Пошук

Служба підтримки EasyPay працює 24/7

175
7505

Дорогі друзі, команда платіжного сервісу EasyPay цілодобово працює, щоб ви могли з легкістю здійснювати необхідні платежі. У будь-який час доби ви можете сплатити послуги на сайті easypay.ua та у доступних терміналах. Служба підтримки EasyPay також 24/7 забезпечує оперативний та якісний сервіс користувачів.

При виникненні питань пов’язаних з роботою платіжного сервісу, транзакціями, банківськими переказами, комісіями, питаннями інформаційного характеру, та ін. ви завжди можете звернутися до нашої Служби підтримки. Кваліфіковані співробітники оперативно вирішать ваше питання.

Якщо у вас щось не виходить – ми допоможемо розібратися. Знаємо відповіді на всі-всі-всі питання, а якщо не знаємо – обов’язково дізнаємось разом 🙂

Як звернутись?

Якщо ви маєте пропозиції чи запитання, хочете похвалити сервіс або навпаки зробити зауваження, будь ласка, звертайтесь. Наші фахівці будуть раді допомогти вам.

За телефоном:

Гаряча лінія 0 800 60 30 03 (безкоштовно  зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні).

+38 (044) 537 33 74,  +38 (095) 618 48 34,  +38 (097) 224 33 22,  +38 (093) 241 00 31 (згідно з тарифами вашого оператора).

За допомогою e-mail:  call-center@easypay.ua

В онлайн-чаті на сайті www.easypay.ua

У месенджерах: Telegram, Viber

Служба підтримки працює цілодобово, в тому числі у святкові та вихідні дні. Знайте, ми завжди тримаємо з вами зв’язок. Дякуємо, що користуєтесь EasyPay.

Коментарі (175)

Світлана

неможливо встановити ваш додаток на телефон. пише, що на сервері сталася помилка, спробуйте пізніше і це вже третій день!

09.02.2024 at 16:16
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Для того, щоб ми могли Вам допомогти, прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описом ситуації.
    Також, до листа просимо додати скріншот або запис екрану.

    Очікуємо на Ваше звернення.
    З повагою, команда EasyPay.

    12.02.2024 at 14:03
    Відповісти
Галина

Добрий день. Я поповнила картку Леокарт #20000021077 ще 07 березня 2024 о 13.04 годині. через додаток Приват 24. Кошти списані зразу, але на картці Леокарт вони не з’явилися. Оскільки 8 березня кошти так і не зараховано, я звернулася на вашу гарячу лінію 0800603003..Оператор повідомила мені, що моя операція опрацьовується і мій платіж є у вашій системі. Причому зазначила, що він може опрацьовуватись до 48 годин. Хоча коли я поповнювала через вашу систему карточку, то мені з’явилося повідомлення, що даний платіж буде опрацьовано протягом 15 хвилин. Зараз 13.42 год. 9 березня 2024., минає 49 година, а кошти так і не зараховано. Цікаво виходить, ви декларуєте, що ваш сервіс миттєвий по обслуговуванню, то яке має статися диво, щоб ви виконали свою роботу?

09.03.2024 at 11:46
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Відображається, що Ваше звернення знаходиться в роботі у фахівців.
    Як тільки ми отримаємо від них відповідь — одразу Вас проінформуємо за Вашим номером телефону.
    Приносимо щирі вибачення за незручності та просимо очікувати зворотного зв’язку.

    З повагою, команда EasyPay.

    11.03.2024 at 14:10
    Відповісти
Руслана

Добрий вечір!
Звертаюсь до вас із зауваженням щодо «служби підтримки», поповнювала картку у вашому терміналі і купюра не пройшла (застрягла), через це термінал не працював. Зателефонувала в службу підтримки, розповіла про проблему, надала інформацію щодо терміналу, даних для повернення коштів. Дівчина — оператор повідомила, що моє звернення зареєстроване і перевірка з поверненням коштів буде здійснюватися від 7 до 10 днів! Пройшло більше 10 днів, кошти не надійшли і повідомлення про результат звернення теж немає! Маю наявний тільки номер звернення №12351435 Прошу звернути на це увагу!!!

16.09.2024 at 20:57
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Дякуємо за Ваше звернення та приносимо вибачення за незручності. Ми перевірили Ваш запит і хочемо повідомити, що терміни обробки таких звернення становить до 15 календарних днів, про що Ви були проінформовані при фіксації звернення.
    Ваше звернення №12351435 знаходиться в роботі, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб опрацювати його якнайшвидше. Прохання очікувати.

    17.09.2024 at 14:15
    Відповісти
Дмитро

Подавав заявку впали кошти у термінал повз прийомника коштів. 500 грн . Сказали в терміналі невиявлених купюра . Лохотрон розводняк у тяжкий зарез час для людей.

23.09.2024 at 17:06
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо.
    Нам прикро, що Ви зіткнулись з цією ситуацією. Просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер та вказати номер звернення:
    Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
    Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    24.09.2024 at 14:01
    Відповісти
Більше

Коментарі закриті.

Залишити коментар