Перевiряйте статус платежу онлайн на easypay.ua
Друзі, запустили суперзручний сервіс перевірки платежів онлайн на сайті easypay.ua
Здiйснивши платіж в терміналі, на сайті або в мобільному додатку EasyPay, ви можете самостійно відстежувати статус транзакції.
На сторінці Служба пiдтримки оберіть опцію «Перевірити платіж».
Для перевірки статусу платежу введіть ID операції або номер квитанції, а також суму транзакції.
Статуси платежу:
- Платіж прийнятий.
Платіж успішно завершено. Квитанція автоматично завантажується на ваш гаджет.
- Платіж відхилений.
Щоб дізнатися причину такого статусу платежу, рекомендуємо звернутися до Служби підтримки.
Сервіс доступний онлайн 24/7 і відображає актуальний статус транзакцій в системі EasyPay. Таким чином ви зможете самостійно переконатись в успішності проведеного платежу.
При виникненні додаткових питань звертайтеся до Служби підтримки EasyPay. Наші фахівці з задоволенням дадуть відповідь на ваші запитання.
0 800 60 30 03
+38 (097) 224 33 22 / +38 (050) 334 33 29
call-center@easypay.ua
Доброго дня.
О 14:49 поклала кошти на карту 3700
О 15:00 прийшла відмова.
Що робити?
ІD 1341736033
Вітаємо!
Відображається, що згідно Вашого звернення, сума була перерахована на вказані реквізити 22.12.2023 о 14:19.
З повагою, команда EasyPay.
добрий день. поповнила леокарт на 50 грн, суму з карточки зняло, а на леокарт не прийшло . в результаті при спробі придбати квиток в транспорті – заблокувало картку (мінусовий баланс). статус в «обробці» вже 5 днів. де 50 грн?
ІД транзакції
1375844516
Доброго дня.
Приносимо вибачення за ситуацію, яка виникла.
Ми відправили Ваше звернення в роботу спеціалістам для вирішення даного питання.
Просимо Вас очікувати зворотного зв’язку. Як тільки отримаємо відповідь — одразу Вас проінформуємо.
Дякуємо за розуміння.
З повагою, команда EasyPay.
Доброго вечора.Оплачую ТзОВ Санком-Львів,а пише заборгованість.Оплачую з Райфайзен банк аваль
Вітаємо!
Просимо звернутись до нашої служби підтримки за номером 0 800 60 30 03 або написавши на пошту supportapp@easypay.ua та надати фото квитанції.
Якщо вона відсутня, вкажіть перші 6 та останні 4 цифри картки, з якої здійснювали платіж, суму, дату і час оплати.
Очікуємо на Ваше звернення.
З повагою, команда EasyPay.