Поиск

Проверяйте статус платежа онлайн на easypay.ua

234
10420

Друзья, запустили суперудобный сервис проверки платежей онлайн на сайте easypay.ua

Совершив платёж в терминале, на сайте либо в мобильном приложении EasyPay, вы можете самостоятельно отслеживать статус транзакции. 

Для этого на странице Служба поддержки выберите опцию «Проверить платёж».

Для проверки статуса платежа  введите ID операции или номер квитанции, а также сумму транзакции.

 

Статусы платежа

  1. Платёж принят.

Платёж успешно выполнен. Квитанция загружается автоматически на ваш гаджет. 

  1. Платёж отклонен. 

Чтобы узнать причину подобного статуса платежа, рекомендуем обратиться в Службу поддержки.

Сервис доступен онлайн 24/7 и отображает актуальный статус транзакций в системе EasyPay. Таким образом вы сможете самостоятельно убедиться в успешности проведенного платежа.

При возникновении дополнительных вопросов обращайтесь в Службу поддержки EasyPay. Наши специалисты с удовольствием ответят на интересующие вас вопросы.

0 800 60 30 03

+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29
call-center@easypay.ua

Коментарі (234)

Юлія Шевченко

Доброго дня, Вчора поповнювала рахунок на 500 гривень через термінал Easycash на карту monobank, чек не видало, гроші не зараховані.

05.01.2023 at 14:25
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Просимо звернутись на пошту supportapp@easypay.ua та надати наступну інформацію:
    – перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали;
    – час здійснення платежу;
    – внесені купюри;
    – адресу чи номер терміналу.
    Очікуємо на необхідну інформацію.
    З повагою, команда EasyPay.

    05.01.2023 at 17:07
    Ответить
Александр

Добрий день. Сьогодні робив платіж з привату. Підкажіть будь ласка де мені тепер знайти квитанцію. Потрібно ID платежу. Півдня шкаю.

18.01.2023 at 15:53
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Щоб ми могли Вам допомогти, потрібно знайти даний платіж.
    Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написати лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати назву послуги та рахунок, який поповнювали, час здійснення платежу, сума, а також перші 6 і останні 4 цифри картки, з якої проводили оплату.
    Очікуємо необхідної інформації.

    З повагою, команда EasyPay.

    19.01.2023 at 09:12
    Ответить
Віктор

Поповнюва гроші на карту А банку чек видало а гроші так і ненарахувало що робити

21.01.2023 at 01:23
Ответить
    Служба Підтримки

    У відповідь на Світлана.
    Вітаємо!
    Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції.
    Якщо вона відсутня, просимо вказати, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату і час здійснення оплати, внесену суму та купюри, а також адресу чи номер терміналу.

    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    21.01.2023 at 09:08
    Ответить
сергей

добрый день . 28.01.2023 я пополнял свой акаунт на 1000 грн. в 13:13:56 секунд но деньги не пришли .Чек есть но мне никто не помогает .
\

04.02.2023 at 11:57
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Необхідно знайти Ваш платіж, тому просимо вказати номер рахунку, суму та дату платежу або надати фото квитанції,
    у листі на пошту supportapp@easypay.ua.

    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    04.02.2023 at 15:01
    Ответить
Ірина

Скажіть, будь ласка, як зробити переказ між картками без підтвердження смс? Який код треба вводити?

08.02.2023 at 20:01
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    З даним питанням необхідно звернутися до підтримки банку, який обслуговує картку, так як код безпеки надсилається безпосередньо банком картки-відправника.

    З повагою, команда EasyPay.

    09.02.2023 at 15:22
    Ответить
Більше
Оставить комментарий