Перевiряйте статус платежу онлайн на easypay.ua
Друзі, запустили суперзручний сервіс перевірки платежів онлайн на сайті easypay.ua
Здiйснивши платіж в терміналі, на сайті або в мобільному додатку EasyPay, ви можете самостійно відстежувати статус транзакції.
На сторінці Служба пiдтримки оберіть опцію «Перевірити платіж».
Для перевірки статусу платежу введіть ID операції або номер квитанції, а також суму транзакції.
Статуси платежу:
- Платіж прийнятий.
Платіж успішно завершено. Квитанція автоматично завантажується на ваш гаджет.
- Платіж відхилений.
Щоб дізнатися причину такого статусу платежу, рекомендуємо звернутися до Служби підтримки.
Сервіс доступний онлайн 24/7 і відображає актуальний статус транзакцій в системі EasyPay. Таким чином ви зможете самостійно переконатись в успішності проведеного платежу.
При виникненні додаткових питань звертайтеся до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці з задоволенням дадуть відповідь на ваші запитання.
0 800 60 30 03
+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29
call-center@easypay.ua
Кошти так і не поступили на рахунок !!!!!!!!!!! Ви 2 день затримуєте людину , в якої зламалас машина , сім’я буде голодна другий день , при нинішньому положенні в країні , це розцінюється як мародерство !!! Що ви собі дозволяєте !!!????
Доброго дня!
Просимо звернутись до нас на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції. Якщо вона відсутня то вкажіть інформацію про платіж,
-якщо платіж був здійснений у терміналі — суму і кількість купюр, яка була внесена;
– якщо оплата здійснювалась на сайті — перших 6 і останніх 4 цифри платіжної карти;
– назву послуги та номер рахунку, який поповнювали;
– дату і час здійснення платежу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.