Служба підтримки EasyPay працює 24/7
Дорогі друзі, команда платіжного сервісу EasyPay цілодобово працює, щоб ви могли з легкістю здійснювати необхідні платежі. У будь-який час доби ви можете сплатити послуги на сайті easypay.ua та у доступних терміналах. Служба підтримки EasyPay також 24/7 забезпечує оперативний та якісний сервіс користувачів.
При виникненні питань пов’язаних з роботою платіжного сервісу, транзакціями, банківськими переказами, комісіями, питаннями інформаційного характеру, та ін. ви завжди можете звернутися до нашої Служби підтримки. Кваліфіковані співробітники оперативно вирішать ваше питання.
Якщо у вас щось не виходить – ми допоможемо розібратися. Знаємо відповіді на всі-всі-всі питання, а якщо не знаємо – обов’язково дізнаємось разом 🙂
Як звернутись?
Якщо ви маєте пропозиції чи запитання, хочете похвалити сервіс або навпаки зробити зауваження, будь ласка, звертайтесь. Наші фахівці будуть раді допомогти вам.
За телефоном:
Гаряча лінія 0 800 60 30 03 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів по Україні).
+38 (044) 537 33 74, +38 (095) 618 48 34, +38 (097) 224 33 22, +38 (093) 241 00 31 (згідно з тарифами вашого оператора).
За допомогою e-mail: call-center@easypay.ua
В онлайн-чаті на сайті www.easypay.ua
У месенджерах: Telegram, Viber
Служба підтримки працює цілодобово, в тому числі у святкові та вихідні дні. Знайте, ми завжди тримаємо з вами зв’язок. Дякуємо, що користуєтесь EasyPay.
Коментарі (177)
Коментарі закриті.
Добрый день.
07.02.2017 была проведена оплата за услуги Киевенерго. Номер квитанции: 13794-20002-32 Код операции: 453452
Просьба сообщить были ли перечислены деньги в Киевенерго и когда. Так как в Киевенерго они не пришли на личный счет № 069 0502 0001 0100
Добрый день. Обратитесь, пожалуйста, в Службу поддержки. Квалифицированные сотрудники оперативно решат ваш вопрос.
Добрий день, я поповнив інтернет з карти Ощадбанку через платіжну систему easypay 31.08.17 гроші з карточки зняло, вже минає п’ята доба, а гроші ще не надійшли, пише, що статус виконується. Прошу виконати операції, або повернути гроші на карточку.
Номер операції 724399069400
Доброго дня, Володимир. Для детального розгляду питання уточніть, будь ласка, деталі платежу: номер карти (перші 6 та останні 4 цифри) і дату платежу. Можете відправити цю інформацію нам на пошту call-center@easypay.ua
Ощадбанк 516749******8183 31.08.2017 23:45
На жаль, в результаті технічного збою платіж відхилився. При неуспішному платежі сума не списується, а тільки блокується на балансі карти.
Рекомендуємо звернутися в Службу підтримки банку-емітента та уточнити у них інформацію про наявність блокованих коштів.
Здравствуйте! Я прошу возместить мне ущерб за предоставленные Вами ” услуги”. 20.10.2017 утром я оплатила через ваш сервис пролонгации фк капитал ( кэш ми). До сих пор платеж не оплачен? Так как деньги обрабатывались по 26.10.2017, а % и штрафы мне считались. Каждый день мне обещали операторы вашего сервиса, что ждите, оплата вот-вот произойдет. Меня уверяли, что все будет в порядке. 26 октября в 16 часов примерно, мне сообщили, что оплата не прошла. И обещали вернуть мои деньги (без комиссии, конечно без % и штрафов) на карту мою. А кто мне возместит ущерб в размере 500 гривен? Жду свои деньги в первую очередь!!!!!!!! И ответа от вас. Номер квитанции 174583957540334. Очень разочарован сервисом!!!!!!!!! Терминал квитанции не выдает, чудом сообразил записать номер квитанции. Терминалы в плохом состоянии. Г. Одесса. Район Таирово.
Добрый день, Оксана. Приносим извинения за доставленные неудобства, компенсация будет возмещена.
доброго вечора сьогодні пересилав гроші на карту приват банку мені прийшла смс відмова позвонив оператору сказали що не знають в чому проблема і взяли щераз номер карти але грошей так і нема розберіться будьласка 0508678759
Доброго дня, Дмитро. Для детального розгляду питання уточніть, будь ласка, ІД транзакції та суму платежу.
Вам повернули гроші?
Я не можу зайти в додаток на телефоні мій номер 380674241544
Доброго дня. Уточніть, будь ласка, додаток iOS чи Android?
Второй месяц не открывается исипэй.
Интернет отвечает; Bad Request HTTP Error 400. The request is badly formed.
Второй месяц не могу заплатить за коммуналку.
Я плачу чере исипэй уже несколько лет. Завёл у вас шаблоны и т.д., вообщем, освоил ресурс.
Не хочется переходить на другую плат.систему. Может исправитесь?
Прошу разрулить срочно!
Добрый день, Валерий. Приносим извинения за доставленные неудобства. Уточните, пожалуйста, какую услугу пытаетесь оплатить?
Доброго дня, сьогодні проведено оплату на карту Приватбанк. Номер квитанції 17496-64834-59278. Прийшла смс з відмовою. Проведіть оплату.
Доброго дня. Уточніть, будь ласка, ваш контактний номер телефону?
Когда наконец вы вернете мне мои деньги????? Сколько можно ждать???
Добрый день, Дарья. Укажите, пожалуйста, ваш контактный номер.
Надіслала гроші на карточку приват банку, жінка сказала гроші не прийшли, подзвонила за номером, попросили іншу карточку, сказали за два дні будуть гроші, надіюся вони прийдуть, бо якщо ні, у вас будуть великі проблеми. Конт номер:380989708322, я бачу ви нікому не повертаєте гроші
Доброго дня, Віта. Чи надійшли кошти на ваш рахунок? Повернення грошей відбувається протягом 3-х робочих днів, що залежить безпосередньо від внутрішніх положень роботи банку.
Поки що не надійшди.Чекатиму ще до завтра.
Гроші Прийшли, дякую
Доброго дня . Я проплатив кошти в терміналі EasyPay кошти зажувало і на екрані висвітилось технічна перерва і нічого не проплатило. Поверніть будь ласка кошти.
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, ваш контактний номер менеджер Служби Підтримки зв’яжеться з вами.
Добрий день. Сьогодні о 8:38 перераховував кошти на карту приватбанку через ваш термінал, але гроші не прийшли. Код операції 597452451.
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, ваш контактний номер.
Доброго дня, сьогодні проведено оплату на карту Приватбанк. Номер квитанції 176228070773806. Прийшла смс з відмовою. Проведіть оплату.
Доброго дня. Вкажіть, будь ласка, ваш мобільний.
Если мени не допоможете я подам но вас в Суд це для мене велика сума щоб так залишить
Доброго дня! Щоб ми могли Вам допомогти, просимо Вас надати детальну інформацію про платіж, або, за наявності, ID операції. Зробити це Ви можете або у листі на нашу пошту supportapp@easypay.ua, або зателефонувавши до служби підтримки за номером 0800 60 30 03.
Скарга вже 3 день не надходять гроші.
Id операции 1092526694
Доброго дня! Ваш платіж був відправлений успішно, максимальний термін надходження коштів до 3ьох робочих днів. Якщо впродовж цього часу кошти не надійдуть – просимо звернутись з квитанцією до постачальника послуги.
добрий день, сьогодні повнювали рахунок з мобільного через карточку ,гроші зняли а на рахунок не прийшли
Доброго дня!
Для того, щоб ми могли Вам допомогти, нам необхідна інформація про даний платіж, а саме: номер телефону, з якого Ви його здійснювали, суму платежу дату і час його проведення, а також перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали.
Повідомити цю інформацію нашій службі підтримки Ви можете на електронну пошту supportapp@easypay.ua, або за номером телефону 0 800 60 30 03.
Чи може мені хто відповісти. Є проблема
А телефони всі вимкнені
Доброго дня!
Служба підтримки працює з 08:00 до 20:00. Ви також можете написати на пошту supportapp@easypay.ua і ми обов’язково Вам допоможемо!
Доброго дня, поповнювала сьогодні інтернет через ваш термінал поставила гроші і коли хотіла сплатити вибило зразу технічна перерва і ні чек не дало нічого, а тепер не розумію чи гроші взагалі пішли!
З вашим терміналами постоянно якісь не поладки
Доброго дня!
Вкажіть, будь ласка, назву послуги та рахунок, внесену суму і купюри, а також адресу чи номер терміналу, зателефонувавши на гарячу лінію за номером 0800 60 30 03, чи написавши лист на електронну пошту supportapp@easypay.ua
Чому не приходять гроші ?
Доброго дня!
Необхідно перевірити оплату. Відправте, будь ласка, фото квитанції на електронну пошту supportapp@easypay.ua, а якщо вона відсутня, то вкажіть номер рахунку, суму та дату платежу.
Очікуємо від Вас повідомлення.
З повагою, команда EasyPay.
Чому не можу вивести кешбек?
Доброго дня!
Виведення кешбеку — це поповнення Віртуальної картки, яке на даний момент тимчасово недоступне.
Відповідно до постанови Національного Банку України, поповнення, відкриття нових віртуальних і додаткових карток тимчасово недоступне.
Сервіс буде відновлено, як тільки НБУ видасть відповідну постанову і ми опублікуємо новину.
З повагою, команда EasyPay.
Чек можу надати не пройшла тому що лимит по карті ходу щоб перевели на другу
Вітаємо!
Для того, щоб ми могли Вам допомогти, потрібно знайти Ваш платіж. Зверніться до нас на електронну пошту supportapp@easypay.ua, або на гарячу лінію за номером 0 800 60 30 03 та надайте наступну інформацію:
– номер квитанції або ID операції;
– перші 6 та 4 останні цифри картки;
– суму платежу та внесені купюри.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнив карточку, гроші не прийшли, прийшло повідомлення про відмову. Як робити щоб прийшли на карточку.
1113927256
Доброго дня!
Перевірили Ваш платіж.
Відображається, що були кошти не були зараховані, так як були тимчасові труднощі під час оплати. Спеціалісти вже відправили кошти на вказану картку.
Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнив гроші на карточку в терміналі, а гроші не прийшли, прийшло повідомлення про відмову 1115042380. Як я можу отримати гроші??
Доброго дня!
Відображається, що по даному платежу зверталися на гарячу лінію.
Кошти були успішно зараховані на картку, яку поповнювали.
З повагою, команда EasyPay.
Відправив гроші на карточку вони не прийшли прийшло смс про відмову
Доброго дня!
Відображається, що дана оплата неуспішна, так як була відхилена банком, який обслуговує картку. Просимо Вас звернутися на пошту supportapp@easypay.ua. У листі вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, час оплати та купюри, які вносили в термінал і ми вирішимо дане питання.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку!
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня , поповнила картку Пумб на суму 4900 , на картку так гроші і не поступили
Вітаємо!
Нам потрібно знайти даний платіж. Будь ласка, напишіть лист на електронну пошту supportapp@easypay.ua, або зателефонуйте за номером 0 800 60 30 03, та вкажіть інформацію про платіж: дату і час здійснення оплати, внесені купюри, перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Залишок від платежу 250.01 грн, від 29.07.2022 19:57 . Як можна перевести на картку
Доброго дня!
Щоб вирішити дане питання, просимо Вас звернутися на гарячу лінію за номером 0800 60 30 03, або на пошту supportapp@easypay.ua з описанням ситуації.
Очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день! Поповнила картку. Прийшло смс про відмову. Як повернути кошти? 1119263195
Вітаємо!
Відображається, що оплата неуспішна. Щоб вирішити дане питання, просимо Вас зв’язатися з нашою службою підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на електронну пошту у supportapp@easypay.ua. У листі вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, яку поповнювали, суму платежу та купюри, які вносили в термінал.
Очікуємо на Ваш лист!
З повагою, команда EasyPay.
Чому не можна після 22 додзвониьись…??
Доброго дня.
У зв’язку з ситуацією в країні, ми тимчасово працюємо з 08:00 до 22:00.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Я сьогодні поповнювала картку і там залишок коштів 250гривень можна перевести їх на карту?
Вітаємо!
Необхідно знайти Ваш платіж. Просимо звернутись до служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або на скриньку supportapp@easypay.ua
Надайте, будь ласка, внесену суму та купюри, які вносили в термінал, назву послуги та рахунок, який поповнили, контактний номер мобільного та куди бажаєте зарахувати залишок.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня.Коли я зможу поповнити карту або вивести кеш бек
Вітаємо!
Поповнення Віртуальної картки, в тому числі і виведення кешбеку, недоступне відповідно до постанови НБУ від 24.02. Послуга відновить свою роботу після завершення воєнного стану, або якщо будуть введені зміни до вищезгаданої постанови. Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнив рахунок а кошти не прийшли!
Доброго дня!
Необхідно знайти Вашу оплату. Вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, дату і час здійснення платежу, у листі на пошту supportapp@easypay.ua.
Очікуємо на зворотній зв’язок!
З повагою, команда EasyPay.
Закинув гроші на карту через термінал а вони не прийшли. В чому проблема і як її вирішити?
Доброго дня.
Щоб розібратися у даній ситуації, необхідно знайти Ваш платіж, тому просимо звернутися на пошту supportapp@easypay.ua .
У листі вкажіть, будь ласка, ІД операції або відправте фото квитанції. Якщо вона відсутня, прохання вказати перші шість та останні чотитири цифри картки, яку поповнювали, суму і дату платежу.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день. Відправив гроші 5000 тис а вони не прийшли. Додзвонитися на гарячу лінію не можу. Що робити?
Доброго дня!
Прохання написати на пошту supportapp@easypay.ua та надати квитанцію, або інформацію про платіж: перші 6 та останні 4 цифри картки, внесені купюри, дату і час здійснення платежу, номер чи адресу терміналу.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Вчера робив поповнення на свою карту в розмірі 2000гр грощі так і не прийшли з службою підтримки звязатися н кг реально .Изи пей починае розчаровувати.звяжіться зі мною 0933742637
Вітаємо!
Прохання написати на пошту supportapp@easypay.ua та надати необхідну для пошуку платежу інформацію. Потрібні перші 6 та останні 4 цифри картки, внесені купюри, дату і час здійснення платежу, номер чи адресу терміналу.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнював о 10:05 або 10:10
Точну суму не пам‘ятаю майже 1000 грн
Спочатку все було норм потім термінал не приймав жодної купюри поповнив на те що він встиг прийняти номер вказував 0632318160
Гроші досі не прийшли можу вказати рахунок карти приватбанку на який надсилав кошти
Термінал у М. Буськ Львівської області
Доброго дня.
Відображається даний платіж. На даний момент він оброблюється системою. Платіж вимагає додаткової перевірки через велику кількість поповнень в терміналах за допомогою купюр, що були виведені з обігу.
Максимальний термін надходження коштів — до 3-ох робочих днів. Просимо Вас очікувати зарахування та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay!
Доброго вечора. Підскажіть будь-ласка, що роботи в такій ситуації: терміново потрібно було поповнити карту Приват банку. Випадково ввела номер карти валютну і її поповнила. Як повернути кошти ,чи можливо можна їх перечислить на вірну( гривневу) карту.
Вітаємо!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або на пошту supportapp@easypay.ua та вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, внесену суму і купюри, час і дату платежу, та номер чи точну адресу терміналу, з якого проводили даний платіж.
Тоді спеціалісти зможуть надати детальну інформацію стосовно можливого повернення коштів.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго вечора . 02.11.2022. Термінал №1043698 «зажував» гроші . Телефонував у службу підтримки , сказали що гроші будуть надіслані мені на карту . Очікую вже 3 дні , а кошти досі не поверненні
Доброго ранку.
Ваше звернення знаходиться в роботі. На даний момент, ми очікуємо перевірки даного терміналу.
Як тільки вона відбудеться — одразу з Вами зв’яжемось.
Просимо очікувати зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Мені потрібно чек неправильно поповнив
Просимо звернутись до служби підтримки за номером 0 800 60 30 30, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати назву послуги та рахунок, який поповнювали, дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, а також адресу чи номер терміналу.
Очікуємо від Вас необхідної для пошуку платежу інформації.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнив карточку через термінал ізі пей гроші чекаю вже 7 годин, на дзвінки ніхто не відповідає
Доброго дня.
У зв’язку з ситуацією в країні, у нас були тимчасові труднощі зі зверненнями на гарячу лінію.
Необхідно знайти Ваш платіж. Зверніться, будь ласка, до служби підтримки за номером 0 800 60 30 30, або відправте лист на пошту supportapp@easypay.ua .
У листі прохання вказати назву послуги та рахунок, який поповнювали, дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнив банковську карту через термінал гроші на счёт не потрапили 8.12.2022. 5:03годині, на сумму 200 гр. Купюра 200гр. А-Банк. П/р UA263003460000036425011702003
Доброго дня.
Нам не вдалося знайти платіж за вказаними реквізитами. Прохання звернутися на пошту supportapp@easypay.ua з описом даної ситуації.
Також прохання вказати номер терміналу чи адресу, по якій він знаходиться.
Очікуємо від Вас зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий вечір. Я поповняла свою банківську карту 02.12.2022р. орієнтовно 9,15-9,20 на суму 4000,00грн купюрами по 1000,00грн через термінал 1014567 Альфа-банк. Гроші по сьогоднішній день не зараховані
на карту. № звернення 9849772.
Доброго дня.
Відображається, що звернення було зафіксоване та відправлено спеціалістам в роботу. Просимо очікувати результатів перевірки терміналу за номером, з якого зверталися. Максимальні терміни — до 15-ти календарних днів.
Як тільки ми отримаємо результат — одразу з Вами зв’яжемося.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня кинув гроші неприйшли
Доброго дня!
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, вкажіть, будь ласка, номер рахунку, суму та дату платежу, у листі на пошту supportapp@easypay.ua .
Якщо у Вас є фото квитанції, прохання її додати до вкладень листа.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня я платила за інтернет і виключили світло і не зарахували гроші.Я зверталась на гарячу лінію. Звернення опрацьовували надлишок не вдалося зарахувати?
Доброго ранку.
У такому випадку, рекомендуємо звернутися на гарячу лінію повторно та уточнити куди буде зручно отримати кошти.
Також Ви можете звернутися на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описанням ситуації.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня.
Як узнати на якому етапі моя заявка?
10063729
Вітаємо
Ваше звернення на даний момент опрацьовується. Максимальний термін розгляду – до 15 днів.
Результати Ви отримаєте в SMS повідомленні. Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий ранок)
Гроші нарахували.
Дуже дякую за швидкість)
Раді, що змогли допомогти)
З повагою, команда EasyPay.
ID 1180897203
Вітаємо!
Ваш платіж був зарахований успішно 3 січня 2023 року о 2:58.
З повагою команда EasyPay.
Вітаю. номер мого звернення №10112543. Через вимкнення електрики в ТЦ 500 грн не були зараховані.прошу допомогти
Доброго дня!
Ваше звернення на даний момент опрацьовується. Максимальний термін розгляду – до 15 днів.
Результати перевірки будуть надіслані Вам в SMS. Будь ласка, очікуйте зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
№ 9917257. Місяць часу і ніхто нічого не повернув 400 гр пропали тільки обіцянками кормлять
Доброго дня!
Ваше звернення на даний момент опрацьовується.
Через ситуацію в країні терміни обробки можуть бути довшими ніж зазвичай.
Ми зробимо все можливе для якомога швидшого вирішення даної ситуації.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня, я робив переказ коштів на компанії Парі матч, під час операції зникло світлоі термінал вимкнувся, а кошти вже були в терміналі, як вирішити цю проблему?
Доброго дня!
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, просимо звернутись на пошту supportapp@easypay.ua та надати наступну інформацію:
– номер рахунку, який поповнювали;
– час здійснення платежу;
– внесені купюри;
– адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на необхідну інформацію.
З повагою, команда EasyPay.
Вносив кошти на парі матч.Не прийшли.Тлумач.Номер рахунку1160927.Приблизно13.55. 50грн
Вітаємо!
Ваш платіж знаходиться в обробці, так як по послузі, яку Ви поповнювали ведуться технічні роботи на боці постачальника.
Платіж буде зараховано, як тільки сервіс відновить свою роботу.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Вносив кошти і вимкнули світло.Повернули частину коштів,а решту сказали після перевірки не виявлено.”№ 10227553 .Не рекомендую поповнювати .
Доброго дня.
По результатам додаткової перевірки, проведеної згідно Вашого звернення, кошти були повернені на надану Вами картку сьогодні о 14:07
З повагою, команда EasyPay.
Вносила кошти на карту приват банку, не встигла зарахувати кошти як виключили світло.. моя проблема так і не вирішена
Мабуть дуже зручно,як виключають світло можна більш коштів розтарабанить
Доброго ранку.
У зв’язку з ситуацією в країні та масовим відключенням електроенергії, можуть виникати нестандартні ситуації.
Щоб ми мали змогу допомогти, зверніться, будь ласка, на пошту supportapp@easypay.ua та детально
опишіть ситуацію, яка з Вами виникла. Також прохання вказати номер мобільного, з якого зверталися та номер звернення.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня.Сьгодні вносив кошти на карту Моно Банк не встиг зарахувати кошти як вимкнули світло.Подзвонив на гарячу лінію надав всі дані сказали чекати від 1до14днів чому так довго???Як кошти мені потрібні сьогодні.
Доброго дня!
Нам прикро, що з Вами сталась дана ситуація.
Проте, у даній ситуації потрібно провести перевірку терміналу. Вона може відбутись у будь-який день впродовж названого терміну. Результати перевірки будуть надіслані Вам в SMS.
Через складну ситуацію в країні з електроенергією у нас збільшилась кількість подібних звернень, але ми зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення Вашого питання.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня.Чекаю вже тиждень ні смс ні дзвінка не має.Зараєстровано за номером 10244309.
Доброго дня!
Максимальний термін обробки звернення – до 15 днів. Ви отримаєте результати в SMS.
З повагою, команда EasyPay.
Спочатку було до 14 днів тепер до 15як це розуміти???
Термін розгляду звернень на перевірку терміналу завжди був 15 днів.
Терминал не выдал чек!
Помогите получить его!
Пополнял карту 4030 2102 1039 9631 (1000 грн)
27.01.2023 около 21:00
Адрес термтнала Днепр глинки 2 торговый центр мост сити
Мой телефон 0667400685
Вітаємо!
Просимо звернутись до нас на пошту supportapp@easypay.ua та надайте наступну інформацію:
-номер терміналу, він буде вказаний на головній сторінці в правому нижньому кутку;
-номінал купюр;
-контактний номер телефону.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день. Під час реєстрації в системі деякий час не приходив sms код. Я запросив його повторно 3 рази, але він так і не прийшов. Через 10 хвилин прийшли одразу всі три повідомлення, але код був уже не дійсний. При подальших спробах реєстрації виникає помилка “операцію не завершено через обмеження”. Як вирішити цю проблему?
Заздалегідь дякую.
Доброго дня. Щоб ми мали змогу все детально перевірити, прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua
У листі опишіть, будь ласка, ситуацію та вкажіть номер мобільного, за яким реєструвались.
Очікуємо зворотнього зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня.Вносив кошти на карту Моно Банк не встиг натиснути зарахувати як вимкнули світло.Надав всі дані про платіж сказали почекати від 1 до 14днів сьогодні вже 27 день гроші так і не повернули !!! Зареєстровано за номером 10244309!!!
Вітаємо.
Отримали результати перевірки від спеціалістів.
Кошти були успішно відправлені на вказану картку.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
В мене була аналогічна ситуація, закинула дві купюри по п’ятсот, на 15 день вернули лише частину. Взагалі не рекомендую зв’язуватися з цими терміналами(
Доброго дня!
Нам прикро, що з Вами сталась дана ситуація, просимо звернутись до нас на пошту supportapp@easypay.ua. У листі, будь ласка, надайте номер Вашого звернення та детально опишіть ситуацію, що сталась при внесенні купюр до терміналу.
З повагою, команда EasyPay.
Вносила купюри в автомат, зважувало 500грн автомат їх «не бачив», було в суботу ввечері до неділі автомат не працював, можливо через те що йому шось мішало. Звернулась на гарячу лінію, відповіли «сума не виявлена».
Жахливе обслуговування.
Доброго дня.
Нам прикро, що виникла така ситуація. Щоб ми мали змогу допомогти, прохання звернутися на пошту supportapp@easypay.ua .
У листі вкажіть, будь ласка, номер мобільного, з якого зверталися, номер звернення та опис ситуації.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
21.03.2023 о 00:35 поповняв карту монобанку не суму 1000грн,термінал грошей не відобразив,після чого технічне перерва ,раніше аналогічна ситуація буда на суму 200грн ,звертався на гарячу лінія,сказали чекати до 24 днів ,після чого «технічних проблем не вмявокно», це було в тому самому терміналі ,, будь ласка відреагуйте чим скоріше ,бо це неподобство коли вам дзвонять і кажуть ,зо проблема в терміналі ,а ви нічого з цим не робите
Доброго дня.
Нам прикро, що виникла така ситуація. Щоб ми мали змогу розібратися та Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з описанням ситуації.
Також прохання вказати номер звернення або номер, з якого зверталися.
Якщо ж звернення не зареєстроване, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, адресу терміналу, суму і дату платежу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Помилився з номером телефону, закинув гроші через термінал не на той номер)
Подзвонив на гарячу лінію та змалював ситуацію. На протязі 7 хвилин проблему вирішили та ще й гарного дня побажали! Все оперативно та з повагою! Велике дякую!
Доброго дня!
Раді, що змогли допомогти!
З повагою, команда EasyPay.
Вже декілька днів я не можу перекинути гроші з однієї картки на свою
Доброго дня!
На даний момент, проводяться профілактичні роботи.
Переказ з карток, які незареєстровані в особистому кабінеті, тимчасово недоступний.
Рекомендуємо додати картку до особистого кабінету та спробувати здійснити платіж.
Якщо ж у Вас виникають інші труднощі при здійсненні платежу, просимо Вас надіслати лист на електронну адресу supportapp@easypay.ua з детальним описом ситуації.
Також прохання вказати суму, дату платежу та перші шість та останні чотири цифри картки, з якої намагаєтесь здійснити оплату. При можливості також додайте скріншот.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay!
Добрый день. При пополнении своей карты в терминале осталась сдача. Пополнить сразу этой суммой телефон не получилось. Позже пришло сообщение что эта сумма зависла как остаток от платежа. Как теперь воспользоваться этой суммой?
У відповідь на Олена.
Вітаємо!!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 30, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату і час здійснення платежу, внесену суму та купюри, а також адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Вчера обратилась по этому номеру, ответила оператору на все вопросы, указала куда вернуть эту сумму. Но прошли сутки, а результата нет. Деньги не поступили.
Вітаємо.
Зазвичай такі звернення оброблюються від 15-ти хвилин до 24-ох годин і ми обов’язково інформуємо клієнтів про успішність операції, по вказаному номеру мобільного. Якщо термін вже вийшов і Ви не отримали смс повідомлення, просимо звернутися до нашої підтримки для уточнення інформації.
З повагою, команда EasyPay.
З 12.04 не можуть вирішити питання, платіж попав на обробку і вже майже 10 днів не ясно що з ним , оператори відписують стандартний текст, очікуйте ми розбираємось! 10 днів розбиратись? Мені потрібна квитація про оплату, поверніть кошти або проведіть платіж!!!!
Добрий день!
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту supportapp@easypay.ua
Також прохання в листі вказати назву послугу та рахунок, який поповнювали. час здійснення платежу, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу, якщо платіж був здійснений готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки, якщо платіж був онлайн.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
На одному з терміналів поповнила рахунок. Місце для купюр зроблене дуже погано. (можливо спеціально). При вставлянні купюри, вона впадає біля нього і впадає в саму коробку терміналу. В мене впало 500грн. Зателефонувала на гарячу лінію. Мені сказали, що моє звернення оброблятиметься. Сьогодні отримала смс, що купюри там не виявлено. А ЦЕ БРЕХНЯ. Наживаються на людях спеціально встановлюючи погано отвір для купюр. Дуже розчарована. Хоч таб були і свідки, які бачили, що від мене туди впали гроші. І люди, які там працюють казали, що вже в багатьох людей там гроші впали мімо… Що ще додати до такого ставлення…
Доброго дня.
Нам прикро, що з Вами трапилась така ситуація.
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися з даним описом ситуації на пошту supportapp@easypay.ua
Також прохання в листі вказати номер звернення або номер телефону з якого Ви звертались.
Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнив карту ощад на 5000 уже другу неділю неможуть перевезти на іншу карту кажуть що в обробці халявщіки отак і заробляють на нас
Доброго дня.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Щоб ми мали змогу допомогти у вирішенні даного питання, прошу звернутися на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції або ІД операції.
Якщо вона відсутня, то вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, суму, дату здійснення платежу.
Ми зробимо все можливе щоб посприяти вирішенню даного питання.
З повагою, команда EasyPay.
Закинув 330 гривень на сайт casebattle гроші списало грошей на балансі немає прошу допомогти
Вітаємо.
Дана послуга відсутня у нашій системі прийому платежів.
Щоб ми мали змогу все детально перевірити, прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, суму та дату платежу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Который раз сталкиваюсь с проблемой при пополнении,который раз они лишают меня заработка денег. В 23:11 совершил пополнение карты ВБР(банк сильпо) на сумму 4000 грн.Ожидаешь моментальное пополнение,в крайнем случае задержки в 5-10 минут.Но не тут то было.Приходит письмо на вайбер «відмова по операції»,звоните в поддержку.Блин,взымать бешеные комиссии они могут,а оставить пару человек на ночную смену-нет. И всё.Финита ля комедия. Я должен был увеличить в этот вечер сумму до 8500,при моментальном зачислении на свою карту.Но нет в 4-й раз лишают меня такой возможности.И теперь возврат денег будет осуществляться несколько недель.
Доброго дня.
Для того, щоб ми могли Вам допомогти, необхідно знайти Ваш платіж. Прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описом ситуації.
Також, до листа просимо додати фото квитанції. Якщо вона відсутня, вкажіть, будь ласка, перші шість та останні чотири цифри картки, яку поповнювали, суму, дату і час проведення платежу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Поповнила картку через термінал на суму 5000 грн … чек видало що платіж успішний , кошти ні за годину ні за три на рахунок не зайшли ! На гарячій лінії сказали що платіж не пропустив банк! З банку відповідь : обмежень на зарахування не має … вже 48 годин неможливо отримати кошти ! Проплачують з іншої платіжної системи яку банк розцінює як шахрайську … кормлять чеканнями. Це нова шахрайська схема ? Бачу потрібно звертатись до кібер поліції може тоді повернення коштів відбудеться !
Вітаємо!
Просимо Вас написати лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції.
Якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату, час, суму, внесені купюри та адресу чи номер терміналу.
Тоді наші спеціалісти зможуть надати всю інформацію про даний платіж.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay.
EasyPay підтвердив що ці платежі не були відправлені на компанію, платежі за:
2020-04-30 16:11:30
2020-06-30 08:13:30
2020-07-26 17:45:26
2020-08-31 20:37:31
Платив 4 місяців усе було гаразд. А зараз виявляється що платежі не були відправлені, як це?
Вітаємо!
Щоб ми могли Вам допомогти, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на пошту supportapp@easypay.ua, та надати фото квитанції.
Якщо вона відсутня, вкажіть назву послуги та номер рахунку, який поповнювали, суму, внесені купюри та адресу чи номер терміналу.
Тоді наші спеціалісти зможуть надати всю інформацію про дані платежі.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Зажував термінал купюру номіналом 1тис. грн. на запит про повернення коштів отримав відповідь – купюру не було виявлено.
(“Ваше звернення № 11038432 опрацьовано. При перевірці терміналу сума 1000.00 грн не виявлена. Служба підтримки EasyPay.”)
Вітаємо!
Нам щиро прикро, що Ви зіткнулись з даною ситуацією. При повторній перевірці терміналу, Вашу купюру було виявлено і зараховано на надані Вами реквізити.
Щиро приносимо вибачення за незручності.
З повагою, команда EasyPay.
Зважував термінал купюру в 1000 грн
За запит на повернення купюру не знайдено “Ваше звернення № 11120526 опрацьовано. При перевірці терміналу сума 1000 грн не виявлена. Служба підтримки EasyPay.”
Вітаємо!
Ваше звернення було направлено на додатковий розгляд.
Просимо Вас очікувати зворотного зв’язку та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго вечора нещодавно я залишив заявку в зв’язку з не зарахованими коштами в терміналі. Як можна дізнатись статус повірки вашого термінала? Кошти мені так і не повернули.
Вітаємо!
Просимо Вас звернутись до нашої підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надати номер Вашого звернення.
Якщо даний номер не зберігся, вкажіть номер чи адресу терміналу, внесену суму та купюри, дату і час оплати, назву послуги та рахунок, який поповнювали.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
При поповнені терміналу, було перевищено ліміт 5000 тис. Купюра в 500 гр не була зарахована на карту і не була повернена терміналом. Після зверненя в службу підтримки отримала відповідь «”Ваше звернення № 11135122 опрацьовано. При перевірці терміналу сума 500 грн не виявлена. Служба підтримки EasyPay.”
Вітаємо!
Ваше звернення було направлено на додатковий розгляд.
Просимо Вас очікувати зворотного зв’язку та дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Другий раз за день кошти не надходять на рахунок. Скористався різними терміналами результат однаковий. Дзвінок на гарячу лінію не допоміг (постійно в черзі). Доведеться звернутись до поліції про шахрайство…..
Доброго дня.
Нам прикро, що виникла така ситуація.
Щоб ми мали змогу розібратися та Вам допомогти, прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описанням, фото квитанції, при наявності, та вказати номер телефону, з якого зверталися.
Очікуємо на Ваше звернення
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня,я дав заявку на повернення коштів,і розумію що її ніхто нерозглядає
Доброго дня.
Щоб ми мали змогу розібратися та Вам допомогти, просимо відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описанням, номером звернення та вказати номер телефону, з якого зверталися.
Очікуємо на Ваше звернення
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня скористався вашим терміналом для погашеня кредиту уже 5 день пішов а гроші їм так і не надійшли а кредитна плата знімається кожного дня.
Звонив в вашу службу підтримки говорять що перезвонять і все тиша що тепер мені робити?
Вітаємо.
Відповідь Вам була надана на Вашу електронну пошту.
З повагою, команда EasyPay.
Неможливо оплатити платіж за електроенергію, мовляв сервіс неактивний.(Чернівці)
Вітаємо!
Прохання звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер рахунку, який намагаєтесь поповнити, дату здійснення платежу, суму, перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснюєте оплату. Також прохання надіслати скріншот помилки, яка у Вас виникає або запис екрану.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день, зробив платіж через ваше систему, ще 5 днів тому, кошти не дійшли ні кінцевому отримачу і не плвернулись на карту, на звернення в підтримку немає ніякої відповіді, поверніть кошти, так як кошти були внесені!!!
Вітаємо!
Нам прикро, що трапилася подібна ситуація. Щоб ми могли вирішити дане питання, прохання надіслати лист на електронну пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер Вашого звернення, а також номер телефону, з якого Ви звертались.
Очікуємо на Ваш лист.
З повагою, команда EasyPay.
Хотіла поповнити карту з вашого терміналу 11.01.2024 року , термінал кошти прийняв купюри ціла 1000 і 500 і відразу вибила технічна перерва , дзвонила на гарячу лінію кажу щоб повернули кошти оператори створюють заявку мені приходить есемес що коштів не виявлено, телефоную знов і знов створюють заявку і знов приходить теж саме що не виявлено. Що мені робити далі як виявити мої кошти? І по сьогоднішній день а сьогодні 15.01 2024 рік і на терміналі пише технічна перерва. Дайте відповідь як мені повернути кошти?
Вітаємо!
Щоб ми мали змогу Вам допомогти, прохання звернутися на електронну пошту supportapp@easypay.ua та вказати номер звернення і детально описати ситуацію, яка виникла.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
неможливо встановити ваш додаток на телефон. пише, що на сервері сталася помилка, спробуйте пізніше і це вже третій день!
Доброго дня.
Для того, щоб ми могли Вам допомогти, прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua з детальним описом ситуації.
Також, до листа просимо додати скріншот або запис екрану.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий день. Я поповнила картку Леокарт #20000021077 ще 07 березня 2024 о 13.04 годині. через додаток Приват 24. Кошти списані зразу, але на картці Леокарт вони не з’явилися. Оскільки 8 березня кошти так і не зараховано, я звернулася на вашу гарячу лінію 0800603003..Оператор повідомила мені, що моя операція опрацьовується і мій платіж є у вашій системі. Причому зазначила, що він може опрацьовуватись до 48 годин. Хоча коли я поповнювала через вашу систему карточку, то мені з’явилося повідомлення, що даний платіж буде опрацьовано протягом 15 хвилин. Зараз 13.42 год. 9 березня 2024., минає 49 година, а кошти так і не зараховано. Цікаво виходить, ви декларуєте, що ваш сервіс миттєвий по обслуговуванню, то яке має статися диво, щоб ви виконали свою роботу?
Вітаємо!
Відображається, що Ваше звернення знаходиться в роботі у фахівців.
Як тільки ми отримаємо від них відповідь — одразу Вас проінформуємо за Вашим номером телефону.
Приносимо щирі вибачення за незручності та просимо очікувати зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Добрий вечір!
Звертаюсь до вас із зауваженням щодо «служби підтримки», поповнювала картку у вашому терміналі і купюра не пройшла (застрягла), через це термінал не працював. Зателефонувала в службу підтримки, розповіла про проблему, надала інформацію щодо терміналу, даних для повернення коштів. Дівчина — оператор повідомила, що моє звернення зареєстроване і перевірка з поверненням коштів буде здійснюватися від 7 до 10 днів! Пройшло більше 10 днів, кошти не надійшли і повідомлення про результат звернення теж немає! Маю наявний тільки номер звернення №12351435 Прошу звернути на це увагу!!!
Вітаємо!
Дякуємо за Ваше звернення та приносимо вибачення за незручності. Ми перевірили Ваш запит і хочемо повідомити, що терміни обробки таких звернення становить до 15 календарних днів, про що Ви були проінформовані при фіксації звернення.
Ваше звернення №12351435 знаходиться в роботі, і ми докладаємо всіх зусиль, щоб опрацювати його якнайшвидше. Прохання очікувати.
Подавав заявку впали кошти у термінал повз прийомника коштів. 500 грн . Сказали в терміналі невиявлених купюра . Лохотрон розводняк у тяжкий зарез час для людей.
Вітаємо.
Нам прикро, що Ви зіткнулись з цією ситуацією. Просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер та вказати номер звернення:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго дня! Звертаюся до Вас із скаргою 12.03.25р. о 18год.00 хв.в супермаркеті Сільпо вул.Степана Бандери , 42/1 м.Кам’янець -Подільський, термінал номер 1018039 , я скористалася послугами щоб, здійснити переказ коштів в сумі 1000грн.на картку Ощад банку, (власну) реквізити картки, номер телефону, в банкомат були внесені правильні ,коли дійшло до операції внести суму внісши суму 1000грн.цілу купьюру, на екрані банкомату суму не показало все було по нулях до операції оплатити я не натискала адже внесеної суми не було зараховано на екраніТоді я звернулася по тел.0673343329 о 18.08 хв.що, вказаний на терміналі розказала проблему яка виникла , мені оператор Easy Pay сказав вийти на головний екран повідомити номер терміналу, я продиктувала і повідомив чекати від 1 до 15 днів, коли мою куп’юру відшукають повідомлять.Так , 17.03.25р прийшло повідомлення що ,купьюру не знайдено , мені цікаво як ви мали знайти купьюру мою де там їх безліч в банкоматі , ваші дії шахрайські.
Вітаємо!
Для більш детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись до нашої служби підтримки у найбільш зручний для Вас мессенджер та вказати номер звернення:
Telegram https://t.me/EasyPay_Support_bot або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay!