дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    04.01.2023 at 21:27
    Ответить
Юлія Шевченко

Доброго дня, Вчора поповнювала рахунок на 500 гривень через термінал Easycash на карту monobank, чек не видало, гроші не зараховані.

05.01.2023 at 14:25
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Просимо звернутись на пошту [email protected] та надати наступну інформацію:
    – перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали;
    – час здійснення платежу;
    – внесені купюри;
    – адресу чи номер терміналу.
    Очікуємо на необхідну інформацію.
    З повагою, команда EasyPay.

    05.01.2023 at 17:07
    Ответить
Александр

Добрий день. Сьогодні робив платіж з привату. Підкажіть будь ласка де мені тепер знайти квитанцію. Потрібно ID платежу. Півдня шкаю.

18.01.2023 at 15:53
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Щоб ми могли Вам допомогти, потрібно знайти даний платіж.
    Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написати лист на пошту [email protected] та вказати назву послуги та рахунок, який поповнювали, час здійснення платежу, сума, а також перші 6 і останні 4 цифри картки, з якої проводили оплату.
    Очікуємо необхідної інформації.

    З повагою, команда EasyPay.

    19.01.2023 at 09:12
    Ответить
Віктор

Поповнюва гроші на карту А банку чек видало а гроші так і ненарахувало що робити

21.01.2023 at 01:23
Ответить
    Служба Підтримки

    У відповідь на Світлана.
    Вітаємо!
    Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надати копію квитанції.
    Якщо вона відсутня, просимо вказати, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату і час здійснення оплати, внесену суму та купюри, а також адресу чи номер терміналу.

    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    21.01.2023 at 09:08
    Ответить
сергей

добрый день . 28.01.2023 я пополнял свой акаунт на 1000 грн. в 13:13:56 секунд но деньги не пришли .Чек есть но мне никто не помогает .
\

04.02.2023 at 11:57
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Необхідно знайти Ваш платіж, тому просимо вказати номер рахунку, суму та дату платежу або надати фото квитанції,
    у листі на пошту [email protected].

    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    04.02.2023 at 15:01
    Ответить
Ірина

Скажіть, будь ласка, як зробити переказ між картками без підтвердження смс? Який код треба вводити?

08.02.2023 at 20:01
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    З даним питанням необхідно звернутися до підтримки банку, який обслуговує картку, так як код безпеки надсилається безпосередньо банком картки-відправника.

    З повагою, команда EasyPay.

    09.02.2023 at 15:22
    Ответить
Лосічко Софія

Доброго дня .Поповнювала картку ще 12 січня номер звернення 10209196 з того часу працівники служби не дали відповіді на моє звернення та не провели зарахування коштів.Дане звернення вже цілий місяць на розгляді профільних спеціалістів.Чому затягується відповідь та зарахування коштів прошу вирішити дане звернення

15.02.2023 at 12:17
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Ваше звернення знаходиться в роботі. На жаль, вирішення даного питання зайняло більше часу ніж зазвичай.
    Просимо очікувати коштів зарахування 20.02.2022 протягом дня.

    Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    16.02.2023 at 08:57
    Ответить
Артем

Здравствуйте , сктнули на моно банк деньги в чем проблема так и не дошли деньги , оператри заняти и не отвечают . # 19424-1065801-76795 номер квитанции, 1204034433 ид . последние деньги на еду закинул на карту.Решите єту проблему у меня детей нужно кормить .что ви делаете

08.03.2023 at 17:29
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго вечора.
    На жаль, спостерігалися труднощі при зарахуванні, на момент здійснення оплати.
    Кошти зараховані 08.03 о 20:00.

    Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    09.03.2023 at 21:51
    Ответить
Дмитрий

Здравствуйте сегодня пополнял карту на 500 гривен, деньги не пришли до сих пор. Номер карты: 5375411591317958

08.03.2023 at 18:01
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго вечора.
    На жаль, спостерігалися труднощі при зарахуванні, на момент здійснення оплати.
    Кошти зараховані 08.03 о 19:53.

    Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    09.03.2023 at 21:52
    Ответить
Мария

Здравствуйте, вчера пополняла карту моно банк 4441114404567677 деньги до сих пор не дошли

12.03.2023 at 06:05
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго ранку!
    Щоб ми мали змогу знайти платіж, прохання також вказати суму платежу та номер мобільного, який вказували при оплаті у листі на пошту [email protected]

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    12.03.2023 at 08:15
    Ответить
Вікторія Черненко

Доброго дня. Поповнювала карту моно банку 5375411425293045 на 500грн, кошти не прийшли

15.03.2023 at 19:22
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго ня!
    Просимо звернутись до нас за номером 0 800 60 30 03, або написати на пошту [email protected] та вказати дату і час здійснення платежу, внесені купюри та адресу чи номер терміналу.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    16.03.2023 at 08:42
    Ответить
Виталий

Добрый вечер. Вчера пополнял карту через службу поддержки Изипей в телеграмме (так получилось)
Номер карты 5167 6196 0017 2857
сумма 250 грн.
КВИТАНЦIЯ №19436-30304-69612
ІД операції: 1209536642
Деньги так и не были зачислены,что мне делать и где их искать?

21.03.2023 at 18:12
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Кошти по даному платежу були повернуті на картку.

    Дякуємо за розуміння!
    З повагою, команда EasyPay.

    22.03.2023 at 16:03
    Ответить
Yuliia

Пополнила телефон ,а гроші так і не прийшли.сума 175 грн. Номер квитанції 69595751720DB

06.04.2023 at 15:44
Ответить
    Служба Підтримки

    Добрий день!
    Для того, щоб ми могли перевірити інформацію, просимо Вас надіслати лист на електронну адресу [email protected] , де потрібно буде вказати номер мобільного, який Ви поповнювали, суму та час платежу. Просимо, по можливості, надати квитанцію по оплаті.
    Заздалегідь дякуємо за зворотний зв’язок.

    З повагою, команда EasyPay!

    07.04.2023 at 16:02
    Ответить
Андрей

Доброе утро! Пополнил сегодня утром два раза карту деньги не приходят 06:34 утра
Первый раз-Ид операции 1218039739
265грн должно зайти
И второй раз 204 грн 06:46
Ид операции 1218040605

09.04.2023 at 04:45
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Платежі 1218039739 та 1218040605 було зараховано вчора о 9:44.
    Просимо вибачення за затримку.

    З повагою, команда EasyPay.

    10.04.2023 at 14:20
    Ответить
Олекса

ID операції:
1218375191

Послуга:
536639******7426,380980014044

Дата:
2023-04-10 06:03:05

Статус:
відхилено

Комісія:
0.00 грн.

Сума:
500.00 гр

что делать в таком случае?

10.04.2023 at 03:38
Ответить
    Служба Підтримки

    Добрий день!

    Ваш платіж було успішно відправлено о 8:38.
    Просимо вибачення за затримку.

    З повагою, команда EasyPay.

    10.04.2023 at 14:16
    Ответить
Юрий

Добрый день. Пополнял карту монобанка на 3000грн. 11.04.2023
ID операції:1219111998
Уже 3й день деньги не заходят на счёт, служба поддержки внятного ответа не даёт. Хочу узнать когда я увижу свои 3000грн?

Не рекомендую пользоваться терминалами, та и вообще услугами EasyPay если вам нужно провести какую то финансовую операцию. Пополнял в других терминалах НЕ EasyPay, таких проблем не было.

13.04.2023 at 10:00
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Ваш платіж опрацьовується системою. Зазвичай цей процес займає від 15 хвилин до 3ьох робочих днів.
    Просимо Вас очікувати надходження коштів.

    З повагою, команда EasyPay.

    13.04.2023 at 14:10
    Ответить
      Юрий

      Прошло 3 банковских дня, деньги так и не пришли, что является невыполнением вами взятых на себя обязательств согласно вашего же договора. Теперь я должен проходить идентификацию, что бы мои деньги зашли мне на карту. Не знаю сколько мне придётся ждать свои деньги, но неудобств вы доставляете максимально возможное количество, конечно же впредь вашими услугами пользоваться желание отпало.

      14.04.2023 at 18:10
      Ответить
        Служба Підтримки

        Вітаємо.
        Нам прикро, що трапилась така ситуація.
        Ваш платіж був заблокований та вимагав додаткової перевірки. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати питання.
        Кошти вже були відправлені на вказану картку.
        З повагою, команда EasyPay.

        15.04.2023 at 15:56
        Ответить
Катерина

Добрий день оплатила за світло
31.03.2023 18:47:07
Статус: «Успіх»
Сума: -501.00 UAH
Призначення: «EasyPay
З карти 4149439049461803
Вже 2 неділі немає зарахування

13.04.2023 at 17:03
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Передали інформацію спеціалістам на розгляд. Просимо очікувати зворотного зв’язку.
    Дякуємо за розуміння.

    З повагою, команда EasyPay.

    15.04.2023 at 15:29
    Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Отримали відповідь від спеціалістів. Сума успішно була зарахована на особовий рахунок 14 квітня 2023 року.
    Просимо додатково перевірити інформацію в особистому кабінеті на сайті комунального підприємства.

    З повагою, команда EasyPay.

    19.04.2023 at 15:17
    Ответить
Алексей

1219011641 айди операции
Терминал чеки не печатает!
11 числа пополнял карту через терминал по номеру. Деньги до сих пор не зачислили. Операторы три дня морочила голову ждите, деньги дойдут! После очередного звонка в службу поддержки прислали почту . Которая нигде не указана на сайте. В почте форма о том что платеж чють ли не по моей вине неправильно оформлен и требуют фото паспорта и кода приложить к заявлению! На каком основании требуют мои паспортные данные? И где гарантия что их не передадут третьим лицам? Почему не вернут деньги на номер карты что я указал в письме?

15.04.2023 at 09:44
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    На жаль, Ваш платіж був заблокований та вимагав додаткової перевірки. Нам прикро, що виникла така ситуація. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати питання.
    Кошти вже були відправлені на вказану картку. Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    15.04.2023 at 15:46
    Ответить
Світлана

Доброго дня, хочу дізнатися з якого приводу був заблокований мій платіж і що можна зробити. Платіж був зроблений 13.04 приблизно об 11:15 вечора. Було поповнення на 4 купюри по 500 гривень. Дякую, чекаю на відповідь.

15.04.2023 at 12:08
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо. Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту [email protected]
    Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.
    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    15.04.2023 at 15:51
    Ответить
Олена

Доброго ранку.14.04.2023.04.57.00,була зроблена проплата за доступ до мережі інтернет КТМ, Отримувач ФОП Чечітко С.С. у сумі 200 гр.кошти так і не надійшли?

18.04.2023 at 05:34
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 30, або написавши лист на пошту [email protected] та вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж та номер рахунку, за яким сплачували.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    18.04.2023 at 14:44
    Ответить
Володимир

15.04. 2023 / 17. 04 .2023/18.04. 2023 — пополнял свою карту на сумму 4500/2000/200 гр соответ. Платежи были заблокированы- в первом случая терминал погас при попытке переслать квитанцию -остальные нсть. Служба поддержки обьяснить причину не может . Написал на почту — ответа нет . Попахивает криминалом.

18.04.2023 at 15:08
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Нам прикро, що виникла така ситуація.
    Якщо Ваші платежі вимагають додаткової перевірки, і Ви вже звернулися на пошту до відповідних спеціалістів — просимо Вас очікувати зворотного зв’язку.
    Максимальний термін відповіді — до трьох робочих днів.
    Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати всі питання.
    З повагою, команда EasyPay.

    19.04.2023 at 14:57
    Ответить
Ярослав

Заблокировали платёж поддержка не отвечает

19.04.2023 at 11:06
Ответить
    Служба Підтримки

    Нам прикро, що виникла така ситуація.
    Якщо Ваші платежі вимагають додаткової перевірки, і Ви вже звернулися на пошту до відповідних спеціалістів — просимо Вас очікувати зворотного зв’язку.
    Максимальний термін відповіді — до трьох робочих днів. Якщо даний термін вийшов — прохання звернутися до нашої підтримки.
    Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати всі питання.
    З повагою, команда EasyPay.

    19.04.2023 at 15:06
    Ответить
      Анастасія

      Не прийшли гроші на карту ,бо карта була заблокована,як змінити номер карти щоб туди зарахувалимь кошти

      01.05.2023 at 23:31
      Ответить
        Служба Підтримки

        Доброго дня.

        Нам прикро, що виникла така ситуація.
        Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з описом ситуації на пошту [email protected].
        Також, прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.
        Очікуємо зворотного зв’язку.

        З повагою, команда EasyPay.

        02.05.2023 at 15:05
        Ответить
Андрей

Какой раз я пополняю карту вечером приходит платеж бог знает когда утром или через 2 суток спецыально только что пополнил с начала 70грн моментально пришло и сразу пополняю на 1000 деньги не пришли до сих пор надоело уже служба поддержки просто молчит за то пишут отследить свой платеж у нас на сайте новинка надоело!!!!!! Если не пртйдут деньги я обращаюсь в компетентные органы!!!!!

21.04.2023 at 22:43
Ответить
    Служба Підтримки

    Добрий день.

    Для того, щоб ми могли допомогти Вам, прохання звернутися з повним описом сутації на пошту [email protected] .
    Також прохання в листі вказати назву послуги, перші 6 та останні 4 цифри карти, яку Ви поповнювали, час здійснення платежу, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу.
    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    22.04.2023 at 14:48
    Ответить
Артём

Пополнил карту банка через терминал изи пей на 800 гривень, деньги на карту не поступили. Вопрос почему?? Мне нужно срочным образом эти деньги перевести иначе у меня будут начислены штрафные санкции. Благодаря вашему не очень хорошему по работе сервису я теперь буду вынужден платить больше чем необходимо в финансовое учреждение где я брал микрокредит, а так же будет испорчена моя кредитная история благодаря вашему сервису.

Моя оценка вам ★ ( и это с натяжкой)

24.04.2023 at 21:18
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.

    Нам прикро, що виникла така ситуація.
    Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з описом ситуації на пошту [email protected]
    Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.
    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    25.04.2023 at 14:23
    Ответить
Александр

Люди пополняют моментальные платежи, почему мы должны ждать трое суток, писать на почту, звонить ?????????

25.04.2023 at 12:46
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Нам прикро, що виникла така ситуація.
    Якщо Ваші платежі вимагають додаткової перевірки, і Ви вже звернулися на пошту до відповідних спеціалістів — просимо Вас очікувати зворотного зв’язку.
    Максимальний термін відповіді — до трьох робочих днів. Якщо даний термін вийшов — прохання звернутися до нашої підтримки.
    Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати всі питання.
    З повагою, команда EasyPay.

    26.04.2023 at 14:25
    Ответить
Светлана

Украли денги,еще 7 апреля,не возвращают!

26.04.2023 at 07:16
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Щоб повернути кошти на іншу картку, необхідно заповнити заяву та вказати в ній реквізити іншої картки.
    Ми маємо отримувати від ініціатора платежу заяву з дорученням на вчинення певних дій щодо переказу.
    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    26.04.2023 at 14:33
    Ответить
Сергей

Як скачать квитанцию по номеру телефона можно

02.05.2023 at 01:37
Ответить
    Служба Підтримки

    Добрий день.

    Квитанцію про оплату, на сайті EasyPay, можна завантажити, якщо вказати ІД операції та суму платежу.
    Якщо у Вас дана інформація відсутня — просимо звернутись на нашу електронну пошту [email protected] з даного питання. В листі вкажіть наступну інформацію:
    -повну адресу розташування терміналу або його номер;
    -номер рахунку, який був вказаний;
    -суму та номінал купюр, якщо оплата була здійснена в терміналу, або перших 6 та останніх 4 цифри картки, якщо платіж було здійснено онлайн.
    Очікуємо Вашого листа

    З повагою, команда EasyPay.

    02.05.2023 at 15:01
    Ответить
Владимир

Где можно посмотреть номер IД операции?

18.05.2023 at 06:41
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Id операції зазначається на квитанції та складається з 10 цифр. Також ви можете переглянути його в історії платежів та в деталях платежу після його проведення.

    З повагою, команда EasyPay.

    18.05.2023 at 14:36
    Ответить
Діна

Ніколи не використовуйте цих шахраїв свої кошти ви не дочекаєтесь то ці шахраї будуть їх прокручувати 3 і більше діб якщо ви попали в пт то все чекайте мабудь якщо пощастить у середу а за цей час вони будуть користуватись ,ну що буду подавати на суд вже 5 пунктів офіційно порушено ,нехай відшкодовують моральну і фізичну компенсацію

27.05.2023 at 17:57
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Для того, щоб ми мали змогу Вам допомогти, просимо Вас звернутися на пошту [email protected] з детальним описом ситуації. Також, прохання вказати деталі Вашої оплати, а саме: ID операції або фото квитанції, номер рахунку, який Ви поповнювали, суму та час платежу.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    30.05.2023 at 15:30
    Ответить
В'ячеслав

Як забрати залишок від платежу?

16.06.2023 at 14:35
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Якщо залишок не був використаний при здійсненні платежу, то його можна використати звернувшись до служби підтримки.
    Просимо Вас відправити лист на пошту [email protected] та надати фото квитанції або ІД операції.
    Якщо вона відсутня, то вкажіть, будь ласка, номер рахунку, суму, дату здійснення платежу та номінал внесених купюр.
    Також вкажіть контактний номер мобільного та рахунок, на який бажаєте зарахувати кошти.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    19.06.2023 at 08:55
    Ответить
Володимир

Доброго дня, мене звати Володимир № мого звернення 10842209,
звертаюся в 5-й раз з приводу незарахування 1000грн на картку,
адреса пошти на яку очікую лист з формою заяви [email protected],

03.08.2023 at 11:45
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Відображається, що на Вашу пошту вже було відправлено зразок заяви.
    Заповнену заяву разом з необхідними документами потрібно відправити у відповідь на лист зі зразком.
    Очікуємо від Вас заяву.
    З повагою, команда EasyPay.

    03.08.2023 at 16:12
    Ответить
Денис

Провів оплату, поповнення картки, гроші не зараховані. Як довго і чому може тривати поповнення картки?
ІД операції: 1288070114

29.08.2023 at 21:05
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Відображається, що Ваш платіж був успішно відправлений 30.08 о 9:56.
    Зазвичай, платежі по даній послузі зараховуються миттєво, але іноді обробка може займати більше часу.

    З повагою, команда EasyPay.

    30.08.2023 at 14:08
    Ответить
      Ваня

      Можете чтото сделать с моей квитанція 519737

      26.10.2023 at 06:08
      Ответить
        Служба Підтримки

        Вітаємо!

        Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надати копію квитанції.
        Якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати внесену суму і купюри, а також адресу чи номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
        Очікуємо на Ваше звернення.

        З повагою, команда EasyPay.

        26.10.2023 at 14:16
        Ответить
МИХАЙЛО

Як що не роздрукувпвся чек, і оплата не пройшла, як я можу повернути кошти, платіж підтвержлавсґ через телефон?

01.09.2023 at 03:38
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши лист на пошту [email protected] та вказати назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу.
    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    01.09.2023 at 14:13
    Ответить
Дмитро

Те саме, 2000воздусі та й ще требують всі мої дані фото паспорта і так далі дармоєди минайте десятой дорогою цих афірістів

08.09.2023 at 21:00
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Відображається, що кошти були зараховані на реквізити, які Ви вказали в заяві.
    З повагою, команда EasyPay.

    11.09.2023 at 14:16
    Ответить
Костя

Доброго ранку,хочу повернуть гроши, не туда пишли

15.10.2023 at 01:25
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!

    Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надайте копію квитанції.
    Якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати внесену суму і купюри, а також адресу чи номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
    Очікуємо на Ваше звернення. Гарного дня.

    З повагою, команда EasyPay.

    16.10.2023 at 14:09
    Ответить
Анастасия

Закидывала деньги, оплата прошла, но деньги не поступили

15.10.2023 at 20:22
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надати копію квитанції.
    Якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати внесену суму і купюри, а також адресу чи номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
    Очікуємо на Ваше звернення. Гарного дня.

    З повагою, команда EasyPay.

    16.10.2023 at 14:17
    Ответить
Дарья

Сегодня закинула на карту 1200 а через час пришло смс что отказ по операции!!(((
Вы можете проверить статус заявки
1318258752

01.11.2023 at 00:38
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Ваш платіж успішно відправлений 01 листопада 2023 року о 8:09.
    З повагою, команда EasyPay.

    01.11.2023 at 15:27
    Ответить
Вова

Сегодня закинула на карту 1780 грн (на карту с вычетом комиссии должно было зайти 1691 грн), а через 15 минут пришло смс про отказ по операции!!(((
Вы можете проверить статус заявки
1321748807

07.11.2023 at 21:52
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Платіж, №1321748807, на жаль, неуспішний в нашій системі.
    Щоб ми мали можливість Вам допомогти — просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected].
    У листі, вкажіть, будь ласка, ІД операції оплати та номінал купюр, який був внесений в термінал.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    08.11.2023 at 15:03
    Ответить
      Маріанна

      Вітаю ) сьогодні здійснила платіж Погаження кредиту А-Банк ( По номеру рахунку). Пише що платіж проведений,але кошти не надійшли.
      Платіж No19670-1053-71137842
      Сума 1200

      09.11.2023 at 15:54
      Ответить
        Служба Підтримки

        Вітаємо!

        Щоб ми мали можливість Вам допомогти — просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надати копію квитанції.
        Якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати. Також просимо вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої була здійснена оплата.
        Очікуємо на Ваше звернення.

        З повагою, команда EasyPay.

        10.11.2023 at 15:04
        Ответить
влад

я оплачував в інтернеті оплата не пройшла але гроші зняло оплачував через приват банк на easypay

10.11.2023 at 08:18
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Щоб ми мали можливість Вам допомогти — просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надати копію квитанції.
    Якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, дату і час оплати. Також просимо вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої була здійснена оплата.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    10.11.2023 at 15:12
    Ответить
Наталія

Сьогодні поповнила карту Приватбанку о 5:10, термінал чек не видав, гроші на карту не прийшли. Заявка 1324454568. Перевірити статус заявки не можливо

14.11.2023 at 04:42
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Ваш платіж успішно відправлений 14 листопада 2023 року о 8:17.
    Приносимо вибачення за незручності.
    З повагою, команда EasyPay.

    14.11.2023 at 15:23
    Ответить
юрий

вчера 1.12.23 пополнил мобильный водафон — платежа 200гр. в телефоне нет.

02.12.2023 at 07:56
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та вказати номер мобільного, який поповнювали, час здійснення платежу, внесені купюри, адресу чи номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    04.12.2023 at 14:07
    Ответить
Анна

Доброго дня.
О 14:40 поклала кошти на карту О 15.00 прийшла відмова 3700
1341736033

21.12.2023 at 13:20
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Відображається, що даний платіж неуспішний.
    Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected]

    З повагою, команда EasyPay.

    21.12.2023 at 15:36
    Ответить
Юлия

Доброго ранку, був зроблен платіж з карти 4724722027076922, платіж написано успішний. Номер платіжа 330656448. Кажуть не прийшов переказ… Можна квитанцію на пошту [email protected]. Дякую

12.01.2024 at 09:50
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    На жаль, нам не вдалося знайти дану оплату.
    Просимо звернутися за номером 0 800 60 30 03 або на електронну пошту [email protected] та вказати дату і суму платежу.

    Очікуємо на Ваш лист.
    З повагою, команда EasyPay.

    12.01.2024 at 14:10
    Ответить
софия

как узнать статус платежа id:операции1364436166

13.02.2024 at 01:57
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Відображається, що платіж було успішно відправлено по вказаному номеру рахунку.

    З повагою, команда EasyPay.

    13.02.2024 at 14:31
    Ответить
Юлия

Пополнила карту через терминал,денег до сих пор нет….

22.02.2024 at 23:42
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Для того, щоб ми могли допомогти Вам — зверніться, будь ласка, з описом ситуації на пошту [email protected] .
    Також, прохання в листі вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня — вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки отримувача, дату, час здійснення платежу, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    23.02.2024 at 13:51
    Ответить
Анастасия

Как узнать статус платежа id1374417817?

04.03.2024 at 13:29
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Якщо оплата здійснена не з особистого кабінету на сайті чи додатку, то уточнити статус платежу можливо звернувшись до нашої служби підтримки.
    Відображається, що даний платіж успішно відправлено по вказаному номеру картки.

    З повагою, команда EasyPay.

    05.03.2024 at 14:29
    Ответить
Іштван Сабов

как узнать статус платежа id:операции1381218445

18.03.2024 at 15:06
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Відображається, що даний платіж неуспішний. Для детального уточнення інформації щодо даної оплати рекомендуємо звернутись до нашої служби підтримки.

    З повагою, команда EasyPay.

    19.03.2024 at 14:18
    Ответить
Антоніна

Не прийшли кошти на карту ID операції 13
81377597 сума 100 гривень
Дата операції 18.03.2024 час-21;24

18.03.2024 at 21:15
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Відображається, що дана оплата була успішно відправлена 19.03 о 8:58.
    Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

    З повагою, команда EasyPay.

    19.03.2024 at 14:22
    Ответить
Ігор

Не прийшов платіж ід 1406634688 сумма 300 дата 10.05.2024 21:22:39

10.05.2024 at 22:15
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Відображається, що кошти були успішно відправлені.
    Зазвичай зарахування відбувається одразу. В поодиноких випадках, банк отримувача може зараховувати кошти до доби.
    Якщо Ви впевнені, що номер картки було вказано вірно, то рекомендуємо звернутися до підтримки банку та уточнити інформацію.

    З повагою, команда EasyPay.

    13.05.2024 at 14:10
    Ответить
Віра

Доброго дня. ID операції 1412992311
Платіж в обробці чи є проблеми? Вчора оплатили та до теперішнього часу гроші на рахунок не зараховані

24.05.2024 at 07:12
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо.

    Платіж №1412992311 успішно відправлений в нашій системі.
    Очікуйте, будь ласка, зарахування коштів, з боку отримувача, впродовж 3-ох робочих днів, не враховуючи день оплати.

    З повагою, команда EasyPay.

    24.05.2024 at 14:06
    Ответить
Оксана

19870-1058822-12112
Номер операції
1414723682

Гроші зїло….на карту не зайшли :-((( в чому проблема?

26.05.2024 at 22:38
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    У нашій системі відображається, що Ваш платіж був успішно відправлений 27.05.2024 о 08:49. У разі, якщо кошти не надійшли, рекомендуємо звернутися до підтримки Вашого банку.
    Дякуємо за розуміння!
    З повагою, команда EasyPay.

    27.05.2024 at 14:24
    Ответить
Тетяна

Доброго дня. ID операції 1415594668.
Дата операції: 28.05.2024 18:28:25
Сума 923.91 грн

Кошти досі не надійшли

30.05.2024 at 14:39
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Дана оплата оброблювалась системою деякий час і була успішно відправлена.
    З боку отримувача кошти можуть бути зарахованими впродовж 3-ох робочих днів, не враховуючи день оплати.
    Просимо очікувати зарахування.

    З повагою, команда EasyPay.

    31.05.2024 at 14:55
    Ответить
Максим

Хочу проверить проверить платёж

08.06.2024 at 21:41
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    10.06.2024 at 14:07
    Ответить
Віталій

Добрий день не прийшов платіж 1423581283 3500

13.06.2024 at 12:07
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Даний платіж було успішно повернено 13.06 о 15:59. Якщо кошти не надійшли, просимо звернутись до нашої служби підтримки в Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    З повагою, команда EasyPay.

    14.06.2024 at 14:08
    Ответить
Ростислав

Доброго дня , закинув гроші через айбокс , а вони не прийшли

14.06.2024 at 11:33
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    17.06.2024 at 13:58
    Ответить
Сергій

Доброго… Ще 8.06.24 сплатив за е/е , кошти не надійшли досі…
ІД 1420909040, сума 200грн.
Хвилююся.

15.06.2024 at 13:30
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Даний платіж був успішно відправлений 08.06 о 10:31.
    Якщо кошти не надійшли, просимо звернутись до нашої служби підтримки в Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    З повагою, команда EasyPay.

    17.06.2024 at 14:01
    Ответить
Таня

Добрий вечір ІД операції1424872667-4000 15.062024
ІД операцій 142509280-3633.72 16.06.2024 ще досі не надійшли кошти

16.06.2024 at 19:09
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Відображається, що Ваші платежі — успішні.
    Якщо кошти не надійшли, просимо звернутись до нашої служби підтримки в Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    З повагою, команда EasyPay.

    17.06.2024 at 14:04
    Ответить
ЮЛІЯ

Доброго дня!
Робила оплату через термінал,2 квитанції надрукувала ,а 3 не встигла.Як мені її найти та роздрукувати ?

10.07.2024 at 06:12
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку!
    З повагою, команда EasyPay.

    10.07.2024 at 14:20
    Ответить
Роман

Не выдал чек перевод на карту, номер телефона 0500378953 -0950292667

31.08.2024 at 19:51
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Щоб ми могли надати Вам інформацію про даний платіж, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    02.09.2024 at 14:21
    Ответить
Егор

Добрый день. Номер квитанции 19978-10547702-77393, номер транзакции 1473144710.
дата 12.09.2024 18:44:48 деньги еще не пришли на карту, что делать?

14.09.2024 at 09:54
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Щоб ми могли надати Вам інформацію про даний платіж, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    16.09.2024 at 14:12
    Ответить
Инна

Добро дня чому гроші іще не прийшли номер квитанції 3807458970890268

22.09.2024 at 05:45
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Даний номер квитанції не відноситься до нашої системи.
    Рекомендуємо звернутися за номером, який вказано на квитанції.

    З повагою, команда EasyPay.

    23.09.2024 at 14:04
    Ответить
Софія

Добрий день, номер транзакції 485114994 гроші ще не прийшли, що робити?

02.10.2024 at 12:50
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    По вказаній Вами транзакції у нас, на жаль, відсутні оплати.
    Просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    03.10.2024 at 14:51
    Ответить
      Инна

      Пополнила а деньги так и не пришли уже 8 часов прошло

      25.02.2025 at 04:49
      Ответить
        Служба Підтримки

        Вітаємо!
        Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
        Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
        Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
        З повагою, команда EasyPay!

        25.02.2025 at 13:53
        Ответить
Оставить комментарий