Поиск

Служба поддержки EasyPay работает 24/7

177
5807

При возникновении вопросов, связанных с работой платежного сервиса, транзакциями, банковскими переводами, комиссиями, вопросами информационного характера и др. вы всегда можете обратиться в нашу Службу поддержки. Квалифицированные сотрудники оперативно решат ваш вопрос.

Если у вас что-то не получается — мы поможем разобраться. Знаем ответы на все-все-все вопросы, а если не знаем — обязательно узнаем вместе 🙂

Как обратиться?

Если у вас есть предложения или вопросы, хотите похвалить сервис или наоборот сделать замечание, пожалуйста, обращайтесь. Наши специалисты будут рады помочь вам.

По телефону:

Горячая линия 0 800 60 30 03 (бесплатно со стационарных и мобильных телефонов по Украине)

+38 (044) 537 33 74, +38 (095) 618 48 34, +38 (097) 224 33 22, +38 (093) 241 00 31 (согласно тарифам вашего оператора).

С помощью e-mail: call-center@easypay.ua

В онлайн чате на сайте www.easypay.ua

Служба поддержки работает круглосуточно, в том числе в праздничные и выходные дни. Знайте, мы всегда на связи. Спасибо, что пользуетесь EasyPay.

Коментарі (177)

Юрій

Добрий день!
я до вас звертався 04.11 щодо внесення коштів у розмірі 1100 гривень, двома купюрами 1000 (однією купюрою) і 100 (однією купюрою)
сьогодні мені надіслали смс що коштів не виявлено!
як таке можливо?
куди вони могли зникнути з вашого терміналу?
після вимкнення світла, кошти не надійшли мені на карту, і термінал їх не повернув! Коли увімкнули світло, з терміналу теж кошти не стирчали!
куди зникли мої кошти?????
Куди мені ще звертатись???

10.11.2022 at 13:37
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня. Нам прикро, що виникла така ситуація.
    Відправили Ваше звернення спеціалістам на додаткову перевірку.
    Просимо очікувати зворотнього зв’язку за вказаним номером мобільного.

    Приносимо вибачення за незручності та дякуємо за розуміння

    11.11.2022 at 09:04
    Ответить
Максим

9.11. Поповняв банківську картку через термінал, котрий стоїть у магазині Сільпо. На кілька секунд пропало світло і термінал вимкнувся, до цього часу в термінал було мною завантажено 3 600 грн, одразу звернувся на гарячу лінію і хлопець перевіривши сказав, що встигло пройти 2 600 і зафіксував заявку на перевірку термінала і дозарахування 1000 грн до 15 днів. Сьогодні 12.11 надійшло смс, що перевірили і 1000 грн не виявили. Як таке можливо, поповнення було купюрами в 200 грн, що це за перевірка, що 5 купюр пропало???? Поверніть мені гроші!

12.11.2022 at 08:15
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня.
    Дане питання вже знаходиться на розгляді у відповідних спеціалістів.
    Ми детально перевіряємо всю надану Вами інформацію і надамо зворотній зв’язок, як тільки буде результат.

    Дякуємо за розуміння.
    З повагою, команда EasyPay.

    12.11.2022 at 11:40
    Ответить
Дмитрий

Пополнял карту на 300грн потушили свет перезапустился и деньги не пришли поддержка один говорит нужно чтобы интернет стабилизировался другой оператор говорит от дня до 15 дней ждать
Это что такое вообще ваши терминалы через сканер проходят купюры он их фиксирует и вы ещё там говорите мы не видем оплаты

24.11.2022 at 02:52
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня. Якщо Ви зверталися на гарячу лінію, то оператори зафіксували Ваше звернення. Така ситуація сталася, так як по всій країні відбуваються відключення електропостачання. Щоб детально все перевірити, прохання відправити лист на пошту supportapp@easypay.ua . У листі вкажіть, будь ласка, номер мобільного, з якого зверталися, номер рахунку, суму та дату платежу і адресу терміналу.

    Очікуємо зворотнього зв’язку.
    З повагою, команда EasyPay.

    24.11.2022 at 09:14
    Ответить
Тамара

Поповняла сьогодні картку, двісті гривень. Внесла кошти, двісті гривень одною купюрою. Мені на телефон прийшло сповіщення, що моя картка заблокована, тому кошти не поступили на картку. Але як мені тепер повернути кошти? (Хоча я заходила на картку через додаток райффайзен і картка активна)

02.12.2022 at 18:34
Ответить
    Служба Підтримки

    Доброго дня!
    Для початку ми маємо знайти Ваш платіж. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши на пошту supportapp@easypay.ua та вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату та час платежу і адресу чи номер терміналу.
    Очікуємо на зворотній зв’язок.

    З повагою, команда EasyPay!

    03.12.2022 at 09:50
    Ответить
Більше

Комментарии закрыты

Оставить комментарий