Перевiряйте статус платежу онлайн на easypay.ua

views 19 271

Друзі, запустили суперзручний сервіс перевірки платежів онлайн на сайті easypay.ua

Здiйснивши платіж в терміналі, на сайті або в мобільному додатку EasyPay, ви можете самостійно відстежувати статус транзакції.

На сторінці Служба пiдтримки оберіть опцію «Перевірити платіж».

Для перевірки статусу платежу введіть ID операції або номер квитанції, а також суму транзакції.

 

 

Статуси платежу:

  1. Платіж прийнятий.

Платіж успішно завершено. Квитанція автоматично завантажується на ваш гаджет. 

  1. Платіж відхилений.

Щоб дізнатися причину такого статусу платежу, рекомендуємо звернутися до Служби підтримки.

Сервіс доступний онлайн 24/7 і відображає актуальний статус транзакцій в системі EasyPay. Таким чином ви зможете самостійно переконатись в успішності проведеного платежу.

При виникненні додаткових питань звертайтеся до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці з задоволенням дадуть відповідь на ваші запитання.

0 800 60 30 03

+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29

call-center@easypay.ua

32 comments

  1. Служба підтримки EasyPay сказав:

    Добрий вечір, Андрію!
    Квитанція відправлена на Ваш Email.

  2. Михаил сказав:

    По ошибке пополнил валютную карту в вашем терминале! А так как валютные переводы запрещены то банк отказал и отправил к вам! Пришло смс что платёж принят в обработку чека терминал не дал! Как теперь вернуть деньги или перевести на гривневую карту хотяб?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Михаил!
      Обратитесь, пожалуйста, на нашу горячую линию 📞 0 800 60 30 03.

      • Никита сказав:

        Здравствуйте, по проспекту Химиков 25, Северодонецк, Луганская область, не работает терминал когда сделают???

        • Служба підтримки EasyPay сказав:

          Здравствуйте, Никита!

          Терминал по указанному адресу активен.
          С уважением, команда EasyPay!

  3. Ирина сказав:

    Вчера переводила деньги на карту ощадбанка и не зачислены что делать? ID 788525584

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Ирина!

      Средства были зачислены на карточный баланс 04.02.2020 в 12:55.
      Приносим наши искренние извинения за задержку.

  4. Елена сказав:

    мне нужна квитанция об оплате и уточнить когда деньги увидит водоканал

    ІД 791207667

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Елена!

      Сумма будет зачислена в течение 3 рабочих дней.
      Укажите, пожалуйста, Email, на который мы можем отправить квитанцию.

  5. Анаставия сказав:

    добрый вечер номер транзакции 18304-2341-54518 не прешли деньги, как узнать на какой стадии платеж?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Анастасия!
      Такого номера квитанции не существует.
      Обратитесь на нашу горячую линию 0 800 60 30 03, чтобы получить консультацию.

  6. Артур сказав:

    Доброго вечора. Мені потрібні два чеки на почту.
    18323-10895-65569
    18323-10895-65419
    Дякую

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Артуре!

      Вкажіть, будь ласка, дату платежів, суми, а також номер телефону, баланс якого поповнювали.
      Після вказаної інформації квитанції будуть відправлені на Email.

      З повагою, команда EasyPay!

  7. Денис сказав:

    На якій стадії процесу по заяві 4730981

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Денисе!

      Сума буде перерахована сьогодні протягом дня.
      З повагою, команда EasyPay!

  8. k.,JD сказав:

    Не поступили деньги за оплату электричества ПОЧЕМУ?????
    Чек №MDU5FLJ1U0331

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте!

      Укажите, пожалуйста, id операции, чтобы мы могли идентифицировать транзакцию.
      С уважением, команда EasyPay!

      • k.,JD сказав:

        Его нету

        • Служба підтримки EasyPay сказав:

          Укажите первые 6 и последние 4 цифры номера карты, сумму и дату платежа.

        • Служба підтримки EasyPay сказав:

          Сумма была переведена. Если транзакция не отображена в личном кабинете “Энера Чернигов”, рекомендуем обратиться в их службу поддержки.
          Квитанцию отправили на Ваш Email.

          С уважением, команда EasyPay!

  9. Софія сказав:

    На якій стадії знаходиться заявка 4773638?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Софіє!
      Протягом дня кошти будуть зараховані.

      З повагою, команда EasyPay!

  10. Татьяна сказав:

    Здравствуйте,не прошел платеж.Прошло уже два дня.Как узнать в чем проблема???

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Татьяна!

      Укажите, пожалуйста, id операции. Если квитанция отсутствует, укажите идентификатор(договор, счет, номер телефона, прочее), по которому проходила оплата.

  11. Margo сказав:

    Пришлите., пожалуйста, на электронную почту квитанцию об оплате мобсвязи, т.к. 16 мая пополнила с сайта vodafone счет мобильного, но сайт выдал ошибку и не удалось загрузить квитанцию.

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте!

      Укажите, пожалуйста, номер телефона, сумму, а также последние 4 цифры номера карты.
      С уважением, команда EasyPay!

  12. Андрій сказав:

    На якій стадії мій платіж #827842218?

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Андрію!
      11.06 о 01:37 кошти були зараховані.

      З повагою, команда EasyPay!

  13. Mariia сказав:

    Здравствуйте хотела бы узнать на какой мой платёж #830005136

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Здравствуйте, Mariia!

      18.06.2020 в 10:55 средства были зачислены на баланс.
      С уважением, команда EasyPay!

  14. Світлана сказав:

    Доброго дня сьогодні робила переказ грошей. Гроші ще не зараховані в чому може бути причина. Квитанції не дало

    • Служба підтримки EasyPay сказав:

      Добрий день, Світлано!

      Вкажіть, будь ласка, Ваш контактний номер телефону. З Вами зв’яжеться наш оператор.
      З повагою, команда EasyPay!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *