Пошук

Технічні роботи на EasyPay

6
1220

Друзі у зв‘язку з технічними роботами у зареєстрованих користувачів EasyPay протягом тижня не відображатиметься історія транзакцій, термін яких складає більше року. Після завершення технічних робіт список транзакцій буде повноцінно відновлено.

Дякуємо за розуміння! Все буде Україна 💙💛

Коментарі (6)

Оксана

Не пришол платёж

29.05.2022 at 04:48
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня. Щоб ми могли Вам допомогти, просимо зв’язатися з нашою службою підтримки за номером 0800 60 30 03, або написавши на електронну пошту supportapp@easypay.ua. У листі вкажіть, при наявності, ІД операції або номер квитанції. Якщо квитанції немає, прохання надати необхідну для пошуку платежу інформацію: дату і час здійснення оплати, номер рахунку та внесену суму і купюри.

    29.05.2022 at 09:30
    Відповісти
Вадим

Здравствуйте меня зовут Вадим обрядин01 06 2022 а конкретней уже вчера пополнял свою банковскую карту монобанк на сумму 1000 гривен долго было зайти 950 с учётом комиссии , честно квитанцию не взял по отмучил терминал возле дома и я постоянно пополняю от туда и всегда было все нормально , днём с этого же терминала и так же пополнял карту ,
Терминал находится город Одесса, улица решильевская 41
Номер терминала 1140368
Указывал свой номер телефона
+380731777882
Номер банковской карты тоже могу дать и есл что есть один скрин квитанции с этого же терминала но неделю назад это было

01.06.2022 at 21:28
Відповісти
    Служба Підтримки

    Вітаємо!
    Здійснений Вами платіж вже було успішно зараховано! Якщо у Вас є додаткові питання стосовно даного платежу, відповісти на них Вам зможе наша служба підтримки, зв’язатись з якою Ви можете за номером 0800 60 30 03, або написавши лист на пошту supportapp@easypay.ua

    02.06.2022 at 09:37
    Відповісти
Олег

Eто ужас а не червем съел деньги теперь 15 дней ждать а денги последние

04.07.2022 at 17:29
Відповісти
    Служба Підтримки

    Доброго дня. Знайшли Ваше звернення на гарячу лінію.
    Нам прикро, що виникла така ситуація. Наголошуємо, що 15 днів — це максимальний термін і результат може надійти у будь-який момент. Ми очікуємо результати перевірки вказаного Вами терміналу і одразу Вас проінформуємо.
    Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
    З повагою, команда EasyPay.

    05.07.2022 at 09:20
    Відповісти
Залишити коментар