Пошук

Перевiряйте статус платежу онлайн на easypay.ua

56
3468

Друзі, запустили суперзручний сервіс перевірки платежів онлайн на сайті easypay.ua

Здiйснивши платіж в терміналі, на сайті або в мобільному додатку EasyPay, ви можете самостійно відстежувати статус транзакції.

На сторінці Служба пiдтримки оберіть опцію «Перевірити платіж».

Для перевірки статусу платежу введіть ID операції або номер квитанції, а також суму транзакції.

 

 

Статуси платежу:

  1. Платіж прийнятий.

Платіж успішно завершено. Квитанція автоматично завантажується на ваш гаджет. 

  1. Платіж відхилений.

Щоб дізнатися причину такого статусу платежу, рекомендуємо звернутися до Служби підтримки.

Сервіс доступний онлайн 24/7 і відображає актуальний статус транзакцій в системі EasyPay. Таким чином ви зможете самостійно переконатись в успішності проведеного платежу.

При виникненні додаткових питань звертайтеся до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці з задоволенням дадуть відповідь на ваші запитання.

0 800 60 30 03

+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29

call-center@easypay.ua

Коментарі (56)

Олена

Поповнювала в esypay кошти на свою картку, грошей на карті не має, дзвонила на гарячу лінію esypay всі дані дала, а мені казали що на протязі 24 годин кошти поступлять на карту, вже пройшло 6 днів а коштів не має. Що за розвод.

28.08.2022 at 18:06
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня! Будь ласка, напишіть на нашу електронну пошту supportapp@easypay.ua та вкажіть номер звернення, який було надіслано Вам в SMS після дзвінка до служби підтримки і ми допоможемо розібратись в даній ситуації.
    Дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    29.08.2022 at 09:10
    Відповісти
    Ярослав

    Прийшли кошти ?

    01.10.2022 at 11:47
    Відповісти
Ольга

Доброго дня. Не можу завантажити квитанцію 63576214449DB сума 95,53 час оплати 10:21 16.09.22. ID номер не знаю. Що мені зробити, щоб отримати квитанцію?

16.09.2022 at 15:25
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Просимо звернутися на пошту supportapp@easypay.ua. У листі вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, номер рахунку, суму та дату платежу і ми відправимо квитанцію.

    З повагою, команда EasyPay.

    17.09.2022 at 13:16
    Відповісти
      Роман

      Не прийшли гроші,чек не брав
      Як можна дізнатися номер квитанцію і статус платежу?

      03.10.2022 at 17:14
      Відповісти
        Служба Підтримки

        Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати інформацію про платіж: дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, номер чи адресу терміналу. І тоді наші спеціалісти зможуть Вам допомогти.
        З повагою, команда EasyPay.

        04.10.2022 at 09:13
        Відповісти
Владислав

Номер квитанції 1139082801.Зарахування немає .Пройшли вже сутки.Де ваші так звані миттєві платежі!??!!??!

22.09.2022 at 18:53
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго ранку!
    Відображається даний платіж. На даний момент він оброблюється системою. Платіж вимагає додаткової перевірки через велику кількість поповнень в терміналах за допомогою купюр, що були виведені з обігу.
    Максимальний термін надходження коштів – до 3-ох робочих днів. Просимо Вас очікувати та дякуємо за розуміння.

    З повагою, команда EasyPay!

    23.09.2022 at 09:28
    Відповісти
Роман

Що за такий сервіс?Людині в лікарні терміново потрібні гроші,а ваша служба підтримки мені говорить що очікувати до 3днів?Що це за нововведення такі?Шановні ви берете 3процента і ще маєте наглість так поводитись?

02.10.2022 at 21:40
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Щоб розібратися у даній ситуації, необхідно знайти Ваш платіж, тому просимо звернутися на пошту supportapp@easypay.ua .
    У листі вкажіть, будь ласка, ІД операції або відправте фото квитанції. Якщо вона відсутня, прохання вказати перші шість та останні чотитири цифри картки, яку поповнювали, суму і дату платежу.

    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    03.10.2022 at 09:45
    Відповісти
Роман

Поповнив карту, гроші не прийшли,чек не брав,що робити?

03.10.2022 at 14:14
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Для початку ми маємо знайти Ваш платіж, тому просимо написати лист на пошту supportapp@easypay.ua або подзвонивши за номером 0 800 60 30 03. Потрібно вказати назву послуги та номер рахунку, внесену суму та купюри, час проведення платежу та точну адресу та номер терміналу.
    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    04.10.2022 at 09:27
    Відповісти
Більше
Залишити коментар