Служба підтримки EasyPay працює 24/7
Дорогі друзі, команда платіжного сервісу Easypay цілодобово працює, щоб ви могли з легкістю здійснювати необхідні платежі. У будь-який час доби ви можете сплатити послуги на сайті easypay.ua та у доступних терміналах. Служба підтримки EasyPay також 24/7 забезпечує оперативний та якісний сервіс користувачів.
При виникненні питань пов’язаних з роботою платіжного сервісу, транзакціями, банківськими переказами, комісіями, питаннями інформаційного характеру, та ін. ви завжди можете звернутися до нашої Служби підтримки. Кваліфіковані співробітники оперативно вирішать ваше питання.
Якщо у вас щось не виходить – ми допоможемо розібратися. Знаємо відповіді на всі-всі-всі питання, а якщо не знаємо – обов’язково дізнаємось разом 🙂
Як звернутись?
Якщо ви маєте пропозиції чи запитання, хочете похвалити сервіс або навпаки зробити зауваження, будь ласка, звертайтесь. Наші фахівці будуть раді допомогти вам.
По телефону:
Гаряча лінія 0 800 60 30 03 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні).
+38 (044) 537 33 74, +38 (095) 618 48 34, +38 (097) 224 33 22, +38 (093) 241 00 31 (згідно тарифів вашого оператора).
За допомогою e-mail: call-center@easypay.ua
У онлайн чаті на сайті www.easypay.ua
Служба підтримки працює цілодобово, в тому числі у святкові та вихідні дні. Знайте, ми завжди тримаємо з вами зв’язок. Дякуємо, що користуєтесь EasyPay.
Коментарі (149)
Коментарі закриті.
Зажував термінал купюру номіналом 1тис. грн. на запит про повернення коштів отримав відповідь – купюру не було виявлено.
(“Ваше звернення № 11038432 опрацьовано. При перевірці терміналу сума 1000.00 грн не виявлена. Служба підтримки EasyPay.”)
Вітаємо!
Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись з даною ситуацією. При повторній перевірці терміналу, Вашу купюру було виявлено і зараховано на надані Вами реквізити.
Щиро приносимо вибачення за незручності.
З повагою, команда EasyPay.