Проверяйте статус платежа онлайн на easypay.ua
Друзья, запустили суперудобный сервис проверки платежей онлайн на сайте easypay.ua
Совершив платёж в терминале, на сайте либо в мобильном приложении EasyPay, вы можете самостоятельно отслеживать статус транзакции.
Для этого на странице Служба поддержки выберите опцию «Проверить платёж».
Для проверки статуса платежа введите ID операции или номер квитанции, а также сумму транзакции.
Статусы платежа
- Платёж принят.
Платёж успешно выполнен. Квитанция загружается автоматически на ваш гаджет.
- Платёж отклонен.
Чтобы узнать причину подобного статуса платежа, рекомендуем обратиться в Службу поддержки.
Сервис доступен онлайн 24/7 и отображает актуальный статус транзакций в системе EasyPay. Таким образом вы сможете самостоятельно убедиться в успешности проведенного платежа.
При возникновении дополнительных вопросов обращайтесь в Службу поддержки EasyPay. Наши специалисты с удовольствием ответят на интересующие вас вопросы.
0 800 60 30 03
+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29
call-center@easypay.ua
Доброго дня, Вчора поповнювала рахунок на 500 гривень через термінал Easycash на карту monobank, чек не видало, гроші не зараховані.
Доброго дня!
Просимо звернутись на пошту supportapp@easypay.ua та надати наступну інформацію:
– перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали;
– час здійснення платежу;
– внесені купюри;
– адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на необхідну інформацію.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день. Сьогодні робив платіж з привату. Підкажіть будь ласка де мені тепер знайти квитанцію. Потрібно ID платежу. Півдня шкаю.
Вітаємо!
Щоб ми могли Вам допомогти, потрібно знайти даний платіж.
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написати лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати назву послуги та рахунок, який поповнювали, час здійснення платежу, сума, а також перші 6 і останні 4 цифри картки, з якої проводили оплату.
Очікуємо необхідної інформації.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнюва гроші на карту А банку чек видало а гроші так і ненарахувало що робити
У відповідь на Світлана.
Вітаємо!
Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції.
Якщо вона відсутня, просимо вказати, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату і час здійснення оплати, внесену суму та купюри, а також адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
добрый день . 28.01.2023 я пополнял свой акаунт на 1000 грн. в 13:13:56 секунд но деньги не пришли .Чек есть но мне никто не помогает .
\
Доброго дня.
Необхідно знайти Ваш платіж, тому просимо вказати номер рахунку, суму та дату платежу або надати фото квитанції,
у листі на пошту supportapp@easypay.ua.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Скажіть, будь ласка, як зробити переказ між картками без підтвердження смс? Який код треба вводити?
Доброго дня.
З даним питанням необхідно звернутися до підтримки банку, який обслуговує картку, так як код безпеки надсилається безпосередньо банком картки-відправника.
З повагою, команда EasyPay.