Служба поддержки EasyPay работает 24/7
При возникновении вопросов, связанных с работой платежного сервиса, транзакциями, банковскими переводами, комиссиями, вопросами информационного характера и др. вы всегда можете обратиться в нашу Службу поддержки. Квалифицированные сотрудники оперативно решат ваш вопрос.
Если у вас что-то не получается — мы поможем разобраться. Знаем ответы на все-все-все вопросы, а если не знаем — обязательно узнаем вместе 🙂
Как обратиться?
Если у вас есть предложения или вопросы, хотите похвалить сервис или наоборот сделать замечание, пожалуйста, обращайтесь. Наши специалисты будут рады помочь вам.
По телефону:
Горячая линия 0 800 60 30 03 (бесплатно со стационарных и мобильных телефонов по Украине)
+38 (044) 537 33 74, +38 (095) 618 48 34, +38 (097) 224 33 22, +38 (093) 241 00 31 (согласно тарифам вашего оператора).
С помощью e-mail: call-center@easypay.ua
В онлайн-чате на сайте www.easypay.ua
В мессенджерах: Telegram, Viber
Служба поддержки работает круглосуточно, в том числе в праздничные и выходные дни. Знайте, мы всегда на связи. Спасибо, что пользуетесь EasyPay.
Коментарі (299)
Комментарии закрыты
Доброго вечора,будь ласка допоможіть розібратися,я відправила свій платіж не на А-банк, що робити?
Доброго дня!
Просимо Вас звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши на пошту supportapp@easypay.ua та надати квитанцію про даний платіж. Якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, яку поповнювали, дату і час оплати, внесену суму та купюри, адресу чи номер терміналу.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Чому досі не повернули послугу Steam.
Вітаємо!
На даний момент, дана послуга недоступна. Терміни її відновлення, на жаль, невідомі.
Рекомендуємо звернутися до підтримки даної компанії та уточнити яким чином можна здійснити оплату.
З повагою, команда EasyPay.
Добрый день! 19 марта с.г. перечислил через EasyPay 567,57 грн.за покупку товара.Приехал через неделю: ни товара ,ни денег. Помогите разобраться в этом вопросе. Спасибо!
Вітаємо!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши на електронну пошту supportapp@easypay.ua та надати копію квитанції про даний платіж. Якщо вона відсутня, прохання вказати назву послуги та номер картки/рахунку, який поповнювали, дату і час оплати, внесену суму, купюри, адресу чи номер терміналу, в якому було здійснено платіж, якщо він був готівкою, або перші 6 та останні 4 цифри картки платника, якщо платіж був онлайн.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Коли в мене зніме заборгованість за оплату світла, якщо я уже оплатила
Вітаємо!
Інформацію про заборгованість по комунальним послугам передає їх постачальник. В залежності від комунального підприємства, це може відбуватись, як впродовж 3 робочих днів, так і 1-2 рази на місяць.
Ми можемо перевірити стан Вашого платежу, для цього зверніться до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua та надайте фото квитанції.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.
Проведення операції на карту виконалось а кошти не зарахували звоню в банк все питання ВАМ ПОТРІБНО вирішувати ,але звоню все марно .
Доброго дня.
Для детального розгляду Вашого питання, просимо звернутись з описанням ситуації до нашої служби підтримки у зручний для Вас месенджер:
Telegram https://t.me/easypayuainfobot/ або Viber https://cutt.ly/79LOmvL
Наші спеціалісти обов’язково Вам допоможуть. Очікуємо зворотного зв’язку.
З повагою, команда EasyPay.