Пошук

Перевiряйте статус платежу онлайн на easypay.ua

106
6022

Друзі, запустили суперзручний сервіс перевірки платежів онлайн на сайті easypay.ua

Здiйснивши платіж в терміналі, на сайті або в мобільному додатку EasyPay, ви можете самостійно відстежувати статус транзакції.

На сторінці Служба пiдтримки оберіть опцію «Перевірити платіж».

Для перевірки статусу платежу введіть ID операції або номер квитанції, а також суму транзакції.

 

 

Статуси платежу:

  1. Платіж прийнятий.

Платіж успішно завершено. Квитанція автоматично завантажується на ваш гаджет. 

  1. Платіж відхилений.

Щоб дізнатися причину такого статусу платежу, рекомендуємо звернутися до Служби підтримки.

Сервіс доступний онлайн 24/7 і відображає актуальний статус транзакцій в системі EasyPay. Таким чином ви зможете самостійно переконатись в успішності проведеного платежу.

При виникненні додаткових питань звертайтеся до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці з задоволенням дадуть відповідь на ваші запитання.

0 800 60 30 03

+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29

call-center@easypay.ua

Коментарі (106)

Анна

Доброго дня.
О 14:49 поклала кошти на карту 3700
О 15:00 прийшла відмова.
Що робити?
ІD 1341736033

21.12.2023 at 13:42
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Відображається, що згідно Вашого звернення, сума була перерахована на вказані реквізити 22.12.2023 о 14:19.

    З повагою, команда EasyPay.

    22.12.2023 at 14:52
    Відповісти
Соломія

добрий день. поповнила леокарт на 50 грн, суму з карточки зняло, а на леокарт не прийшло . в результаті при спробі придбати квиток в транспорті – заблокувало картку (мінусовий баланс). статус в «обробці» вже 5 днів. де 50 грн?
ІД транзакції
1375844516

12.03.2024 at 12:56
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Приносимо вибачення за ситуацію, яка виникла.
    Ми відправили Ваше звернення в роботу спеціалістам для вирішення даного питання.
    Просимо Вас очікувати зворотного зв’язку. Як тільки отримаємо відповідь — одразу Вас проінформуємо.

    Дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    13.03.2024 at 14:23
    Відповісти
Ірина

Доброго вечора.Оплачую ТзОВ Санком-Львів,а пише заборгованість.Оплачую з Райфайзен банк аваль

20.03.2024 at 17:51
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції.
    Якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, суму, дату і час оплати.
    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    21.03.2024 at 14:12
    Відповісти
Ганна

Доброго вечора. Леокард вже не відображається. Від’єднався і все. Будь-які спроби додати мою картку назад в додаток, видає повідомлення “Картка вже використовується іншим користувачем”.
Незнаю що робити, не можу ні поповнити, ні подивитись баланс на карточці.

31.03.2024 at 18:43
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    На даний момент з боку Леокарт спостерігаються труднощі, пов’язані з нещодавньою хакерською атакою. Після відновлення роботи послуги з боку її постачальника, картка знову відображатиметься і Ви зможете переглянути її баланс та поповнити його.
    Дякуємо за розуміння.

    З повагою, команда EasyPay.

    01.04.2024 at 14:12
    Відповісти
Надія

Я скинула гроші через термінал, а квитанції не отримала. Що робити?

04.04.2024 at 12:42
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay!

    05.04.2024 at 14:04
    Відповісти
Більше
Залишити коментар