Пошук

Штучний інтелект у FinTech: 5 програм, які використовують компанії

0
785

Штучний інтелект (ШІ) набуває популярності в різних галузях, і фінансовий сектор не є винятком. Фінтех-компанії інтегрують програми на базі ШІ у свої системи, автоматизують певні процеси та підвищують ефективність роботи. ШІ займається аналізом даних, прогнозуванням та оптимізацією ризиків, виявленням шахраїв, і навіть спілкується з клієнтами. Все це допомагає компаніям зменшувати витрати та скоротити ймовірність помилок.

Згідно з дослідженням IBM, у 2022 році 35% організацій повідомили, що використовують технологію штучного інтелекту в бізнесі (у 2021 цей показник складав 31%). А 45% зазначили, що ще вивчають ШІ та розглядають можливість його інтеграції у свої бізнес-процеси.  

Тож розгляньмо 5 штучних інтелектів, які вже використовують у FinTech і переконаємось у їх ефективності.

1. KAI від Casisto

Це багатоканальна розмовна платформа штучного інтелекту, яку використовують компанії для покращення клієнтського досвіду. KAI допомагає знизити навантаження на кол-центри: чат-боти допомагають клієнту прийняти фінансове рішення, віртуальні помічники відповідають на дзвінки й ведуть діалоги тощо. ШІ аналізує запит і направляє клієнта до потрібної інформації чи інструментів. Це дозволяє компаніям завжди бути на звʼязку та оперативно розв’язувати проблеми.

KAI можна швидко інтегрувати у свою систему й почати використовувати. А за допомогою конструктора тем, можна налаштувати цифрових помічників і фірмовий стиль без розробки коду. Компанія заявляє, що 90% розмов в інтегрованій системі керуються без людини, а обʼєм дзвінків знижується на 50%.

2. Vectra від Cognito

Vectraце штучний інтелект, що забезпечує безпеку мережі, виявляє кібератаки та швидко реагує на них. Програма працює в режимі реального часу й дозволяє виявляти небезпеку миттєво. Часто для останнього потрібен час на аналіз, а це дозволяє кіберзлочинцям довше залишатися непоміченими. 

Програмне забезпечення аналізує загрози, розслідує та зупиняє атаки, знаходить скомпрометовані дані й допомагає швидко зреагувати на кібератаку. Завдяки поєднанню машинного навчання та аналізу мережевої активності Vectra розпізнає загрози, які бувають непомітними для людини. ШІ може автоматично реагувати на кібератаки, щоб уникнути або зменшити їх вплив на мережу.

Серед клієнтів Vectra: AWS, Microsoft, IBM, Swimlane тощо.

3. Colossus від Enova

Colossus – це потужна платформа, яка використовує штучний інтелект для аналізу даних та прийняття рішень в галузі фінансів. Вона надає послуги в галузі мікрокредитування та розвʼязання фінансових проблем, спираючись на інноваційні технології та аналітику. Компанія використовує штучний інтелект для аналізу даних клієнтів та їхньої кредитної історії, щоб забезпечити більш точну оцінку ризику та знизити рівень невиплат. Платформа допомагає клієнтам отримувати кредити за короткий термін та зменшує кількість боржників.

Завдяки алгоритмам аналітики та машинного навчання Enova надала понад 49 мільярдів доларів у вигляді кредитів та фінансування понад 8 мільйонам клієнтів

4. Perfios AI від Perfios

Компанія аналізує великі об’єми даних і допомагає уникнути шахрайства, керувати активами та багато іншого. Вона працює в 18 країнах світу та забезпечує безпеку даних відповідно до найвищих міжнародних стандартів. Perfios має один з найважливіших сертифікатів – PCI DSS, а також – ISO 27001:2013 і SOC 2.

Послугами компанії користуються банки, платіжні системи, страхові та консалтингові компанії, задля підвищення ефективності роботи та відстежування ризиків. Серед найвідоміших клієнтів: HDFC Bank, Axis Bank, ICICI Bank, Bajaj Finserv, Paytm, Fullerton India, Aegon Life Insurance. 

Штучний інтелект можна швидко інтегрувати в системи та платформи, що вже існують. Perfios AI забезпечує високу точність прогнозування та може працювати з різними типами даних. Саме тому її використовують компанії з різних галузей, які шукають надійні та ефективні рішення для управління своїми фінансовими операціями й ризиками.

5. ZAML від ZestFinance

Компанія розвиває ШІ для оцінки кредитного скорингу та прийняття рішень про кредитування. ZestFinance використовує машинне навчання для аналізу більшої кількості даних, що дозволяє їй знизити ризики та покращити ефективність процесу кредитування.

Замість того, щоб базуватися на традиційних кредитних оцінках, ZAML використовує штучний інтелект для аналізу великих об’ємів даних, що дозволяє знаходити нові зв’язки та патерни, які не були виявлені традиційними методами. Програма дозволяє збільшити кількість людей, які можуть отримати кредит, а також знизити кількість відмов у кредитуванні. Вона забезпечує високу точність прогнозування платіжної здатності клієнтів та зменшення кількості неплатоспроможних боржників. Платформу можна швидко встановити та інтегрувати в компанію.

EasyPay про штучний інтелект

ШІ змінює Фінтех-індустрію. Він допомагає покращити ефективність процесів та знижує фінансові ризики. Від оцінки кредитного ризику, виявлення шахрайства чи персоналізованих рекомендацій до автоматизованих інвестиційних рішень ― штучний інтелект знаходить застосування в різних фінансово-технологічних галузях.

Ці технології не тільки забезпечують ефективну роботу компаній, а й покращують досвід користувача. Адже клієнти отримують більш персоналізовані та зручні послуги. 

Тетяна Тодосійчук
Всі статті автора
Редакторка блогу
Всі статті автора
Залишити коментар