Проверяйте статус платежа онлайн на easypay.ua
Друзья, запустили суперудобный сервис проверки платежей онлайн на сайте easypay.ua
Совершив платёж в терминале, на сайте либо в мобильном приложении EasyPay, вы можете самостоятельно отслеживать статус транзакции.
Для этого на странице Служба поддержки выберите опцию «Проверить платёж».
Для проверки статуса платежа введите ID операции или номер квитанции, а также сумму транзакции.
Статусы платежа
- Платёж принят.
Платёж успешно выполнен. Квитанция загружается автоматически на ваш гаджет.
- Платёж отклонен.
Чтобы узнать причину подобного статуса платежа, рекомендуем обратиться в Службу поддержки.
Сервис доступен онлайн 24/7 и отображает актуальный статус транзакций в системе EasyPay. Таким образом вы сможете самостоятельно убедиться в успешности проведенного платежа.
При возникновении дополнительных вопросов обращайтесь в Службу поддержки EasyPay. Наши специалисты с удовольствием ответят на интересующие вас вопросы.
0 800 60 30 03
+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29
call-center@easypay.ua
Доброго дня.
О 14:40 поклала кошти на карту О 15.00 прийшла відмова 3700
1341736033
Доброго дня.
Відображається, що даний платіж неуспішний.
Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua
З повагою, команда EasyPay.
Доброго ранку, був зроблен платіж з карти 4724722027076922, платіж написано успішний. Номер платіжа 330656448. Кажуть не прийшов переказ… Можна квитанцію на пошту juijuiasavicheva29@gmail.com. Дякую
Доброго дня.
На жаль, нам не вдалося знайти дану оплату.
Просимо звернутися за номером 0 800 60 30 03 або на електронну пошту supportapp@easypay.ua та вказати дату і суму платежу.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay.
как узнать статус платежа id:операции1364436166
Доброго дня.
Відображається, що платіж було успішно відправлено по вказаному номеру рахунку.
З повагою, команда EasyPay.
Пополнила карту через терминал,денег до сих пор нет….
Вітаємо!
Для того, щоб ми могли допомогти Вам — зверніться, будь ласка, з описом ситуації на пошту supportapp@easypay.ua .
Також, прохання в листі вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня — вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки отримувача, дату, час здійснення платежу, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Как узнать статус платежа id1374417817?
Доброго дня.
Якщо оплата здійснена не з особистого кабінету на сайті чи додатку, то уточнити статус платежу можливо звернувшись до нашої служби підтримки.
Відображається, що даний платіж успішно відправлено по вказаному номеру картки.
З повагою, команда EasyPay.