Служба поддержки EasyPay работает 24/7
При возникновении вопросов, связанных с работой платежного сервиса, транзакциями, банковскими переводами, комиссиями, вопросами информационного характера и др. вы всегда можете обратиться в нашу Службу поддержки. Квалифицированные сотрудники оперативно решат ваш вопрос.
Если у вас что-то не получается — мы поможем разобраться. Знаем ответы на все-все-все вопросы, а если не знаем — обязательно узнаем вместе 🙂
Как обратиться?
Если у вас есть предложения или вопросы, хотите похвалить сервис или наоборот сделать замечание, пожалуйста, обращайтесь. Наши специалисты будут рады помочь вам.
По телефону:
Горячая линия 0 800 60 30 03 (бесплатно со стационарных и мобильных телефонов по Украине)
+38 (044) 537 33 74, +38 (095) 618 48 34, +38 (097) 224 33 22, +38 (093) 241 00 31 (согласно тарифам вашего оператора).
С помощью e-mail: call-center@easypay.ua
В онлайн-чате на сайте www.easypay.ua
В мессенджерах: Telegram, Viber
Служба поддержки работает круглосуточно, в том числе в праздничные и выходные дни. Знайте, мы всегда на связи. Спасибо, что пользуетесь EasyPay.
Коментарі (301)
Комментарии закрыты
Чому за помилки працівників EasyPay не вертають гроші одразу? Як змусити повернути своє? Чі є спосіб добути рішення та з’ясувати чому так сталося? Куди треба звертатися і хто має відповідати? Мабуть це далекий бізнесу від Європи.
Ми вже ознайомилися з ситуацією, передали платіж спеціалістам на розгляд та вони ініціювали повернення коштів на Вашу картку.
Терміни повернення залежать від банку, який обслуговує картку.
Також перевіряємо чому сталася така ситуація, щоб уникнути подібних випадків
З повагою, команда EasyPay.
Відправив кошти на поповнення програми і досі жду , назад також ні вертаються, чому так відбувається ні поясняють, винних немає грошей також. Підкажіть як повернути гроші у ціх нахаб ?
Доброго дня.
Відправили повідомлення на Вашу електронну пошту.
Приносимо вибачення за незручності.
З повагою, команда EasyPay.
Дюди,не користуйтесь платіжною системоюEazypay,це шахраі!!13.08.2022 переказала кошти на приватбанківську картку,гроші не потрапили на картку.Правди не можу знайти!Була в приватбанку,картка активна и може приймати перекази,оператори eayplay,кажуть,що банк не приймає переказ,ДЕ ПРАВДА!!!Оператор easypay прислав бланк заяви,щоб гроші переказати на інші реквизити.Де гарантія,що кошти знови не зависнуть?Де моя безбека,я надаю всі своі особисті дані? Я уже зробила помилку,переказала гроші через вашу систему!!
Доброго дня. Відображається, що Ваша операція відхилена банком емітентом, який обслуговує картку. Відповідно, з нашого боку відсутня можливість вплинути на можливість зарахування коштів на дану картку. Наголошуємо, що зарахування коштів можливе лише на українські картки в національній валюті.
Щоб зарахувати кошти на іншу картку при певній сумі платежу, необхідно заповнювати заяву, в якій необхідно вказати реквізити, на які бажаєте зарахувати кошти. ТОВ «ФК «КОНТРАКТОВИЙ ДІМ», відповідно до чинного законодавства України, зобов’язане здійснювати контроль за здійсненням переказу коштів при перепроведенні переказу.
Как вернуть деньги???
Пополнил карту деньги не пришли
Доброго дня!
Щоб ми могли допомогти з даним питанням, потрібно знайти Ваш платіж. Будь ласка надайте необхідну інформацію: дату і час здійснення платежу, внесену суму, назву послуги та рахунок, який поповнювали, а також перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж. Зробити це можливо у листі на пошту supportapp@easypay.ua, або подзвонивши до служби підтримки за номером 0 800 60 30 03.
З повагою, команда EasyPay.
Здравствуйте, когда придут деньги по квитанции : 1126997471
Вітаємо!
Ваш платіж на даний момент знаходиться в обробці. У зв’язку із масовим поповненням терміналів купюрами, які виведені з обігу, платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Максимальний термін надходження суми — до 3ьох робочих днів.
Просимо Вас очікувати та дякуємо За розуміння.
З повагою, команда EasyPay.