Пошук

Перевiряйте статус платежу онлайн на easypay.ua

131
9272

Друзі, запустили суперзручний сервіс перевірки платежів онлайн на сайті easypay.ua

Здiйснивши платіж в терміналі, на сайті або в мобільному додатку EasyPay, ви можете самостійно відстежувати статус транзакції.

На сторінці Служба пiдтримки оберіть опцію «Перевірити платіж».

Для перевірки статусу платежу введіть ID операції або номер квитанції, а також суму транзакції.

 

 

Статуси платежу:

  1. Платіж прийнятий.

Платіж успішно завершено. Квитанція автоматично завантажується на ваш гаджет. 

  1. Платіж відхилений.

Щоб дізнатися причину такого статусу платежу, рекомендуємо звернутися до Служби підтримки.

Сервіс доступний онлайн 24/7 і відображає актуальний статус транзакцій в системі EasyPay. Таким чином ви зможете самостійно переконатись в успішності проведеного платежу.

При виникненні додаткових питань звертайтеся до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці з задоволенням дадуть відповідь на ваші запитання.

0 800 60 30 03

+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29

call-center@easypay.ua

Коментарі (131)

Служба підтримки EasyPay

Добрий вечір, Андрію!
Квитанція відправлена на Ваш Email.

14.01.2020 at 17:26
Відповісти
Михаил

По ошибке пополнил валютную карту в вашем терминале! А так как валютные переводы запрещены то банк отказал и отправил к вам! Пришло смс что платёж принят в обработку чека терминал не дал! Как теперь вернуть деньги или перевести на гривневую карту хотяб?

16.01.2020 at 00:06
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Михаил!
    Обратитесь, пожалуйста, на нашу горячую линию ? 0 800 60 30 03.

    16.01.2020 at 12:56
    Відповісти
      Никита

      Здравствуйте, по проспекту Химиков 25, Северодонецк, Луганская область, не работает терминал когда сделают???

      03.04.2020 at 18:14
      Відповісти
        Служба підтримки EasyPay

        Здравствуйте, Никита!

        Терминал по указанному адресу активен.
        С уважением, команда EasyPay!

        06.04.2020 at 10:02
        Відповісти
Денис

На якій стадії процесу по заяві 4730981

25.03.2020 at 23:18
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Денисе!

    Сума буде перерахована сьогодні протягом дня.
    З повагою, команда EasyPay!

    26.03.2020 at 14:45
    Відповісти
Софія

На якій стадії знаходиться заявка 4773638?

08.04.2020 at 08:19
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Софіє!
    Протягом дня кошти будуть зараховані.

    З повагою, команда EasyPay!

    08.04.2020 at 10:47
    Відповісти
Андрій

На якій стадії мій платіж #827842218?

11.06.2020 at 08:40
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Андрію!
    11.06 о 01:37 кошти були зараховані.

    З повагою, команда EasyPay!

    11.06.2020 at 10:30
    Відповісти
      Виталий

      Добрый день, такая проблема-перевёл деньги с Приват24 на Сбербанк, прошло 5 рабочих дней а деньги получателю ещё не пришли что делать?, Помогите пожалуйста (ID:21948650)

      12.07.2020 at 12:47
      Відповісти
        Служба підтримки EasyPay

        Здравствуйте, Виталий!

        Вам необходимо обратиться в службу поддержки Приват24.

        14.07.2020 at 10:48
        Відповісти
Світлана

Доброго дня сьогодні робила переказ грошей. Гроші ще не зараховані в чому може бути причина. Квитанції не дало

24.06.2020 at 17:23
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Світлано!

    Вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону. З Вами зв’яжеться наш оператор.
    З повагою, команда EasyPay!

    25.06.2020 at 11:01
    Відповісти
Е

Доброго дня, поповняв карту приват банк, але платіж не прийшов, чек не брав, скажіть чи можливо якось взяти чек онлайн?

13.10.2020 at 15:05
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день!

    Вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:
    – останні 4 цифри номеру карти;
    – суму платежу;
    – дату оплати;
    – номер або адресу терміналу;
    – номер телефону, який був вказаний при оплаті.

    Також напишіть Email-адресу, на яку надіслати квитанцію.

    15.10.2020 at 13:39
    Відповісти
Ірина

Добрий день! Заплатила за електроенергію, але гроші не поступили. Чому? Вже майже місяць. ІД операції 898998985

01.02.2021 at 19:27
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Добрий день, Ірино!

    Сума була перерахована за призначенням.
    Якщо інформація не відображена в особистому кабінеті КП або ж платіжці, зверніться, будь ласка, в службу підтримки Закарпаттяенергозбут.

    02.02.2021 at 16:27
    Відповісти
Юлія

Здравствуйте. 29.01.20 проводила перевод мобильных средств на банковскую карту на сайте easypay.ua на сумму 68,58.
Оплата прошла успешно. Деньги с мобильного были сняты, но на карту так и не поступили
…Есть ли у вас компетентен человек для решения данного вопроса???
ПриватБанк
4149********7375
29.01.2021
68,58 грн.
Идентификатор оплаты 906414061

02.02.2021 at 00:36
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Здравствуйте, Юлия!

    Платеж был отклонен на стороне банка( Сумма не списывалась с баланса.
    Средства могут быть временно заблокированы на стороне мобильного оператора и будут возвращены в течение 5 рабочих дней с момента оплаты.

    02.02.2021 at 16:21
    Відповісти
Люда

Добрий день!Заплатила електроенергію 20.06.21. сума 1038.88грн.,але гроші не поступили.Чому?????

22.06.2021 at 14:04
Відповісти
    Служба підтримки EasyPay

    Доброго дня! Зарахування комунальних платежів відбувається протягом 3-х банківських днів.

    02.07.2021 at 11:12
    Відповісти
Бітлян

Доброго вечора!!! Робив платіж , гроші не зарахувало на картку !!!

19.05.2022 at 19:46
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня. Щоб ми могли Вам допомогти, просимо зв’язатися з нашою службою підтримки за номером 0800 60 30 03, або написавши на електронну пошту supportapp@easypay.ua. У листі вкажіть, при наявності, ІД операції або номер квитанції. Якщо відсутня квитанція, прохання надати інформацію про час поповнення, номер рахунку та купюри, які вносили в термінал.

    20.05.2022 at 12:08
    Відповісти
Анастасія

Доброго вечора, поповнювала карту акорд банк, але платіж не прийшов, чек не брала, скажіть чи можливо якось взяти чек онлайн і дізнатись коли прийдуть кошти?

19.05.2022 at 21:05
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, інформацію про здійснений Вами платіж, а саме ІД операції, номер рахунку та купюри, які вносили в термінал, у листі на пошту supportapp@easypay.ua, або зв’язавшись з нашою службою підтримки за номером 0800 60 30 03.

    20.05.2022 at 12:00
    Відповісти
Иля

Доброго вечора я сігодні поставив 47 гривні и писало що не достаточно коштів то де мой кошти на парі мач

26.05.2022 at 20:31
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня! Щоб ми мали змогу Вам допомогти, необхідно знайти Вашу оплату. Будь ласка, вкажіть номер рахунку, який поповнювали, час оплати та купюри, які вносили в термінал, у листі на пошту supportapp@easypay.ua. Також Ви маєте можливість звернутися на гарячу лінію за номером 0800 60 30 03.

    27.05.2022 at 09:42
    Відповісти
Альона

Добрий вечір.
Кошти, які перераховувала на картку не пройшли, хоча по квитанції операція проведена.
Всі вказані номери підтримки не відповідають.
Як можна дізнатися, що з грошима?

01.06.2022 at 18:18
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Щоб ми могли Вам допомогти, просимо зв’язатися з нашою службою підтримки за номером 0800 60 30 03, або написавши на електронну пошту supportapp@easypay.ua. У листі вкажіть, при наявності, ІД операції або номер квитанції. Якщо квитанції немає, прохання надати необхідну для пошуку платежу інформацію: дату і час здійснення оплати, перші 6 та останні 4 цифри картки та внесену суму.

    02.06.2022 at 09:29
    Відповісти
Діма

пополняв карту, а гроші не зараховані. в чому проблема?.

03.06.2022 at 21:10
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Для вирішення даного питання, просимо Вас звернутися за номером телефону 0800 60 30 03 або відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua.
    У листі вкажіть, при наявності, ІД операції або номер квитанції. Якщо вона відсутня, то перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, суму та дату платежу.

    04.06.2022 at 09:49
    Відповісти
Володимир

Чому поза зоною всі номери підтримки?

08.06.2022 at 20:44
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Служба підтримки працює з 08:00 до 20:00. Ви також маєте можливіссть звернутися на пошту supportapp@easypay.ua і ми обов’язково Вам допоможемо!

    09.06.2022 at 09:21
    Відповісти
Іван

Доброго вечора,хотів поповнити карту термінал взяв гроші і в цей момент вимкнули електропостачання,гроші на карту не прийшли що мені робити?

10.06.2022 at 19:02
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація. Для вирішення питання прошу вказати у листі номер рахунку, який поповнювали, дату платежу, адресу терміналу та купюри, які вносили при оплаті.
    Лист можна відправити на електронну пошту supportapp@easypay.ua. Очікуємо зворотнього зв’язку

    11.06.2022 at 09:40
    Відповісти
Ольга

Доброго дня, хочу відновити втрачену квитанцію за оплату за газ, яким чином це можна зробити?

28.06.2022 at 12:49
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!

    Будь ласка, напишіть лист на пошту supportapp@easypay.ua, або зверніться на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03 та надайте необхідну для пошуку платежу інформацію, а саме назву послуги та рахунок, який поповнювали, дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, а також номер чи адресу терміналу, або перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж.

    Очікуємо Вашого звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    28.06.2022 at 16:59
    Відповісти
Едуард

Як повернути залишок

10.08.2022 at 22:20
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Щоб повернути невикористаний залишок, необхідно звернутися до служби підтримки. Просимо Вас вказати у листі номер рахунку, суму та дату платежу або відправити фото квитанції з описанням ситуації. Лист просимо відправити на пошту supportapp@easypay.ua. Також є можливість повернути залишок, звернувшись за номером гарячої лінії 0800 60 30 03.

    З повагою, команда EasyPay.

    11.08.2022 at 09:14
    Відповісти
Тетяна

При оплаті квитанція не завантажилася. Сторінка закрилася. Служба підтримки не відповідає.

20.08.2022 at 12:57
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Щоб ми могли допомогти з даним питанням, потрібно знайти Ваш платіж. Будь ласка надайте необхідну інформацію: дату і час здійснення платежу, внесену суму, назву послуги та рахунок, який поповнювали, а також перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж. Зробити це можливо у листі на пошту supportapp@easypay.ua, або подзвонивши до служби підтримки за номером 0 800 60 30 03.
    З повагою, команда EasyPay.

    21.08.2022 at 09:16
    Відповісти
Олена

Поповнювала в esypay кошти на свою картку, грошей на карті не має, дзвонила на гарячу лінію esypay всі дані дала, а мені казали що на протязі 24 годин кошти поступлять на карту, вже пройшло 6 днів а коштів не має. Що за розвод.

28.08.2022 at 18:06
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня! Будь ласка, напишіть на нашу електронну пошту supportapp@easypay.ua та вкажіть номер звернення, який було надіслано Вам в SMS після дзвінка до служби підтримки і ми допоможемо розібратись в даній ситуації.
    Дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    29.08.2022 at 09:10
    Відповісти
    Ярослав

    Прийшли кошти ?

    01.10.2022 at 11:47
    Відповісти
Ольга

Доброго дня. Не можу завантажити квитанцію 63576214449DB сума 95,53 час оплати 10:21 16.09.22. ID номер не знаю. Що мені зробити, щоб отримати квитанцію?

16.09.2022 at 15:25
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Просимо звернутися на пошту supportapp@easypay.ua. У листі вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, номер рахунку, суму та дату платежу і ми відправимо квитанцію.

    З повагою, команда EasyPay.

    17.09.2022 at 13:16
    Відповісти
      Роман

      Не прийшли гроші,чек не брав
      Як можна дізнатися номер квитанцію і статус платежу?

      03.10.2022 at 17:14
      Відповісти
        Служба Підтримки

        Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати інформацію про платіж: дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, номер чи адресу терміналу. І тоді наші спеціалісти зможуть Вам допомогти.
        З повагою, команда EasyPay.

        04.10.2022 at 09:13
        Відповісти
Владислав

Номер квитанції 1139082801.Зарахування немає .Пройшли вже сутки.Де ваші так звані миттєві платежі!??!!??!

22.09.2022 at 18:53
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго ранку!
    Відображається даний платіж. На даний момент він оброблюється системою. Платіж вимагає додаткової перевірки через велику кількість поповнень в терміналах за допомогою купюр, що були виведені з обігу.
    Максимальний термін надходження коштів – до 3-ох робочих днів. Просимо Вас очікувати та дякуємо за розуміння.

    З повагою, команда EasyPay!

    23.09.2022 at 09:28
    Відповісти
Роман

Що за такий сервіс?Людині в лікарні терміново потрібні гроші,а ваша служба підтримки мені говорить що очікувати до 3днів?Що це за нововведення такі?Шановні ви берете 3процента і ще маєте наглість так поводитись?

02.10.2022 at 21:40
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Щоб розібратися у даній ситуації, необхідно знайти Ваш платіж, тому просимо звернутися на пошту supportapp@easypay.ua .
    У листі вкажіть, будь ласка, ІД операції або відправте фото квитанції. Якщо вона відсутня, прохання вказати перші шість та останні чотитири цифри картки, яку поповнювали, суму і дату платежу.

    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    03.10.2022 at 09:45
    Відповісти
Роман

Поповнив карту, гроші не прийшли,чек не брав,що робити?

03.10.2022 at 14:14
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Для початку ми маємо знайти Ваш платіж, тому просимо написати лист на пошту supportapp@easypay.ua або подзвонивши за номером 0 800 60 30 03. Потрібно вказати назву послуги та номер рахунку, внесену суму та купюри, час проведення платежу та точну адресу та номер терміналу.
    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    04.10.2022 at 09:27
    Відповісти
Люда

Не пришли деньги можно узнать когда они будут

14.10.2022 at 21:15
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua . У ньому вкажіть номер рахунку та назву послуги, яку поповнювали, суму та дату платежу і купюри, які вносили в термінал.
    Якщо є можливість, прохання відправити фото квитанції.
    Також можете звернутися за номером гарячої лінії 0 800 60 30 03 і ми Вам допоможемо!

    З повагою, команда EasyPay.

    15.10.2022 at 09:49
    Відповісти
Андрей

Не пришли деньги

14.11.2022 at 20:59
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції. Якщо вона відсутня, уточніть назву послуги та рахунок, суму і внесені купюри, дату і час здійснення платежу, а також номер чи адресу терміналу, якщо платіж був готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, якщо він був онлайн.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    15.11.2022 at 09:09
    Відповісти
Людмила

Доброго дня переказувала кошти по реквізитам квитанцію не видало як її знайти???

26.12.2022 at 11:38
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго вечора.
    Щоб ми мали змогу знайти Вашу оплату, прохання звернутися на пошту supportapp@easypay.ua .
    У листі вкажіть, будь ласка, номер рахунку, який вказували при оплаті, суму і дату платежу. Також необхідні перші шість та останні чотири цифри картки, якщо це був онлайн платіж.
    Якщо оплачували за допомогою терміналу, просимо вказати місто та адресу, по якій він знаходиться.

    Очікуємо звортнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    26.12.2022 at 16:35
    Відповісти
Кирил

Не прийшли кошти
Тел 0689677887
Сума 500 грн

08.01.2023 at 18:22
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на електронну пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції.
    Якщо вона відсутня, просимо вказати назву послуги та рахунок, який поповнювали, дату і час здійснення платежу та адресу чи номер терміналу.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    09.01.2023 at 09:08
    Відповісти
Людмила

Доброго вечора. Сутки минули, кошти не прийшли. На гарячу лінія вже телефонувала 6 разів. Коли прийдуть мої гроші?

23.01.2023 at 17:51
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго ранку!
    Просимо звернутись на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції, якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, а також адресу чи номер терміналу.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    24.01.2023 at 09:08
    Відповісти
Денис

Кошти так і не поступили на рахунок !!!!!!!!!!! Ви 2 день затримуєте людину , в якої зламалас машина , сім’я буде голодна другий день , при нинішньому положенні в країні , це розцінюється як мародерство !!! Що ви собі дозволяєте !!!????

26.01.2023 at 00:55
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Просимо звернутись до нас на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції. Якщо вона відсутня то вкажіть інформацію про платіж,
    -якщо платіж був здійснений у терміналі — суму і кількість купюр, яка була внесена;
    – якщо оплата здійснювалась на сайті — перших 6 і останніх 4 цифри платіжної карти;
    – назву послуги та номер рахунку, який поповнювали;
    – дату і час здійснення платежу.
    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    26.01.2023 at 09:08
    Відповісти
Оксана

Тиждень тому поповнила карту на 10 тис грн, по сьогоднішній день кошти не поступили. Щоденні звернення на підтримку результату не дали, платіж в обробці. Чи є компетентний спеціаліст, який зможе допомогти?

21.02.2023 at 13:17
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Щоб ми мали змогу розібратися в ситуації, просимо вказати ІД операції або надати фото квитанції на пошту supportapp@easypay.ua
    Якщо вона відсутня, то вкажіть перші шість та останні чотири цифри картки, суму і дату платежу.
    Також надайте, будь ласка, номер мобільного, з якого зверталися на гарячу лінію.

    З повагою, команда EasyPay.

    22.02.2023 at 15:44
    Відповісти
Ольга

платіж № 70030436187DB від 20/04/2023 зроблено 07:45:26 ранку не надійшов ( сума невелика но сам факт!!!!!! )

20.04.2023 at 11:57
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо звернутись до нас за номером 0 800 60 30 03, або на пошту supportapp@easypay.ua та вказати назву послуги і рахунок, який поповнювали, суму та перші 6 і останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    21.04.2023 at 14:02
    Відповісти
Роман

Доброго дня вчора поповняв карту приват банк коло 14.00 год на 408 гривень але вони не прийшли я перевіряв і на вашому сайті відмінна чому
Приват карти номер 536354*****2934

06.05.2023 at 04:19
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Відображається, що на момент здійснення платежу, були обмеження з боку банку.
    Кошти вже успішно зараховані на вказану картку.

    З повагою, команда EasyPay.

    06.05.2023 at 10:45
    Відповісти
Юрій

Доброго ранку не надійшов платіж на карту 414950******2842
320грн у 5:16год

25.05.2023 at 03:01
Відповісти
    Служба Підтримки

    Добрий день!
    Платіж успішний та кошти були відправлені на вказану карту.
    З повагою, команда EasyPay.

    25.05.2023 at 15:01
    Відповісти
Стас

Ваш ресурс не пропонує надсилати квитанції. Як отримати квитанцію? На вашій сторінці треба ID операції. А де взяти ID, якщо немає квитанції?

25.05.2023 at 13:29
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Після здійснення оплати, сайт пропонує завантажити квитанцію або ж відправити на електронну пошту.
    Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися на пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер рахунку, суму та дату платежу.
    Якщо платіж був здійснений з банківської картки, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки.
    Очікуємо на Ваше звернення!
    З повагою, команда EasyPay.

    26.05.2023 at 14:34
    Відповісти
Михайло

Який термін перерахунку коштів?Другі сутки нема перерахунку.

31.05.2023 at 20:18
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.

    Щоб ми мали можливість допомогти Вам у даному питанні, прохання надіслати лист на пошту supportapp@easypay.ua, з описом ситуації та надати фото квитанції або ж ІД операції, номер рахунку, який Ви поповнювали, суму та час платежу.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    01.06.2023 at 14:42
    Відповісти
Галина

Не пройшла оплата за інтернет
Що робити ?

03.06.2023 at 21:13
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.

    Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту supportapp@easypay.ua
    Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки, якою здійснювали платіж.
    Якщо платіж було здійснено в терміналі самообслуговування — уточніть, будь ласка, рахунок, який був вказаний, дату, суму та номінал купюр, який був внесений.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    05.06.2023 at 15:00
    Відповісти
Евгений

Здравствуйте, пополнял карту пумб через терминал. Деньги не пришли!!! ID операции 1247153114

08.06.2023 at 19:57
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Ваш платіж був зарахований успішно 9 червня 2023 року о 8:46.

    З повагою команда EasyPay.

    09.06.2023 at 09:31
    Відповісти
Марія

Платіж на суму 1165,10 грн здійснено 22.06.2023 13:37:21, ID: 1427712301. На даний час кошти отримувачу не зараховані. Чому?

23.06.2023 at 10:00
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Даний ідентифікатор платежу не відповідає ID в нашій системі.
    Просимо звернутись до нас за номером 0 800 60 30 03 або написати лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати назву послуги і рахунок, який Ви поповнювали, перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, якщо він був онлайн, або внесені купюри та адресу чи номер терміналу, якщо він був здійснений готівкою.
    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    23.06.2023 at 14:03
    Відповісти
Наталя

Не зарахувалися кошти за інтернет, фото квитанції відправили на пошту, а відповіді немає

30.07.2023 at 03:10
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Відображається, що кошти успішно відправлені. Так як це платіж по реквізитам, зарахування відбувається протяго трьох робочих днів.

    З повагою, команда EasyPay.

    31.07.2023 at 14:24
    Відповісти
Тетяна

Доброго дня! Можна отримати квітанцію за 26.07.2023р.оплата була в 7.36.

03.08.2023 at 10:03
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Для отримання квитанції зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на пошту supportapp@easypay.ua та вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, суму платежу і внесені купюри, номер чи адресу терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    03.08.2023 at 14:08
    Відповісти
Олександр

Можно ли узнать операцию пополнения банковской карты по номеру телефона
Так как нету квитанции

09.10.2023 at 21:04
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Необхідно знайти Ваш платіж.
    Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати перші шість та останні чотири цифри картки, яку поповнювали, дату, суму оплати та номінал внесених купюр до терміналу.

    Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    10.10.2023 at 14:47
    Відповісти
Олександр

Не перший раз при поповненні карти кошти не прийшли, служба підтримки обіцяє кошти будуть зараховані але коштів так і не має.
Ps. НЕ ПЕРШИЙ РАЗ

03.11.2023 at 17:10
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Нам прикро, що виникла така ситуація.
    Щоб ми мали змогу розібратися та Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описанням, та вказати номер телефону, з якого зверталися.

    Очікуємо на Ваше звернення
    З повагою, команда EasyPay.

    06.11.2023 at 14:18
    Відповісти
Sofia

Доброго дня. Було поповнення рахунку у п ятницю 01.12. (1332911857). Ще досі не зарахувало.

04.12.2023 at 10:39
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер рахунку, який поповнювали, час здійснення платежу, внесену суму, купюри, адресу чи номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
    Очікуємо на Ваше звернення.

    З повагою, команда EasyPay.

    04.12.2023 at 14:30
    Відповісти
Анна

Доброго дня.
О 14:49 поклала кошти на карту 3700
О 15:00 прийшла відмова.
Що робити?
ІD 1341736033

21.12.2023 at 13:42
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    Відображається, що згідно Вашого звернення, сума була перерахована на вказані реквізити 22.12.2023 о 14:19.

    З повагою, команда EasyPay.

    22.12.2023 at 14:52
    Відповісти
Соломія

добрий день. поповнила леокарт на 50 грн, суму з карточки зняло, а на леокарт не прийшло . в результаті при спробі придбати квиток в транспорті – заблокувало картку (мінусовий баланс). статус в «обробці» вже 5 днів. де 50 грн?
ІД транзакції
1375844516

12.03.2024 at 12:56
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Приносимо вибачення за ситуацію, яка виникла.
    Ми відправили Ваше звернення в роботу спеціалістам для вирішення даного питання.
    Просимо Вас очікувати зворотного зв’язку. Як тільки отримаємо відповідь — одразу Вас проінформуємо.

    Дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    13.03.2024 at 14:23
    Відповісти
Ірина

Доброго вечора.Оплачую ТзОВ Санком-Львів,а пише заборгованість.Оплачую з Райфайзен банк аваль

20.03.2024 at 17:51
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції.
    Якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, суму, дату і час оплати.
    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    21.03.2024 at 14:12
    Відповісти
Ганна

Доброго вечора. Леокард вже не відображається. Від’єднався і все. Будь-які спроби додати мою картку назад в додаток, видає повідомлення “Картка вже використовується іншим користувачем”.
Незнаю що робити, не можу ні поповнити, ні подивитись баланс на карточці.

31.03.2024 at 18:43
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!

    На даний момент з боку Леокарт спостерігаються труднощі, пов’язані з нещодавньою хакерською атакою. Після відновлення роботи послуги з боку її постачальника, картка знову відображатиметься і Ви зможете переглянути її баланс та поповнити його.
    Дякуємо за розуміння.

    З повагою, команда EasyPay.

    01.04.2024 at 14:12
    Відповісти
Надія

Я скинула гроші через термінал, а квитанції не отримала. Що робити?

04.04.2024 at 12:42
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay!

    05.04.2024 at 14:04
    Відповісти
Назар

Доброго Вечора відмова операції на суму 1100 грн
ID : 1397098103

20.04.2024 at 19:21
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Сума була перерахована за зверненням платника до служби підтримки.
    З повагою, команда EasyPay.

    22.04.2024 at 14:29
    Відповісти
Daniel

номер відстеження не працює, квитанція не отримана. ID: 1400749907

28.04.2024 at 17:44
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay!

    29.04.2024 at 14:21
    Відповісти
Галина

Добрий день.
Прошу роздрукувати повністю квитанцію про оплату здійснену мною Сойма Галина Євгенівна
(тел. 0978107041)24.04.2024 на мою ел.адресу
Сума: 1201. 70
ID операції: 1398641399

23.05.2024 at 10:44
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Для отримання квитанції, просимо звернутись до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    23.05.2024 at 14:08
    Відповісти
Олена

Добрий вечір! 01.06.24 приблизно о 23:00 за адресою м.Одеса,Адміральский проспект 1Г здійснила поповнення картки за номером картки банку ПУМБ на суму 4600 грн,квитанцію не отримала ,гроші не надійшли.Як дізнатися статус ?

01.06.2024 at 22:33
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Щоб ми мали можливість Вам допомогти — необхідно знайти Ваш платіж. Просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL — в повідомленні вкажіть, будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри картки отримувача.
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay!

    03.06.2024 at 14:09
    Відповісти
Валерія

Допоможіть перевела гроші 500 грн відхилили платіж!!що мені робити

29.06.2024 at 11:19
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    01.07.2024 at 14:05
    Відповісти
Андрій

Доброго дня!!!Поповнив через апарат ізіпей,виліз чек,але потрібно відмінити платіж…як повернути кошти назад???

08.08.2024 at 12:19
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    09.08.2024 at 14:03
    Відповісти
      Діана

      Доброго дня
      Чому не прийшли кошти на картку? Термінал смт доманівка миколаївська область Вознесенський район , оплата здійснювалась 25.09.2024 приблизно о 18:25

      26.09.2024 at 12:00
      Відповісти
        Служба Підтримки

        Вітаємо.
        Щоб ми могли надати Вам інформацію про даний платіж, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
        Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
        Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
        З повагою, команда EasyPay.

        26.09.2024 at 14:18
        Відповісти
Виктория

Доброго дня,служба підтримки EasyPay, оплачувала оренду через Ваш сервіс, але платіж не прийшов, чек не брала, скажіть чи можливо якось взяти чек онлайн?
– оплачувала готівкою (купюри 500 грн)
– суму платежу – 5000 грн. (комісія 100 грн)
– дата оплати – 18.08.2024 (приблизно 7.00 ранку)
– номер терміналу – №: 1058626 м.Берегове, вулиця Мукачівська 34
– номер телефону, вказаний при оплаті +380 95 799 68 30
Email-адреса vikki1508@gmail.com

19.08.2024 at 23:04
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.

    Квитанція успішно була відправлена Вам у месенджері Telegram.

    Дякуємо, що обираєте нас.
    З повагою, команда EasyPay.

    20.08.2024 at 14:09
    Відповісти
Іван

id операції 1463670410, сума 2000.
Що робити?

27.08.2024 at 18:56
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Відображається Ваше звернення до служби підтримки.
    Сума була зарахована на вказану картку 28.08 о 13:12.
    З повагою, команда EasyPay.

    28.08.2024 at 14:01
    Відповісти
Юлія

Доброго дня, мені потрібна квитансія мого платежу. Ось номер квитансії 19931-1042175-83698. Номер транзакції 1446428683 сума 1030.00
Дата 27.07.2024 час 20:29:25
Термінал 1042175
Адреса с. Бонівка, Вишнівецька 2а

09.09.2024 at 11:42
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Щоб ми могли надати Вам інформацію про даний платіж, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    10.09.2024 at 14:02
    Відповісти
Дмитро

Доброго дня! Термінал”зажував” 500грн,термінал вже працюе а кошти на карту не зараховані, в чому затримка? ID 12413010

24.09.2024 at 10:56
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Нам прикро, що виникла така ситуація.
    Ваше звернення знаходиться в роботі профільних спеціалістів.
    Впродовж 15 календарних днів, Вам надійде SMS з результатами.
    Звертаємо увагу, що це максимальні терміни — перевірка терміналу може відбутись у будь-який момент часу.
    Просимо очікувати.
    З повагою, команда EasyPay.

    24.09.2024 at 14:05
    Відповісти
Іванна

Доброго вечора робила поповнення через термінал чеку не дало і кошти не поступили на картку чому ????

09.10.2024 at 20:56
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Необхідно перевірити Вашу оплати. Просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
    Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    10.10.2024 at 14:04
    Відповісти
    Антон

    Вам повернули кошти? Якщо да то скільки часу пройшло?

    14.12.2024 at 04:17
    Відповісти
Залишити коментар