Пошук

Перевiряйте статус платежу онлайн на easypay.ua

23
264

Друзі, запустили суперзручний сервіс перевірки платежів онлайн на сайті easypay.ua

Здiйснивши платіж в терміналі, на сайті або в мобільному додатку EasyPay, ви можете самостійно відстежувати статус транзакції.

На сторінці Служба пiдтримки оберіть опцію «Перевірити платіж».

Для перевірки статусу платежу введіть ID операції або номер квитанції, а також суму транзакції.

 

 

Статуси платежу:

  1. Платіж прийнятий.

Платіж успішно завершено. Квитанція автоматично завантажується на ваш гаджет. 

  1. Платіж відхилений.

Щоб дізнатися причину такого статусу платежу, рекомендуємо звернутися до Служби підтримки.

Сервіс доступний онлайн 24/7 і відображає актуальний статус транзакцій в системі EasyPay. Таким чином ви зможете самостійно переконатись в успішності проведеного платежу.

При виникненні додаткових питань звертайтеся до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці з задоволенням дадуть відповідь на ваші запитання.

0 800 60 30 03

+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29

call-center@easypay.ua

Поширити

Коментарі (23)

Світлана

Доброго дня сьогодні робила переказ грошей. Гроші ще не зараховані в чому може бути причина. Квитанції не дало

24.06.2020 at 17:23
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Світлано!

    Вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону. З Вами зв’яжеться наш оператор.
    З повагою, команда EasyPay!

    25.06.2020 at 11:01
    Відповісти
Е

Доброго дня, поповняв карту приват банк, але платіж не прийшов, чек не брав, скажіть чи можливо якось взяти чек онлайн?

13.10.2020 at 15:05
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день!

    Вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:
    – останні 4 цифри номеру карти;
    – суму платежу;
    – дату оплати;
    – номер або адресу терміналу;
    – номер телефону, який був вказаний при оплаті.

    Також напишіть Email-адресу, на яку надіслати квитанцію.

    15.10.2020 at 13:39
    Відповісти
Ірина

Добрий день! Заплатила за електроенергію, але гроші не поступили. Чому? Вже майже місяць. ІД операції 898998985

01.02.2021 at 19:27
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Ірино!

    Сума була перерахована за призначенням.
    Якщо інформація не відображена в особистому кабінеті КП або ж платіжці, зверніться, будь ласка, в службу підтримки Закарпаттяенергозбут.

    02.02.2021 at 16:27
    Відповісти
Юлія

Здравствуйте. 29.01.20 проводила перевод мобильных средств на банковскую карту на сайте easypay.ua на сумму 68,58.
Оплата прошла успешно. Деньги с мобильного были сняты, но на карту так и не поступили
…Есть ли у вас компетентен человек для решения данного вопроса???
ПриватБанк
4149********7375
29.01.2021
68,58 грн.
Идентификатор оплаты 906414061

02.02.2021 at 00:36
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Юлия!

    Платеж был отклонен на стороне банка( Сумма не списывалась с баланса.
    Средства могут быть временно заблокированы на стороне мобильного оператора и будут возвращены в течение 5 рабочих дней с момента оплаты.

    02.02.2021 at 16:21
    Відповісти
Люда

Добрий день!Заплатила електроенергію 20.06.21. сума 1038.88грн.,але гроші не поступили.Чому?????

22.06.2021 at 14:04
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Доброго дня! Зарахування комунальних платежів відбувається протягом 3-х банківських днів.

    02.07.2021 at 11:12
    Відповісти
Більше
Залишити коментар