Поиск

Служба поддержки EasyPay работает 24/7

281
7635

При возникновении вопросов, связанных с работой платежного сервиса, транзакциями, банковскими переводами, комиссиями, вопросами информационного характера и др. вы всегда можете обратиться в нашу Службу поддержки. Квалифицированные сотрудники оперативно решат ваш вопрос.

Если у вас что-то не получается — мы поможем разобраться. Знаем ответы на все-все-все вопросы, а если не знаем — обязательно узнаем вместе 🙂

Как обратиться?

Если у вас есть предложения или вопросы, хотите похвалить сервис или наоборот сделать замечание, пожалуйста, обращайтесь. Наши специалисты будут рады помочь вам.

По телефону:

Горячая линия 0 800 60 30 03 (бесплатно со стационарных и мобильных телефонов по Украине)

+38 (044) 537 33 74, +38 (095) 618 48 34, +38 (097) 224 33 22, +38 (093) 241 00 31 (согласно тарифам вашего оператора).

С помощью e-mail: call-center@easypay.ua

В онлайн чате на сайте www.easypay.ua

Служба поддержки работает круглосуточно, в том числе в праздничные и выходные дни. Знайте, мы всегда на связи. Спасибо, что пользуетесь EasyPay.

Коментарі (281)

Іваненко Іван

Доброї ночі
07.11.2023 , приблизно о 22:43 , через термінал 1052805 я поповнював свій баланс монобанку , і одну з купюр номіналом 500 гривень зажувало та не зарахувало до загальної сумми поповнення .
Я чекав декілька хвилин , сподіваючись , що її зарахує , при цьому на терміналі вилетів надпис про наявну проблему з купюрої , саме ж місце прийому купюр світилося фіалетовим кольором .
Але термінал її так і не повернув , я відправив ту сумму , що вже була зарахована , після чого на терміналі видало помилку , та надпис технічна перерва 10 хвилин . Цей надпис вискочив в 22:47
Після чого я почекав 11 хвилин , і технічна перерва .
Неодноразово телефонував в підтримку на різні номери , проте автовідповідач відповідав, що ви працюєте до 22:00.
Мною вівся відеозапис поповнення терміналу , де видно цю проблему , та чутно характерний звук зажованої купюри.
Близько 23:00 я покинув місце знаходження терміналу.
Що мені робити в такому випадку , та як повернути кошти?

07.11.2023 at 21:21
Ответить
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Ваше звернення, знаходиться в роботі наших спеціалістів.
    Як тільки Ваше звернення буде розглянуте — Вас обов’язково проінформують смс-повідомленням, на номер телефону, з якого Ви телефонували на нашу гарячу лінію.
    З повагою, команда EasyPay.

    08.11.2023 at 14:57
    Ответить
Більше

Комментарии закрыты

Оставить комментарий