Пошук

Перевiряйте статус платежу онлайн на easypay.ua

29
2159

Друзі, запустили суперзручний сервіс перевірки платежів онлайн на сайті easypay.ua

Здiйснивши платіж в терміналі, на сайті або в мобільному додатку EasyPay, ви можете самостійно відстежувати статус транзакції.

На сторінці Служба пiдтримки оберіть опцію «Перевірити платіж».

Для перевірки статусу платежу введіть ID операції або номер квитанції, а також суму транзакції.

 

 

Статуси платежу:

  1. Платіж прийнятий.

Платіж успішно завершено. Квитанція автоматично завантажується на ваш гаджет. 

  1. Платіж відхилений.

Щоб дізнатися причину такого статусу платежу, рекомендуємо звернутися до Служби підтримки.

Сервіс доступний онлайн 24/7 і відображає актуальний статус транзакцій в системі EasyPay. Таким чином ви зможете самостійно переконатись в успішності проведеного платежу.

При виникненні додаткових питань звертайтеся до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці з задоволенням дадуть відповідь на ваші запитання.

0 800 60 30 03

+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29

call-center@easypay.ua

Коментарі (29)

Бітлян

Доброго вечора!!! Робив платіж , гроші не зарахувало на картку !!!

19.05.2022 at 19:46
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня. Щоб ми могли Вам допомогти, просимо зв’язатися з нашою службою підтримки за номером 0800 60 30 03, або написавши на електронну пошту supportapp@easypay.ua. У листі вкажіть, при наявності, ІД операції або номер квитанції. Якщо відсутня квитанція, прохання надати інформацію про час поповнення, номер рахунку та купюри, які вносили в термінал.

    20.05.2022 at 12:08
    Відповісти
Анастасія

Доброго вечора, поповнювала карту акорд банк, але платіж не прийшов, чек не брала, скажіть чи можливо якось взяти чек онлайн і дізнатись коли прийдуть кошти?

19.05.2022 at 21:05
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, інформацію про здійснений Вами платіж, а саме ІД операції, номер рахунку та купюри, які вносили в термінал, у листі на пошту supportapp@easypay.ua, або зв’язавшись з нашою службою підтримки за номером 0800 60 30 03.

    20.05.2022 at 12:00
    Відповісти
Иля

Доброго вечора я сігодні поставив 47 гривні и писало що не достаточно коштів то де мой кошти на парі мач

26.05.2022 at 20:31
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня! Щоб ми мали змогу Вам допомогти, необхідно знайти Вашу оплату. Будь ласка, вкажіть номер рахунку, який поповнювали, час оплати та купюри, які вносили в термінал, у листі на пошту supportapp@easypay.ua. Також Ви маєте можливість звернутися на гарячу лінію за номером 0800 60 30 03.

    27.05.2022 at 09:42
    Відповісти
Більше
Залишити коментар