Перевiряйте статус платежу онлайн на easypay.ua
Друзі, запустили суперзручний сервіс перевірки платежів онлайн на сайті easypay.ua
Здiйснивши платіж в терміналі, на сайті або в мобільному додатку EasyPay, ви можете самостійно відстежувати статус транзакції.
На сторінці Служба пiдтримки оберіть опцію «Перевірити платіж».
Для перевірки статусу платежу введіть ID операції або номер квитанції, а також суму транзакції.
Статуси платежу:
- Платіж прийнятий.
Платіж успішно завершено. Квитанція автоматично завантажується на ваш гаджет.
- Платіж відхилений.
Щоб дізнатися причину такого статусу платежу, рекомендуємо звернутися до Служби підтримки.
Сервіс доступний онлайн 24/7 і відображає актуальний статус транзакцій в системі EasyPay. Таким чином ви зможете самостійно переконатись в успішності проведеного платежу.
При виникненні додаткових питань звертайтеся до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці з задоволенням дадуть відповідь на ваші запитання.
0 800 60 30 03
+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29
call-center@easypay.ua
Добрий вечір, Андрію!
Квитанція відправлена на Ваш Email.
По ошибке пополнил валютную карту в вашем терминале! А так как валютные переводы запрещены то банк отказал и отправил к вам! Пришло смс что платёж принят в обработку чека терминал не дал! Как теперь вернуть деньги или перевести на гривневую карту хотяб?
Здравствуйте, Михаил!
Обратитесь, пожалуйста, на нашу горячую линию ? 0 800 60 30 03.
Здравствуйте, по проспекту Химиков 25, Северодонецк, Луганская область, не работает терминал когда сделают???
Здравствуйте, Никита!
Терминал по указанному адресу активен.
С уважением, команда EasyPay!
На якій стадії процесу по заяві 4730981
Добрий день, Денисе!
Сума буде перерахована сьогодні протягом дня.
З повагою, команда EasyPay!
На якій стадії знаходиться заявка 4773638?
Добрий день, Софіє!
Протягом дня кошти будуть зараховані.
З повагою, команда EasyPay!
На якій стадії мій платіж #827842218?
Добрий день, Андрію!
11.06 о 01:37 кошти були зараховані.
З повагою, команда EasyPay!
Добрый день, такая проблема-перевёл деньги с Приват24 на Сбербанк, прошло 5 рабочих дней а деньги получателю ещё не пришли что делать?, Помогите пожалуйста (ID:21948650)
Здравствуйте, Виталий!
Вам необходимо обратиться в службу поддержки Приват24.
Доброго дня сьогодні робила переказ грошей. Гроші ще не зараховані в чому може бути причина. Квитанції не дало
Добрий день, Світлано!
Вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону. З Вами зв’яжеться наш оператор.
З повагою, команда EasyPay!
Доброго дня, поповняв карту приват банк, але платіж не прийшов, чек не брав, скажіть чи можливо якось взяти чек онлайн?
Добрий день!
Вкажіть, будь ласка, наступну інформацію:
– останні 4 цифри номеру карти;
– суму платежу;
– дату оплати;
– номер або адресу терміналу;
– номер телефону, який був вказаний при оплаті.
Також напишіть Email-адресу, на яку надіслати квитанцію.
Добрий день! Заплатила за електроенергію, але гроші не поступили. Чому? Вже майже місяць. ІД операції 898998985
Добрий день, Ірино!
Сума була перерахована за призначенням.
Якщо інформація не відображена в особистому кабінеті КП або ж платіжці, зверніться, будь ласка, в службу підтримки Закарпаттяенергозбут.
Здравствуйте. 29.01.20 проводила перевод мобильных средств на банковскую карту на сайте easypay.ua на сумму 68,58.
Оплата прошла успешно. Деньги с мобильного были сняты, но на карту так и не поступили
…Есть ли у вас компетентен человек для решения данного вопроса???
ПриватБанк
4149********7375
29.01.2021
68,58 грн.
Идентификатор оплаты 906414061
Здравствуйте, Юлия!
Платеж был отклонен на стороне банка( Сумма не списывалась с баланса.
Средства могут быть временно заблокированы на стороне мобильного оператора и будут возвращены в течение 5 рабочих дней с момента оплаты.
Добрий день!Заплатила електроенергію 20.06.21. сума 1038.88грн.,але гроші не поступили.Чому?????
Доброго дня! Зарахування комунальних платежів відбувається протягом 3-х банківських днів.
Доброго вечора!!! Робив платіж , гроші не зарахувало на картку !!!
Доброго дня. Щоб ми могли Вам допомогти, просимо зв’язатися з нашою службою підтримки за номером 0800 60 30 03, або написавши на електронну пошту supportapp@easypay.ua. У листі вкажіть, при наявності, ІД операції або номер квитанції. Якщо відсутня квитанція, прохання надати інформацію про час поповнення, номер рахунку та купюри, які вносили в термінал.
Доброго вечора, поповнювала карту акорд банк, але платіж не прийшов, чек не брала, скажіть чи можливо якось взяти чек онлайн і дізнатись коли прийдуть кошти?
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, інформацію про здійснений Вами платіж, а саме ІД операції, номер рахунку та купюри, які вносили в термінал, у листі на пошту supportapp@easypay.ua, або зв’язавшись з нашою службою підтримки за номером 0800 60 30 03.
Доброго вечора я сігодні поставив 47 гривні и писало що не достаточно коштів то де мой кошти на парі мач
Доброго дня! Щоб ми мали змогу Вам допомогти, необхідно знайти Вашу оплату. Будь ласка, вкажіть номер рахунку, який поповнювали, час оплати та купюри, які вносили в термінал, у листі на пошту supportapp@easypay.ua. Також Ви маєте можливість звернутися на гарячу лінію за номером 0800 60 30 03.
Добрий вечір.
Кошти, які перераховувала на картку не пройшли, хоча по квитанції операція проведена.
Всі вказані номери підтримки не відповідають.
Як можна дізнатися, що з грошима?
Доброго дня!
Щоб ми могли Вам допомогти, просимо зв’язатися з нашою службою підтримки за номером 0800 60 30 03, або написавши на електронну пошту supportapp@easypay.ua. У листі вкажіть, при наявності, ІД операції або номер квитанції. Якщо квитанції немає, прохання надати необхідну для пошуку платежу інформацію: дату і час здійснення оплати, перші 6 та останні 4 цифри картки та внесену суму.
пополняв карту, а гроші не зараховані. в чому проблема?.
Доброго дня!
Для вирішення даного питання, просимо Вас звернутися за номером телефону 0800 60 30 03 або відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua.
У листі вкажіть, при наявності, ІД операції або номер квитанції. Якщо вона відсутня, то перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, суму та дату платежу.
Чому поза зоною всі номери підтримки?
Доброго дня!
Служба підтримки працює з 08:00 до 20:00. Ви також маєте можливіссть звернутися на пошту supportapp@easypay.ua і ми обов’язково Вам допоможемо!
Доброго вечора,хотів поповнити карту термінал взяв гроші і в цей момент вимкнули електропостачання,гроші на карту не прийшли що мені робити?
Доброго дня! Нам прикро, що сталася така ситуація. Для вирішення питання прошу вказати у листі номер рахунку, який поповнювали, дату платежу, адресу терміналу та купюри, які вносили при оплаті.
Лист можна відправити на електронну пошту supportapp@easypay.ua. Очікуємо зворотнього зв’язку
Доброго дня, хочу відновити втрачену квитанцію за оплату за газ, яким чином це можна зробити?
Доброго дня!
Будь ласка, напишіть лист на пошту supportapp@easypay.ua, або зверніться на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03 та надайте необхідну для пошуку платежу інформацію, а саме назву послуги та рахунок, який поповнювали, дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, а також номер чи адресу терміналу, або перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж.
Очікуємо Вашого звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Як повернути залишок
Вітаємо!
Щоб повернути невикористаний залишок, необхідно звернутися до служби підтримки. Просимо Вас вказати у листі номер рахунку, суму та дату платежу або відправити фото квитанції з описанням ситуації. Лист просимо відправити на пошту supportapp@easypay.ua. Також є можливість повернути залишок, звернувшись за номером гарячої лінії 0800 60 30 03.
З повагою, команда EasyPay.
При оплаті квитанція не завантажилася. Сторінка закрилася. Служба підтримки не відповідає.
Доброго дня!
Щоб ми могли допомогти з даним питанням, потрібно знайти Ваш платіж. Будь ласка надайте необхідну інформацію: дату і час здійснення платежу, внесену суму, назву послуги та рахунок, який поповнювали, а також перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж. Зробити це можливо у листі на пошту supportapp@easypay.ua, або подзвонивши до служби підтримки за номером 0 800 60 30 03.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнювала в esypay кошти на свою картку, грошей на карті не має, дзвонила на гарячу лінію esypay всі дані дала, а мені казали що на протязі 24 годин кошти поступлять на карту, вже пройшло 6 днів а коштів не має. Що за розвод.
Доброго дня! Будь ласка, напишіть на нашу електронну пошту supportapp@easypay.ua та вкажіть номер звернення, який було надіслано Вам в SMS після дзвінка до служби підтримки і ми допоможемо розібратись в даній ситуації.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Прийшли кошти ?
Доброго дня. Не можу завантажити квитанцію 63576214449DB сума 95,53 час оплати 10:21 16.09.22. ID номер не знаю. Що мені зробити, щоб отримати квитанцію?
Доброго дня!
Просимо звернутися на пошту supportapp@easypay.ua. У листі вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, номер рахунку, суму та дату платежу і ми відправимо квитанцію.
З повагою, команда EasyPay.
Не прийшли гроші,чек не брав
Як можна дізнатися номер квитанцію і статус платежу?
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати інформацію про платіж: дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, номер чи адресу терміналу. І тоді наші спеціалісти зможуть Вам допомогти.
З повагою, команда EasyPay.
Номер квитанції 1139082801.Зарахування немає .Пройшли вже сутки.Де ваші так звані миттєві платежі!??!!??!
Доброго ранку!
Відображається даний платіж. На даний момент він оброблюється системою. Платіж вимагає додаткової перевірки через велику кількість поповнень в терміналах за допомогою купюр, що були виведені з обігу.
Максимальний термін надходження коштів – до 3-ох робочих днів. Просимо Вас очікувати та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay!
Що за такий сервіс?Людині в лікарні терміново потрібні гроші,а ваша служба підтримки мені говорить що очікувати до 3днів?Що це за нововведення такі?Шановні ви берете 3процента і ще маєте наглість так поводитись?
Доброго дня.
Щоб розібратися у даній ситуації, необхідно знайти Ваш платіж, тому просимо звернутися на пошту supportapp@easypay.ua .
У листі вкажіть, будь ласка, ІД операції або відправте фото квитанції. Якщо вона відсутня, прохання вказати перші шість та останні чотитири цифри картки, яку поповнювали, суму і дату платежу.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнив карту, гроші не прийшли,чек не брав,що робити?
Доброго дня!
Для початку ми маємо знайти Ваш платіж, тому просимо написати лист на пошту supportapp@easypay.ua або подзвонивши за номером 0 800 60 30 03. Потрібно вказати назву послуги та номер рахунку, внесену суму та купюри, час проведення платежу та точну адресу та номер терміналу.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Не пришли деньги можно узнать когда они будут
Доброго дня.
Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua . У ньому вкажіть номер рахунку та назву послуги, яку поповнювали, суму та дату платежу і купюри, які вносили в термінал.
Якщо є можливість, прохання відправити фото квитанції.
Також можете звернутися за номером гарячої лінії 0 800 60 30 03 і ми Вам допоможемо!
З повагою, команда EasyPay.
Не пришли деньги
Доброго дня!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції. Якщо вона відсутня, уточніть назву послуги та рахунок, суму і внесені купюри, дату і час здійснення платежу, а також номер чи адресу терміналу, якщо платіж був готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, якщо він був онлайн.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня переказувала кошти по реквізитам квитанцію не видало як її знайти???
Доброго вечора.
Щоб ми мали змогу знайти Вашу оплату, прохання звернутися на пошту supportapp@easypay.ua .
У листі вкажіть, будь ласка, номер рахунку, який вказували при оплаті, суму і дату платежу. Також необхідні перші шість та останні чотири цифри картки, якщо це був онлайн платіж.
Якщо оплачували за допомогою терміналу, просимо вказати місто та адресу, по якій він знаходиться.
Очікуємо звортнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Не прийшли кошти
Тел 0689677887
Сума 500 грн
Вітаємо!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на електронну пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції.
Якщо вона відсутня, просимо вказати назву послуги та рахунок, який поповнювали, дату і час здійснення платежу та адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго вечора. Сутки минули, кошти не прийшли. На гарячу лінія вже телефонувала 6 разів. Коли прийдуть мої гроші?
Доброго ранку!
Просимо звернутись на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції, якщо вона відсутня вкажіть назву послуги і рахунок, дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, а також адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Кошти так і не поступили на рахунок !!!!!!!!!!! Ви 2 день затримуєте людину , в якої зламалас машина , сім’я буде голодна другий день , при нинішньому положенні в країні , це розцінюється як мародерство !!! Що ви собі дозволяєте !!!????
Доброго дня!
Просимо звернутись до нас на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції. Якщо вона відсутня то вкажіть інформацію про платіж,
-якщо платіж був здійснений у терміналі — суму і кількість купюр, яка була внесена;
– якщо оплата здійснювалась на сайті — перших 6 і останніх 4 цифри платіжної карти;
– назву послуги та номер рахунку, який поповнювали;
– дату і час здійснення платежу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Тиждень тому поповнила карту на 10 тис грн, по сьогоднішній день кошти не поступили. Щоденні звернення на підтримку результату не дали, платіж в обробці. Чи є компетентний спеціаліст, який зможе допомогти?
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу розібратися в ситуації, просимо вказати ІД операції або надати фото квитанції на пошту supportapp@easypay.ua
Якщо вона відсутня, то вкажіть перші шість та останні чотири цифри картки, суму і дату платежу.
Також надайте, будь ласка, номер мобільного, з якого зверталися на гарячу лінію.
З повагою, команда EasyPay.
платіж № 70030436187DB від 20/04/2023 зроблено 07:45:26 ранку не надійшов ( сума невелика но сам факт!!!!!! )
Вітаємо!
Просимо звернутись до нас за номером 0 800 60 30 03, або на пошту supportapp@easypay.ua та вказати назву послуги і рахунок, який поповнювали, суму та перші 6 і останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня вчора поповняв карту приват банк коло 14.00 год на 408 гривень але вони не прийшли я перевіряв і на вашому сайті відмінна чому
Приват карти номер 536354*****2934
Доброго дня.
Відображається, що на момент здійснення платежу, були обмеження з боку банку.
Кошти вже успішно зараховані на вказану картку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго ранку не надійшов платіж на карту 414950******2842
320грн у 5:16год
Добрий день!
Платіж успішний та кошти були відправлені на вказану карту.
З повагою, команда EasyPay.
Ваш ресурс не пропонує надсилати квитанції. Як отримати квитанцію? На вашій сторінці треба ID операції. А де взяти ID, якщо немає квитанції?
Вітаємо.
Після здійснення оплати, сайт пропонує завантажити квитанцію або ж відправити на електронну пошту.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися на пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер рахунку, суму та дату платежу.
Якщо платіж був здійснений з банківської картки, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки.
Очікуємо на Ваше звернення!
З повагою, команда EasyPay.
Який термін перерахунку коштів?Другі сутки нема перерахунку.
Доброго дня.
Щоб ми мали можливість допомогти Вам у даному питанні, прохання надіслати лист на пошту supportapp@easypay.ua, з описом ситуації та надати фото квитанції або ж ІД операції, номер рахунку, який Ви поповнювали, суму та час платежу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Не пройшла оплата за інтернет
Що робити ?
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту supportapp@easypay.ua
Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки, якою здійснювали платіж.
Якщо платіж було здійснено в терміналі самообслуговування — уточніть, будь ласка, рахунок, який був вказаний, дату, суму та номінал купюр, який був внесений.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте, пополнял карту пумб через терминал. Деньги не пришли!!! ID операции 1247153114
Вітаємо!
Ваш платіж був зарахований успішно 9 червня 2023 року о 8:46.
З повагою команда EasyPay.
Платіж на суму 1165,10 грн здійснено 22.06.2023 13:37:21, ID: 1427712301. На даний час кошти отримувачу не зараховані. Чому?
Вітаємо!
Даний ідентифікатор платежу не відповідає ID в нашій системі.
Просимо звернутись до нас за номером 0 800 60 30 03 або написати лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати назву послуги і рахунок, який Ви поповнювали, перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, якщо він був онлайн, або внесені купюри та адресу чи номер терміналу, якщо він був здійснений готівкою.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Не зарахувалися кошти за інтернет, фото квитанції відправили на пошту, а відповіді немає
Доброго дня.
Відображається, що кошти успішно відправлені. Так як це платіж по реквізитам, зарахування відбувається протяго трьох робочих днів.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня! Можна отримати квітанцію за 26.07.2023р.оплата була в 7.36.
Вітаємо!
Для отримання квитанції зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на пошту supportapp@easypay.ua та вкажіть назву послуги і рахунок, який поповнювали, суму платежу і внесені купюри, номер чи адресу терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Можно ли узнать операцию пополнения банковской карты по номеру телефона
Так как нету квитанции
Доброго дня.
Необхідно знайти Ваш платіж.
Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати перші шість та останні чотири цифри картки, яку поповнювали, дату, суму оплати та номінал внесених купюр до терміналу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Не перший раз при поповненні карти кошти не прийшли, служба підтримки обіцяє кошти будуть зараховані але коштів так і не має.
Ps. НЕ ПЕРШИЙ РАЗ
Доброго дня.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Щоб ми мали змогу розібратися та Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описанням, та вказати номер телефону, з якого зверталися.
Очікуємо на Ваше звернення
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня. Було поповнення рахунку у п ятницю 01.12. (1332911857). Ще досі не зарахувало.
Вітаємо!
Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер рахунку, який поповнювали, час здійснення платежу, внесену суму, купюри, адресу чи номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня.
О 14:49 поклала кошти на карту 3700
О 15:00 прийшла відмова.
Що робити?
ІD 1341736033
Вітаємо!
Відображається, що згідно Вашого звернення, сума була перерахована на вказані реквізити 22.12.2023 о 14:19.
З повагою, команда EasyPay.
добрий день. поповнила леокарт на 50 грн, суму з карточки зняло, а на леокарт не прийшло . в результаті при спробі придбати квиток в транспорті – заблокувало картку (мінусовий баланс). статус в «обробці» вже 5 днів. де 50 грн?
ІД транзакції
1375844516
Доброго дня.
Приносимо вибачення за ситуацію, яка виникла.
Ми відправили Ваше звернення в роботу спеціалістам для вирішення даного питання.
Просимо Вас очікувати зворотного зв’язку. Як тільки отримаємо відповідь — одразу Вас проінформуємо.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго вечора.Оплачую ТзОВ Санком-Львів,а пише заборгованість.Оплачую з Райфайзен банк аваль
Вітаємо!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції.
Якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, суму, дату і час оплати.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго вечора. Леокард вже не відображається. Від’єднався і все. Будь-які спроби додати мою картку назад в додаток, видає повідомлення “Картка вже використовується іншим користувачем”.
Незнаю що робити, не можу ні поповнити, ні подивитись баланс на карточці.
Вітаємо!
На даний момент з боку Леокарт спостерігаються труднощі, пов’язані з нещодавньою хакерською атакою. Після відновлення роботи послуги з боку її постачальника, картка знову відображатиметься і Ви зможете переглянути її баланс та поповнити його.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Я скинула гроші через термінал, а квитанції не отримала. Що робити?
Вітаємо!
Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay!
Доброго Вечора відмова операції на суму 1100 грн
ID : 1397098103
Вітаємо!
Сума була перерахована за зверненням платника до служби підтримки.
З повагою, команда EasyPay.
номер відстеження не працює, квитанція не отримана. ID: 1400749907
Вітаємо!
Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay!
Добрий день.
Прошу роздрукувати повністю квитанцію про оплату здійснену мною Сойма Галина Євгенівна
(тел. 0978107041)24.04.2024 на мою ел.адресу
Сума: 1201. 70
ID операції: 1398641399
Доброго дня.
Для отримання квитанції, просимо звернутись до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий вечір! 01.06.24 приблизно о 23:00 за адресою м.Одеса,Адміральский проспект 1Г здійснила поповнення картки за номером картки банку ПУМБ на суму 4600 грн,квитанцію не отримала ,гроші не надійшли.Як дізнатися статус ?
Вітаємо!
Щоб ми мали можливість Вам допомогти — необхідно знайти Ваш платіж. Просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL — в повідомленні вкажіть, будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри картки отримувача.
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay!
Допоможіть перевела гроші 500 грн відхилили платіж!!що мені робити
Доброго дня.
Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня!!!Поповнив через апарат ізіпей,виліз чек,але потрібно відмінити платіж…як повернути кошти назад???
Доброго дня.
Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня
Чому не прийшли кошти на картку? Термінал смт доманівка миколаївська область Вознесенський район , оплата здійснювалась 25.09.2024 приблизно о 18:25
Вітаємо.
Щоб ми могли надати Вам інформацію про даний платіж, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня,служба підтримки EasyPay, оплачувала оренду через Ваш сервіс, але платіж не прийшов, чек не брала, скажіть чи можливо якось взяти чек онлайн?
– оплачувала готівкою (купюри 500 грн)
– суму платежу – 5000 грн. (комісія 100 грн)
– дата оплати – 18.08.2024 (приблизно 7.00 ранку)
– номер терміналу – №: 1058626 м.Берегове, вулиця Мукачівська 34
– номер телефону, вказаний при оплаті +380 95 799 68 30
Email-адреса vikki1508@gmail.com
Вітаємо.
Квитанція успішно була відправлена Вам у месенджері Telegram.
Дякуємо, що обираєте нас.
З повагою, команда EasyPay.
id операції 1463670410, сума 2000.
Що робити?
Вітаємо!
Відображається Ваше звернення до служби підтримки.
Сума була зарахована на вказану картку 28.08 о 13:12.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня, мені потрібна квитансія мого платежу. Ось номер квитансії 19931-1042175-83698. Номер транзакції 1446428683 сума 1030.00
Дата 27.07.2024 час 20:29:25
Термінал 1042175
Адреса с. Бонівка, Вишнівецька 2а
Вітаємо.
Щоб ми могли надати Вам інформацію про даний платіж, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня! Термінал”зажував” 500грн,термінал вже працюе а кошти на карту не зараховані, в чому затримка? ID 12413010
Вітаємо.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Ваше звернення знаходиться в роботі профільних спеціалістів.
Впродовж 15 календарних днів, Вам надійде SMS з результатами.
Звертаємо увагу, що це максимальні терміни — перевірка терміналу може відбутись у будь-який момент часу.
Просимо очікувати.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго вечора робила поповнення через термінал чеку не дало і кошти не поступили на картку чому ????
Вітаємо.
Необхідно перевірити Вашу оплати. Просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Вам повернули кошти? Якщо да то скільки часу пройшло?