Служба поддержки EasyPay работает 24/7
При возникновении вопросов, связанных с работой платежного сервиса, транзакциями, банковскими переводами, комиссиями, вопросами информационного характера и др. вы всегда можете обратиться в нашу Службу поддержки. Квалифицированные сотрудники оперативно решат ваш вопрос.
Если у вас что-то не получается — мы поможем разобраться. Знаем ответы на все-все-все вопросы, а если не знаем — обязательно узнаем вместе 🙂
Как обратиться?
Если у вас есть предложения или вопросы, хотите похвалить сервис или наоборот сделать замечание, пожалуйста, обращайтесь. Наши специалисты будут рады помочь вам.
По телефону:
Горячая линия 0 800 60 30 03 (бесплатно со стационарных и мобильных телефонов по Украине)
+38 (044) 537 33 74, +38 (095) 618 48 34, +38 (097) 224 33 22, +38 (093) 241 00 31 (согласно тарифам вашего оператора).
С помощью e-mail: [email protected]
В онлайн-чате на сайте www.easypay.ua
В мессенджерах: Telegram, Viber
Служба поддержки работает круглосуточно, в том числе в праздничные и выходные дни. Знайте, мы всегда на связи. Спасибо, что пользуетесь EasyPay.
Коментарі (303)
Комментарии закрыты
Как авторизоваться на сайте в приложении изипей? Выбивает авторизуйтесь на сайте!!!???
Доброго дня! Якщо ви зареєстровані в додатку EasyPay, тоді вам потрібно пройти реєстрацію і на сайті.
Отлично работают позвонил и быстро решили проблему спасибо девочки свою роботу выполняют профисионально.
Служба поддержки замечательная, приятная в общении. А главное толковая и очень быстро помогли решить проблему. Спасибо большое❤️
Я пополнила карту мне не пришли деньги как я могу их получить
Доброго дня! Першочергово необхідно знайти Ваш платіж. Якщо питання актуально, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, яку поповнювали, суму та дату платежу. Очікуємо зворотнього зв’язку!
З повагою, команда EasyPay
Здравствуйте я не довольна службой поддержки я пополнила карту мне не пришли деньги
Доброго дня! Для якнайшвидшого вирішення питаннь, просимо Вас звертататися до нашої служби підтримки на пошту [email protected] або ж за номером гарячої лінії 0 800 60 30 03.
Якщо питання актуально, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, яку поповнювали, суму та дату платежу.
З повагою, команда EasyPay
Я хочу получить свои деньги на счёт
Доброго дня! Для якнайшвидшого вирішення питаннь, просимо Вас звертататися до нашої служби підтримки на пошту [email protected] або ж за номером гарячої лінії 0 800 60 30 03.
Якщо питання актуально, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, яку поповнювали, суму та дату платежу.
З повагою, команда EasyPay
Здраствуйте 12.05.2022г в 21:08:01 пополнял карту Аваль банка в Вашем терминале на 80грн( 4 купюры по 20грн)
Терминал скушал 80грн но пополнило 60 грн. Хочется узнать куда потерялось 20грн
Доброго дня. Нам прикро, що виникла така неприємна ситуація.
Була проведена перевірка терміналу. Кошти повернули на вказану картку.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, команда EasyPay
Ужасная компание , обманывают людей. Пополнила карту 2 недели назад деньги досихпор не перечислили . Званю им они всякую лапшу людям наушы вешаю .
Доброго дня. Нам прикро, що виникла така ситуація 🙁
Ми бажаємо вирішити її якнайшвидше.
Нам необхідно знайти платіж, щоб ми мали змогу Вам допомогти. Відправте, будь ласка, лист на пошту [email protected] і вкажіть в ньому номер мобільного, з якого зверталися на гарячу лінію.
З повагою, команда EasyPay
Закинул деньги в терминале и они не зачислились на карту
Доброго дня!
Для того, щоб ми мали змогу Вам допомогти, нам необхідна інформація про даний платіж, а саме: сума платежу дату і час його проведення, а також перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали.
Повідомити цю інформацію нашій службі підтримки Ви можете на електронну пошту [email protected], або за номером телефону 0 800 60 30 03.
З повагою, команда EasyPay
У меня не пришли деньги на карту
Доброго дня!
Необхідно знайти Ваш платіж. Наші спеціалісти не отримали відповіді на відправлений лист, з приводу Вашого платежу.
Якщо дане питання ще актуальне, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, яку поповнювали. Також необхідна сума та дата платежу.
Лист можна відправити на пошту [email protected]. Також можна звернутися за номером гарячої лінії 0800 60 30 03.
З повагою, команда EasyPay
Добрый день! Как снять ежемесячный платеж с моей карты? Пару раз воспользовалась услугами вашего сервиса, теперь почему то постоянно с моей карти каждий месяц пополняеться мобильный телефон! Я живу в Херсоне, и у нас отключена мобильная связь полностью, позвонить я не могу, войти в личный кабинет не могу, так как запрашивает код подтверджения, а мобильная связь же не работает! Подскажите как быть в данной ситуации! Уже била подобная ситуация и я общалась с оператором, и по подсказкам тогда отключили ежемесячний платеж пополнения мобильного. А теперь почему снова ежемесячние платежи идут, и тем более сразу 2 телефона пополняеться!! Как мне вернуть деньги, и убрать наконец то ежемесячный платеж!! Ответ пожалуйста по вайберу 0997159635 или электронке
Доброго дня! Приносимо вибачення за затримку з відповіддю. Було налаштоване автопоповнення на сайті мобільного оператору Vodafone. Ви його вимкнули і автосписання коштів не буде відбуватися.
Щоб така ситуація не повторилася, просимо Вас перевіряти перед здійсненням оплати чи не активна функція автоматичного платежу.
З повагою, команда EasyPay
Доброї ночі,як можливо перевірити платіж
Вітаємо!
Щоб ми могли надати інформацію про статус даного платежу, просимо Вас уточнити, за наявності, номер квитанції чи ID операції, або назву послуги, рахунок, внесену суму, дату і час здійснення платежу, а також номер терміналу, чи перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж.
Зробите це можливо, звернувшись на нашу гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03. або у листі на поштову скриньку [email protected].
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день! Залишився залишок від платежу, чи можливо його повернути?
Доброго дня. Ви маєте можливість звернутися на нашу гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03 або відправити лист на пошту [email protected]. У листі вкажіть, будь ласка, номер рахунку, який поповнювали, суму та дату платежу.
Для ідентифікації Вас як платника, також необхідно уточнити купюри, які вносили в термінал при оплаті.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго вечора, було проведено поповнення на дві картки , а гроші не пришли . Що робити?
Доброго дня!
Щоб вирішити дане питання, необхідно знайти платежі.
Для цього просимо звернутися на пошту [email protected]. У листі вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри карткок, які поповнювали, суму та час платежу.
Також є можливість звернутися на гарячу лінію 0800 60 30 03.
Очікуємо на Ваше звернення!
З повагою, команда EasyPay.
Вы пополнял карту… вроде всё проверил
А деньги ушли не туда..,Не могу найти причину..скорее всего какие-то цифры не так. Пожалуйста помогите вернуть деньги..
Вітаємо!
Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на електронну пошту [email protected].
Для пошуку даного платежу надайте квитанцію, а якщо її немає, просимо вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Чому за помилки працівників EasyPay не вертають гроші одразу? Як змусити повернути своє? Чі є спосіб добути рішення та з’ясувати чому так сталося? Куди треба звертатися і хто має відповідати? Мабуть це далекий бізнесу від Європи.
Ми вже ознайомилися з ситуацією, передали платіж спеціалістам на розгляд та вони ініціювали повернення коштів на Вашу картку.
Терміни повернення залежать від банку, який обслуговує картку.
Також перевіряємо чому сталася така ситуація, щоб уникнути подібних випадків
З повагою, команда EasyPay.
Відправив кошти на поповнення програми і досі жду , назад також ні вертаються, чому так відбувається ні поясняють, винних немає грошей також. Підкажіть як повернути гроші у ціх нахаб ?
Доброго дня.
Відправили повідомлення на Вашу електронну пошту.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, команда EasyPay.
Дюди,не користуйтесь платіжною системоюEazypay,це шахраі!!13.08.2022 переказала кошти на приватбанківську картку,гроші не потрапили на картку.Правди не можу знайти!Була в приватбанку,картка активна и може приймати перекази,оператори eayplay,кажуть,що банк не приймає переказ,ДЕ ПРАВДА!!!Оператор easypay прислав бланк заяви,щоб гроші переказати на інші реквизити.Де гарантія,що кошти знови не зависнуть?Де моя безбека,я надаю всі своі особисті дані? Я уже зробила помилку,переказала гроші через вашу систему!!
Доброго дня. Відображається, що Ваша операція відхилена банком емітентом, який обслуговує картку. Відповідно, з нашого боку відсутня можливість вплинути на можливість зарахування коштів на дану картку. Наголошуємо, що зарахування коштів можливе лише на українські картки в національній валюті.
Щоб зарахувати кошти на іншу картку при певній сумі платежу, необхідно заповнювати заяву, в якій необхідно вказати реквізити, на які бажаєте зарахувати кошти. ТОВ «ФК «КОНТРАКТОВИЙ ДІМ», відповідно до чинного законодавства України, зобов’язане здійснювати контроль за здійсненням переказу коштів при перепроведенні переказу.
Как вернуть деньги???
Пополнил карту деньги не пришли
Доброго дня!
Щоб ми могли допомогти з даним питанням, потрібно знайти Ваш платіж. Будь ласка надайте необхідну інформацію: дату і час здійснення платежу, внесену суму, назву послуги та рахунок, який поповнювали, а також перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж. Зробити це можливо у листі на пошту [email protected], або подзвонивши до служби підтримки за номером 0 800 60 30 03.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте, когда придут деньги по квитанции : 1126997471
Вітаємо!
Ваш платіж на даний момент знаходиться в обробці. У зв’язку із масовим поповненням терміналів купюрами, які виведені з обігу, платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Максимальний термін надходження суми — до 3ьох робочих днів.
Просимо Вас очікувати та дякуємо За розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте ! Когда придут деньги???? Квитанция — 1128650242 , квитанция — 1128650950. Квитанция — 1128649684.
Доброго дня.
Кошти успішно відправлені на рахунок, який вказаний при оплаті.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте, у меня снились деньги с карточки, а самокат не пополнился. Что делать?
Доброго дня!
Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на ел. пошту [email protected] та вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої списались кошти, дату і час здійснення платежу, а також суму.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнила карту через термінал, грошей вже 2 день немає
Вітаємо!
Ми маємо знайти даний платіж. Для цього зверніться, будь ласка, до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або напишіть лист на пошту [email protected] та надайте інформацію про платіж:
— перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали;
— дату і час здійснення платежу;
— внесену суму та купюри;
— номер чи точну адресу терміналу.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Скинув брату який служить, пид Херсоном,на еду,так як чин купив соби екипировку,на терминали написано миттеве зарахування ,а в итоге жде два дня
Нам прикро, що виникла така нестандартна ситуація.
У зв’язку із масовим поповненням купюрами, які виведені з обігу, деякі платежі можуть знаходитися в обробці.
Щоб детально перевірити, прохання надіслати ІД операції або фото квитанції на пошту [email protected] або вкажіть перші шість та останні чотири цифри картки, суму і дату платежу.
З повагою, команда EasyPay.
Свяжитесь пжлст срочно со мной
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, зв’яжіться, будь ласка, з нами за номером 0800 60 30 03 або відправивши лист з детальним описанням ситуації на пошту [email protected]
З повагою, команда EasyPay.
Добрый день!!!!!
номер квитанции 1136397822 , почему перевод не дошел до получателя??????
отправил 15 сентября -сегодня уже 19 число — где деньги ????????????
Доброго дня.
Ваш платіж, на жаль, заблокований і ми не володіємо інформацією в достатній мірі для того щоб відповісти на ваші питання.
Просимо Вас звернутися на поштову скриньку [email protected]. Відповідні спеціалісти нададуть Вам всю необхідну інформацію.
З повагою, команда EasyPay.
Добрый день
Номер квитанции 1135001428
Почему видмовп???
Вітаємо!
Відображається, що платіж не було відправлено через перевищення ліміту на боці отримувача.
Ваше звернення по даному платежу вже зареєстроване і буде опрацьоване впродовж 24 годин. Будь ласка, очікуйте.
З повагою, команда EasyPay.
Пополнял через терминал,жду уже около 10 часов.
Номер квитанции не помню,номер +380974921648 последние четыре цифры карты 3908
Доброго дня.
Ваш платіж на даний момент оброблюється системою. Максимальний термін зарахування — до 3-ьох робочих днів.
Платіж потрапив до обробки у зв’язку з великою кількістю платежів, здійснених купюрами, що були виведені з обігу.
Просимо Вас очікувати, ми робимо все можливе для якнайшвидшого зарахування коштів.
З повагою, команда EasyPay.
Сегодня пополнила свою карту это было в 10:15 деньги мне на счёт не поступили к вам дозвониться не могу ..в чем проблема???
Доброго дня.
У зв’язку з ситуацією в країні, ми працюємо з 08:00 до 22:00.
Якщо у Вас виникли труднощі в робочий час, вкажіть, будь ласка, приблизний час дзвінка та номер, з якого звертались у листі на пошту [email protected] .
Щоб знайти Ваш платіж, також просимо надати перші шість та останні чотири цифри картки, суму та дату платежу.
З повагою, команда EasyPay.
пополнил карту пб ,через изипей терминал ,ноль на счету изза чего
Вітаємо!
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надати квитанцію. Якщо вона відсутня вкажіть дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу та перші 6 і останні 4 цифри картки, яку поповнювали.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Эстонская служба!!!Деньги …. дождёшься…((((
Доброго дня!
Просимо Вас звернутись до нас на пошту [email protected] вкажіть ID операції, або інформацію про платіж (назву послуги та рахунок, суму, дату і час, а також адресу або номер терміналу) і ми обов’язково Вам допоможемо.
Також звертаємо Вашу увагу, що на даний момент, через обмеження воєнного часу, Служба підтримки працює з 08:00 до 22:00.
Дякуємо за розуміння. З повагою, команда EasyPay.
Утром пополнила ребенка карту на 1000грн,деньги зависли непонятно где, оператор говорит,что деньги зайдут в течение трёх банковских рабочих дней.у меня ребенок в больнице, срочно деньги нужны.разбирайтесь быстрей
Вітаємо!
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки, або написавши лист на пошту [email protected] та надати квитанцію. Якщо вона відсутня вкажіть дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу та перші 6 і останні 4 цифри картки, яку поповнювали.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнила картку на 4000 грн. Гроші не прийшли, подзвонила на гарячу лінію, сказали платіж заблоковано, дали якусь електронну пошту, сказали відповідь чекати 7 днів. У мене питання, що це взагалі таке? У людей кожна копійка на рахунку. Чому я повинна витрачати свій час, свої нерви на з’ясування того, де мої гроші?
Доброго ранку. Щоб ми мали змогу Вам допомогти, просимо відправити у листі на пошту [email protected] фото квитанції або вказати перші шість та останні чотири цифри картки, суму, дату платежу та опис ситуації. Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня. Попереду також мій відгук. Якщо Ви не можете дати мені внятну відповідь на мої питання через електронну пошту та по телефону, буду писати тут, щоб мене нарешті почули та щоб інші люди подумали перед тим, як скористатися послугами ваших терміналів.
На мій запит єдине, що я зрозуміла, це те, що платіж заблоковано. На питання чому, мені спочатку сказали, що відповідь мені дадуть через 7 днів, а потім сказали, що через 45 днів!!!!! Причому з тими, хто дає відповідь на це питання зв’язок тільки через електронну пошту, телефону у них чомусь нема. Я написала туди 2 рази, відповіді звісно ніякої нема. Зателефонувати мені теж нема куди. У мене питання, чому я порядна людина, яка своі ж грощі хотіла покласти на СВОЮ картку(до речі іншого банку, на щастя я не є вашим клієнтом) повинна чекати відповіді 45 днів? Я не розумію, такі терміни встановила наша держава, чи ізі пей самі вирішують коли повертати чужі грощі. На скільки я розумію 4000 гривень допустима сума для переказу. Чи я помиляюсь? Питання, чому тоді термінал їх взяв?
Доброго дня. Надійшла інформація від спеціалістів. Платіж пройшов перевірку. Кошти успішно відправлені 18.10.2022 на вказану картку. Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
Положив 5000 пройша доба грошей нема. Кажуть платиж е , очикуйте. Кого очикувать? Кошти мои , Ви забрали незаконно. Мохинатори. Не рекомендую цю установу, и усим коллегам, друзьям нерадитиму завязываться з Вами!!!!!!!!!
Доброго дня! Щоб ми мали змогу Вам допомогти, просимо відправити у листі на пошту [email protected] фото квитанції або вказати назву послуги та рахунок, який поповнювали, дату платежу та опис ситуації. Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
скинув Гроші на картку і в чеку пише успішно а на самом деле вони не пришли іншій людині
Вітаємо!
Просимо відправити фото квитанції на електронну пошту [email protected] та вказати внесені купюри. Тоді ми зможемо надати детальну інформацію по даному платежу.
Дякуємо за розуміння!
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день! Та сама ситуація, в Колцентрі вашому нічого не пояснюють а кажуть чекати три дні шоб гроші прийшли на картку, і не треба давати відповідь ,- звертатись на електронку,гроші потрібні вже і зараз а не через три дні!!!!!!
Доброго дня!
Будь ласка, у листі на пошту [email protected] вкажіть дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, назву послуги та рахунок, який поповнювали.
Тоді ми зможемо уточнити для Вас всю інформацію по даному платежу. Просимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день! Вніс купюри в банкомат відправ, але вони не прийшли і написало що моя операція не пройшла, що мені робити?
Доброго дня!
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на електронну пошту [email protected] та надайте інформацію про платіж: дату і час здійснення, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу та назву послуги і рахунок, який поповнювали, і тоді наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть.
Очкуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Аналогічна ситуація!
Вчора поповнив через термінал картку, все пройшло і забрав чек, але гроші так і не прийшли!
Написав на ел. пошту, але приходить автоматична помилка про доставку листа.
Що робити???
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, необхідно знайти платіж, тому просимо відправити лист на пошту [email protected] або зателефонувати за номером 0 800 60 30 03.
У листі вкажіть, будь ласка, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, суму і внесені купюри, а також час здійснення платежу.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Длбрий день!
Сьогодні 04.11.2022 о 13:48 вносив кошти на карту через ваш термінал, за адресою м.Київ проспект Перемоги 47 (супермаркет Сільпо)
вніс частину суми, і висунулось світло
підкажіть будь-ласка, чи зарахуютьсч кошти на карту після відновлення електропостачання?
Доброго дня! Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на електронну пошту [email protected] та вказати перші 6 і останні 4 цифри картки, яку поповнювали, внесену суму та купюри і тоді спеціалісти зможуть надати розгорнуту відповідь стосовно даного платежу.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Дякую, вже надіслав
очікую від вас відповідь
Добрий день!
я до вас звертався 04.11 щодо внесення коштів у розмірі 1100 гривень, двома купюрами 1000 (однією купюрою) і 100 (однією купюрою)
сьогодні мені надіслали смс що коштів не виявлено!
як таке можливо?
куди вони могли зникнути з вашого терміналу?
після вимкнення світла, кошти не надійшли мені на карту, і термінал їх не повернув! Коли увімкнули світло, з терміналу теж кошти не стирчали!
куди зникли мої кошти?????
Куди мені ще звертатись???
Доброго дня. Нам прикро, що виникла така ситуація.
Відправили Ваше звернення спеціалістам на додаткову перевірку.
Просимо очікувати зворотнього зв’язку за вказаним номером мобільного.
Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння
Пополняли на 1000 гривен на карту,выключился свет деньги так и не пришли,вносили 2 купюры по 500,одна отобразилась на экране,а 2 купюру внесли и потух терминал,что делать ?
Доброго дня!
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту [email protected] та вказати перші шість і останні чотири цифри картки, суму, час та дату платежу.
Також потрібен номер терміналу або його адреса і Ваш котактний номер мобільного для формування звернення.
Якщо Ви вже зверталися на гарячу лінію по даному питанню, додайте також номер мобільного, з якого телефонували.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
9.11. Поповняв банківську картку через термінал, котрий стоїть у магазині Сільпо. На кілька секунд пропало світло і термінал вимкнувся, до цього часу в термінал було мною завантажено 3 600 грн, одразу звернувся на гарячу лінію і хлопець перевіривши сказав, що встигло пройти 2 600 і зафіксував заявку на перевірку термінала і дозарахування 1000 грн до 15 днів. Сьогодні 12.11 надійшло смс, що перевірили і 1000 грн не виявили. Як таке можливо, поповнення було купюрами в 200 грн, що це за перевірка, що 5 купюр пропало???? Поверніть мені гроші!
Доброго дня.
Дане питання вже знаходиться на розгляді у відповідних спеціалістів.
Ми детально перевіряємо всю надану Вами інформацію і надамо зворотній зв’язок, як тільки буде результат.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Пополнял карту на 300грн потушили свет перезапустился и деньги не пришли поддержка один говорит нужно чтобы интернет стабилизировался другой оператор говорит от дня до 15 дней ждать
Это что такое вообще ваши терминалы через сканер проходят купюры он их фиксирует и вы ещё там говорите мы не видем оплаты
Доброго дня. Якщо Ви зверталися на гарячу лінію, то оператори зафіксували Ваше звернення. Така ситуація сталася, так як по всій країні відбуваються відключення електропостачання. Щоб детально все перевірити, прохання відправити лист на пошту [email protected] . У листі вкажіть, будь ласка, номер мобільного, з якого зверталися, номер рахунку, суму та дату платежу і адресу терміналу.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Поповняла сьогодні картку, двісті гривень. Внесла кошти, двісті гривень одною купюрою. Мені на телефон прийшло сповіщення, що моя картка заблокована, тому кошти не поступили на картку. Але як мені тепер повернути кошти? (Хоча я заходила на картку через додаток райффайзен і картка активна)
Доброго дня!
Для початку ми маємо знайти Ваш платіж. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши на пошту [email protected] та вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату та час платежу і адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на зворотній зв’язок.
З повагою, команда EasyPay!
12.11.2022 р. був проведений платіж з комунальних послуг, до теперішнього часу кошти на особові рахунки не перераховані. На моє звернення 9917781 було надано відповідь, що платіж не вдалося опрацювати, але з якоі причини не вказано (платіж пройшов успішно, квитанціі отримано). Карточки я не маю, тому кошти потрібно перерахувати за призначенням.
Доброго дня!
Ваше звернення не вдалось опрацювати, в зв’язку з тим, що за даною послугою і даними рахунками неможливе зарахування. Просимо, звернутись до клієнтською служби підтримки на номер 0 800 60 30 03 або на пошту supportapp@easypay з детальним описом ситуації, номер з якого звертались і квитанцію про платіж.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Не потрібно вдавати, що ви не зрозуміли, що звернення за № 9917781 уже зареєстроване клієнтською службою підтримки, яка змушує мене до варіанту повернення коштів на картку. Я електронної картки не маю. Кошти були взяті готівкою, то не потрібно мені нав’язувати повернення їх на картку. Якщо існує функція оплати готівкою, то повинен бути передбачений варіант повернення теж готівкою. Я чекаю перерахування коштів за призначенням, в іншому випадку команда easypay буде сплачувати борги комунальним службам, яка отримала кошти і не в змозі виконати свою функцію.
Доброго вечора. Нам прикро, що виникла така ситуація.
Відображається, що оплата на терміналі була незавершена. На жаль, нам не вдається зарахувати кошти на вказані Вами послуги, так як невірно вказний номер особового рахунку, тому нами був запропонований варіант повернення коштів у повному обсязі на будь-яку банківську картку без комісії. Це може бути картка родичів чи знайомих або особи, якій Ви довіряєте. У випадку, якщо це Вас не влаштовує, дані кошти також можна зарахувати на будь-яку іншу послугу. Також Ви можете перевірити коректність наданого Вами особового рахунку і внести зміни у звернення №9917781.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня поповнила карту скидала 330 гривень банкомат чуть завис чек вибило я його не перевірила гроші не прийшли прошу повернути мої 330 грн на карту
Доброго вечора.
Щоб ми могли Вам допомогти, просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши лист на пошту [email protected] та надати квитанцію про платіж та описати ситуацію. Якщо вона відсутня, вкажіть перші шість та останні чотири цифри картки, внесені купюри, дату та час здійснення оплати.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Команда easypay не здійснила свою функцію по перерахуванню коштів, які отримала готівкою для оплати комунальних платежів. Служба підтримки не пояснює з якої причини дану операцію не виконано. Картки я не маю та двічі оплачувати одні і ті самі послуги не реально. Повинен бути вихід з цієї ситуації, яка виникла не з моєї вини і кошти повинні надійти за призначенням.
Вітаємо!
Ваш платіж неуспішний по причині того, що була невірно вказана послуга або номер особового рахунку. Просимо Вас звернутися на пошту [email protected] або за номером 0800 60 30 03 для вирішення питання.
Очікуємо зворотнього зв’язку
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте, муж переводил деньги на карту 5000 грн , к получателю они так и не пришли . На следующий день позвонил в техподдержку, на что они ответили , что деньги висят в системе , он попросил вернуть на карту монобанка ( продиктовав номер ) на что они сказали ожидайте в течении 3 — х рабочих дней . На минуточку , это было 25 ноября , сегодня уже 20 декабря!! И как только не позвонишь , одни и те же фразы, в течении 3-х рабочих дней , ожидайте , то света нет. Я понимаю , что света может не быть , мы ждали , но извините меня , почти месяц кормить завтраками , тем более , это для нас не маленькие деньги , тем более в такое время . Прошу решить данную проблему !
Доброго дня!
Просимо Вас звернутись на пошту [email protected] та, за наявності, надати номер звернення. Якщо він відсутній просимо вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, внесені купюри, адресу чи номер терміналу та час здійснення платежу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня
При поповнені аккаунту steam виникла проблема, коли я поповнив аккаунт через термінал на 641 гривню прийшло всього 379, прошу повернути мої гроші
Доброго вечора!
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання вказати номер рахунку, дату та час платежу, у листі на пошту [email protected] .
Якщо у Вас є фото квитанції, додайте її, будь-ласка, до вкладень листа.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрый день. Отправила перевод в размере 5994 грн. через Изипей в Болгарии. Деньги не пришли на счёт. Прошло уже четыре банковских дня. Можно узнать причину. Номер перевода 0100017424576778 18.12.2023
Вітаємо!
Ми — внутрішньодержавна українська компанії. Відділень в Болгарії у нас немає.
Ви скористались послугами іншої компанії з такою ж назвою. Рекомендуємо звернутись до їх служби підтримки з даним питанням.
З повагою, команда EasyPay.
Во время ситуации со светом нестабильным не советую пользоваться данным терминалом, у них нет никакой информации что происходит с ним во время работы. Ситуация след. Пополнял на 2000 грн ( 4 купюры по 500 грн ), терминал уже сожрал их все, на экране сумма появилась, значит СИСТЕМА УЖЕ должна записать что именно такие купюры съели, после нажатия кнопки оплатить (или как то так она называется) и начала загрузки проведения операции мигает свет и терминал уходит на перезагрузку, дожидаюсь её и запускается обычное меню, денег нет. Оставил заявку как положено (№9999152) сегодня пришло 500 грн и смс что всё что было лишнее в терминале отдали вам ))))) Только есть одно НО, свет был пока я вносил одну купюру за одной (а значит это записано в логах терминала), свет пропал только на загрузки экрана что платёж прошёл. Прошу разобраться с данной проблемой, т.к это уже какое-то воровство, вернуть 500 грн из 2000 это уже смешно, могли бы вообще не возвращать, а так как плевок какой-то )))))))))
Доброго ранку!
У зв’язку з ситуацією що сталася, вся інформація була відправлена на додаткову перевірку.
Впродовж декількох днів ми з Вами зв’яжемось.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
З повагою, команда EasyPay.
Как производить оплату на номер esaypay. Дали номер 97524453, а как произвести на него оплату не понятно!
Доброго ранку!
На даний момент, поповнення та відкриття Віртуальних та додаткових карторк тимчасово недоступне, так як відповідно до постанови Національного Банку України, операції щодо використання електронних грошей призупинено.
Робота сервісу буде відновлена, як тільки НБУ видасть відповідну постанову.
З повагою, команда EasyPay.
Деньги. Аерните.шарашкина контора
ви сонние мухи.
Верните бабки
Добрий день.
Просимо Вас звернутись на нашу пошту [email protected] та надати копію квитанції. Якщо вона відсутня то вкажіть інформацію про платіж,
-якщо платіж був здійснений у терміналі — суму і кількість купюр, яка була внесена;
— якщо оплата здійснювалась на сайті — перших 6 і останніх 4 цифри платіжної карти;
— назву послуги та номер рахунку, який поповнювали;
— дату і час здійснення платежу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте, уже вам писала , что муж пополнял 5000 грн на карту , которые просто зависли , попросили возврат . Ваши службы поддержки бесполезные ! Деньги не вернулись , вообще нисколько . Платёж был проведён 29 НОЯБРЯ!!!! Всю информацию написали на почту , что , где , адрес, какие купюры реакции ноль . Надеюсь , вы соизволите решить эту проблему … На минуточку , сегодня 3 января .
Вітаємо!
На жаль, нами не було отримано листів, надісланих з Вашої пошти.
Просимо звернутись на пошту [email protected] та надати номер телефону, з якого Ви звертались на гарячу лінію та копію квитанції.
Якщо вона відсутня, то вкажіть наступну інформацію:
– назву послуги та номер рахунку, який поповнювали;
– час здійснення платежу;
– внесену суму та купюри;
– адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Вчера 7.01.2023 через iBox волховского 5А пополнял счёт ПриватБанка на сумму 200 гривен номер терминала 44 12 деньги пополнил терминал квитанции не дал на экране высветила технические неполадки позвонил им на горячую линию указанную на экране дал заявку чтобы деньги пошли в обработку консультант номер что что завтра вам наберут проинформирует о том что с моим платежом сегодня 8.01.2023 год никто не звонил я позвонил на горячую линию заявка моя не зафиксирована эта девочка женщина номер 234 не дала внятную информацию и ответила ждите 15 дней я недоволен обслуживанием данного оператора а также считаю что она нарушает свои должностные обязанности и мои права законодательством процессуальные кодекса Украины
Вітаємо.
На жаль, в нашій системі відсутній термінал з вказаним Вами номером. Також звертаємо Вашу увагу, що IBOX — це інша компанія, до якої ми не маємо відношення.
Якщо Ви здійснили платіж в нашому терміналі, просимо звернутись до нас на пошту [email protected] та вказати його номер (5 або 7 цифр) або точну адресу, включно з містом, точний час здійснення платежу, внесені купюри, та перші 6 і останні 4 цифри картки, яку поповнювали.
Також просимо вказати номер телефону, з якого Ви звертались на гарячу лінію та приблизний час Вашого дзвінка.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнювала рахунок на 200грн. Вимкнули світло, при перевірці терміналу коштів не виявлено, випаровуються мабуть. Не раджу користуватись цими терміналами.
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу розібратися в ситуації, прохання звернутися на пошту [email protected] та детально описати ситуацію.
Також вкажіть номер звернення та номер, з якого зверталися.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Деньги не поступили на карту,после проверки не найдено 1000 грн ( НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Доброго дня!
Щоб ми могли детальніше розібратись в ситуації, що сталась, звернуться до нас на пошту [email protected] та вкажіть номер Вашого звернення, також просимо уточнити, які купюри Ви вносили до терміналу, його адресу чи номер, та чи відобразились купюри при внесенні.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay.
Не рекомендую((((( НАЖИВАЮТЬСЯ на грошах людей,на скарги реагують дуже довго
Доброго ранку.
На жаль, нам не було надано запитаної інформації, тому, при всьому бажанні, ми не можемо Вам зараз допомогти.
Просимо Вас відправити лист на пошту [email protected].
У листі опишіть, будь ласка, детально ситуацію та вкажіть номер мобільного, з якого зверталися на гарячу лінію.
Також просимо уточнити, які купюри Ви вносили до терміналу, його адресу чи номер, та чи відобразились купюри при внесенні.
З повагою, команда EasyPay.
Не можу додати карту, то му що горить червоним срок карти коли його пишу.
Доброго дня!
Просимо звернутись до нас на електронну пошту [email protected] та вказати номер телефону, за яким Ви зареєстровані, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку намагаєтесь додати та, за можливості, надати скріншот помилки, що виникає.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay.
Не видаляється акаунт,пише «операцію не завершено через обмеження»
Доброго дня!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected], та вказати номер телефону, за яким Ви зареєстровані, дату і час спроби видалення акаунту, та, за можливості, скріншот помилки, що виникає.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
На кошельке была 850грн., Кошелек не активен, просила вывести на карту, которую добавила в личном кабинете, вместо этого они уже пять раз за месяц сняли по 50грн за неактивный кабинет и уже дважды по 200грн. за информационные услуги, а так же остаток в 200грн на самом кошельке говорят поздно просить о выводе типа кошелек не активен, но сами при этом прекрасном снимают от туда деньги . Все скриншоты есть, как с кабинета изипей, так же и их ответы на Эл. Почту. Не рекомендую вообще связываться с данной «конторой» никаких документо, тарифов на основании чего были эти списания не предоставили, только 150грн готовы вернуть по заявлению, причем заявление о не правильно внесённых данных для платежей, которые я не вносила и тем более не подтверждала.
Доброго ранку. Дякуємо за відгук!
Відповідно до договору, який приймається при реєстрації, якщо протягом 30 днів не було оплат електронними грошима, з балансу кабінету утримується щомісячна комісія 50 грн. Також щомісяця є нарахування комісії за інформаційні послуги. Наголошуємо, що комісія не нараховується, якщо на балансі відсутні кошти та не знімається з банківських карток чи інших інструментів оплати.
Просимо написати лист на [email protected], та вказати номер телефону, за яким зареєстровані і ми все детально перевіримо та надамо інформацію.
З повагою, команда EasyPay.
Не кому не рекомендую, на банкомате monobank стоить комиссия 0%,при внесении суммы сняли комиссию. Позвонили на горячую линию общение по хамски, говоришь одно отвечают совсем на другое,деньги возвращать отказались. Видите-ли нет такой возможности . Вообщим сервис не очень ,оператор хамло !!!!!
Доброго вечора.
Комісія може списуватися помилково, так як не всі термінали отримали оновлення. Приносимо вибачення за незручності. Вона буде повернута протягом 48 годин на картку.
Дякуємо за розуміння.
на терміналі пропала послуга Steam
Доброго дня.
Дана послуга була була вимкнена відповідно до запиту постачальника послуги.
З повагою, команда EasyPay.
Коли буде знову увімкнена послуга Steam?
Вітаємо!
На даний момент, дана послуга недоступна. Терміни її відновлення, на жаль, невідомі.
Рекомендуємо звернутися до підтримки даної компанії та уточнити яким чином можна здійснити оплату.
З повагою, команда EasyPay.
Сплачені кошти не надходять за призначенням. Будь-яких пояснень не можливо добитися. НЕ РЕКОМЕНДУЮ користуватися послугами команди easy pay.
Вітаємо!
Вся інформація про ситуація, що сталася Вам була неодноразово надана.
Також Вам пропонували повернення коштів на будь-які інші реквізити, що зайняло б не більше доби, від чого Ви, на жаль, відмовилися.
Просимо очікувати повідомлення від спеціалістів стосовно вашого звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Перераховувала кошти на суму 350 та на 500 гривень інших банків, пройшло майже чотири дні, але кошти не нараховані відправникам, але зняті з моєї картки……… Поясніть чому? І так, я буду скаржитись, в усі інстанції…..якщо кошти не надійдуть відправникам або не повернуться на мою картку…. дякую
Доброго дня!
Просимо звернутись до нас за номером 0 800 60 30 03, або на пошту [email protected] та надати ID операції, якщо вони відсутні то вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали переказ, дату і час здійснення платежу та назву послуги і рахунок, який поповнювали.
З повагою, команда EasyPay.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ! 19.03.2023 Внесла купюру 200 грн, кошти на рахунок не надішли, зв’язалась одразу з оператором, сказали, що протягом 15 діб буде проведена перевірка та кошти повернуть мені на карту. Через 11 днів мені приходить повідомлення, що при перевірці купюру не було знайдено. Я подзвонила знову на гарячу лінію, слухавку взяв оператор В’ячеслав, який повторював мені одну і ту ж фразу «МИ НЕ ВОЛОДІЄМО ІНФОРМАЦІЄЮ», після чого він кинув слухавку. Цікаво, за якими критеріями ви набираєте людей на роботу, якщо вони не вміють навіть спілкуватися і вирішувати проблемні робочі моменти? Після цього я знову подзвонила і вже інший оператор мені повторював ту саму фразу, що вони не володіють інформацією і мабудь купюра просто випала, коли я відійшла від терміналу, хоча я там стояла хвилин 20. Загалом ніколи більше не буду користуватися даним терміналом і нікому не рекомендую цього робити, ваші гроші просто можуть зникнути і вам скажуть, що при перевірці їх не було виявлено. Найгірший сервіс, який я бачила.
Доброго дня.
Дякуємо за Ваш відгук!
Ситуація, яка сталася з Вами, є для нас вкрай неприємною, адже ми цінуємо своїх клієнтів та висуваємо високі вимоги до якості обслуговування. Для того, щоб ми змогли вирішити Ваше питання, прохання звернутись на нашу електронну адресу [email protected], вказавши номер мобільного телефону, з якого Ви звертались на гарячу лінію та номер Вашого звернення. Наші фахівці розглянуть Ваше звернення і зроблять все можливе, щоб ця ситуація не повторилася в майбутньому.
З повагою, команда EasyPay!
Поповнили рахунок на 100 грн, кошти не прийшли
Вітаємо!
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, необхідно знайти платіж.
Просимо написати лист на пошту [email protected] та вказати номер рахунку, суму та дату платежу.
Також прохання вказати номер або ж адресу терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Термiнал1012507 Бандери 36
Доброго дня!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та детально описати Ваше питання.
Очікуємо на Ваше звернення!
З повагою, команда EasyPay.
Учора 1.04.2023 року поповнила через термінал картку в сумі 1000грн.,гроші не надійшли ,чеку не було ні паперового, ні на екрані електронного.Зателефонувала до гарячої лінії,розповіла що не надійшли кошти,мені відповіли що не бачать зовсім що була проведена операція по переводу коштів.Де поділись мої гроші?Моє звернення зафіксовано.Якщо не буде повернення моїх коштів,я вимушена буду звертатися до правоохоронних органів про шахрайство зі сторони Easy Дякую за розуміння.В такий нелегкий час наживаєтесь на людських коштах.
Вітаємо.
Відображається, що Ваше звернення опрацьовується спеціалістами.
Зарахування коштів відбудеться від 15-ти хвилин до 24-ох годин.
Просимо Вас очікувати надходження коштів.
З повагою, команда EasyPay!
Вчора 03.04.2023 року я поповнила через термінал картку на суму 9000 тис і кошти мені не прийшли. Я дзвонила на гарячу лінію де мені сказали що на протязі 24 год вони постараються відправите кошти. Напротязі доби вони так і не прийшли. Я знову зателефонувала на гарячу лінію де мені знову сказали теж саме, ще й згодом заблокували мій номер і я вже неможу дзвонити до них. Одже якщо до кінця доби небуде коштів я буду вимушена звернутися до відповідних органів. Щоб розглянули мою заяву.
Доброго дня!
Дякуємо Вам за відгук.
Для того, щоб ми змогли перевірити інформацію, прохання надіслати лист на електронну адресу [email protected], вказавши номер Вашого звернення або номер мобільного, з якого Ви звертались на гарячу лінію.
Заздалегідь дякуємо за зворотний зв’язок.
З повагою, команда EasyPay!
Перевёл деньги на заблокированную карту, обращался не раз, тишина
Вітаємо. Нам прикро, що виникла така ситуація. Для зарахування коштів на інші реквізити, необхідно заповнити відповідну заяву.
Шаблон вже був відправлений на Вашу електронну пошту. Ми маємо отримувати від ініціатора платежу заяву з дорученням на вчинення певних дій щодо переказу.
Очікуємо заповнену заяву. Якщо будуть запитання — звертайтесь!
З повагою, команда EasyPay.
Айди операции 1219011641
11,04,23 пополнял карту по номеру, на суму 5000 грн терминал чеки не Дает!
терминал номер 1140246 ( в квитанции что я сфотографировал на экране терминала указанно что операция успешна!
оператор по телефону рассказывал что по регламенту есть три дня для зачисления средств.
прошло три дня средств нет! средств нет!
Служба поддержки прислала в смс электронную почту ([email protected])
в которой заявление о возврате средств в результате ошибки реквизитов! (чуть ли не по моей вине)
А так же требуют фото моих паспортных данных и индикационного кода!
На каком основании я должен это предоставлять? и где гарантия что эта информация не пойдет третьим лицам ? на сайте нигде нет информации о том что я должен передавать вам свои паспортные данные!
сегодня 17 число! денег нет! сплошной негатив!!!
Прошу перечислить сумму платежа но номер моей карты ! что указан в письме которое я уже отправлял в службу поддержки! в противном случае буду вынужден писать заявление в правоохранительные органы!
Вітаємо.
На жаль, Ваш платіж був заблокований та вимагав додаткової перевірки. Нам прикро, що виникла така ситуація. Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати питання.
Кошти вже були відправлені на вказану картку. Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Положила денги на заблокированую карту,обратилась на горячую линию ези пей,написала заявление ,они мне говорят что карта не принемает межбанковские платежи,а приват говорит,что моя карта принимает буду оращатся в полицию,по поводу машейнечества.
Добрий день.
Для того, щоб ми мали змогу Вам допомогти, просимо Вас звернутися на пошту [email protected] з описом ситуації. Також прохання додати до листа інформацію про платіж, а саме: Ід операції або фото квитанції, номер рахунку, суму та час платежу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Вы просто,машейники,не советую никаму пользоватся вашими услугами,люди будьте бдительны.
Доброго дня!
Повернення коштів на інші реквізити можливі по заяві. Якщо Вам актуально зарахування коштів на ту ж картку, просимо звернутись на гарячу лінію та повідомити, що хочете провести даний платіж на ту ж картку.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
19.04.2023г пополнил карту на 1000грн, средства так и не поступили.
Служба поддержки ответила вот что, платеж находится в обработке, время обработки занимает от 15 минут до трёх рабочих дней.
Ждите зачисления средств, они могут поступить в любое время. Далее сказали что отсутствует информация почему платеж отправлен на дополнительную обработку! Если средства не поступят в течение трёх рабочих дней, буду обращаться в определенные органы!!
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту [email protected]
Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Пополнял карту на сумму 4500 грн, деньги заблокировали, причину никто сказать не может, буду писать заявление в полицию, мошенники, никому не советую пользоваться из сервисом
Вітаємо.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Якщо Ваші платежі вимагають додаткової перевірки, і Ви вже звернулися на пошту до відповідних спеціалістів — просимо Вас очікувати зворотного зв’язку.
Максимальний термін відповіді — до трьох робочих днів. Якщо даний термін вийшов — прохання звернутися до нашої підтримки.
Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати всі питання.
З повагою, команда EasyPay.
22.04.2023г пополнил карту на 1050грн, в очередной раз деньги не пришли!
Сколько можно?
Люди пополняют карты, кому-то надо очень срочно, а вы что творите?
Ладно если это было бы один раз там, но многие жалуются, а вы ничего не предпринимаете для решения этой проблемы!!!
Давайте быстрее решайте этот вопрос или я лично этим займусь!
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту [email protected]
Також прохання в листі прохання вказати ІД операції або ж додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, то просимо вказати перші шість та останні чотири цифри картки.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрый день отправил перевод через терминал номер который находится в г.Одесса
Сумму 5200гривень, 200 гривень мне вернули на мой номер телефона а 5000 тисяч так на карту и не пришли, первый день сказали что в обработке, на второй что платеж заблокирован, скинули адрес почты сб ,пишите им но они не отвечают.
Завтра или писать заявление в полицию.
Вітаємо.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Якщо Ваші платежі вимагають додаткової перевірки, і Ви вже звернулися на пошту до відповідних спеціалістів — просимо Вас очікувати зворотного зв’язку.
Максимальний термін відповіді — до трьох робочих днів. Якщо даний термін вийшов — прохання звернутися до нашої підтримки.
Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати всі питання.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте, хочу поблагодарить всю команду EasyPay,за то что они и вправду заботятся о нашей безопасности!!!Я не давно попал в такую же ситуацию,что и Вы все)))Тоже пополнил карту через терминал EasyPay»всё как обычно»и тут они сразу не приходят сумма была 3000грн.ясное дело что в наше то время оно меня очень смутило почему так.Я подождал не пришли,набрал Службу поддержки они мне толково всё объяснили,я конечно же на эмоциях не хотел понимать,типо задержка и вообще находится в рассмотрении…на третий день я узнаю что вообще заблокировали,ну тут ясное дело начинается паника,нервы и.т.д.Я звонил чуть ли не каждый час пока мне не разжевали то что с моими деньгами нечего не произойдёт,нужно только время и терпение для того чтобы они вернулись)))))и оказывается Таки Да мне пришла сумма которую я закинул на карту,и всё это для того чтобы Мы и наши денежные средства были в безопасности.Так что ребята,главное терпение и спокойствие))))) Спасибо большое EasyPay)))))
Добрий день.
Нам прикро, що з Вами виникла така ситуація.
Компанія EasyPay діє в рамках чинного законодавства України та правил роботи платіжної системи, встановлених НБУ. Тому, деякі платежу можуть вимагати додаткової перевірки.
Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати всі питання.
З повагою, команда EasyPay.
Отвратительная компания, пополнял в терминале карту (проходил верификацию), по непонятной причине деньги на карту не поступили, транзакция заблокирована, служба поддержки ничего решить или объяснить не в состоянии, только прислать адрес эл. почты на которую пишешь как в стену, не ответа не привета… просто в шоке.
Вітаємо.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Якщо Ваші платежі вимагають додаткової перевірки, і Ви вже звернулися на пошту до відповідних спеціалістів — просимо Вас очікувати зворотного зв’язку.
Максимальний термін відповіді — до трьох робочих днів. Якщо даний термін вийшов — прохання звернутися до нашої підтримки з детальним описом ситуації.
Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати всі питання.
З повагою, команда EasyPay.
Добрый вечер, хочу пожаловаться на компании easy pay,ужасное обслуживание!!
Вчера 9 мая в 23:40 муж закинул через терминал 1000 грн купюра по 200 грн,деньги досих пор не поступили на карту!!!!!
Позвонили в службу поддержки,сказали что деньги в обработке,прошло время,снова набрали потом сказали платеж заблокирован,так само скинули какую ту почту мы туда написали но ответа от них нету вообще!!!
Я вижу я не первый человек который попал в такую ситуацию,верните деньги на карту!!!!!!!!!
Вітаємо.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Якщо Ваші платежі вимагають додаткової перевірки, і Ви вже звернулися на пошту до відповідних спеціалістів — просимо Вас очікувати зворотного зв’язку.
Максимальний термін відповіді — до трьох робочих днів. Якщо даний термін вийшов — прохання звернутися до нашої підтримки з детальним описом ситуації.
Ми прикладаємо максимум зусиль, щоб оперативно вирішувати всі питання.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте, пополнила я карту на 2300, 21.04.2023. деньги не пришли. Ждала три дня, думала там задержка. Позвонила в службу сказали что счёт заблокирован. И отправили почту, я написала, объяснила свою ситуацию. Мне скинули другую почту, я написала туда, так же все объяснила. Они попросили скинуть номер карты или номер транзакции, я скинула номер карты и тишина. Прошел месяц, я им опять написала мне ответили » ваше обращение в работе.» Сколько ещё в работе будет моё обращение, скажите пожалуйста????
Вітаємо!
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання відправити лист на пошту [email protected] та вказати дату і електронну пошту, з якої надсилали лист.
Очікуємо на Ваше звернення!
З повагою, команда EasyPay.
У меня случилось такое час назад: через ОЛХ, решили продать тапочки для подростка, 250 грн, в результате с помощью поддержки изипей все деньги 5300 уплыли на изипей, осталось 17 грн. Т.е я не получила 250 грн., А заплатила 5300. Как узнать где они делись , снято изипей, как вернуть на свою карту деньги?
Доброго дня.
Щоб ми мали можливість допомогти Вам у даному питанні, прохання надіслати лист на пошту [email protected], з описом ситуації та надати фото квитанції або ж ІД операції.
Якщо вони відсутні, то вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, суму та дату платежу.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте.
У меня тут возникла проблема.
Доброго дня!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та детально описати Ваше питання.
Очікуємо на Ваше звернення!
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день. Зробила вчора переказ, але мені повідомили, що зарахування досі немає
Вітаємо.
Необхідно перевірити платіж. Щоб ми мали змогу допомогти, прохання відправити лист на пошту [email protected] та надати інформацію про здійснений платіж.
Просимо вказати номер рахунку, суму та дату здійснення платежу. Якщо платіж був здійснений через термінал, то просимо вказати номінал внесених купюр. Якщо ж це онлайн оплата, то вкажіть перші шість та останні чотири цифри картки, з якої здійснювали оплату.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
У мене виникла проблема звернувся
На гарячу лінію сказали заповнити
Анкету на повернення коштів прислали
Зразок поїхав
До районного центру роздрукував
Прийшла відмова
Поїхав знову 30 кілометрів роздрукував
Знову відмова
Як інваліду без ноги можна по десять
Раз їздити друкувати
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас виникли дані складнощі. Щоб заява була розглянута — вона має бути правильно написана. Якщо у Вас, відсутня можливість роздрукувати заяву — Ви можете її написати на окремому аркуші паперу, від руки, згідно наданого Вам шаблону.
Відображається, що Ваш лист не вдалося відкрити для прочитання. Просимо Вас надіслати заяву у форматі JPEG або pdf.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay.
Не вертають гроші,поповнювала карту на 1200,ніхто нічого не повернув,більше ніколи не буду користуватися цим банкоматом(
Вітаємо.
Щоб ми мали змогу допомогти, прохання відправити лист на пошту [email protected] та надати фото квитанції або її номер.
Якщо вона не збереглася — просимо вказати номер рахунку, суму та дату здійснення платежу.
Якщо платіж був здійснений через термінал — вкажіть номінал внесених купюр. Якщо ж це онлайн оплата — перші шість та останні чотири цифри картки, з якої здійснювали оплату.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Закидував кошти на карту, на перший чек 4900
На 2 раз закинув 1000 зарахувало 100 в залишку залишилося 900 грн, ні на номери ні на проїзні я їх не зміг використати що робити в цій ситуації як повернути кошти!?
Вітаємо.
Якщо залишок не був використаний при здійсненні платежу, то його можна перерахувати звернувшись до служби підтримки.
Просимо Вас відправити лист на пошту [email protected] та надати фото квитанції або ІД операції.
Якщо вона відсутня, то вкажіть, будь ласка, номер рахунку, суму, дату здійснення платежу та номінал внесених купюр.
Також вкажіть контактний номер мобільного та рахунок, на який бажаєте зарахувати кошти.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Не могу скинуть с сим карты деньги на банковскую карту в чем проблема
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу допомогти, просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або відправити лист на пошту [email protected] з описом ситуації та надати скріншот чи запис екрану.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Банкомат 6.09.23 тпринял 1000 грн, не обратили внимание что ещё надо нажать оплатить, кто то пришло после нас и каким то образом наши деньги что мы положили перевел себе на карту, от службы поддержки 5 дней не могли получить ответ, потом дозвонился на горячую линию, ответ мы не причем, банкомат самообслуживания. Понимаю что не закончил операцию, но должна быть какая то защита при таких ситуациях, всегда присутствует человеческий фактор.
Доброго дня.
Спеціалісти детально перевірили що саме відбулося у даному терміналі.
На жаль, після внесення купюр платіж не був підтверджений і даною сумою скористався наступний за Вами клієнт, обравши іншу послугу на терміналі.
Щоб уникнути повторенню таких випадків, рекомендуємо завершувати операцію. На екрані має з’явитися екран з квитанцією по платежу. Якщо внесену суму не використовують протягом декількох хвилин, то вона зникає у цілях безпеки.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго вечера я звертався до вашого адміністратора і просив щоб мені повернули гроші тому що я не на ту карту скинув я раз написав заяву другий раз вони якісь неадекватні там ну поясніть мені пришліть будь ласка раз нормальну які я маю написати вони мені раз кинуть два три, не можна гроші забрати ніяк
Вітаємо!
Нам прикро, що Ви зіткнулись з труднощами при заповненні заяви. Фахівці надали відповідь 09.09.2023 о 12:42 на Вашу електронну адресу.
Прохання переписати заяву згідно рекомендацій спеціалістів та надіслати її повторно на електронну пошту, з якої Вам надійшов шаблон заяви.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay!
18.10.23 за адресою проспект перемоги 136 поповнювала свою карту. 5000 пройшло а ще 200 грн зависло в терміналі і він перестав працювати. я зателефонувала в службу підтримки , заявку прийняли. 21.10 прийшла відповідь «200 грн не виявлено».
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання відправити лист на пошту [email protected] , та вказати номер мобільного з якого Ви зверталися на лінію або номер звернення за яким відбувалась перевірка.
Очікуємо на Ваше звернення. Гарного дня.
З повагою, команда EasyPay.
Доброї ночі
07.11.2023 , приблизно о 22:43 , через термінал 1052805 я поповнював свій баланс монобанку , і одну з купюр номіналом 500 гривень зажувало та не зарахувало до загальної сумми поповнення .
Я чекав декілька хвилин , сподіваючись , що її зарахує , при цьому на терміналі вилетів надпис про наявну проблему з купюрої , саме ж місце прийому купюр світилося фіалетовим кольором .
Але термінал її так і не повернув , я відправив ту сумму , що вже була зарахована , після чого на терміналі видало помилку , та надпис технічна перерва 10 хвилин . Цей надпис вискочив в 22:47
Після чого я почекав 11 хвилин , і технічна перерва .
Неодноразово телефонував в підтримку на різні номери , проте автовідповідач відповідав, що ви працюєте до 22:00.
Мною вівся відеозапис поповнення терміналу , де видно цю проблему , та чутно характерний звук зажованої купюри.
Близько 23:00 я покинув місце знаходження терміналу.
Що мені робити в такому випадку , та як повернути кошти?
Вітаємо!
Ваше звернення, знаходиться в роботі наших спеціалістів.
Як тільки Ваше звернення буде розглянуте — Вас обов’язково проінформують смс-повідомленням, на номер телефону, з якого Ви телефонували на нашу гарячу лінію.
З повагою, команда EasyPay.
Мне не пришли деньги на карту и чек не дал что делать
Доброго дня!
Необхідно знайти Ваш платіж. Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнили, дату, час та суму платежу.
Якщо це онлайн оплата, то також потрібні перші шість і останні чотири цифри картки. Якщо ж платіж здійснений в терміналі, то вкажіть купюри, які вносили в термінал.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Добрый вечер, внёс в терминале 2200 гр. на номер карты, чек терминал не даёт, сфотографировал на телефон.Через час пришла смс что платеж не прошел, целый день пытаюсь через оператора вернуть деньги, пришла на электронную почту бланк заполнить анкету не реально. Что делать?
Вітаємо!
Якщо Вам вже відправлений шаблон на електронну пошту, його можна роздрукувати або ж написати заяву від руки.
У випадку, якщо бажаєте зарахувати кошти на банківську картку, необхідно уточнити реквізити банківської картки у підтримки банку, який обслуговує картку.
Якщо у Вас виникли труднощі при заповненні, просимо звернутися на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03 або надіслати лист на пошту [email protected] і ми Вам допоможемо.
З повагою, команда EasyPay.
Не приходят деньги на карту
Вітаємо!
Для того, щоб ми могли Вам допомогти, необхідно знайти Ваш платіж. Прохання відправити лист на пошту [email protected] та надати фото квитанції або ІD операції.
Якщо квитанція відсутня, то прохання вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, яку Ви поповнювали, суму, дату та час платежу.
Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал при оплаті. Якщо це онлайн платіж, то прохання вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої оплачували.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Пополнил в терминале деньги забыл нажать подтвердить сплатыти
Вітаємо!
Необхідно знайти Вашу оплату. Прохання відправити лист на пошту [email protected] та вказати номер рахунку та назву послуги, яку Ви оплачували, суму, дату і час платежу. Також вкажіть, будь ласка, купюри, які вносили в термінал при оплаті.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго вечора,будь ласка допоможіть розібратися,я відправила свій платіж не на А-банк, що робити?
Доброго дня!
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши на пошту [email protected] та надати квитанцію про даний платіж. Якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату і час оплати, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Чому досі не повернули послугу Steam.
Вітаємо!
На даний момент, дана послуга недоступна. Терміни її відновлення, на жаль, невідомі.
Рекомендуємо звернутися до підтримки даної компанії та уточнити яким чином можна здійснити оплату.
З повагою, команда EasyPay.
Добрый день! 19 марта с.г. перечислил через EasyPay 567,57 грн.за покупку товара.Приехал через неделю: ни товара ,ни денег. Помогите разобраться в этом вопросе. Спасибо!
Вітаємо!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на електронну пошту [email protected] та надати копію квитанції про даний платіж. Якщо вона відсутня, прохання вказати назву послуги та номер картки/рахунку, який поповнювали, дату і час оплати, внесену суму, купюри, адресу чи номер терміналу, в якому було здійснено платіж, якщо він був готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки платника, якщо платіж був онлайн.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Коли в мене зніме заборгованість за оплату світла, якщо я уже оплатила
Вітаємо!
Інформацію про заборгованість по комунальним послугам передає їх постачальник. В залежності від комунального підприємства, це може відбуватись, як впродовж 3 робочих днів, так і 1-2 рази на місяць.
Ми можемо перевірити стан Вашого платежу, для цього зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту [email protected] та надайте фото квитанції.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Чому технічна помилка в EasyPay
Вітаємо!
Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер:
Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay!
Проведення операції на карту виконалось а кошти не зарахували звоню в банк все питання ВАМ ПОТРІБНО вирішувати ,але звоню все марно .
Доброго дня.
Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Из четырех менеджеров один оказался вменяемым. Деньги забрали — до адресата не дошли . Деньги у них и не скрывают . И отправлять дальше не собираются. Задрачивают . Все способы не работают. Осталось как сказали купить другой телефон с андроидом ( может там что-то и получится!). Реально квест! Идиотизм!
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас склалась така думка. Просимо звернутись до нас у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL і наші спеціалісти обов’язково нададуть вам всю інформацію.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.